NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا اسمي ماجد مشهور ب جاك من المنصوره 23 سنه لاعب رفع اثقال بقالي 5 سنين انضمت للمنتخب بس اطردت بعد اما تدهورت وهقولكوا السبب بعدين حبيبت احكيلكوا حاجه حصلت معايا قبل رمضان بيومين زبري ملوش قياس ثابت بيختلف باختلاف درجه الهيجان والكام مره اللي قيسته كان مابين 19:21 عادى يعنى مش كبير بس تخين شويه انا كانت مسافر من المنصوره للزقازيق اخلص حاجات ف كليه الزقازيق قبلت واد عنده 20 سنه عسكري رايح مكان خدمته في الزقازيق وهو من بلقاس المهم لقيته جاي يقف جمبي ع الباب بتاع القطار وبدء كلام وبتلعب رياضه ايه وبقالك كام سنه وبدء يسحب كلام و جسمك حلو وبتاع ويلمس دراعاتى وشويه رجليا بحجه انه يشوف العضلات نشفه ولا لا وكان فيه جمبنا كام فلاحه اى نعم كبار ف السن شويه بس اجسامهم وجلاليبهم البلدى توقف اجدعها زبر وكان اليوم زحمه وواحده منهم جت وقفت قدامى وكان طيزها كبيره اوى وكل شويه تلزقها ف زبري وانا مش قادر كنت هيج موت قعدت محطتين تقريبا 15 دقيقه ونزلوا وانا هايج الواد اللي كان معايا اخد باله من زبري ولقيته بيبص ويضحك ف خبث وبعدين قعد يتكلم عن الجيش وانهم بيقعدوا يبعبصوا بعض وينيكوا ف بعض لانهم بيقعدوا بالشهور مش بيشوفوا غير بعض وانا الفيسوك مليان صفحات شواذ وبتاع ويمرجح ايده ويلمس زبي ف نفس الوقت هو كان ابيض ومتختخ شويه المهم انا مبقتش قادر انا مش شاذ بس ساع هاما بجيب اخري ممكن اعمل اى حاجه قعدت اراقب الناس وقولتلوا تعالي نتمشي ف القطار جه معايا لحد كابينه فيها حمام وقمت زقه جواها وداخل وقافل ورانا هو اتخض فكرنى هثبته او حاجه قمت مطلع الموبايل مشغل الفلاش ونزلت البنطلون والبوكسر وطلعتلوا زبري وقولتلوا ايه رايك لقيته علطول مسكه وقعد يقفش فيه وفي بيوضي جامد ويبوس في رقبتى يهيجنى اكتر قمت ضاغط عليه منزله علي ركبته وحطته في بؤه وهو ولا اجدع شرموطه في المص واللحس ويبوسه ويلعب شويه براحه وشويه جامد 4 دقايق وجبت في بؤه بس كنت لسه هايج وزبري واقف انا عندى سرعه قذف بس ممكن اجيب 5 :8 مرات ورا بعض المهم نزل يمص تانى لحد اما جبتهم تانى في بؤه برده وبعدين وقف وقلع بنطلونه وفنس وطلب انى ادخله في طيزه انا رفضت قعد يترجانى لحد اما قولتله انا بقرف لقيته مطلع واقي من الشنطه بتاعته اضطريت اركبه وفنسته وبدءت ادخل كان وسع ماهو خول بقي قعدت انيك فيه شويه لحد اما جبت مرتين كمان في الواقي وتعبت وهو من عنف نيكى ليه تعب وعفكره انا كنت قفلت الفلاش وحطيت ايدى علي بوءه ليفضحنا كان بيصوت زى مايكون بنيك في شرموطه بجد خلصنا طلب منى انى امص له زبره عدلت هدومى وظبطت ولف يديلي زبره ضربتهالوا بايدى لانى مش شاذ عشان امصله الغريب ان زبره كان كبير قد بتاعي ويمكن اكبر جيت اخرج شدنى قلعنى التيشرت وقعد يمص ف حلماتى ويمشي ايده ع العضلات وكلمات شكر وما الي ذلك لحد اما سخنى تانى قمت منزل البنطلون ومص لي تانى للمره الاخيره وجبتهم ع وشه وهربت منه لانه كان عايز رقمى ووصلت خلصت المصلحه ورجعت بس هلكان وده كان 6 راجل انيكه في حياتى ال5 اللي قبله هحكيلكم عليهم بس بعدين انا بكتب الاحداث مقلوبه معلش

ياريت لو في اى اراء او مقترحات كون شاكر وعفكره موضوعاتى خاصة لنسوانجي فقط ياريت محدش ينقل قبل ما يعرفنى بعد اذن الجميع وشكرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%