NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SaMok

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ب اختصار كدا انا شاب 25س وسيم لكن عمري ما اتعرفت ع بنت زي ما بيقولوا كدا خام و دخلت هنا علشان اتعرف و كدا حتي. تكون من اي سن عادي لكن مفيش برضو الفكره اني مش عاوز اتعرف انها تكون علاقه كدا عابره ولا جنس و بس انا عاوزها علاقه طويله نتكلم و نحكي براحتنا و كدا كدا الجنس هيجي بس يجي بوقته احسن كمان حاجه اني بلاقي نفسي كتير اوي هيجان بشكل غير طبيعي فهل دا عادي ولا ايه و هل في واحده تقبل تعرف واحد خام ولا صعب كمان لو جيت اخطب مثلًا اعرف منين انها مش شرموطه ولا بتخون ولا بتمثل بس قصادي انها محترمه اخلي بالي من ايه غير طريقه اللبس فيدوني يا جماعه

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
يعنى انت داخل هنا عشان انت خام وعايز تتعرف على واحده تتصاحبوا وتنيكها بس بعدين بقى لما تتصاحبوا
بس لما تيجى تخطب عاوز واحده مش شرموطه ولا بتممثل عليك عشان انت ياعينى غلبان قوى ومتستاهلش كده

• حبيته
التفاعلات: Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعنى انت داخل هنا عشان انت خام وعايز تتعرف على واحده تتصاحبوا وتنيكها بس بعدين بقى لما تتصاحبوا
بس لما تيجى تخطب عاوز واحده مش شرموطه ولا بتممثل عليك عشان انت ياعينى غلبان قوى ومتستاهلش كده
الواد تعبان يا مجدي
😂😂😂

لا مش كدا طبعًا
انا بسأل في الحالتين

شوف اذا كان كلامك صحيح ومش بتقول الكلام ده اساسا عشان تلفت الإنتباه
يبقى من البدايه دور على بنت تخطبها وانت كده سنك مناسب
أما بقى لو كلامك غير صحيح يبقى بصراحه مفيش عندى طول بال دلوقت ارد عليك

ما في حد بهذه المواصفات في هذا المنتد و لا غيرو من المنتديات

تعرف منين
اللبس اولا مجرد لبس! زي ما انت عندك ذوق معين فاللبس.. البنات عندهم ذوق معين فاللبس
تعرف منين انها محتفظة ما بيكونش بالمظاهر.. لهذا شوف الانسانة الي تبان انها ثقة من تصرفاتها
احسن شيء يكون الشريك من نفس المستوى الفكري!
الانسان مش قادر يمثل اربعة و عشرين ساعة… انت مش محتاج تكون خبير عشان تعرف معدن الناس .. انت شوف الشخص بالي يحطه قدامك و لو انسان مش تمام حيبان و ينكشف بسرعة!
ما تدخلش فعلاقة و الشك فجيبك…لان هذا دليل الفاشلين
انت كن عندك ثقة :
انت وسيم… وعندك خبرة فالحياة : انت درست و اشتغلت و عندك اهلك و تمشي وًتيجي.. الخبرة مش بالنيك

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%