NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة فترة وهتعدي وهترجع احسن💙😥

• حبيته
التفاعلات: Mahmood Abdo
الف سلامه عليه يقوم بخير

مع احترامي لمشاعرك بس هي شكوى طبيه غريبه الحقيقه مفيش تاريخ مرضي كده
بس **** يرجعهولكم بالسلامه
بص هو أنا مش فاهمه قصدك بس يمكن أنا منزلتش باقي الشات بس هو عنده مرض فصدره وده من فتره كبيره تقريباً ف ده بيأثر بالسلب علي نفسه ومع قوه الكحه بيكحكح ددمم وده طبيعي اظن هو انا سألت وكل حاجه بس أنا مينفعش اقول المرض اللي عنده لأن ممكن يشوف المنشور ويزعل او يضايق او حاجه والكحه وقطع النفس دي مجرد أعراض

بص هو أنا مش فاهمه قصدك بس يمكن أنا منزلتش باقي الشات بس هو عنده مرض فصدره وده من فتره كبيره تقريباً ف ده بيأثر بالسلب علي نفسه ومع قوه الكحه بيكحكح ددمم وده طبيعي اظن هو انا سألت وكل حاجه بس أنا مينفعش اقول المرض اللي عنده لأن ممكن يشوف المنشور ويزعل او يضايق او حاجه والكحه وقطع النفس دي مجرد أعراض
انا دكتور و عارف انا بقولك ايه كويس
مفيش كحه بتعمل الكلام ده و حوار الاكسجين الصناعي مش دوا كحه يشربه و السلام
عامه براحتك بس انا عارف انا بتكلم في ايه

الف سلامه عليه اتمناله الشفاء العاجل

كان اكتر من مجرد اخ ليا في الكام يوم اللي قعدت فيهم هنا ولما رجعت لقيته مختفي فا ياريت ندعيلو انا كنت بشوفو بيهزر مع الكل تقريبا😥

**** يقومه بالف سلامه انشاء ****

انا دكتور و عارف انا بقولك ايه كويس
مفيش كحه بتعمل الكلام ده و حوار الاكسجين الصناعي مش دوا كحه يشربه و السلام
عامه براحتك بس انا عارف انا بتكلم في ايه
رديت علي حضرتك يا دكتور برايفت وقولتلك المشكله💙

• عجبني
التفاعلات: A777
كان اكتر من مجرد اخ ليا في الكام يوم اللي قعدت فيهم هنا ولما رجعت لقيته مختفي فا ياريت ندعيلو انا كنت بشوفو بيهزر مع الكل تقريبا😥

**** يشفيه شخص محترم

مايشوف شر ان شا **** ويرجع بصحه وسلامه

شكراً ليكم كلكم بجد **** يسلمكم بقيت بخير الحمد**** عدت علي خير تسلمولي❤️🐔

كنت خايف من اختفائه دا

أزمة و تعدي على خير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

**** يشفيه ويعفية ❤️

**** يقومه بالسلامه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%