NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة فتور فى العلاقه الجنسيه للمتزوج

الكبير العاقل

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالى كتير متجوز ومخلف بس مش بحس بشغف لاقامه علاقه مع زوجتى . هى جسمها اتغير شويه انا بحبها لكن شهوتى اتجهت لستات تانيه فى محيط حياتى و فيه منهم بمارس معاهم لافراغ شهواتى. مش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: E M Y
بقالى كتير متجوز ومخلف بس مش بحس بشغف لاقامه علاقه مع زوجتى . هى جسمها اتغير شويه انا بحبها لكن شهوتى اتجهت لستات تانيه فى محيط حياتى و فيه منهم بمارس معاهم لافراغ شهواتى. مش عارف اعمل ايه

انت سنك كام سنه؟
ولو انت ممارستش معاها تفتكر دا. مش هيخليها تدور علي غيرك وانتي بتفرغ شهوتك وهي؟

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
ممكن خااااص بليز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تغيير جسمها مش عذر

لكن انتم جعلتم الجنس روتين ممكن انت لا لكن زوجتك اهتماماتها تغيرت و صار عندها الولويات

لازم تراجعوا نفسكم و تحاول تثيرها معك و تغير الوضعيات و لو تقدر تاخذ اجازة معها لحالكم يكون افضل

حياة سعيدة و جميله صديقي

تغيير جسمها مش عذر

لكن انتم جعلتم الجنس روتين ممكن انت لا لكن زوجتك اهتماماتها تغيرت و صار عندها الولويات

لازم تراجعوا نفسكم و تحاول تثيرها معك و تغير الوضعيات و لو تقدر تاخذ اجازة معها لحالكم يكون افضل

حياة سعيدة و جميله صديقي
نظريا هالكلام صحيح لكن عمليا للأسف مو دايما يكون صحيح والأسباب كثيرة ولا كان الدنيا بخير

الموضوع دا اتكلمنا فيه كتير وملقناش حل للاسف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%