NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
يجماعة بقول ان احسن سن هو من ١٨ لحد ٢٤ فوق كدة بيبقي عقلياتهم عقليات ناس عايشة ف عالم ٢٠١٠
عيزك في حاجه خاص ممكن

يجماعة بقول ان احسن سن هو من ١٨ لحد ٢٤ فوق كدة بيبقي عقلياتهم عقليات ناس عايشة ف عالم ٢٠١٠
اتفق جدا

• عجبني
التفاعلات: Sara738
ولا فيه الكلام ده شكلكوا انتوا في 2010 كنتوا لسه بترضعوا

ايوا ايوا و تحسيه عايز يقولك مرورك راقي و منشور راقي يستحق اللايك و اعبر بيكي المحيطات بحصاني الأبيض الحاجات دي😂😂😂
هو دة 😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: zlabya
علشان البوست ميتحظرش زي المره الي فاتت 😂 هرجع واقول ان الست الي يبقي فاهمك كدة وبياخد ويدي معاك هو من فوق ١٨ لحد ٢٤ كدة مثلاً غير كدة بيبقي عايش ف ٢٠١٠ 😂
صح

معلش يا جماعة بعيدا عن الموضوع ممكن حد يقولي اشوف المسدجات الي جاتلي ازاي او ابعت ازاي مسدج عشان جديد لسا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان البوست ميتحظرش زي المره الي فاتت 😂 هرجع واقول ان الست الي يبقي فاهمك كدة وبياخد ويدي معاك هو من فوق ١٨ لحد ٢٤ كدة مثلاً غير كدة بيبقي عايش ف ٢٠١٠ 😂
ساره انتي فهمانه

• حبيته
تحت السن ده قاصر بلاش لعب بولاد الناس😂

• بيضحكني
وانتى جربتى انهى سن فيهم ؟؟

بصراحه احلي سن نيكته ، بيبقوا هايجين فشخ وعندهم طاقه رهيبه
انتي كام سنه

هي اجيال مختلفه يعني الي عنده 18 سنة ده همه بيبقوا شايفينه لسه عيل ابن امبارح ماعندوش خبره في اي حاجة في الحياة
والي عنده 18 او 20 بيبقه شايف ان الناس دي كبيرة وقديمة وبيقعدوا يقولوا نصايح وكده

طب انا داخل على ال 25 خلاص ظروفى ايه 😂

والا انا لا افهم شئ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%