NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية فوق السحاب | السلسلة الأولي | عشرة أجزاء 1/3/2022

لا نهايه حلوه 😂😂😂 مستنين القصه الجديد وياريت تبقا اجمد من دى وكمل ياخويا انت كاتب بضان وفشيييييخ
افرح ولا ازعل طيب؟

الكومنتات بتاعت بضنتنا دي هتخليني اتهور وانزل السلسله التانيه بكرا انا ماسك نفسي بالعافيه😂😂
نزلها نزلها الناس كلها عاوزه السلسله التانيه

• محزن
التفاعلات: Totti 10
  • محزن
التفاعلات: Magdy66
مايكل ده الي جامد نييييك مهما اقرا مارفل مابملش بس كل شويه يعمل موقع ويتقفل ونفسي يرجع للمنتدي تاني
طب انت بتكتب قصه تانيه ولا اي؟ ولا السلسله التانيه امته طيب؟

بص يسطا هوا بامانه القصه جامده بس الحاجه الوحشه فيها موضوع مازن ده وانك قفلت الأجزاء علي كده كان ممكن تعمل سلسه جديده وتكمل ساعتها كانت هتبقي حاجه فجر زي القصص الي كان بيكتبها حماده فتحي وكده

• عجبني
وافكس للمسابقة طيب؟
ياخويا لو كانت القصه مش حلوه كانت الناس قالتلك عادى ونزل القصه التانيه لكن القصه جامده وفشيخه وانت الصراحه كتابتك للقصه حلوه عشان كدا الناس بتقولك نزل ليها سلسله تانيه فهمت

• عجبني
التفاعلات: كامادو تانجيرو
بص يسطا هوا بامانه القصه جامده بس الحاجه الوحشه فيها موضوع مازن ده وانك قفلت الأجزاء علي كده كان ممكن تعمل سلسه جديده وتكمل ساعتها كانت هتبقي حاجه فجر زي القصص الي كان بيكتبها حماده فتحي وكده
الي يجي علي شهد ابلعه😂

وممكن بردك فى السلسله التانيه لو هتنزلها تتدخل خالد فى حوار الشريكات هو وصحابه ويتجوز شهد وبردك يكون فيه شويه اكشن وممكن تستعين باى شخصيه من الشخصيات الجامده بتاع اى قصه تانيه لو عاوز اى مساعده احنا موجودين بردك

ياخويا لو كانت القصه مش حلوه كانت الناس قالتلك عادى ونزل القصه التانيه لكن القصه جامده وفشيخه وانت الصراحه كتابتك للقصه حلوه عشان كدا الناس بتقولك نزل ليها سلسله تانيه فهمت
ماكنتش متخيل انها هتعجب ناس كتير بس احب اقولكم totti هيحتل المنتدي بسحابه وحته ب50😂❤

• بيضحكني
وممكن بردك فى السلسله التانيه لو هتنزلها تتدخل خالد فى حوار الشريكات هو وصحابه ويتجوز شهد وبردك يكون فيه شويه اكشن وممكن تستعين باى شخصيه من الشخصيات الجامده بتاع اى قصه تانيه لو عاوز اى مساعده احنا موجودين بردك
انا حاطط plan للسلسله التانيه

• حبيته
اه في قصه قصيره اسمها ارغي بتتكتب هي مقتبسه شويه بس فكره مش مهروسه
اشطا انت برضو مش هتقول السلسله التانيه امته انا عارف 😂😂بس انت جيت على مازن جامد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشطا انت برضو مش هتقول السلسله التانيه امته انا عارف 😂😂بس انت جيت على مازن جامد
ماهو بعد ما القصه دي تنزل هنزلكو السلسله التانيه ياعم في ايه بس جيت علي مازن فين ياعم ده كان هيقتلني😂 خليك بس عامل حسابك علي باك جامد نيك ولا باك مايكل سكوفيلد في الموسم الخامس

• عجبني
ماهو بعد ما القصه دي تنزل هنزلكو السلسله التانيه ياعم في ايه بس جيت علي مازن فين ياعم ده كان هيقتلني😂 خليك بس عامل حسابك علي باك جامد نيك ولا باك مايكل سكوفيلد في الموسم الخامس
😂😂حاسس ان هيبقا في حاجه من ريحه مايكل زي انك تفكس للقصه مثلا 😂😂

• عجبني
دي اول حلقه دي البهاريز كلها اتفرج عليه للاخر وانت الي هتفكس القصه مش انا😂
خلصانه هشوفه بس مش هفكس للقصه برضو 😂

• حبيته
التفاعلات: Totti 10
بقولك اي متكلمني خاص كدا عندي فكره عايزك فيها 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%