NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فيديوهات كاميرات المراقبة بتاعت ألاجانب (موضوع هاااااااام)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بص انا ماشية بقاعدة: لكل قاعدة لها شواذ
كل حاجة في الدنيا حاجة طبيعية تلاقي فيها حاجة شاذة زي الليز وزي موضوعك دا
فعلا بس مش للدرجة دي يعني الليزبيان دي متعتهم و حبهم و حياتهم و ميولهم و تحترم ـ لكن دي ام و المفروض ماتمشيش ولا تعمل كدا ، ممكن اوريكي نماذج كتير و مش هاتصدقي و كلها حقيقية لانها كاميرات متهكرة من البيوت

فعلا بس مش للدرجة دي يعني الليزبيان دي متعتهم و حبهم و حياتهم و ميولهم و تحترم ـ لكن دي ام و المفروض ماتمشيش ولا تعمل كدا ، ممكن اوريكي نماذج كتير و مش هاتصدقي و كلها حقيقية لانها كاميرات متهكرة من البيوت
لا اصدقك عادي ام هايجة علي ابنها😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كدا هى بالعب معاه مافيش اي جنس في الموضوع
ما هي اكيد مش من اول مرة يلا بيناا بتبدأ بلعب بهزار بعد كدا السرير وفي الاخر don't tell your father

• محزن
ما هي اكيد مش من اول مرة يلا بيناا بتبدأ بلعب بهزار بعد كدا السرير وفي الاخر don't tell your father
لا لا لا نو نو نو مش كدااااااا ، بصي ممكن تكلميني خاص اوريكي عشان تفهمي ، و ماتقلقيش انا مش بتاع افتح مواضيع و الكلام دا

لا لا لا نو نو نو مش كدااااااا ، بصي ممكن تكلميني خاص اوريكي عشان تفهمي ، و ماتقلقيش انا مش بتاع افتح مواضيع و الكلام دا
اتفضل

• عجبني
شي يقرف بجد ده مرض نفسي امتي بقي نروق من الاشكال دي ونرتاح

• محزن
الصوره موجوده في طلبات الاعضاء شي يقرف

• محزن
أزاي ألآم بتقعد ملط قدام أمبنها الكبير ، و أيه كمان دي بتلعب معاه و بيجرو ورا بعض و بتهزر معاه أنها تمصلو بتاعو و بيجري منها و هو يهزر معاها و يمسكلها صدرها و هما الاتنين ملط ، هاتقولولي كدب ، هاقولوكو لا معايا صور كاميرات المراقبة دي للاثبات بش مش هقدر أحطها على العام عشان المخالفة ، بس بجد أنا بقول أزاي ألام تعمل كدا ، ولا هما أجانب و ليهم ثقافتهم
ابعتهم خاص لو سمحت

• عجبني
لا ممنوع النش في قسم الفضفضة و كمان ممكن نوعية الصور ممنوعة في الموقع
فيه صفحة واد عربي اسمه شيفو تقريبا بيعمل مقابلات كمية الاسرار اللي بتتفضح ع الصفحة فظيعة

• جامد
مش عارفه من كلامك كدا الموضوع شكله مقرف و مش عاوزه اتناقش فيه فقولت اتخانق احسن
ده شكل للبيع يعنى ولا انتى عطشانه

ازاي الكلام دا بصراحه مش مصدق الا إذا كان معاك صوره او فيديو فعلا يبقي كلامك صح

• عجبني
مقدرش أنزل الصور على العام ، عشان كدا بتناقش معاهم و لو حد قالي مافيش الكلام دا أنت بتفتي من دماغك ممكن أوريلو صور من الفيديوهات دي و كتير بس على الخاص للاثبات كلامي ، لاني عمري ماقولت حاجة كدب
ابعتلي عالخاص

• جامد
أزاي ألآم بتقعد ملط قدام أمبنها الكبير ، و أيه كمان دي بتلعب معاه و بيجرو ورا بعض و بتهزر معاه أنها تمصلو بتاعو و بيجري منها و هو يهزر معاها و يمسكلها صدرها و هما الاتنين ملط ، هاتقولولي كدب ، هاقولوكو لا معايا صور كاميرات المراقبة دي للاثبات بش مش هقدر أحطها على العام عشان المخالفة ، بس بجد أنا بقول أزاي ألام تعمل كدا ، ولا هما أجانب و ليهم ثقافتهم
ممكن توريني الصور

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى
فيه صفحة واد عربي اسمه شيفو تقريبا بيعمل مقابلات كمية الاسرار اللي بتتفضح ع الصفحة فظيعة
بيعمل ايه .....؟ و بينزل أيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%