NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Soliman99

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا جربت اتناك ومارست مرتين من شهر لو بطلت فتحة الشرج ترجع تاني زي ما كانت ولا بيبان

• عجبني
التفاعلات: galal zidan، Ali cuckold و JOUL
ترجع طبعا زي ما كانت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ترجع المهم متمارسش تاني

اكيد بس بشرط ما تمارسش تاني

لو ينفع ترجع الكلام اللي طلع من بقك لبقك تاني - طيزك ساعتها هترجع تاني زي الاول

ممكن ترجع زي الاول بس انتا نفسك معنتش زي الاول خلاص
It's to late

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: galal zidan و Fox hunter
وانا صغير مارست كذا مره ومن احجام كبيره وبطلت بقالي 7سنين اهه واستريت وبكيف اجدعها وحده واحيانا بنيك سوالب برضو عادي هترجع تاني وهيفضضل فعلا دايما جواك انك عايز تتناك بس انت هتعرف تحارب الموضوع ده لو حابب تتكلم معايا بطريقه وديه او طبيه او عندك اي سؤال قولي

• عجبني
التفاعلات: galal zidan و FahdFahd
كان استريت وبقي سالب
هو اللي قال
هو ممكن يكون مش سالب ممكن يكون عمل تبادل مثلا فمبقاش سالب زي ما انت متخيل +حتى لو مجربش ممكن يكون جوا ميول انو سالب اكتر من الي جرب يعني اكيد انت فاهمني

هو ممكن يكون مش سالب ممكن يكون عمل تبادل مثلا فمبقاش سالب زي ما انت متخيل +حتى لو مجربش ممكن يكون جوا ميول انو سالب اكتر من الي جرب يعني اكيد انت فاهمني
حبيبي أنا فاهمك كويس
بس نصيحه لما تلاقي أي حد عاوز يرجع من طريق غلط خليك معاه مش عليه حتي لو بالكلام 🙂

تقريبا هرجع زى الاول بسي هتبقى غامقة شويه عن الاول

حبيبي أنا فاهمك كويس
بس نصيحه لما تلاقي أي حد عاوز يرجع من طريق غلط خليك معاه مش عليه حتي لو بالكلام 🙂
حبيبي انا برد على التاني انا متفق معاك

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
هترجع عادي زي الأول متخفش + استمر و اوعى ترجع

ممكن ترجع زي الاول بس انتا نفسك معنتش زي الاول خلاص
It's to late
حتي لو الشخص اتناك الف مره وحب يبطل هيبطل لو هو عاوز يعمل كدا واعرف ناس كتيره جدا بطلت مع انهم بقالهم اكتر من 10 سنين بيمارسووواا الموضوع ملوش علاقه ف الاخر انتا اي يكن نوعك غصب عنك هتتجوز علشان حتي الشكل الاجتماعي ف ناس لما خلفت بطلت وف ناس مجرد متجوزت بطلت وفي ناس مش فارق ليهم اي حاجه والعكس مفيش مقياااااس فاهمني

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
وانا صغير مارست كذا مره ومن احجام كبيره وبطلت بقالي 7سنين اهه واستريت وبكيف اجدعها وحده واحيانا بنيك سوالب برضو عادي هترجع تاني وهيفضضل فعلا دايما جواك انك عايز تتناك بس انت هتعرف تحارب الموضوع ده لو حابب تتكلم معايا بطريقه وديه او طبيه او عندك اي سؤال قولي
دا كلام موزون جداااا وفي ناس اصلا دخلوا الموضوع كدا صدفه اساسا ولما لقوا مخرج من الحاجه دي مفكروووش وخرجوااا وفي مكمل وهو مش عارف هو بيعمل اي ولا عايز اي

• عجبني
التفاعلات: Amor 👹👹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%