NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش فكره عاوز اطبقها لتسهيل التعارف بين الماستر والسليف بانواعهم

بفكر اعمل ميداليات او سلاسل او خواتم سواء للبنات والستات والرجاله تبقى معاهم بمجرد لما حد يشوفها نعرف بعض ومثلا ده شعار السادية **** فى العالم ممكن نخلى اللون الاسود للماستر رجال او للمستريس سيدات واللون الاحمر للسليف
*** ايه رئيكم نبدأ ننفذ الفكره ده وسهل كل واحد يعملها

• عجبني
التفاعلات: Aol و Master omar
اااااااه يااااه عالمتعه لما اتفضح من اختى الاستريت وتقولى روح اتعالج وتتجنبنى فى التعامل او مراتى الى متجوزتهاش تطلع بتقرف منهم يااااه عالمتعه لما بنت فى الشارع تضحك عليا عشان عارفه ميولى وهيا ستريت قمة المتعه
تفكيرك فى الموضوع سطحى منزعلش منى لانى محدش بيفكر بالطريقه ده دلوقتى لو انت خايف من ميولك يبقى ابعد عنها ليه بدور على واحده تبقى خاضع ليها التفكير اختلف عن زمان كتير الاول كانوا لو شافوا واحده بتبوس واحد او واحد حاضن واحده الدنيا بتتقلب دلوقتى يقولك هما حرين انا مالى
اتحرر من تفكيرك لو فعلا عاوز تتمتع
واه انا متفق معاك انى ممكن الشخص ميتقبلش الفكره او ميولك بس مش حينفر منك او يبعد عنك بس ميولك هو مش مقتنع بميولك
ذى لو بتحب اكله معينه وغيرك مش بيحبها اكيد مش حيدخها يرميها هو بس مش بيحبها ورغم كده حيسيبك بحريتك انك تاكلها وتستمتع بيها
اعتقد المثل ده وضحلك عاوز اقولك ايه

تفكيرك فى الموضوع سطحى منزعلش منى لانى محدش بيفكر بالطريقه ده دلوقتى لو انت خايف من ميولك يبقى ابعد عنها ليه بدور على واحده تبقى خاضع ليها التفكير اختلف عن زمان كتير الاول كانوا لو شافوا واحده بتبوس واحد او واحد حاضن واحده الدنيا بتتقلب دلوقتى يقولك هما حرين انا مالى
اتحرر من تفكيرك لو فعلا عاوز تتمتع
واه انا متفق معاك انى ممكن الشخص ميتقبلش الفكره او ميولك بس مش حينفر منك او يبعد عنك بس ميولك هو مش مقتنع بميولك
ذى لو بتحب اكله معينه وغيرك مش بيحبها اكيد مش حيدخها يرميها هو بس مش بيحبها ورغم كده حيسيبك بحريتك انك تاكلها وتستمتع بيها
اعتقد المثل ده وضحلك عاوز اقولك ايه
اتمنى يكون الموضوع بيمشى كدا بس صدقنى هنلاقى كمية رفض رهيبه

اتمنى يكون الموضوع بيمشى كدا بس صدقنى هنلاقى كمية رفض رهيبه
انت مش بتدور على الى حيرفد انا بدور على اللى حيقبل
ولو انت ميولك كده متتجوزش غير واحده فاهمه ميولك وعوزاها

انت مش بتدور على الى حيرفد انا بدور على اللى حيقبل
ولو انت ميولك كده متتجوزش غير واحده فاهمه ميولك وعوزاها
بالظبط ودا الى ناوى اعمله مش هتجوز بنت عاديه لازم تكون عارفه ميولى ومتقبلاها وفاهمه التعامل هيكون ازى

اااااااه يااااه عالمتعه لما اتفضح من اختى الاستريت وتقولى روح اتعالج وتتجنبنى فى التعامل او مراتى الى متجوزتهاش تطلع بتقرف منهم يااااه عالمتعه لما بنت فى الشارع تضحك عليا عشان عارفه ميولى وهيا ستريت قمةان

اااااااه يااااه عالمتعه لما اتفضح من اختى الاستريت وتقولى روح اتعالج وتتجنبنى فى التعامل او مراتى الى متجوزتهاش تطلع بتقرف منهم يااااه عالمتعه لما بنت فى الشارع تضحك عليا عشان عارفه ميولى وهيا ستريت قمة المتعه
الفكرة عجباني ان أصحاب الميول الواحدة يكونوا كلهم عارفين بعض وكوميونيتي واحد .. بس تحقيق الامان صعب بس بردو مش مستحيل ييجي بالمناقشة والكلام .. محتاجين نحاول نكبر الدايرة ونخلي عدد أكبر يقول رايه

• حبيته
التفاعلات: خاضع.لاربعينيه
الفكرة عجباني ان أصحاب الميول الواحدة يكونوا كلهم عارفين بعض وكوميونيتي واحد .. بس تحقيق الامان صعب بس بردو مش مستحيل ييجي بالمناقشة والكلام .. محتاجين نحاول نكبر الدايرة ونخلي عدد أكبر يقول رايه
ولو حصل سوء تفاهم او مشكله بين ماستر و سليف شاب ايه الحال وقتها

ولو حصل سوء تفاهم او مشكله بين ماستر و سليف شاب ايه الحال وقتها
نفس النتيجة لو حصل مشكلة اي وقت.. الامان هنا ضد الاضطهاد من المجتمع .. دي المشكلة الوحيدة في المنتجات دي وممكن تتظبط

نفس النتيجة لو حصل مشكلة اي وقت.. الامان هنا ضد الاضطهاد من المجتمع .. دي المشكلة الوحيدة في المنتجات دي وممكن تتظبط
لازم نفكر فى كل الاحتمالات

اكيد بس نشوف الفكرة ومنقفلش منها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%