NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

bigbossawy

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
السلام عليكم ..
انا كنت اتعرفت علي واحد من احد تطبيقات الجايز واتكلمنا مع بعض فترة واتعلقت بيه وحبيته وبعد كده حصل مشكلة بسيطة وعملي بلوكات ع كل حاجة وانا حاولت معاه حوالي ٥ شهور اني اراضيه واصالحه وكان بيعملي بلوك اول ما يعرف انه انا وكان فيه واحد من بلده رحت قابلته وعملت معاه سكس فهو عرف ورجع من نفسه يكلمني تاني وانه عايز يقابلني ويعتذرلي وكده وانا رحت قابلته وبعد ما عملت معاه سكس هانني وهددني وعمل معايا حركات وحشة وعلي الرغم من اللي عمله ده انا لسه بحبه ومش عارف اعمل ايه ؟!

هو عنده تذبذب يتقبل ميوله
احسن شيء تبعد اولا لحماية نفسك
العنف اللفضي او الجسدي شيء مرفوض
تصون كرامتك ثانيا
ممكن تخللي الباب موارب لكن ما تعملش مثل انك متسامح في كرامتك
مش تكون مداس يعني
الحب ممكن يفضل لو كان الجو مناسب
انما هو مش مناسب حاليا

السلام عليكم ..
انا كنت اتعرفت علي واحد من احد تطبيقات الجايز واتكلمنا مع بعض فترة واتعلقت بيه وحبيته وبعد كده حصل مشكلة بسيطة وعملي بلوكات ع كل حاجة وانا حاولت معاه حوالي ٥ شهور اني اراضيه واصالحه وكان بيعملي بلوك اول ما يعرف انه انا وكان فيه واحد من بلده رحت قابلته وعملت معاه سكس فهو عرف ورجع من نفسه يكلمني تاني وانه عايز يقابلني ويعتذرلي وكده وانا رحت قابلته وبعد ما عملت معاه سكس هانني وهددني وعمل معايا حركات وحشة وعلي الرغم من اللي عمله ده انا لسه بحبه ومش عارف اعمل ايه ؟!
بص هو اكيد في شي مميز فالشخص ده مش عند حد تاني انت قابلته فأسأل نفسك انت مرتاح كدة ؟
حياتك اللي جاية بعد 5 سنين هتكون فين واللي بيحصل بينكم ده هياثر عليك ازاي
انجوي

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
هقولك هو رجعلك ليه رجعلك علشان عاوز يعمل معاكي علاقه بالذات لما عرف انك عملتي مع حد يعرفه فبقيتي سهله بالنسبه ليه
اما هانك وبهدلك ممكن يكون ميوله ساديه وممكن بيعمل كده علشان ينتقم من الي عملتيه و يمكن علشان يقولك ده اخرك معايا جنس وبس
نصيحه بلاش العلاقات المعقده وابعدي عنه خالص لانك هتتحولي لشخص يهوا التعذيب والاهانه منه

رجعلك علي شان عايز يمارس وخلاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%