NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محب الغموض

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
متوقعين انى هفضفض عن شئ معين لكن هعمل العكس
اللى حابب يفضفض ويتكلم بكل اريحيه يتفضل يمكن يلاقى راحته لما يتكلم ويشارك اللى جواه

• عجبني
التفاعلات: S A R A H, خالد سالب ممحونx, سراب انسان و 2 آخرين
متابعة

• عجبني
التفاعلات: المحب٤، محب الغموض و A7m3d
انا بقي شخص مشكلتي كلها ان مليش صحاب دورت كتير علي صحاب كويسين و جدعان ملقتش غير كام شخص كدا في المنتدي هنا لكن في الواقع ابدا بقول ان يمكن اسلوبي وحش او تصرفاتي وحشة لكن للاسف محدش زعل مني في مرة و لا عمري قصرت مع حد نفسي افهم انا لي مليش صحاب لي لما بتخنق و ادايق مش بلاقي حد افضفض له و احكيله ديما ببقي لوحدي مليش صاحب غير فوني معايا في اي حاجة و جاي معايا سكة و عمره مزعلني حتي لما حبيت انسانة و كانت الحبيبة و الصديقة و عوضتني عن حاجات كتير سابتني و ماتت طب لي مش بتخدني معاها و سابتني طب لي هيا ترتاح و انا اتعذب انا فعلا بضحك و بهزر بس مش مرتاح مش حاسس بسعادة قلبي مش راضي يفرح ديما بيوجعني 😭😭

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
كل يوم يمر بحياتي اجدني كغريب في هذا العالم المتناقض المليئ بالصراعات والحروب
ارى الكثير كأنهم في غابة ليأكل الكبير الصغير ..
انت .. انتي .. نحن .. انتم كلنا انسان فلنحمل بعضاً من الانسانية لنعيش بسلام
اخوكم
سراب انسان

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقي شخص مشكلتي كلها ان مليش صحاب دورت كتير علي صحاب كويسين و جدعان ملقتش غير كام شخص كدا في المنتدي هنا لكن في الواقع ابدا بقول ان يمكن اسلوبي وحش او تصرفاتي وحشة لكن للاسف محدش زعل مني في مرة و لا عمري قصرت مع حد نفسي افهم انا لي مليش صحاب لي لما بتخنق و ادايق مش بلاقي حد افضفض له و احكيله ديما ببقي لوحدي مليش صاحب غير فوني معايا في اي حاجة و جاي معايا سكة و عمره مزعلني حتي لما حبيت انسانة و كانت الحبيبة و الصديقة و عوضتني عن حاجات كتير سابتني و ماتت طب لي مش بتخدني معاها و سابتني طب لي هيا ترتاح و انا اتعذب انا فعلا بضحك و بهزر بس مش مرتاح مش حاسس بسعادة قلبي مش راضي يفرح ديما بيوجعني 😭😭
يمكن لأنك مختلف
وممكن برضه ده افضل من انك تصاحب حد وفى الاخر تلاقى نفسك انخدعت فيه وعمل معاك مواقف مش كويسه
صدقنى ساعات كتير اصدقاء النت بيكونوا سند وثقه اكتر من أصدقاء الواقع

كل يوم يمر بحياتي اجدني كغريب في هذا العالم المتناقض المليئ بالصراعات والحروب
ارى الكثير كأنهم في غابة ليأكل الكبير الصغير ..
انت .. انتي .. نحن .. انتم كلنا انسان فلنحمل بعضاً من الانسانية لنعيش بسلام
اخوكم
سراب انسان
تسلم ايدك يا صديقي
كلامك جميل ومعبر

• عجبني
التفاعلات: سراب انسان
و تنيل بالصحاب ايه؟
صاحبك قرشك وصحتك و عافيتك
غير كده حواديت افلام
الصحوبية بتقف فالمدرسة الابتدائي

خليك حبوب مع كل الناس و عمرك ما تدخل معاهم فالغويط
احكي سرك للي ما تعرفوش و عمرك ما حتقابلو و خلصت

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%