NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ههههههه ساعتها صدقني ممكن مايبقاش في حكاية الميول دي أصلا
كل واحد هايعمل إللي ييجي ف خياله ويسعده أو يبسطه مهما كان من غير أسماء وصفات

يا نعم يا لا تنيك ولا تتناك اى كان جنسك

انا اعلن انسحابى 😂

• عجبني
التفاعلات: سامي الاسكندراني
انا عن نفسى احب انيك

يا نعم يا لا تنيك ولا تتناك اى كان جنسك
مش فاهم انت عاوز ايه
انا وضحت كلامي ست راجل ينيك يتناك لو ده هايسعده إحنا إيه مشكلتنا أو مالنا
انا بالنسبة. لي مش مهتم بالمنيكة أنا باتكلم عن حياة كاملة

• عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
هي مش هتنفع تكون فري ابد لاني في دين وحساب الكلام ده ايام الجاهليه بس كمان لازم يكون في مجتمعنا تفاهم ان الجنس شي ضروري
فى حياتنا مش عيب ولا حرام اننا نناقشه بموضوعيه

هو إحنا ليه ماينفعش نعيش حياتنا زي القصص اللي بنقراها هنا حياة فري متحررة كل واحد يعمل إللي بيحبه من غير ما يخاف من المجتمع اللي حواليه ونظراته
حياة نعمل اللي ييجي ف خيالنا مهما كان مجنون أو شاذ من وجهة نظز البعض من غير خوف من تقاليد بالية وعيب وغلط وحرام
هو ده التحرر اللي موجود في اوربا ودول كتير ،،،، الشرط الوحيد هو موافقة الطرف الاخر وبرضاه، وبعد كده تقدر تعمل كل حاجة نفسك فيها باحترام وادب

هو ده التحرر اللي موجود في اوربا ودول كتير ،،،، الشرط الوحيد هو موافقة الطرف الاخر وبرضاه، وبعد كده تقدر تعمل كل حاجة نفسك فيها باحترام وادب
نفسي موصل إحنا كمان للتحضر والرقي ده محدش يحجر علي حد وكل واحد يعمل إللي بحبه طالما مش بياذى حد

القيود دى الفطرة اللى اتخلقنا بيها يعنى فكرة زنا المحارم او الشذوذ دى افكار متواجد من زمان جدا بس المجتمع بيرفضها
وحاليا بنلاقى ان فى دول وممنظمات هدفها كده السؤال المهم ليه محتاجين نشر الشذوذ الجنسى بالمجتمعات سواء المحافظة او المتحررة
لازم فى اسباب واهما انهم يقدروا يسيطروا علينا من خلال شهوتنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يمكن خيالك مصورلك انها هتبقي حياه ممتعه
بس لما تعيش فيها هتحس انك زي الحيوانات ..اسف ع اللفظ..
عارف لي لان الحياه ال فيها طوابط وأحكام زي مهي بتخنقنا ساعات بس بتخلينا سويين وبنحس بالسعاده ف بعض الأوقات

المشكله اغلبيتنا مسافرش بره بس الفكرة السائده ان الحياه مفتوحه في كل شئ بس اللي سافر وشاف عارف انها مش كده الفكره دي خلت الناس عندنا عايزه تبقي زيهم وده اكبر غلط احنا في مجتمع شرقي بيحكمه عقيده وقانون مافتكرش ان في حد حيبقي مبسوط لما يلاقي امه ولا مراته ولا اخته ماشيين براحتهم حتي لو ديوث في الاول حيعجبه الموضوع بعد كده حيندم

القيود دى الفطرة اللى اتخلقنا بيها يعنى فكرة زنا المحاارم او الشذوذ دى افكار متواجد من زمان جدا بس المجتمع بيرفضها
وحاليا بنلاقى ان فى دول وممنظمات هدفها كده السؤال المهم ليه محتاجين نشر الشذوذ الجنسى بالمجتمعات سواء المحافظة او المتحررة
لازم فى اسباب واهما انهم يقدروا يسيطروا علينا من خلال شهوتنا
محدش قال شذوذ وزنا محارم بالأخص يعني
وحكاية اننا مستهدفين ودول ومنظمات بتعمل مش عارف إيه صدقني محدش بيعمل لنا حاجة ولا حد مشغول بينا اصلا احنا اللي عايشين ف اوهام

يمكن خيالك مصورلك انها هتبقي حياه ممتعه
بس لما تعيش فيها هتحس انك زي الحيوانات ..اسف ع اللفظ..
عارف لي لان الحياه ال فيها طوابط وأحكام زي مهي بتخنقنا ساعات بس بتخلينا سويين وبنحس بالسعاده ف بعض الأوقات
و**** خيالي مصورلي اني لو عشت حر من غير ماحد يحجر عليا ولا يزايد علي أفكاري وتصرفاتي هابقي انسان طبيعي سوي

المشكله اغلبيتنا مسافرش بره بس الفكرة السائده ان الحياه مفتوحه في كل شئ بس اللي سافر وشاف عارف انها مش كده الفكره دي خلت الناس عندنا عايزه تبقي زيهم وده اكبر غلط احنا في مجتمع شرقي بيحكمه عقيده وقانون مافتكرش ان في حد حيبقي مبسوط لما يلاقي امه ولا مراته ولا اخته ماشيين براحتهم حتي لو ديوث في الاول حيعجبه الموضوع بعد كده حيندم
محدش أتكلم عن بره وجوه أنا باتكلم عن إنك تعمل إللي تحبه من غير ماحد يعدل عليك او يتدخل اصلا ف حياتك طول ما انت مش بتسبب ضرر لحد ومحددتش ام ولا اب ولا اخ ولا اخت

محدش أتكلم عن بره وجوه أنا باتكلم عن إنك تعمل إللي تحبه من غير ماحد يعدل عليك او يتدخل اصلا ف حياتك طول ما انت مش بتسبب ضرر لحد ومحددتش ام ولا اب ولا اخ ولا اخت
الكلام ده لو عايش في جزيره لوحدك الانسان بطبعه اجتماعي ده حتي في مثل قديم كل اللي يعجبك والبس اللي يعجب الناس لاحظ المثل ده اتقال يعني تقريبا في العشرينات من ١٠٠ سنه قبل ظهور الانترنت والسوشيال ميديا احنا دلوقتي اقل هفوه بتتصور بالموبايل وتبقي ترند

الكلام ده لو عايش في جزيره لوحدك الانسان بطبعه اجتماعي ده حتي في مثل قديم كل اللي يعجبك والبس اللي يعجب الناس لاحظ المثل ده اتقال يعني تقريبا في العشرينات من ١٠٠ سنه قبل ظهور الانترنت والسوشيال ميديا احنا دلوقتي اقل هفوه بتتصور بالموبايل وتبقي ترند
ماهو انا باقول نتخلص من الأفكار القديمة وبجد بقي اتت جبت مثل مستفز جدا
ليه البس اللي يعجب الناس مايتحرقوا أكل والبس واعمل إللي يعجبني أنا الأول وده المهم اننا مانشغلش نفسنا بكلام الناس ورايهم

ماهو انا باقول نتخلص من الأفكار القديمة وبجد بقي اتت جبت مثل مستفز جدا
ليه البس اللي يعجب الناس مايتحرقوا أكل والبس واعمل إللي يعجبني أنا الأول وده المهم اننا مانشغلش نفسنا بكلام الناس ورايهم
انا مش قصدي عالمثل انا جبتلك تطور المثل بعد ١٠٠ سنه بقي شكله ايه اي تصرف عادي بالنسبه ليك مش عادي لغيرك يعني مثلا الشواطئ زمان كان النزول فيها بالمايوه نادرا لما تلاقي غير كده دلوقتي لو فكرت تلبسه بس احتمال تبقي ترند

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%