NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية فوق السحاب | السلسلة الأولي | عشرة أجزاء 1/3/2022

هجيب سلاسل للهيد ليه يسطا انا بعمل دماغ مع كلب بيتبول
ياسطا قصدى للقصه يكون ليها كذا سلسله

بصراحه كدا من غير سبب انا جاي اكسم ريال مدريد و ماشي سلام

فانزي الجامدين للغايه اي رايكم اشارك في المسابقه بعد ما اخلص القصه؟

هسا انك تقفل القصة وتبدأ قصة جديدة حجاجه حلوه بس حاول تقفلها حلو وبشكل كويس مش زي ما بنشوف من باقي الكتاب بيعملوا سلسة فشيخة بس نهايتها بضان جدا

هسا انك تقفل القصة وتبدأ قصة جديدة حجاجه حلوه بس حاول تقفلها حلو وبشكل كويس مش زي ما بنشوف من باقي الكتاب بيعملوا سلسة فشيخة بس نهايتها بضان جدا
بص انا عايزك تتابعني بعد القصه ماتخلص وتتابع القصه القصيره بتاعت المسابقه وهتتاكد انك متابع كاتب جامد نيااااكه

ليه لا ممكن
يعني انفع ف الشغلانة يعني 😂😂 ... طب خود عندك بق عشان المؤلف الل جوايا هطلعه دلوقتي ... بص ي صديقي الصدوق انت عندك ٥ مواقف ممكن تحصل اي زمبوقلك كدا .. اول موقف ان العيال الل ضربتهم ناس تقيلة عشان الواد بتاع بابي دا فممكن بابي بعت حد ليك 😂 ... او ممكن تكون يكون حد من والديك تعبان ونقلوه ع المستشفي او ممكن تكون شهد تعبانة وكانت مع داليا وداليا اتصلت عليك ... عطلاق ما مكمل انا اتبضنت

يعني انفع ف الشغلانة يعني 😂😂 ... طب خود عندك بق عشان المؤلف الل جوايا هطلعه دلوقتي ... بص ي صديقي الصدوق انت عندك ٥ مواقف ممكن تحصل اي زمبوقلك كدا .. اول موقف ان العيال الل ضربتهم ناس تقيلة عشان الواد بتاع بابي دا فممكن بابي بعت حد ليك 😂 ... او ممكن تكون يكون حد من والديك تعبان ونقلوه ع المستشفي او ممكن تكون شهد تعبانة وكانت مع داليا وداليا اتصلت عليك ... عطلاق ما مكمل انا اتبضنت
او ممكن انا ماحدش يتوقعني

طب خدو دول مني ممكن مغاوري كان وراه ناس و دول تبعه أو مازن عرف أنه ناك أخته و خطف داليا و هينكها أو ممكن يودي ف أن حد من العيال هيساومه مع أهله علي كل الفلوس الي معاه و الاثار كمان أو ممكن داليا كانت ماشيه شمال من وراه و الواد الي ماشيه معاه اغتصبها

طب خدو دول مني ممكن مغاوري كان وراه ناس و دول تبعه أو مازن عرف أنه ناك أخته و خطف داليا و هينكها أو ممكن يودي ف أن حد من العيال هيساومه مع أهله علي كل الفلوس الي معاه و الاثار كمان أو ممكن داليا كانت ماشيه شمال من وراه و الواد الي ماشيه معاه اغتصبها
ايوووووووووووووواااااا ... لا يعم انت كاتب انما انا كسم دماغي ع قدي 😂😂😂 ... وبعدين كدا Totti الافكار خلصت هيجيب منين 😂

صحيح يسطا انت مش راضي تكمل القصة بتاعتك لي ؟

صحيح يسطا انت مش راضي تكمل القصة بتاعتك لي ؟
صدقني يسطا نفسي بس مفيش كسم افكار ف دماغي و انا ثانويه عامه و شغل ابن قحبه

صدقني يسطا نفسي بس مفيش كسم افكار ف دماغي و انا ثانويه عامه و شغل ابن قحبه
يعم منا زيي زيك بس بدخل أروق عن كسم حياتي ف المتدي هنا بس نا بحب القصص من نوع الفانتازيا والاكشن انما سكس وكدا فااااااكس وبتبضن من العيال الل شايلينه ع كتفهم دول نيييييك 😑 .. و بالتوفيق يعم اخوك متكحرط نيييك طول اليوم ف سناتر💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم منا زيي زيك بس بدخل أروق عن كسم حياتي ف المتدي هنا بس نا بحب القصص من نوع الفانتازيا والاكشن انما سكس وكدا فااااااكس وبتبضن من العيال الل شايلينه ع كتفهم دول نيييييك 😑 .. و بالتوفيق يعم اخوك متكحرط نيييك طول اليوم ف سناتر💔
سيم اصل لو علي ضرب العشرات السكس احسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%