NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية فوق السحاب | السلسلة الأولي | عشرة أجزاء 1/3/2022

ي صاحبي اتخطيت بس لما ارتبطت ب صاحبي انا زعلت من صاحبي عشان كان عارف الي بينا لو عليها كسمها عادي بزازها مكنتش الماظ يعني
بص انت كل ماتنيكها كل ماتحبك مش شرط تنيكها بجد يعني ولو نيكتها بجد يبقي تشكر اوي

يسطا جامد جامد جامد كمل بس نصيحه بلاش محارم فى القصه نهائى و بلاش قتل للناس الغاليه على البطل +كمل و منكن عشان مش متابعها من اول منزلت تقولى مواعيد نزول الاجزاء

• حبيته
التفاعلات: Totti 10
جمدان يسطا ك العادة واسراء بنت اللبوة دي تستاهل انا لو منك مكنتش سيبتلها الهدوم 😂❤️

• بيضحكني
يسطا جامد جامد جامد كمل بس نصيحه بلاش محاارم فى القصه نهائى و بلاش قتل للناس الغاليه على البطل +كمل و منكن عشان مش متابعها من اول منزلت تقولى مواعيد نزول الاجزاء
اولا حوار داليا ده انا خليته يحصل عشان اسيب البيت وانيك فاطمه الخدامه😂
ثانيا انا علي عيني اخلي القصه من غير سكس خاالص مش من غير محارم بس انا عايز بس اخد حريتي في الالفاظ وكدا بس ده منتدي قصص جنسيه ف بنرضي كل الاطراف في ناس بتحب المحارم والتعريص وكدا هنرضيهم بس برا عن البطل الاكيد ان القصه مافيهاش شذوذ عشان هقرف اكتب واحد بينيك واحد او واحد بيتناك من واحده بالنسبه لمواعيد الاجزاء انا منزل 6 اجزاء في 5 ايام عادي يعني الجزء بيخلص بينزل نتمني قراءه ممتعه للجميع والجزء السابع قرب يخلص وهينزل❤

جمدان يسطا ك العادة واسراء بنت اللبوة دي تستاهل انا لو منك مكنتش سيبتلها الهدوم 😂❤️
جاحد جاحد يعني لا ياعم خليها تلبس ع السلم واهو لو حد شافها ملط ينيكها اللحمه ببلاش

• بيضحكني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
اولا حوار داليا ده انا خليته يحصل عشان اسيب البيت وانيك فاطمه الخدامه😂
ثانيا انا علي عيني اخلي القصه من غير سكس خاالص مش من غير محاارم بس انا عايز بس اخد حريتي في الالفاظ وكدا بس ده منتدي قصص جنسيه ف بنرضي كل الاطراف في ناس بتحب المحاارم والتعريص وكدا هنرضيهم بس برا عن البطل الاكيد ان القصه مافيهاش شذوذ عشان هقرف اكتب واحد بينيك واحد او واحد بيتناك من واحده بالنسبه لمواعيد الاجزاء انا منزل 6 اجزاء في 5 ايام عادي يعني الجزء بيخلص بينزل نتمني قراءه ممتعه للجميع والجزء السابع قرب يخلص وهينزل❤
يباشا عاش و كل حاجه و لو عايز تلغى جنس براحتك عندك مثلا الوعد و دى من اعظم قصص المنتدى الجديتقريبا و مفيهاش جنس فهمنى فافالموضوع ده خليك بدماغك

يباشا عاش و كل حاجه و لو عايز تلغى جنس براحتك عندك مثلا الوعد و دى من اعظم قصص المنتدى الجديتقريبا و مفيهاش جنس فهمنى فافالموضوع ده خليك بدماغك
ماتخليك راكب معايا ع الخط بقولك بنرضي الاطراف يعني مثلا انت لو بتاكل كل يوم فول هتتبضن وهتقول هو انا هفضل اكل فول لحد امتي هيحصلك حالة تشبع او مثلا بتسمع ميوزيك ارتيست بيعمل لون واحد بس هتمل منو لو كل يوم بتنيك بنفس الوضع هتمل من النيك ف انا مش عايز حد يمل بنرمي افيهات اهو وبنعمل دراما وبننيك وبنعمل اكشن ولا انا همل من الكتابه ولا انت هتمل من القصه الدماغ وصلت؟

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
جامدان منك بس مش شايف أن 12مليون اخضر في حته اثار كتير ولا ايه

• عجبني
جامدان منك بس مش شايف أن 12مليون اخضر في حته اثار كتير ولا ايه
لااا طبعا دي راجعه للملك حنكش اله الحنكشه والعلوقيه عند الفراعنه وبعدين انا قعدت مع ناس ليها في الاثار والناس برا بتدفع مبالغ اكتر من كدا بكتيييير اهم حاجه عندهم ياخدو التاريخ

تم اضافة الجزة السابع

مش تتاخر عليناا

ف الجديد
لا ممكن اتاخر عشان عندي يومين مزحومين نيك وانا متعود اكتب وانا رايق بس يومين مش كتير يعني انتو بتستنو القصص بالاسابييع

عااش يا زميلي موسى كان هيعمل معاك الجلاشة ف البطولة بس انت سندلت 😂❤️

• بيضحكني
❤️
لا ممكن اتاخر عشان عندي يومين مزحومين نيك وانا متعود اكتب وانا رايق بس يومين مش كتير يعني انتو بتستنو القصص بالاسابييع
انت كدة يسطا بتطرطش بكلام ميعجبش التاخير وحش ولو تكملها بسلسة تانية هسحبك نطير ع المريخ نقضي اسبوعين 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
❤️

انت كدة يسطا بتطرطش بكلام ميعجبش التاخير وحش ولو تكملها بسلسة تانية هسحبك نطير ع المريخ نقضي اسبوعين 😂😂
لا هي كلها تلت اجزاء وجود بااي بقي بس ممكن نعملنا قصه جديده

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%