NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش فكره عاوز اطبقها لتسهيل التعارف بين الماستر والسليف بانواعهم

بفكر اعمل ميداليات او سلاسل او خواتم سواء للبنات والستات والرجاله تبقى معاهم بمجرد لما حد يشوفها نعرف بعض ومثلا ده شعار السادية **** فى العالم ممكن نخلى اللون الاسود للماستر رجال او للمستريس سيدات واللون الاحمر للسليف
*** ايه رئيكم نبدأ ننفذ الفكره ده وسهل كل واحد يعملها

• عجبني
التفاعلات: Aol و Master omar
حلو فشخ

• عجبني
التفاعلات: goodman2000
هى متنفذه فى جميع الدول الاجنبيه وده عينه الذهبى للسليف بانواعه والفضى او الاسود للماستر او مستريس وفكره الالوان ده فكرتى علشان نعرف نفرق بين الماستر والسليف

• عجبني
التفاعلات: مستر سادي و drsniper666
فكره كويسه و اتفق معاك

• عجبني
اتفق معاك بس في قله في السليف اصلا

• عجبني
اتفق معاك و بس خليها دهبى للسليف زى برا عشان احمر مش هيليق عليا😂

• عجبني
التفاعلات: goodman2000 و beterr
اتفق معاك فكره كويسه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكره جميله والاسود فعلا جميل للماستر

• حبيته
بفكر اعمل ميداليات او سلاسل او خواتم سواء للبنات والستات والرجاله تبقى معاهم بمجرد لما حد يشوفها نعرف بعض ومثلا ده شعار السادية **** فى العالم ممكن نخلى اللون الاسود للماستر رجال او للمستريس سيدات واللون الاحمر للسليف
*** ايه رئيكم نبدأ ننفذ الفكره ده وسهل كل واحد يعملها

هي فكرة حلوة أن يكون فيه حاجة تجمعنا وتعبر عن الناس جوا الكميونيتي ولكن مش امان لان الموضوع ممكن يتعرف بسهولة

• حبيته
هي فكرة حلوة أن يكون فيه حاجة تجمعنا وتعبر عن الناس جوا الكميونيتي ولكن مش امان لان الموضوع ممكن يتعرف بسهولة
ما هى الفكره انه يتعرف على فكره يعنى فى ناس بتبقى. عندها الميول ده ومش عارفه تقول او عارفه مين الطرف التانى اللى عنده نفس الميل
مثلا لو انت ماستر ومعاك الميداليه ده وفى واحده سليف معاها شعار السليفه طبعا حسب الالوان فاهى حتعرف ميولك وانت حتعرف ميولها وممكن بكل ادب سواء انت او هى حتطلب تتعرف عليها او تتعرف عليك ولو وافقتوا تمام

• عجبني
التفاعلات: Master omar
ما هى الفكره انه يتعرف على فكره يعنى فى ناس بتبقى. عندها الميول ده ومش عارفه تقول او عارفه مين الطرف التانى اللى عنده نفس الميل
مثلا لو انت ماستر ومعاك الميداليه ده وفى واحده سليف معاها شعار السليفه طبعا حسب الالوان فاهى حتعرف ميولك وانت حتعرف ميولها وممكن بكل ادب سواء انت او هى حتطلب تتعرف عليها او تتعرف عليك ولو وافقتوا تمام
أنا مع الفكرة جدا لكن وهي بتتحط بس معايير الأمان عشان المجتمع من حوالينا مينفعش يكون كاشفها

• حبيته
انتا لو قاصد تفضحنا قصاد اهلنا مش هتعمل كدا

انتا لو قاصد تفضحنا قصاد اهلنا مش هتعمل كدا
فى مصر والدول العربيه محدش يعرف الشعار ده غير اللى ميوله كده علشان بيقرء كتير وممارس فيه فطمن اللى حيعرف الشعار هو اللى حيبقى عنده الميول ده وده اللى كان المقصود منه والفكره فى اطار التنفيذ

فى مصر والدول العربيه محدش يعرف الشعار ده غير اللى ميوله كده علشان بيقرء كتير وممارس فيه فطمن اللى حيعرف الشعار هو اللى حيبقى عنده الميول ده وده اللى كان المقصود منه والفكره فى اطار التنفيذ
كلام جميل بس برضو فى ناس عاديه كتير جدا عدى عليهم الشعار سواء رجاله او ستات وبيكونو ستريت

كلام جميل بس برضو فى ناس عاديه كتير جدا عدى عليهم الشعار سواء رجاله او ستات وبيكونو ستريت
قليل بتتكلم فى نسبه قليله جدا جدا جدا محدش بيهتم بشعار غير لما يكون حابب يعرف عنه حاجه

قليل بتتكلم فى نسبه قليله جدا جدا جدا محدش بيهتم بشعار غير لما يكون حابب يعرف عنه حاجه
مهو تخيل كدا لو ام لقت ابنها لابس الشعار دا وعرفت هوا ايه تخيل وضعه هيكون عامل ازى او اخته او مراته او او او لازم نحط كل الاحتمالات

مهو تخيل كدا لو ام لقت ابنها لابس الشعار دا وعرفت هوا ايه تخيل وضعه هيكون عامل ازى او اخته او مراته او او او لازم نحط كل الاحتمالات
انا كل ده عامل حسابه وبعدين حتى لو عرفوا ميولك ده لازم تبقى فعلا بتعشقها يعنى مثلا تخيل انك متحوز ومراتك شافت الشعار ده او اختك وعرفت ميولك وعمل معاك سيشن او مراتك بقت عرفت ميولك واتعاملت على كده وبقيت خاضع ليها لى العلاقه حتبقى مبسوط ولا لاء
لما تبقى ماشى فى الشارع ولاقيت واحده وقفتك علشان شافت الشعار وقالتلك نتعرف انا مستريس
حتبقى مبسوط ولا لاءا

انا كامستر لو سليف شافت الشعار وكلمتنى طيبعا حيقرب المسافات وحبقى مبسوط

انا كل ده عامل حسابه وبعدين حتى لو عرفوا ميولك ده لازم تبقى فعلا بتعشقها يعنى مثلا تخيل انك متحوز ومراتك شافت الشعار ده او اختك وعرفت ميولك وعمل معاك سيشن او مراتك بقت عرفت ميولك واتعاملت على كده وبقيت خاضع ليها لى العلاقه حتبقى مبسوط ولا لاء
لما تبقى ماشى فى الشارع ولاقيت واحده وقفتك علشان شافت الشعار وقالتلك نتعرف انا مستريس
حتبقى مبسوط ولا لاءا

انا كامستر لو سليف شافت الشعار وكلمتنى طيبعا حيقرب المسافات وحبقى مبسوط
اااااااه يااااه عالمتعه لما اتفضح من اختى الاستريت وتقولى روح اتعالج وتتجنبنى فى التعامل او مراتى الى متجوزتهاش تطلع بتقرف منهم يااااه عالمتعه لما بنت فى الشارع تضحك عليا عشان عارفه ميولى وهيا ستريت قمة المتعه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%