NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه صارحنى هنقول كل اللى نفسك فيه( متجدد دوما)

انا جربتها تزبط حبيبي

اعطي اخوتها الأصغر حبوب منوم
ونيكها براحتك
يعني هذه هي النصيحة و الا فلا.. كل نصيحة بجريمة
انت حد زاقك عليه ههههه

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
انا نفسي انيك فششششخ الصراحة 😅

على فكرة يا احمد و بس عادى جدا فية زيك يعن انا بحب اشب برضو كلتات امى و الحسها متعة اوى للى بيحب كدا بس اول مرة اسمع عن الكاميرا دى و ضورت عليها دلوقتى و لقتها على الفيس فعلا
شكرا ليك و نصيحتى اتكتع بالفيديوهات بس متعملش حاجة غلط معاها

ممكن تستحملوني شويه // انا شاب ٣٥سنه من صغري يعني من وانا عندي ١٦سنه وانا كنت بنصف بيتنا واغسل المواعين وامسح البلاط لاني كبير اخواتي معايا بنات بس فالوقت ده كانوا صغيرين المهم انا اتعرضت للتحرش ٣ مرات وبعد فتره اكتشفت اني شاذ أو بمعني سالب بس سالب سوفت المشكله اللي عندي مشكلتين الأولي اني بقذف بسرعه وده بيقفلني عن الجنس وبكرهه ومش ببقي عايز اكمل فالمعامله الجنسيه نفسي بتنسد والمشكلة التانيه اني نفسي اجرب اتناك سوري بقي بس بخاف وبعدين اكتشفت اني ميولي بنوتي بحب ابقي مره بس الخوووف هو سبب اني مش عايز اجرب اني اتناك انا اتعاملت مع ٣ رجاله بس كله كان سوفت بس انا بصراحه مش عارف انا عايز ايه كل اللي ممتلكني أن نفسي اتحول لمره نفسي يبقي فيا كس وبزاز وطيز مدوره وبيضه نفسي اتناك فكسي بفضل العب فزبري واتخيل اني مره وبتناك فكسي انا تايه بصراحه مش عارف عايز ايه
جربت تروح لطبيب نفسي ممكن بكون فيه حل ليك

على فكرة يا احمد و بس عادى جدا فية زيك يعن انا بحب اشب برضو كلتات امى و الحسها متعة اوى للى بيحب كدا بس اول مرة اسمع عن الكاميرا دى و ضورت عليها دلوقتى و لقتها على الفيس فعلا
شكرا ليك و نصيحتى اتكتع بالفيديوهات بس متعملش حاجة غلط معاها
وانا كمان

اللي
الرسالة الرابعه
مرات ابن عمتي من يوم فرحها وفي نظرات منها بعد الفرح بفتره كلمتني وبدء بينا صداقه وبقينا نتكلم ف كل حاجه والموضوع اطور وفي يوم هي جات عندنا البيت والبيت فاضي واليوم ده مسكت لديها ف لقيتها متحاوبه معايا ف بوستها من خدها بعد كده بوستها من شفايفها ومسكن صدرها ومسكن أيدها وحطيته ع زبري وكنت خلاص هعمل علاقه معاها حسينا أن حد جاي ف تدلنا نفسانا وانا دلوقتي عايز اعمل معاها علاقه بس هي مفتحتش الموضوع تاني
مشاهدة المرفق 10968
اللي زي دي مفيش منها اي خوف
ممكن تكلمها علي الفيس من اكونت فيك تقولها وحشتيني , الجميل مبيسألش ليه , كلام زي ده
لو قالتلك لأ او خلاص سيبها , لاكن هي عمرها ما هتفضحك و تكبر الموضوع و تعمل مشكله . دي اخرها هتترجاك و تقولك أبوس ايدك ابعد عني

تعرف ان المساحه دي اجمل مساحه كنت بحبها في المنتدي القديم
انا مخنوق جدا ومدايق
حاسس ان العمر راح بلا اي قيمه او هدف
حاسس ان مليش حتي صديق
تعرف لما تبقي صاحب للكل بس ملكش اصحاب
محدش فاهمني
واوسخ حاجه لما تحب تفضفض او تتكلم بصراحه مع حد ميستهالش كلنا ضيوف وسايبنها
سلام ولنا عوده

• عجبني
التفاعلات: Amigod و Jimmi
اكتر تجربتين عديت بيهم ونفسي اكررهم . ان اشارك مع اتنين سحاق . و اشارك زوج وزوجته . فعلاا انا في المرتين مكنتش ببطل نيك

لية يا جماعة بجد الواحد بيهيج لما يشوف امو لابسا ضيق و ظيزها باين الكلوت من البنطلون أو لما تعد بقميص نوم و الموت يبان و فخادها و لية بتبقى متعة شم الكلوت و لحسو كلو يشترك و يقولى لية أنا بتمتع آوى بالحاجات دى

• عجبني
التفاعلات: فحل الديوثين و Mody2000
انا فيرجن نفسي انيك لو مرة وحدة في حياتي لاني تعبت 😥😩

نفسي انيك لو مرة وحدة في حياتي 🥲

انا زوجة وزوجة دائما بيسافر ممكن ييجى اسبوع ف الشهر وكان فيه مشاعر بينى وبين اخو زوجى وهو دائما بيهزر معايا وبحس أنه عاوز يقولى حاجة ومتردد والمشكلة انا بقيت بحبه وعاوزاه معايا ع طول وكنت يتخيله معايا ف السرير كتير جدا مش عارفة اعمل ايه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: مدرس، Luloch و فحل الديوثين
انا زوجة وزوجة دائما بيسافر ممكن ييجى اسبوع ف الشهر وكان فيه مشاعر بينى وبين اخو زوجى وهو دائما بيهزر معايا وبحس أنه عاوز يقولى حاجة ومتردد والمشكلة انا بقيت بحبه وعاوزاه معايا ع طول وكنت يتخيله معايا ف السرير كتير جدا مش عارفة اعمل ايه
اعملي كيكة حبيبتي، ملفوف كرنب؟ اعملي بصارة.. لكن ما تعمليش حاجة فساعة شهوة و تركبي قرون لجوزك مع اخوه
مالها اسبوع في الشهر
الحرة : تتجوز و تتطلق…

• عجبني
التفاعلات: Luloch
انا جربت مع صحبى انا مش شاذ بس هو ناكنى و انا نكتو كنا مع بعض فى اسكندرية و جربنا 3 ايام كل يوم انيكو و ينكنى بس عشان منعرفش نجيب نسوان
انا كنت 21 و هو 22

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ٩٨ و Amigod
انا جربت مع صحبى انا مش شاذ بس هو ناكنى و انا نكتو كنا مع بعض فى اسكندرية و جربنا 3 ايام كل يوم انيكو و ينكنى بس عشان منعرفش نجيب نسوان
انا كنت 21 و هو 22
ماشية معاك زي السكينة في الحلاوة

لا حياة لمن تنادى ... أنا محنوووووق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%