NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فيديوهات كاميرات المراقبة بتاعت ألاجانب (موضوع هاااااااام)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
مقدرش أنزل الصور على العام ، عشان كدا بتناقش معاهم و لو حد قالي مافيش الكلام دا أنت بتفتي من دماغك ممكن أوريلو صور من الفيديوهات دي و كتير بس على الخاص للاثبات كلامي ، لاني عمري ماقولت حاجة كدب
ممكن اشوفهم
ابعتلي ع خاص او ع تليجرام t.me/ahmed5alaa

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
ابعت

• عجبني
أزاي ألآم بتقعد ملط قدام أمبنها الكبير ، و أيه كمان دي بتلعب معاه و بيجرو ورا بعض و بتهزر معاه أنها تمصلو بتاعو و بيجري منها و هو يهزر معاها و يمسكلها صدرها و هما الاتنين ملط ، هاتقولولي كدب ، هاقولوكو لا معايا صور كاميرات المراقبة دي للاثبات بش مش هقدر أحطها على العام عشان المخالفة ، بس بجد أنا بقول أزاي ألام تعمل كدا ، ولا هما أجانب و ليهم ثقافتهم
انا معايا موقع في الافلام وعادي عندهم وفيه منهم اللي بيكسب من وراها فلوس وفيه ***** بمعني الكلمه

• جامد
أزاي ألآم بتقعد ملط قدام أمبنها الكبير ، و أيه كمان دي بتلعب معاه و بيجرو ورا بعض و بتهزر معاه أنها تمصلو بتاعو و بيجري منها و هو يهزر معاها و يمسكلها صدرها و هما الاتنين ملط ، هاتقولولي كدب ، هاقولوكو لا معايا صور كاميرات المراقبة دي للاثبات بش مش هقدر أحطها على العام عشان المخالفة ، بس بجد أنا بقول أزاي ألام تعمل كدا ، ولا هما أجانب و ليهم ثقافتهم
الأجانب معندهمش أن حرام اقعد قدام ابني مستوره اظن فكره نيك محارم اصلا جه من عندهم وانتشر هنا بسبب أن هما متحررين معندهمش لا غلط اقعد قدام ابني بلبس معين فعادي يعني اي اليمنع أنه ينيك امو ولا يقفش فيها

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby و شريـف باشا
الأجانب معندهمش أن حرام اقعد قدام ابني مستوره اظن فكره نيك محارم اصلا جه من عندهم وانتشر هنا بسبب أن هما متحررين معندهمش لا غلط اقعد قدام ابني بلبس معين فعادي يعني اي اليمنع أنه ينيك امو ولا يقفش فيها
معايا صور من كاميرات المراقبة دي و الامهات بتخلي ولادها يعملولها ماساج و بتقعد ملط و بيعملو حاجات ماينفعش تتعمل بجد و حاجات ماتتصدقش

• عجبني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايعت علشان نفهم انت بتتكلم عن ايه

• عجبني
ايعت علشان نفهم انت بتتكلم عن ايه
تمام على الخاص ابعتلي عشان لما افتح ابعتهوملك و انا مش بكدب لا انا عمري ما اقول حاجة من غير دليل بس دلوقتي هقفل

• عجبني
التفاعلات: Abo.Taha
  • عجبني
تمام على الخاص ابعتلي عشان لما افتح ابعتهوملك و انا مش بكدب لا انا عمري ما اقول حاجة من غير دليل بس دلوقتي هقفل
مش فكرة انك بتكدب احنا مش عارفين انت بتتكلم عن ايه بس ف حابيين نشوف ونحكم

دى مش ثقافة أجانب ، ده مرض!!

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
الفيديوهات مع واحد هنا اسمو فوكس ، صديق محترم معاه من النوعية دي فوق ال 200 فيديو مختلفين و اللي معاه مش موجود على النت نهائي
ممكن تبعتلي فيديو واحد بس على الخاص؟؟

• محزن
واو

• حبيته
ممكن تبعتلي فيديو واحد بس على الخاص؟؟
مع واحد هنا اسمو فوكس معاه هو 200 فيديو من النوعية دي ، مش معايا انا ، انا معايا ممكن صور من الافلام

وانت واخد الموضوع دا مثال لكل الامهات الأجنبية؟

وانت واخد الموضوع دا مثال لكل الامهات الأجنبية؟
أكيد لا دي مجرد نماذج بس كتيرة أوي و بيبقو أوفر جدا جدا جدا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%