NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فتاة البانجو (السلسلة الثانية)حتى الجزء الثامن 08/08/2020

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,100
نقاط
19,642
مقدمة السلسلة الثانية ( فتاة البانجو )
" الحياة لن تُعطيك كل ما تحبّ ، لكن القناعة تجعلك تُحب كل ما لديك وكأنّك تملك العالم بين يديك"
مما لا شك فيه ، أن هذا الحكمة هامة ونافعة ، لانها تمس جوانب هامة من حياتنا
فهى كالدوحة السامقة ، خضراء كاخضرار الربيع ، ووجه حياتنا الذي نحمله عبر
نبضنا المسافر مع مواكب الأمل ، فلعلنا نحقق حلمنا الجميل عبر الحياة والاأمل
. إن أفكاري أراها تتدافع في حماسة ، كي تعانق مداد القلم ، لتعبر عن هذا
الحكمة ، وتنثر من الأشجان والفكر عبر سطوري ، التي أرجو
أن تصور نبضي وفكري من خلالها ، كحديقة غناء ورودها زاهية ، وأريجها فوَّاح ، وثمارها ممتعة
و الحياة تشبه الطريق الملتف بكل ما فيها من مواقف وتجارب، وكل شيء تفعله فيها من خير أو شر سيعود إليك يوماً ما فأفعل ما هو جميل فهو مردود إليك، وهنا إليك في قصتى هذه سوف نعلم كل شئ عما سبق
ولكن لنبداء بالأمل فالحياة رواية جميلة عليك قراءتها حتى النهاية لاتتوقف أبدا عند سطر حزين قد تكون النهاية جميلة
قبل أن نبداء عليك ايها القارئ العزيز قراءة السلسلة الاولى
فتاة البانجو ( السلسلة الاولى ) عشرة اجزاء (//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=520363)
الشخصيات حسب الظهور
مدحت : بطل القصة
قمر: بطالة القصة ( طباخة حشيش )
غادة : تاجرة فى الترامادول والحبوب المخدرة
ادهم : تاجر مخدرات وله علاقة بكل كبار رجال الأعمال
وليد : ظابط فاسد فى مكتب مكافحة المخدرات
عمر: ( عم مدحت)تاجر عطارة ويعمل فى كل شىء غير مشروع
امل : بنت عم مدحت
نورهان : بنت عم مدحت
زنيب : مطلقة ؤجارة مدحت
تغريد : اخت قمر
نوال : ام قمر
ابتسام : تاجرة بانجو ( فتاة البانجو )
غسان : ( تاجر حشيش) من لبنان
احمد : تاجر افيون ( صعيدى من نجع حمادي )
سهير : فتاة ليل
نوال : فتاة ليل
مجدى : لواء شرطة فاسد
عزيزة : تاجرة حشيش ( من المغرب )
عماد : جوز عزيزة (رجل اعمال)
شرين : موظفة كبيرة فى الاتحاد الأوروبي
حسين : تاجر سلاح
وسوف يظهر شخصيات أخرى فى احداث القصة منهم المدمنين أغلبهم من النساء والفتيات
لنبداء قصتنا ودعونا نذهب ونحلق فى سماء الكلمات
شكرا لكل المتابعين
وتحياتى إلى أسرة المنتدى
................................... .
................................... ..الجزء الاول
فى السلسلة الاولى كنت قد تعلمت التاجرة وقمت بعقد أول صفقة لى فى تجارة المخدرات . وقام عمى بتعريفى على باقى المعلومات الاساسية التى تساعدنى على التقدم ومن ضمن هذا المعلومات كانت أهم معلومة لى عدم الثقة باى شخص مهما إن كان لأن الثقة فى الأشخاص قد تخونك
فى بيت عمى داخل غرفة الجلوس انوار هادئة . تليفزيون شغال على قناة التيت على تربيزة الانتريه طفاية وسجاير وفنجانين قهوة
عمى : اتفضل اشرب قهوتك .... وخد فنجانة ورشف منه
مدحت : سحب سيجارة ولعها .... وسأل فنجان القهوة بتاعه ... خير ياحاج .... جبتنى هنا لية .... ما كنا اتكلمنا فى المحل احسن
عمى : خير يا ابنى ..... وهنا احسن مكان نتكلم فيه ..... وبعدين انا عازمك على العشاء ..... لانك بصراحة وحشتنى ...... منا ساعة ما كبرت وانا مبقتش اشوفك غير كل فين وفين
مدحت : ما انت عارف ياحاج مشاغل الحياة .... والواحد داخل على جواز .... خير بقى
عمى : ما تهدى ياض ... ناكل ونروق الاول وبعدين نتكلم ...... الاكل جاهز يا ولاد ولا لسة
امل : أيوة يا بابا ... اتفضلوا هنا ع السفرة
خرجنا انا وعمى ع السفرة فى الصالة
إضاءة متوسطة سفرة ممتازة عليها حمام وبط وارز وملوخية ومحشى مشكل وطبق سلطة كبير .... اخر السفرة طبق فاكهة عبارة عن تفاح وعنب وموز وبرقوق ...... وبجانبه طبق حلويات مشكل
جلسنا كلنا على السفرة
مدحت : ايه دا كله ..... دا اكل عرايس
عمى : كله من فضله ..... وبعدين انت قربت تتجوز ..... اشحن علشان متهنجش بدرى
امل : اخيرا هتتجوز يا بتاع البنات ..... مين اللى امها داعية عليها دى
مدحت : هى امها داعية عليها فعلا علشان انتى بنتى عمى ... ياساتر عليك ... رخمة وغلسة
نورهان : بس يا امل دى اللى هتتجوز مدحت هتبقى اسعد واحدة ....... لانه اونطجى وبياع كلام .... يعنى هيعرف ياكل بعقلها حلاوة
مدحت : انا شبعت من كلمكوا ...... انا هقوم امشى
عمى : هههههههههههه ... اقعد يا ابنى .... دوال بيضحكوا معاك
مدحت : انت عندك ياعمى اتنين **** يقصر طريهم ويتجوزوا دوغرى علشان اعرف اجى اقعد معاك
امل : انا عن نفسى مش هتجوز ..... قاعدة على قلبك كدهوا
نورهان : خفى يا امل مدحت بيزعل بسرعة ومبيعرفش بهزر
عمى : شايف يامدحت نورهان واحدة بالها منك ازاى
مدحت : نورهان دى روحى ...... منحرمش منها .... هانى بوسة يامزتى
امل : اوعى يابت تديله ... دا بتاع بنات
مدحت : غيرانها ليه ياقوطة
نورهان وامل وعمى : هههههههههههه يخربيتك ياجدع
فضلنا ناكل ونهزر لحد لما مسحنا الأكل كله ..... بسب اللمة الحلوة ... وخاصة. لم تكون محبوب من اقرب الناس اليك
بعد كدة دخلنا اوضة الجلوس أنا وعمى علشان نتكلم فى الشغل
دخلت امل شايلة صنية عليها فنجالين قهوة و حطيتها قدمنا
امل : تامر بحاجة تانية يا بابا
عمى : شكرا يابنتى ..... منحرمش منك ...... ابقى خدى الباب معكى وانت خارجة
امل خرجت و قفلت الباب ورائها
عمى : اخبارك ايه يا مدحت
مدحت : بأستغراب .... خير ياحاج .... انا كويس
عمى : انا يطمن بس ..... بص يا ابنى وفتح عقلك للكلام دا ..... شغلتنا دى عايزة الرجل المفتح اللى عقله شغال وعينه وسط رأسه ... ويكون بيعرف اللى قدامه من غير ما يتكلم ...... ويكون بيشترى كلام وهو يكون اخرس ..... يعنى ما يتكلمش غير فى المفيد وبس ....... وحرص ديما من النسوان ....... علشان كل اللى بيقع فى شغلتنا دى بيكون بيقع بالكلام قدام النسوان ...... وأغلبية مرشدين المباحث بيكونوا نسوان ....... يعنى لم تكون قاعد مع حد وفى نسوان متتكلمش خالص فى الشغل
مدحت : اطمن ياحاج انا مذاكر طبع النسوان ..... وعارف الدنيا ماشية ازاى
عمى : طيب يا ابنى ..... نتكلم بقى فى المهم ....... عندك استعداد تسافر بعد بكرة لبنان
مدحت : خير ياكبير
عمى : عايزك تسافر تجيب شغل عطارة من هناك ...... وحاجات شغلنا
مدحت : تمام بس انا معرفش حد هناك
عمى : اطمن ها عرفك على رجالتنا هناك وهاخليك تكلمهم على النت بعد لما اعرفك هتجيب اية بالظبط من هناك..... بص ياسيدى انت هتروح عند واحد اسمة غسان دا دكتور الكيف ومفيش حاجة بتيجى من عنده فيها غلطة .... بس حرص من النسوان اللى عنده .... لانك ممكن تيجى من هناك بتزحف منهم ...... دول نسوان بلاغات .... هههههههههههه...... هتخلص معاه فى السعر والبضاعة وهو هيشحنها لحد الميناء ....
الحاوية مش هتكون كلها من الصنف طبعا
بعد لم تخلص معاه وتاخد واجبك هتنزل تروح عند واحد صاحبى اسمه عزت ... دا بتاع عطارة هتشترى منه شوية طلبات للمحل ...... وتاخدهم توديهم لحد غسان وهو عارف هيعمل ايه
مدحت : تمام اوى ياحاج ....... هاخد فلوس معايا ازاى بقى
عمى : مين قال انك هتاخد فلوس معاك ........ انت هتتاكد من البضاعة وعدادها ... وبعدين هتكلمنى ..... هحوله فلوسه عن طريق ويسترن يونيون ...... ونتأكد من بعيد أن الحاوية بتاعتنا دخلت الميناء ..... وتركب طيارتك وتيجى ...... عايز تقول حاجة قبل ما تمشى
مدحت : لا ابدا ...
عمى طلع التلفون المحمول وشغل الانترنت وفتح تطبيق ايمو واتصل ب غسان
عمى : مساء الخير يا غسان باشا .... اخبار معاليك اية
غسان : مساء الفل على عيونك ياحاج .... انا بخير ....... وينك يارجل من فترة محد شافك ولا سمع صوتك ..... كيف احوالك
عمى : انا بخير ....... وكنت تعبان شوية
غسان : بدى اشوفك عندى فى لبنان ياحاج ..... ولا انت كبرت علينا .... زاى مابيقولو عندكم بالمصرى
عمى : اكيد هاجر اقعد معاك كام يوم ...... بس المرة دى هابعتلك ابنى .... عايزك تاخد بالك منه...... وقرب عمى التليفون من وشى علشان اظهر لغسان
غسان : ابنك ياحاج لسة زلمة
مدحت : ماشى يا غسان باشا بكرة لما تعرفنى عايزك تفضل على مواقفك .. انى لسة زلمة
غسان : ما تزعل منى ..... انا بمزاج معاك ...... تشرفنى يا ابنى الغالى
مدحت : حبيبى يا باشا
عمى خد التليفون وكمل مع غسان واتفقوا على كل حاجة وحطوا خطة تمام للعملية
انا بعد لما عمى خلص مكالمة استاذنت منه علشان اروح انام واجهز نفسى للسفر
مشيت من عند عمى وخدت تاكسى اروح بيه ..... ملحوظة: ( اكبر تجار المخدرات الناجحين بتليقهم ناس متواضعة جداً)
وانا فى الطريق لقيت غادة بترن عليا
غادة : مساء الخير. يامدحت .... انت فين كدة بقالك كام يوم
مدحت : مساء النور يامزتى ..... انا تحت النظر بس انتى اللى مش واخدة بالك
غادة : طب عايزة اشوفك بكرة ضرورى
مدحت : خير .... ايه اللى حصل
غادة : لم تيجى بكرة ابقى اقولك ...... هو انت فين دلوقتى
مدحت : انا فى تاكسى و هروح على البيت ..... ماتيجى نسهر سوى
غادة : هههههههههههه ياقليل الادب
مدحت : اموت فى ضحكتك يامزتى
السواق : هتنزل فين يا بيه
مدحت : الشارع اللى جاى ...... وطلع فلوس حاسب السواق وكمل كلامه مع غادة
مدحت : فى اية يابت اتكلمى
غادة : افيش المخزن قرب يشطب و عايزين بضاعة ( قالتها بمياصها)
مدحت : مش عايزة واحد يركبك بالمرة
غادة : هههههههههههه... احترم نفسك .... هستناك بكرة فى شقتى
مدحت : ماشى .... ابقى احلقى دقنك بقى ..... هههههههههههه
غادة : دقنى ..... انا زحلانة منك ..... ياريت متتاخرش
مدحت : اجاى بكرة امتى يامزتى
غادة : الساعة واحد بس بعد الضهر
مدحت : ما ينفعش اعمل اتنين بعد الضهر
غادة : هههههههههههه قليل الآداب انت اوى ..... هستناك ..... سلام
مدحت : سلام
لسة بحط رجلى على اول درجة سلم لقيت حد نازل من فوق بيتوجع
لقيت زنيب وابنها
ابنها كان سخن اوى وتعبان خالص
مدحت : مالك.يا احمد فيك.ايه
زنيب : الحقنى يا مدحت احمد بيموت ..... شوف تاكسى بسرعة
خرجت جبت تاكسى و وديتتهم المستشفى وقاعدت معاهم لحد لم الدكتور طمن امه أنه هيبقى بخير وقالها ان احمد ابنها عنده حمى شوكية وهيفضل تحت الملاحظة لحد لما الحرارة تنزل
جبت من كافترى المستشفى اتنين قهوة وفضلت قاعد مع زنيب لحد الصبح
وهى من التعب نامت على كتفى وكانت لما بتيجى تقع كنت بعدلها بالراحة
زنيب فضلت على الحال دا لحد لما صحيت على صوت الدكتور وهو بيقولى ممكن تروحوا حاالة احمد بقت كوبسة والحرارة نزلت واحتمال يخرج بكرة ومشى الدكتور
مدحت : ياللى بينا نروح نرتاح ونبقى نيجى نطمن عليه بعد العصر
زنيب : عايزة اشوفه الاول
ندين على ممرضة واديتها خمسين جنية وطلبت منها تدخل زنيب لابنها علشان تتطمن عليه
زنيب دخلت شافت ابنها وجت حزنها وخوفها راح شوية وفضلت تدعيلى بكل الدعاء الحلو اللى فى الدنيا
خدتها و روحنا وانا نمت زاى القتيل وغادة فضلت تتصل وانا نايم مش قادر اقوم ارد عليها
صحيت على صوت خبط الباب لقيتها زنيب وكان واضح انها مانمتش كويس
خليتها دخلت على ما افوق من الغيبوبة اللى انا كنت فيها
دخلت استحميت ولبست وخرجت لقيتها مجهزه اكل وشاى
كلت ونزلنا روحنا المستشفى وهناك لقيت غادة بترن خرجت من الغرفة ورديت عليها
مدحت : فى اية ياكسمك أهدى كدة
غادة : مالك يامدحت
مدحت : افيش حاجة انا مع واحد جارى تعبان فى المستشفى
غادة : طب انا كنت يطمن عليك
مدحت ؛ معلش ياغادة انا متوتر من قله النوم هكلمك بالليل ..سلام ..... وقفلت السكة
دخلت سلمت على احمد واطمنت عليه واستاذنت من زنيب وخلعت عشان الحق انام شوية
روحت نمت وصحيت بالليل كلمت غادة واتفقت انى هاروحلها بعد ساعة
ونزلت من شقتى روحت ل امجد صاحبى
مدحت : مسا مسا يا دكترة
امجد : مساء الفل ياعم الكل فينك
مدحت : فى الدنيا اهو ...... اخبار الشغل اية
امجد : كلة تمام ..... فى جديد
مدحت : تمام ...... نتكلم فى المهم
عايزين حاجة زاى المرة اللى فاتت ولو فى اكتر يبقى انت كدة تمام
امجد: من عينى .... نخلص امتى
مدحت : يومين كدة هاكلمك .. واديك التزكية
كدة انا اطمنت من ناحية أن البضاعة مش هتخلص من عندنا
خدت تاكسى و روحت على شقة غادة وقبل ما اطلع اتصلت عليها اطمن أن الدار امان
طلعت خبطت على الباب فتحت غادة ..... كانت لابسة روب شتوى
غادة : اتفضل يامحترم
مدحت : انا برضوا من الهرم
دخلت وغادة قفلت الباب وكانت بتضحك
غادة : انت مشكلة عندك رد لكل حاجة
مدحت : يا امرأة شرعتّ لها قلبي وطناً وأرضاً وسماء
يا امرأة اختصرت في حبها الساحر كل قوافل النساء
يا امرأة عجز أن يصف جمالك كل الرسّامين و الشعراء
يا امرأة مزروعة في لغتي.. موشومة بين حرفي الحاء والباء
غادة : لا انت بتضحك عليا ..... انا زحلانة منك خالص مالص بالص ...... تشتمنى بالنهار..... وجاى تضحك علىا بالليل ......خش فى. عبى خش
مدحت : اخش... وسوف أجلدك بشفاهي حتى يتورمّ الجسد
قولي عنّي سادّي همجيّ لم تريّ مثله أحدّ
قولي عنّي متوحشّ فوضّويّ سيظلّ هكذا للأبد
إني أحبكِ بطريقتي الصبّيانية فلا تتأفّفي من هذا الولد
غادة : انا كدة هدوخ منك ..... انت مشكلة ....... عملت اية فى البضاعة اللى طلبتها منك
مدحت : جاهزة .... بس بعد يومين ..... وانا عايز العربون بتاعى الاول
قربت منها خدتها فى حضنى
غادة : انت كل حاجة عندك بمقابل كدة
مدحت : لا ..... بس انتى جامدة اوى ... وانا مبصدق تطلبى منى حاجة .... ونزلت بوس فى شفايفها وخدودها
وايدى كانت بتحسس على طيزها ....... رفعت الروب لقيتها مش لابسها حاجة تحته
بدأت غادة تتجاوب معايا وتبوس فى شفايفى... سخنا احنا الاتنين وبقى كل واحد يقلع هدومه ...... بقين ملط
قعدت على اقرب كرسى وغادة جت ركبت فوقى وانا نزلت اكل فى بزازها ... وبقيت اقطع فى حلمتها اللى شبه الكريز
مسكتها من وسطها وبدأت احركها على زبى لحد ما رشق جوة كسها
وغادة بدأت فى اهااااااتها الحلوة .. ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك يامجنون ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
دخلة اوى علشان تصالحنى ااااااااااااااة اااأاااااااأة نيك غادة حبيبتك نيك غادة لبوتك نيك غادة شرموطتك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة براحة يامجنون
زبى بقى يلعب فيها من تحت وايدى بتضرب طيزها وشفايفى بتاكل تفتحها وكريزها
وهى من المتعة عاملة تنزل عسل من. كسها
قلبتها على بطنها وبدأت ادخل زبى فى طيزها
طيزها كانت ضيقة اوى ..... زبى بقى يدخل بصعوبة
بليت زبى عسل من كسها ورجعت أدخله تانى
وهى بدأت تصوت
شيلة هموت منك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
طلع زبك من طيزى ..... زبك بيوجعنى اوى ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة كفاية
عملت نفسى اطرش وبقيت اديها جامد والسوع في طيزها اللى اتفشخت
هى بقت تعض فى الكرسى من الوجع وتصوت ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
شيلة بقى حرام عليك هتمونى ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة براحة يامجنون
طلعت زبى من طيزها وخليتها تقعد على ركبها
ودخلت زبى فى بوقها وبقيت انيكها فى بقها
هى مابقتش عارفة تتنفس وفضلت أدى جامد
هى كل شوية تهرب وتاخد نفسها بصعوبة
وانا امسكها تانى لحد لما زبى نطر لبن و زبادى وقشطة وعسل فى بوقها
شيلتها وقعدت ارتاح وحدتها فى حضنى وبقينا احنا الاتنين بتاخد نفسنا بالعافية
غادة : عجبك كدة ..... طيزى بتوجعنى اوى
مدحت : ما انتى اللى جامدة اوى وانا بحبك اوى .... وبوستها وشيدتها على صدرى
غادة : يا متوحش ... ياهمجى ..... وفضلت تلعب فى شعر صدرى
مدحت : ياللى ندخل نستحمى سوى
غادة : خليك جنبى شوية ..... باستنى وحضنتنى اوى
فضلت احسس على شعرها الناعم وبوست رأسها علشان تحس بالامان لحد لما لقيتها نامت ..... قومت استحميت وسيبتلها جواب ونزلت من عندها روحت نمت علشان عندى سفر بكرة
تحياتى لكم من جديد

الجزء الثاني
عندما أكتب عن الأنثى لا أعلم لماذا أبتسم فكلمة أنثى بحد ذاتها جمال
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الساعة 9:30صباحا
صحيت من النوم ولعت سيجارة علشان افوق وبعد كدة دخلت الحمام حلقت دقنى وغسلت اسنانى وخدت شور ولبست هدومى واتسرحت وقعدت فطرت ونزلت من شقتى وانا على السلم لقيت زنيب بتنده عليا
زنيب : صباح الخير ....رايح فين بدرى كدة ياقمر
مدحت : صباح الفل ......رايح مشوار مع عمى..... اخبار احمد اية النهاردة
زنيب : بقى كويس ...... ابقى تعالى شوفه ...... هيخرج النهاردة من المستشفى
مدحت : طب كويس ..... الف سلامة عليه ...... لو رجعت بدرى هبقى اطلع اطمن عليه
زنيب : تنور ..... روح يسترها معك دنيا واخره
مدحت : محتاجة اى حاجة
زنيب : تسلم ياغالي
استاذنت منها ونزلت خدت تاكسى وروحت على بيت عمى خبطت على الباب فتحت امل
امل : ايه اللى جابك هنا دلوقتي
مدحت : ياستر على الرخامة والغلاسة اللى بتصور منك
امل : ماشى يا بتاع البنات
عمى : بطلى رخامة وخلى ابن عمك يدخل
امل : حاضر ياحاج علشان خاطرك انت بس ...... اتفضل يامدحت باشا
دخلنا انا وعمى اوضة الجلوس وقفل عمى الباب
عمى : جاهز يا ابنى وفتح شنطة
مدحت : أيوة ياعمى
عمى : نفذ الكلام اللى قولت لك عليه وخلى بالك من نفسك أدى جواز سفرك
و أدى شوية دولارت خليهم معاك احطاطى يمكن تحتاجهم هناك
خدت من عمى جواز السفر والفلوس حطيتهم فى جيب الجياكيت
عمى : طيارتك هتتطلع بعد ساعة ياللى بينا نروح على المطار
مدحت : خليك ياحاج انا همشى لوحدى
خدنى عمى بالحضن وانا حسيت اني هاعيط استأذنت منه ومشيت نزلت من عنده خدت تاكسى وروحت على المطار دخلت على صالة المغادرة وفضلت قاعد منتظر لحد لما سمعت نداء الرحلة بتاعتى قمت وقفت رمشيت ركبت الطيارة وكان فى مضيفة جسمها فاجر اوى وبزازها ملبن اوى ضغطت على زرار لطلب المضيفة
المضيفة : تحت امرك .... خير
مدحت : الحزام مش عارف افكه
المضيفة : بعد اذنك كدة ومسكت الحزام
المضيفة بتحاول تفك الحزام وانا كنت عينى جوة صدرها لحد لما حست بانفاسى الحارة على بزازها
المضيفة : انت عملت ايه في الحزام مش عارفه افكة
فضلت حوالى خمس دقائق تفك الحزام وانا كنت راشق عينى فى صدرها لحد.ما فكت الحزام
المضيية : أدى الحزام اتفك اهو ..... خدامة تانية
مدحت : لم تيجى الطيارة تنزل ابقى تعالى اربطيه انتى علشان ماغلبش تأتى
المضيفة: ياسلام.... تحت امرك
مشيت المضيفة وانا عينى بقت على طيزها وكنت بفكر اغتصبها دلوقتى
وصلنا مطار بيروت الدولي وكل حاجة تمام
فى صالة الوصول لقيت بنت صاروخ لابسة جيبة لحد نص واركها وبادى نص كم لحد صرتها كاتبة اسمى ووقفة مستيانى روحت لها
مدحت : انا مدحت.... انتى مين
ابتسام : ياهلا بيك...... انا ابتسام بشتغل مع سنيور غسان وجاية استقبلك
مدحت : ياهلا وغلا...... هو غسان فين
ابتسام: اتفضل
خرجنا من المطار لقيت عربية فخمة فى انتظارنا انا حسيت انى وزير الخارجية
ركبنا العربية وهى قاعدة جنبى وانا بفكر اغتصبها دلوقتى وهى لحظت زبى بيتحرك لقيتها بتضحك
ابتسام : ياهلا بيك
فضلت سارح في جمالها لحد لما وصلنا قصر غسان ..... حراسة مشددة وكلاب شرسة وكاميرات مراقبه انا حسيت ان غسان دا رئيس لبنان
دخلنا القصر لحد ما وصلنا الى نهايه الطريق ...... نزلنا عند حمام سباحه
ابتسام : اتفضل يامدحت باشا ..... ارتاح على ما ابلغ سنيور غسان بوصولك
دخلت ابتسام مبنى القصر وانا فضلت متنح فى البنات اللى كانت فى حمام السباحة
جمال لايوصف .... واضح انهم من جنسيات مختلفة.... ماعدا اتنين أو ثلاثة عرب
خرجت ابتسام ومعها غسان وجاين عليا
غسان : ياهلا بيك ياغالى يا ابن الغالى ...... كيف احوالك عمك
مدحت : تسلم ياغالي على حسن الاستقبال ...... عمى بخير حال
غسان : هتكون مبسوط معانا طوال فترة إقامتك فى بيروت
مدحت : نتكلم بقى فى المهم
غسان : هههههههههههه الصبر يازلمة
احنا هنا فى بيروت ما بنتكلم فى الشغل غير بعد ٣ ايام واجب الضيافة
مدحت : طب انا عايز احجز فى فندق على ما ٣ ايام دوال يخلصوا
غسان : فندق ... انت هتقعد معانا هنا فى القصر ..... فى جناح خاص بيك ...... علشان تاخد حريتك
مدحت : بس انا كدة هتعبك معاي كتير اوى
غسان : تعبك راحة يا ابن الغالى ....... معقولة يا ابتسام ما تقدمى اى حاجة إلى سنيور مدحت
ابتسام : شو بدك تشرب
مدحت : شكرا وبصيت على البنات اللى فى حمام السباحة ...... هما ولادك كلهم بنات يا غسان باشا
غسان : هههههههههههه .... دوال مو بناتى ....... دول كرم الضيافة للحبايب
مدحت : روح ياشيخ يسترها معاك دنيا واخره
غسان : شكلك نسوانجى خبير ... ومقطع السمكة وديلها .... مثل ما بتقولو يامصريين
مدحت : دا انا غلبان خالص
غسان : هههههههههههه قوم شاور ل اى واحدة
قمت وقفت وبيقت سارح في كمية الجمال اللى قدام عينى ومحتار لحد لما لقيت فراسة جاية ناحية غسان رجعت قربت من غسان وسألته
مدحت : مين ملكة الجمال دى
غسان : دى ميرهان قمر الزمان
مدحت : طب اسمع منى ياسنيور غسان
يا قاضي الغرام يا سادة يا كرام
أرجو الهدوء التام عــندي بيان هام
سطـرت فيـه شكوتي و الظلم حرام
عاشق مصاب بِـ الهوي و العشق غرام
ملاك نـازل من السماَ و الإسم ميرهان
قالوا أحكي قصتك سّمعنا يـلا قوام
وردة في عـــز الصِبا و العــــــود ريـحــَــــان
حور عين بِكـر و الاصل بني إنسان
هـجـمت عـلي خـــلوتـي و الفــكـر سـرحــان
خــطفت منــي مهــجتي و العـــقل كمــــــان
قالــــــوا لــنا أوصـــفـه و الوصــــف عنــــــوان
الطــلـة طـــلـة قـــــــمـر و العيــون حـســـان
والخـد قـطفة نـدي و الحُـسن منـــه يبـــــــان
الشــعـر داعبه الـهــــواء و الليــل فـيه ألـــوان
والـــورد لـــون الشـــفـــا والرســـم فنـــــــان
الســِن منــه أختشي و الضــحكة آه كـــروان
والصــوت لحــن الوفــــا و الصَــــدي رنـــــــان
خـفيف بـ مشـي الخـطي و الخـــطوة غــزلان
كـــفاية وصــف بقـــي ولي أقـــــول كمـــــان
يا قاضـي أهــــل الهــــوي تـــــــمَ البيــــــان
إمضـاء عاشــق أنكـوي و الإســم إنســـــان
يا قاضــي أحــكم بقــي بالعــــدل والمـــيزان
غسان : جميل اوى وسقف لى ...... قومى ياميرهان اقعدى جنب العظيم اللى شجانى بالالحان
ميرهان : تحت امرك سنيور غسان ...... قولى اسمه ايه بقى الفنان
غسان : هههههههههههه واضح انك خليتنا نقول اللحان
مدحت : حبيب قلبي ياغسان...... اسمى مدحت
ميرهان قامت قعدت جنبى وانا سارح فى عيونها
غسان استأذن ومشى وقالى اعتبر الدار دارك
قربت من ميرهان وقعد ابص فى عينيها وهي تقيلة اوى من ناحية الحنان
مدحت : انتى اية ..... أنسية ولا جنية
ميرهان : شو جنية
مدحت : من الجن يعنى
ميرهان : هههههههههههه يخربيتك موتنى من الضحك
مدحت : ما تيجى تعرفينى طريق الجناح بتاعى فين
ميرهان : اتفضل
مشينا انا وميرهان لحد باب القصر فتحت الباب وانا مشيت ورائها وراشق عينى فى طيزها الملبن
وصلنا الجناح بتاعى
ميرهان : اتفضل هذا جناحك ..... بدك شئ تانى
مدحت : بدى انتى
ميرهان : انا ملكك بحكم أمر سنيور غسان
دخلنا سوى الجناح وانا مقدرتش اتحكم فى نفسى ولا اقدرت اسيطر على زبى
قربت منها وحدتها فى حضنى
مدحت : كل مااشتهيه الان حضنك
ميرهان : وكأنها تستعيد ذاكرة شهوتها...ثم قالت لي لا اريد قبله واحده قبلني حتى ارتخي حتى انتهي
مدحت : وما إن فتحت أبواب الجسد حتى قتلتني فتنة المشهد.....ثم قولت لها لاتحدثيني كثيرا عن انوثتك
بل دعيني اتذوقها على مائده افعالك
ميرهان: قَيدتني بكَ وصِرتُ لا اعرف مُسكناً لشهوتي الا انت وكل مااشتهيه الان حضنك
مدحت : منذ أول عناق حدث بيننا..أدركت أني لن أنجوا من احضانكِ أبداً
ميرهان : قَاحلة أرضي..تنتظر هُطول قبله منك
مدحت : هاتي جوعك كله ، سألتهمه ولن أشبع ـ افتـــحي تلك الخيوط ..
وتعـــــــالي لـ نبدء الحــــوار
ميرهان: فقط أسقط ذلك الرداء ستجد ما يثملك
مدحت : صدقيني أنا العاقل جدا وأنتي المذنبة لكونكِ تحملين نهدين ثائرين
مريهان : - أوجاعي على طرف فمِك تطيب
مدحت : استغاثة ثغرك گ بستان وردٍ ينتظر المطر
ميرهان : نحن لا نتضاجع نحن نقيم حرباً مغرية... واشتهيك خمـراً يسكر لذة شوقي وعطشي لك
مدحت: وما حاجتي للوسادة إذا كانت نهديك أرق و أنعم ورائحة نهديها قاتلة كحانة اوربية من القرن التاسع عشر
ميرهان : شهوتي معك لا تنتهي و تطـلــب ان تـؤلمني اكثـر
مدحت : "إلتهميني "جيداً "فعندما"!!"يحين"دوري "لن" "أبقي "لگ.. نفساٱ
ميرهان: استغيث..لا اكتفي وأطلب المزيد راغبه في استمطاره
مدحت : هذا الوقت مُناسب جداً لتلطيخ لساني بين فخذيك ..مذاقه "كـ نبيذ" العتيق "يثملك ويذهب عقلك
ميرهان : سأضعك تحتي لأُريك جحيمي ولهفتي
مدحت : تعالي نرتكب الخطايا فأنا رجل بشهواتي المحظورة وأنتي أنثى البركان بنيران الخطيئة الأبدية
ميرهان : حروفك تشعلني بلهبيحتي اني لا اطيق ملابسي
مدحت : عندما ذاب أصبعي في فمك غنت كل الفراشات المحيطة ب عنقك
ميرهان: ســـ اقتحم جســـدك هذا اليوم وازور مابين فخذيك واقبلهما حتى تمل شفاهي منه
مدحت : ارزقيني بقبلة من بين فخذيك في كل ليلة ولعنة كبيرة على باقي اليوم
ميرهان : تتـوجع وتطلب منـي الاستمرار وزيادة الالم لتشبع رغبتها من الجنون
مدحت : تعالي حتى ارتوي من جسدك ومن صدرك حتى افرغ رغبتي ما بين نهديكي
وفضلت انيك فيها لحد لما خليتها تسغيث واخيرا. انفجر بركانى على بزازها
قمنا استحمنا سوى ونمنا فى حضن بعض لحد الساعة ١٢ منتصف الليل و ميرهان سابتنى ونزلت على الجناح بتاعها
وانا كمان نوم لحد تانى يوم الصبح

الجزء الثالث
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
أشعر بالإمتنان لكل إنسان يتكلم معي بين فترة وأخرى،
يسأل عني وعن أيامي وآخر إنجازاتي،
أحب فكرة أني قد خطرت على باله وبأنه مازال يتذكرني ويهتم بي
أحب هذه المبادرات الصغيرة وتسعدني كثيرا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الساعة 7:30 بتوقيت بيروت
كنت لسة نايم وانا طبيعتى انى مش بصحى من النوم بدرى غير لما يكون عندى حاجة مهمة
فتاة تزيح الستائر التى تحجب الضوء
فتحت عينى لقيت مزة جامدة لابسة نيو فورم خاص بالخادامات ....... جيبة قصيرة ..... بلوزة مفتوحة من عند صدرها ...... وبصراحة مزة جامدة اوى .... طبعا أنا صاحى منزعج من ضوء الشمس اللى دخل اوضة النوم
مدحت : مين قالك تفتحى الستائر ....... مين سماحلك تدخلى هنا اصلا
الخادمة : اسفة جدا سينور ...... بس دى تعليمات مديرة القصر
تدخل ابتسام وتأمر الخادمة بالانصراف
ابتسام : انت صاحى مش مبسوط لية سينور مدحت .... انت مانمتش كويس ولا ميرهان زعلتك فى حاجة
انا فضلت ساكت وبفكر فى ميرهان وجمالها
مدحت : هى راحت فين
ابتسام : ميرهان صاحية من بدرى ... هى دلوقتى بتعمل تمارين الصباح ... ياللى قوم أصحى اعمل نشاط علشان تحافظ على صحتك
واضح انها أيام سودة .. لانى مابحبش اصحى بدرى اصلا ... بس هعمل اية .... هما نظامهم كدة
مدحت.: ممكن حد يجى يساعدنى فى الحمام .... عايز ميرهان
ابتسام : هههههههههههه ... يابختها ميرهان قدرت تشدك ليها
مدحت : دى هى أساس مغناطيس...... ممكن تخليها تيجى هنا
ابتسام : اوى ... هى وكلنا هنا تحت امرك ....... تحب تفطر اية
مدحت : عايز أفطر حنان ... هههههههههههه
انصرفت ابتسام وهى بتضحك من كلامى
وانا ولعت سيجارة علشان اعرف افتح عينى وافوق ... بعد عشر دقايق لقيت الباب بيخبط.
مدحت : اتفضل ادخل
ميرهان : صباحك الخير ..... تحت امرك سنيور
مدحت صباحك سكر ..... انا مشاقلك اوى .... تعالى هنا جنبى
ميرهان : أ أمثلكَ يعرفُ الشّوقَ؟ ..يا مَن ترتدي الصّمتَ..كأنّكَ حجَرْ
مدحت : مِن ثقلِ شَوقي.. تقوّستْ حباليَ الصوتيّةُ
والصّمتُ سمةُ الشّعراءِ.. فلا تلوميني على هذا القدَرْ
ميرهان : اذن..علّمني الشِّعرَ كي أفهمَكَ..فقد أجدُ ضالّتي يوماً
على جدارِ نجمةٍ..أو سقفِ قمَرْ
مدحت : الشِّعرُ مأساةٌ كبرى.. وإنّي أخشى عليكِ ممّا فيه ..من جوعٍ وعطشٍ
اقتربت ميرهان منى وقد أشتعلت شهوتها فجأة فهمست لي:
مزق ثيابي وداعب بلسانك عنقي ونحري ...
عنِّف نهدي وتمسك بخصري واشرب من ناري واجعل ال آه تهذي ودع الصباح عاري
مدحت : يصهرني حضنكِ ويزيد غلياني ...يجعلني بركانا فأتفجر في مكاني
أمد يدي حيث نهديكِ، وأمزق كل شيء عليكِ ..أدمنتكِ ... وما أحلى فيكِ إدماني
ميرهان : بشفتيك أغرق جداً ...كسفينة لم يعُد بحوزة قبطانها إنقاذُها
مدحت :حين بدأت شفتاي تمارس التمرد فوق ثغرها،..... نطقت كلمة مختلطة بأنفاسها ..الكلمة هزت كياني أكثر من نكهة ثغرها
ميرهان : أشتهيك
مدحت : قُبلة لشفتيكِ الباردة ... وأخرى بمُنتصف صدركِ... أتلذذ في سفري بين نهديكِ كيفما أشاء،...فتستدير حلماتك كزهرة مبهرة ...أشتهي غابات جسدك الخضراء،....أنا ظمآن، وفي ثغركِ ينبع العبير والماء
ميرهان : قالت وهي في حالة إرباك ...أحضنني أكثر
مدحت : ضَممتُها حتى لامسَ نهدهَا قلبي،......وما تركتُها حتى سالت على حناجري قُبلاً
ميرهان : أشتهي منك ذنباً أبْني عليهِ العِتابا.... حتى إذا كان ذنبٌ فتحتُ للعذرِ باب
مدحت : قبِّليني ... دعي ثغركِ يبلل جسدي ... فلا شي ممنوع
كلي متاح لكِ .. فافعلي ما شئتي وما يروق لفخامة تمردكـِ
عانقيني ..فليس في ذلك ذنب ... فبعض الخطايا واجبة، وبعض الموت لذيذ
ميرهان : ضمني إلى خلايا قلبك ... وبلهيب أنفاسكِ عاتبني ..... ااااااااااااااة
مدحت : ممتعة هي صرخاتكِ ..حين أضرب معاقل أنوثتك .. فلتصرخي .. ولتعلوا آهاتك،..لأسكر برحيقك وأطيل الليل بين أحضانك
ميرهان : يا ساكنَ القلب لا تبرح نواحيه
فأنت من نبضه بالقرب تحييه....لو صار عندك شك أنني بغد أنساك
قل لي أينسى الورد ساقيه؟....إن فاض ودك لي أو لم يفيض فلن..... يسلوك مني فؤادأنتَ تأويه
روحي بروحك مقرونان من أزلٍ.....في اللوح قد نقشت أسماؤنا فيهِ
لا لن تراني لكف منك أُفلتها........وغير حبك لا لن أرتضي فيه
مدحت : شفاه صمتكِ ما زالت تناديني.......وتسكب الصمت لحناً في شرايني
ما كنت أعرف صمتاً ناطقاً أبداً...............حتى سمعتكِ في صمتٍ تناجينى
وكنت كلما نهرت قلبي عن ملاحقتك ...عن الهذيان بإسمك،
كان يصفعني ويمضي هارباً مني..........يقتفي أثرك
ها أنا أقتلعها من صراخها المحمّوم وتنهيدّها المكنون
فأتخبطّ بها كزلزال بدرجة ألف على مقياس الرغبة
وأشقّ بعصاي السحرية كلّ بحورها الهائجة
وأطفأ في داخلها كل الحرائق التي أشعلتها
وأكتمّ أنفاسها ..أنينها ..صراخها ..بيدي
وأنا أروّي تربتها المشتاقة والملهوفة لي
وتزأرّ بتلك الرعشة المجنونة.. وتنتفضّ
ثم يخبو صوتها رويدا رويدا..
وتغفو عيناها وتلتقط أنفاسها..
وتعلن هزيمتها الأولى والدافئة
بكلّ بللّ كنت جدير به
ميرهان : في محرابك يا سيدي انا تلميذه اتعلم اول حروفي ولكن لا اعلم لماذا كانت حروفي التي تعلمتها هي باء وحاء وكاف كانك اختصرت حروف اللغه في كلمه واحده بحبك
وبعدين دخلت استحمنا سوى وانا خدت ابتسام وروحنا مشوار عند صديقنا العطار علشان نكمل الخطة زاى ما عمى عايز واتفقنا على كل حاجة وكلمت عمى وبقيت أقوله على كل حاجة بتحصل وعدوا ال ٣ ايام بتوع الضيافة وكنت مستمتع جدا بكل حاجة فى القصر .. كنت اصحى ونام على نسوان غسان اكل واشرب برضوا من نسوان غسان بجد كانت احلى رحلة عمل فى حياتى لحد ماجة اليوم الرابع لى فى قصر غسان
اليوم الرابع
الساعة 3:25 عصرا
اجتمعنا انا وغسان مع طقم الخبراء بتوعه فى مجال الحشيش وطبعا شوفت أصناف كتيرة من الحشيش وجربت كل الأصناف كنت باخد نفس واحد من كل صنف لحد لما صنف علم فى دماغى اخترته
غسان : واضح انك بتفهم فى شغلك اوى .... محظوظ بيك عمك كتير
مدحت : تسلم ياغالي ..... افيش احسن من الواحد اللى بيحب شغله ..... عايز اكلمك على انفراد
غسان : ماشى يازلمة ..... ام نشوف شو بدك تحكى ..... وشاور لكل رجالته مشيوا
خير يازلمة
مدحت : عايز كمية تانية غير بتاعت عمى
غسان : بس ليش تريد كمية تانية .... لحد من معارفك
مدحت : حاجة زاى كدة ..... والشحنتين يكونوا بعد بعض..... يعنى دى تمشى .... تانى يوم التانية تتحرك
غسان : طب والتمن ..... انا ما بخرج شى الا إذا كنت واخد حقه
مدحت : متشليش هم الفلوس ...... بكرة فلوسك هتكون عندك
غسان : على راسى كلامك
استاذنت منه وعملت اتصالتى بشركائى فى مصر وطلبت منهم يبعتوا الفلوس بكرة وفهمتهم على كل حاجة وهما كانوا سعداء جدا بالصقفة دى
أكدت لغسان أن فلوسه هتكون بكرة عندة وبالفعل تانى يوم راح غسان فرع ويسترن يونيون فى بيروت حول المبلغ لحسابه وبداء يجهز البضاعة فى الوقت دا غسان بقى يحترمنى اوى وبقى يعاملنى معاملة كبار العملاء ومبقتش يقولى يازلمة خالص وعدت الايام بخير لحد ما رجعت مصر وفى مصر بقى روحت علشان اطمن على الحاوية روحت ميناء العين السخنة بالسويس وهناك اتعرفت على بتوع الجمارك وبقينا حبايب .... وكل حبيب وله تمن .... دى قاعدة أساسية فى سوق السموم والمخدرات وخرجت حاوية عمى وخزنتها فى مخزن شبرا وتانى يوم كلمت وليد علشان يجى معايا ونروح نستلم الحاوية التانة بتاعتنا احنا بقى. وخرجت الحاوية التانة وخزناها فى مخزن غادة فى القطامية...
وفى يوم روحت لعمى علشان يجى معايا علشان أخطب قمر ونتجوز
تحياتى لكم بقراءة ممتعة 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

الرابع
لاتسأل الانثى عن عمرها فهي مع كل قبلة تولد من جديد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بيت قمر مليان فرحة وبهجة كانوا مستعدين للزيارة اللى انا كنت مبلغها انى هاجيب عمى و اولادة علشان أخطبها رسمى وعمى كان سعيد جدا بالخبر دة وأمل كانت من اكتر الناس اللى فرحانة انى هتجوز وبطل اعاكس نسوان وانى مش هابقى بتاع بنات زاى ماهى كانت بتقول عليا ... مع انها عمرها ماشافت منى حاجة تثبت صحة كلامها بالعكس أنا كنت فى قمة الاخلاق مع اقرب الناس لى .... ممكن تكون بتقول كدة علشان انى وسيم وحليوة .... نورهان اختها بقى كانت حاجة تانية كانت بتحبنى اوى لأنها كانت بتعتبرنى اخوها الكبير ..... و نورهان كانت واحنا فى الطريق عمالة تغنى وتزرغط ..... كانت فرحانة بجد ...... ام بقى عمى كان من اسعد الناس فى اليوم دا .... كان هيخطب لابنه اللى رباها وكبره .... وانا كنت شايف الفرح فى عنيهم كلهم وكنت حاسس ان **** محرمنيش من حاجة .... خاصة انى يتيم .... بس عمى عمره ما خلنى احس بكدة .... وصلنا بيت قمر .... استقبلتنا ام قمر بالزغاريط
بيت قمر 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الساعة 7:35 مساء
ام قمر : يا ألف مرحب ...لولولوى ى ى ى ى ى ... اتفضلوا
دخلنا كلنا الشقة وكان التليفزيون شغال اغانى وكان جو سعيد بجد
المتواجدين كلهم بقوا يتكلموا مع بعض وانا مش مركز مع حد خالص لحد ماعمى طلب من ام قمر توطئ صوت التلفزيون
عمى : امال عروستنا فين
ام قمر : تليقها مكسوفة تخرج ياحاج
عمى : معقولة ..... انا اعرف أن البنات دلوقتى بقت غير كدة خالص
ام قمر : قومى ياتغريد اندهى على اختك من جوة
تغريد : حاضر يا ماما ..... ودخلت تغريد تنده لقمر
ام قمر : اتفضلوا الساقع ياجماعة
كل واحد خد كوبية عصير من الموجودة وفضلنا نشرب لحد لما خرجت قمر ...... فى وصفها تعجز جميع اللغات عن وصف اجمل مخلوقات **** .... بس هحاول اوصف قمرى على قد مامعرفتى 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الصفاء يظهر من عيناها
وأريج العطور هواها
والمسك يفوح من فمها
وسحر الطبيعة شفتاها
كلما تحركت يحيطها
نسيم من العطر فذاك شذاها
ويا لجمال ورقة خطاها
وجهها صبوح ورقيق
يبث بسمة كشمس فى ضحاها
تنير الكون جمالا
وتغمض لها العيون من قواها
إلا عينى أنا فبسمتها قلبى مأواها
ساحرة ذات سمات غراء
قسمات وجهها عجز عنها الشعراء
احتار فى كشف مفاتنها العلماء
صمت فى محراب جمالها الأدباء
عجزوا عن وصفها بحروفهم الجوفاء
أما أنا أعلم لماذا هى ملكة
ففيها كل ما قلتم من وصف مادى
فعيناها خلابة ساحرة حوراء
وقدها ممشوق كغزال فى البيداء
عمى وقف مش مصدق انى هاخطب دى و وقف علشان يسلم عليها .....قمر سلمت على الكل وجت قاعدت جنبى وكانت خجولة شوية وانا كنت سارح فى جمال عيونها لحد ماعمى اتكلم
عمى: انا بيتهيلى شوفتك قبل كدة يابنتى
مدحت : أيوة ياعمى هى اللى بتيجى تشترى. عطارة من عندنا
عمى : هههههههههههه منا قولت كدة
ام قمر : هو انتوا تعرفوا بعض
عمى : أيوة عروستنا زبونه عندنا فى المحل ... وبجد.انا فرحان أن الواد مدحت عرف يختار
ام قمر : تسلم ياحاج
امل : وعرفت تخطب يا ابو عيون نعسانة
كل اللى موجود مات من الضحك
وعمى اتفق مع ام قمر على المهر والعفش والفرح وكانت ليلة حلوة
وسابونى كلهم ومشيوا ......فضلت انا وقمر مع بعض لوحدنا فى اوضة الجلوس بتاعتهم ...... وكنا سارحين فى عيون بعض لحد ما انا اتكلمت
مدحت : أنت قمري المنير في ظلمتي
فما الألوان أمام لونك
فما الحلم إن لم يشرق فيه وجهك
فما معنى الأسامي إن نطق اسمك
قمر : عطرت المكان بعبيرك المنعش
واسدلت على مضجعي نورك الشاحب
كم انت رائع حبيبى
وكل هداياك اروع
بوركت ايها المشاكس
وفضلنا نحب فى بعض لحد لما تغريد دخلت علينا استأذنت ومشيت روحت بيتنا كانت الساعة 12 منتصف الليل لسة داخل الشقة لقيت وليد بيتصل بى وبيقولى أنه واقف تحت وعايزنى ضرورى ..... مدخلتش الشقة قفلت الباب تانى ونزلت لقيت وليد واقف جنب عربية فيها واحدة ست غريبة عنى
مدحت : خير يا وليد بيه
وليد : خير تعالى اركب عايزك
ركبت جنبه وعرفنى على الست اللى كانت فى العربية
وليد : اعرفكم ببعض ..... دى الدكتورة شرين مسؤالة كبيرة فى الاتحاد الأوروبى .... دا بقى ياستى ... مدحت باشا اللى عنده المصلحة بتاعتك
مدحت : مصلحة اية .... ياكبير
شرين : اتشرفت بيك يا مدحت باشا
وليد : اتقل وهتعرف كل حاجة لم نوصل عند الهانم بيتها
شرين : متقلقش خالص انا مش هاعضك
مدحت : لو ع العض امرك سهل .... وعلى كل حال شكلنا هنبقى أصحاب اوى ... ورميت عينى على صدرها
شرين دى بقى عنده 39 سنة وجسمها مربرب وعودها قشطة على مربى ... لونها قمحى فاتح و واضح انها مطلقة لأن النسوان دى مش. بتحب تكون مقيدة بحد
وصلنا فيلا شرين فى مدينة نصر فيلا فخمة بجد ..حديقة مليانة بالزهور وجوها معطر ...... دخلنا الفيلا وقعدتنا فى الرسيبشن و قدمتلنا كل واحد كاس فودكا ودخلت تغير هدومها .... وفضلنا انا و وليد نتكلم
مدحت : خير ياعم ..... فى اية .... جايبنى هنا لية فى الوقت دة
وليد : متخافش ياكبير ..... الهانم عندها مصلحة حلوة .... وهناكل كلنا عيش
مدحت : مصلحة اية اللى تخليك تيجى لحد بيتى من غير حتى ما تتصل بى تعرفنى انك جاى
وليد : الهانم انا لسة عارفها النهاردة بالصدفة ..... وكنت ماسكها فى كمين ومعاها واحدة مغربية ..... وكانوا معاهم شنطة فيها حشيش .... طبعا كلمتها بكل احترام واتفقت معاها انى اسيبهم ... ونبقى نتقابل بعد ما اخلص شغل وخدت منها رخصة العربية علشان اضمن انى اقابلها ومشيتهم ..... وادينا دلوقتى اهو معاها
مدحت : ناوى على اية بقى
وليد : كل خير يا كبير
خرجت شرين من جوة وكانت لابسة بيجامة وعليه روب ازرق وتفاصيل جسمها واضحة كلها بزازها مدورة وطيزها مرسومة بالمسطرة وعودها قشطة على مربى
شرين : معلش اتخرت عليكوا شوية ... ... تشربوا حاجة ولا نتكلم فى المهم علشان الوقت متاخر
وليد : انا عن نفسى عايز اشرب دى ..... وطلع جوان بانجو وولعه
مدحت : اتفضلوا بقى اتكلموا علشان انا قربت انفجر
شرين: وهو كذلك بص ياسيدى احنا بنحتاج 10 كليو حشيش كل يوم ... وبنجيب بضاعتنا من المغرب .... وطبعا انا ما بخرجش برة مصر علشان اجيب بضاعتى .... ويكون كرم منك يا وليد بيه لو عملت معايا الواجب دا
وليد : عرفت بقى ياكبير انا جبتك لية
مدحت : انتوا مين بقى بالظبط يا مدام
شرين : انا بتاجر فى الحشيش وعندى موزعين بيشتغلوا عندى ...... وعندى زبائن كتير
وليد : ها اية رائيك بقى ياعمنا
مدحت : كلام جميل .... يعنى محتاجة 300 كليو فى الشهر
شرين : ويمكن اكتر من كدة بشوية صغننة
مدحت : طب ما تاخدى كميتك كلها دفعه واحدة وتوفرى على نفسك البهدلة
شرين : مش هاقدر ادفع تمن الكمية كلها
مدحت : طب اية رائيك انا اوفرلك كل بضاعتك من مصر والدفع يكون حسب الكمية المطلوبة يعنى احتاجتى كليو تدفعى حقه وهكذا ...... والتعامل يكون مع الموزعين بتوعك وتوفرى على نفسك البهدلة
شرين : وانا هستفاد اية بقى لما التعامل هيكون مع الموزعين
مدحت : 20% على كل كليو
شرين : إذا كان كدة ماشى ... بس مالكش دعوة بالاسعار ولا ليك دعوة بالموزعين .... كل حاجة هتم هتكون عن طريقى... انا اللى هدفعلك الفلوس وانا هاقبض من الموزعين بتوعى
وليد : وانا مصلحتى فين بقى
شرين : محفوظة يا وليد بيه ...... ودخلت جابت فلوس من جوة ادتهم لوليد تقريبا كدة مبلغ محترم اوى
وليد : انا هامشى .... هايجة معايا ولا هتبات هنا
مدحت : لا هابت هنا ... هههههههههههه
شرين : ما تبنوا هنا لحد الصبح ...... لان الوقت متاخر اوى .
وغمزتلى
وليد : لا ياستى انا هروح انام فى بيتى احسن
مدحت : طب ياعم ربك يسترها معاك.... انا بقى مش هروح دلوقتى
وليد : خلى بالك لتغرق وتعرفنا معك ياكبير ... هههههههههههه
مشى وليد وانا قعدت اتكلم مع زنيب فى الشغل وشوية ادخلت فى حياتها الخاصة
مدحت : انت مطلقة بجد
شرين : أيوة ومافيش حد واخد باله منى خالص
مدحت : ياحرام ... حد يسيب الجمال دا كلة ...... وبتعملى اية بقى لم بتحسى بالوحدة
شرين : مابعملش حاجة .... يادوب بفضل اللعب فى نفسى لحد.ما استريح
مدحت : ويتبقى مرتاحة
شرين : ابدا .... عمرى ما حسيت بالراحة .... وفتحت الروب بحجة أن الجو حار
مدحت : طب ما تقلعى الروب دا طالما حرانة
شرين : تصدق عندك حق .... وقامت تقلع الروب ..... تفصيل جسمها بقى حاجة خرافية
مدحت : انزعي الثوب وشقي عن صدرك الغطاء ودعيني أرى الرمان يبرق في صدرك بالؤلؤة الحمراء دعيني أراك عارية وثائرة وبلا إزار
أشعلي النور واطردي كل تفاهات الظلام إجعلي الليل نهارا في نهار
حولي البرد الذي يكسونا ويكسو جسدينا إلى دفئ بركان ونار
شرين : مارأيك لو نختلي بغرفه خافته وسرير ناعم
مدحت : والشيطان
شرين: احضرته معي
مدحت : يا امرأة طعمك لذيذ
شرين : بل انت من يملك اللسان الجيد.
مدحت : فـي زاويـة فمـڪ الـقبـلـة ألـذ مـن خــدڪ
شرين : هذا المساء سأغلق نوافذ الليل على حافه جسدگ
واسرد عليه كل طقوس جنوني
مدحت : لاترهقي نفسك...انا سأقوم بأنتزاع حمالتك
فـ الوصول لأشيائك.....بعد عناء لــه لذه
شرين : لاأحب الحديث الطويل معك
يعجبني فعلك الذي ياخذني للسرير ويدوم ساعات
مدحت : دعيني آعبث بجسدك.....وآقبل كل تفاصيلك
وآنزل من آعالي كتفيك.....إلي مخابئ خصرك..... أداعب نهديك بيدي
وآشد عليها......فلا آسمع منك إلا تلك ...التنهيدة وعضة الشفاه.......وآشرب خمري من ثغرك....وآكون مترحنا علي جسدك
شرين : مرتبك النبض والقلب ثمل..
.يتقاطر أشتياقاً لمن به نزل
مدحت : بروز بظركِ ، تعرج شفراتكِ ، قَطرات سائلكِ ، تلاصق شفتيكِ ،انتصاب حلمتيك ، تحرضني ان أكون متوحشا بفراشكِ
شرين : هل لي ...ب مزيد من الحليب الدافئ ؟
أتي الليل وزاد جوعي و عطشي
و أنا مازلت طفلة لا أقوى علي الجوع
مدحت : اجعلي من بين نهديكِ مساحةٌ لِقُبلاتي وكوني عاريةً لتفرحَ عينيَّ بِ عُرِيُّكِ فالانوثةُ الشهيه لاتستحق الاختباء
مجنونة هي تطلب الرحمة في فراشي
الا تعلم أن أشهى هواياتي...جسم يتلوى وصرخات تتعالى
شرين : سأقترف الجنون عمدا ...فوق محراب رجولتك
لتعاقبني و تقيم علي حد ....العصيان و التمرد
كم مستفز أنت ...تعاملني وكأنك مُستَعمر يهَزُ كياني
مدحت : أحب تلك الصرخات الممزوجه بالألم والشهوه
أحب تلك الكلمات الذي تستجدي بالولوج بداخلكي بقوه
أحب تلك النظرات الذي تجعلني بكل ثانيه تنتابني النشوه
شرين : سأجعلك ترتعش......أشتهي منك اعتصار نهدي المنتصب بشده واقتحام ما كهف انوثتي بكل قوتك
مدحت : اهاتك تهز كيان جسدي ...وتشعل نيران قلبي وتفقدني صوابي.......وتجعلني وحش مفترس لجسدك الناعم
شرين : سااحتضنك بجنون ..وأعلن حكمي على جسدك
وأحتل كل منحنياتك واامرك......بالقبول لكل مطالبي
أقم قداس رجولتك.....و أضرم ب كل رجولتك .....على خارطة أنوثتي
مدحت : سأبقى اقبلكِ حتى تُرهق شفتينا تعباً....و اخبريني بما يثيرُ جنونكِ
شرين : لن أرتوي منـك ولن ترتوي مني....فكلانا قد خلقنا من ظمآ ومن حنيـن
مدحت : اغرسي أصابعك في لحمي. اقتلعي, آحلامك من, اوردتي. لعلي اقتل,اشتياقك. وجنون, شهوتك...وعلـــى عطر رقبتها وعرق نهديها ....أغتآلت روحـــي بشهقآتها وهي بين ذرآعــيّ
شرين : لما لا تأتي من خلفي و تعانقني عناقاً شديدا
وتطبع قبلاتك على عنقي و تداعب نهداي بيدك....ف أحتضانك من الخلف.....إحدى علامات الشوق....التى تفضح تسترى.....خلف كبرياء زائف
مدحت : رغبة قاتلة في رائحة جسدك المتعري..تعانق انفاسي المتعبة......لكي تستفز كبرياء شهوتي ......ف أمارس فنون الطغاة.......على جسدك المنحنى ....يَا مًجنَونًة النًهدَينً إَرحًميَنيً وَسيًريَ عًلىَ مًهل وَبرًقصَاتً نهَديكً لِا تقَتليًنيَ
شرين : تعلمت على يديك اللذة والاثارة بكل تفاصيلها اصبحت مدمنه علي كل تفصل احضانك بكل ماتعنيه الثواني
.................🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
انتهى لقائنا المحموم وتوقفت الصراخات
دخلنا استحمينا ونمنا فى حضن بعض وصحيت الصبح على اتصال قمر ...... قمت مفزوع لم شفت التليفون ...... كانت شرين لسة نايمة ..... خرجت كلمتها برة فى الصالة
واتفقنا نتقابل على الكورنيش بالليل
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

الجزء الخامس
تقابلنا انا وقمر على كورنيش النيل وكان الجو اكثر من رائع حيث منظر النيل الخلاب والهواء المنعش
مدحت : وحشتينى موت ياقمر
قمر : وانت كمان ياروح قلبى ..... انا عايزة اتكلم معاك فى حاجة مهمة
مدحت : خير ياقمر ..... اتكلمى
قمر : بصراحة كدة انا مش هقدر ابطل اشتغل ...... لو عجبك نفضل على كدة اهلا وسهلا....... مش عجبك يبقى كل واحد يروح لحالة
مدحت : لا عجبنى اوى ..... اية رائيك بقى نعمل إمبراطورية خاصة بينا احنا
قمر : هههههههههههه ..... انت بتتكلم بجد
مدحت : أيوة بتكلم بجد ....... وانا دلوقتى اللى مسيطر على سوق الصنف
قمر: ( مصدومة ) يعنى اية
انا : رقم واحد فى سوق الصنف تيجى معى دلوقتى افرجك انا ابقى مين
خدت قمر ورحنا منطقة الجيارة
«الجيارة» تمتد حدودها من محطة مترو الملك الصالح حتى موقف السيدة عائشة تعرف بأنها ملجأ الفتوات والبلطجة وتجارة المخدرات؛ وتعد إلى جانب ذلك المنطقة الأولى لتصنيع الجلود والغراء على مستوى الجمهورية.
في الصباح تتلاحم أصوات الباعة الجائلين مع أصوت الأطفال الذين يلهون في ورش تجميع الخردة، ورجال بعربات كارو يأتون بكل ما هو قديم من خارج الحى، وما إن تدخل المنطقة تقع عينيك على عدد من المقاهي يجلس عليها عشرات الشباب الذين لا يجدون لهم عملا سوى نفث دخان «الشيشة» في الهواء.
شوارع المنطقة عبارة عن دروب وأزقة متدرجة لا تستطيع أي سيارة الدخول إليها؛ المساكن "أشباه بيوت" عبارة عن أكشاك خشبية أو صفيح، والقادر من أهالي المنطقة يسكن في غرفة واحدة.
بمجرد أن يحل المساء ؛ تتحول المنطقة إلى ما يشبه الثكنة العسكرية جنودها من البلطجية؛ وسط حالة من الهدوء لا يسمع السائر فيها على الطرق سوى خطوات أقدامه، وكركرة الشيشة الصادرة من المقاهى؛ حيث تتم عمليات تأمين تجارة المخدات عن طريق جيش من البلطجية للتنبيه بالخطر ومنع دخول الشرطة للمكان.
شباب المنطقة ممن يعملون في تجارة «الكيف» تجدهم يتراصون على نواصي الطرقات وكل منهم يمسك في يده كل ما لذ وطاب من «أصابع الحشيش»، وشرائط المسكنات، غير مبالين بحركة الشارع؛ حيث تتم عمليات بيع المخدرات في الشارع على مرأى ومسمع الجميع؛ حيث يقف المتعاطون في طوابير، تماما كما كان الحال في السبعينيات في منطقة «الجيارة».
طابور شراء المخدرات «الدولاب» يمتد من الساعة الثامنة مساءً ويستمر حتى الساعات الأولى من صباح اليوم التالي؛ فخريطة بيع المخدرات من «حشيش وبودرة وبرشام» معروفة للجميع، بل إن هناك شارعا مخصصا لكل نوع من المخدرات فتجد مثلا منطقة العين متخصصة في بيع «البرشام» بشكل علني.
من أهالي المنطقة عن أشهر العائلات التي تحتكر تجارة المخدرات بالمنطقة والتي يتم توراثها؛ ومنها ما تتوارثه الزوجة عن زوجها؛ حيث صارت المعلمة «نجاح» من أشهر تجار المخدرات بالمنطقة؛ ويعمل معها أولادها؛ حيث كانت فيما سبق زوجة المعلم «أبو سريع» أحد أشهر تجار المخدرات بالمنطقة وصارت الآن بشهرته في منطقة تسمى «السكر والليمون».
وتنافس المعلمة نجاح في الشهرة المعلمة «بياضة» والتي تشتهر ببيع الحشيش في منطقة «ورشة البلاط»، لكن حجم تجارتها أقل بكثير من المعلمة «نجاح».
الأمر لم يقتصر على النساء فقط في مهنة تجارة الحشيش؛ حيث يوجد المعلم «خلف فتحي» صاحب دولاب حشيش في منطقة عزبة أبو قرن والمعلم «فاروق العربي» الذي يتخصص في الحشيش كتجارة ويساعده في ذلك صبيانه ومن أشهرهم «كفتة».
فى سوق الجيارة تجد تذكرة الهيروين معروضة بسعر 30 جنيها فقط؛ وهو ما يعتبره المدمنون أرخص من الحشيش.
يقول أحد سكان المنطقة: "هتوصل لنفق الملك الصالح هتلاقي اللى بينادي عليك عايز برشام يا صاحبي ولا مزاجك إيه؟، فكل أنواع الحبوب المخدرة والمخدرات متوافرة في المكان ويسهل على أي زائر للمكان أو صاحب مزاج أن يتجول ويشترى الصنف الذي يريده.
وتنقسم أنواع الحبوب المخدرة وأسعارها حسب تأثيرها على الشخص؛ ويعد شريط «أباتريل» أغلى أنواع الحبوب حيث يباع بـ100 جنيه ويوجد بالشريط 5 حبوب وتأثير القرص الواحد يمتد إلى 4 و5 أيام يكون فيها المدمن غير مدرك بأي شئ حوله؛ حيث تجعله يغيب عن العالم الخارجي؛ ويمكن بعد أن يفيق يجد نفسه قد ارتكب جريمة قتل ودخل بالفعل إلى السجن.
أما شريط «التامول» فيباع بـ20 جنيها ويمتد تأثير الحبة منه ليوم واحد فقط، كما تتواجد أنواع أخرى بالعديد من الأسماء المختلفة مثل «أباتريل»، «صراصير» وأسماء مختلفة لحبوب مخدرة تستخدم في العلاج النفسي ويتم استخدامها لتغييب العقل لدى الشباب ويتم بيعها في شوارع الجيارة ومصر القديمة.
"عايز حشيش؟" هو السؤال الذي سيطرح عليك ما إن تقف في سوق الخضار بالجيارة الذي تحول إلى مركز لبيع جميع أنواع الحشيش؛ فما إن تذهب إلى هناك ستجد عشرات الصبية والناضورجية يسألونك عن نوع الكيف الذي ترغب فيه؛ ولكل تاجر بالمنطقة دولاب خاص به؛ ويقوم صبيانه بتأمين «الزبون» بعد شرائه إلى خارج المنطقة.
تبدأ أسعار الحشيش بالمنطقة من 50 جنيها للقطعة وهى تكفي لـ"لف 3 سجاير"؛ أو "رصها على 4 حجارة" شيشة -حسب مزاج الزبون-؛ وتختلف مسميات الحشيش؛ فهناك «خمس خمسات أو الكف» ؛ و«الدولار» وأيضا هناك الحشيش البلدي والمغربي والأفغاني.
وأكثر أنواع الحشيش رواجا هو «الدولار» ويرجع ذلك بسبب تأثيره العالي؛ وتختلف أسعار الحشيش على حسب الحجم والمقاس حيث تجد المكعب يباع بـ120 جنيها، الصوباع بـ 100 جنيه، الربع كيس بـ 700 جنيه، الكيس الكامل يصل إلى 2800 جنيه.
وشهدت الفترة الأخيرة تطورا في صناعة الحشيش بسبب انشغال الأمن بأحداث المظاهرات؛ حيث أصبح التجار الكبار يمتلكون مكابس للحشيش يتم فيها الطبخ، وبدلا من أن يأتي الحشيش مطبوخا جاهزا لمصر، أصبح التجار في مصر يجلبون فقط أشجار ونبتة الحشيش ويقومون بتحضيرها كاملا بعد إضافة مواد كيمائية مخدرة أخرى وفي الغالب تكون مواد خطيرة تدمر المخ على المدى البعيد؛ وبعد ذلك يتم التوزيع على التجار الصغار في الأقاليم وأشهر المكابس موجودة في الإسكندرية والجيارة.
وتعد تذكرة «البيسا» الأرخص في سوق الكيف بمنطقة الجيارة؛ وهي عبارة عن تذكرة بودرة أو الهيروين؛ وتترواح أسعارها ما بين 30 جنيها وتصل إلى 50 جنيها.
كما إن الشرطة لم تدخل منطقة الجيارة منذ عام تقريبا منذ أن حاول الأهالي ضرب ضابط المباحث طارق ورئيس مباحث قسم مصر القديمة" على خلفية أن أخيه الشقيق الضابط الذي ضرب قام بالاعتداء على أهالي الشهداء عند مسرح البالون في شهر يونيو من العام الماضي متسببا في أحداث محمد محمود.
ومن النادر ما يقابلك أمين شرطة أو كمين شرطة في المنطقة ولو وقفك أمين الشرطة هياخد منك الفلوس أو قطعة الحشيش ويسيبك تمشي لأنه مش ينفع حد يوقفك وانت خارج من دولاب حشيش أن وقتها هيطلع سمعة على الدولاب إنه بيسلم زباينه للحكومة.
مدحت : اية رائيك بقى فى المكان
قمر: يعنى انت كتكت الأسطورة
مدحت : كتكت يبقى عمى وكل اللى هنا شغالين عنده
قمر : انا بشتغل مع ناس هنا كتير
مدحت : هتكونى رقم واحد فى السوق بعد الجواز ..... ايه رائيك نتجوز الاسبوع الجاى
قمر : وهو كذلك ياكبيرنا .... نتجوز الاسبوع الجاي ..... ياللى بقى نمشى من هنا ..... عايزة اروح مكان رومانسى
مدحت ياللى ياقمرى
مشينا انا وقمر خرجنا من المنطقة ورحنا على منطقة الهرم دخلنا كباريه وادلعنا وروحنا على الساعة 12 منتصف الليل وصلت قمر شقتها وروحت انا بقى اشوف نفسى واشوف زنيب لأنها وحشتنى

الجزء السادس
تحياتى العطرة لكم
أنشغل عنكم
حين أفكر بكم
أتوقف عن التفكير بكم
لأني أكتبكم....فيرتعد التفكير
قصيدتي أنتم وقلبى وحرفى لكم
.........؟
روحت البيت بعد سهرة سعيدة انا وحبيبتى قمر و وصلت شقتى الساعة 2 صباحا
ولسة بقفل ليقت حد بيزق الباب فتحت على طول ليقت زنيب اللى انا كنت بفكر فيها
دخلت زنيب الشقة وقفلت الباب بسرعة لقيت زنيب قلعت العباية لتكشف عن جسمها الملبن ... كانت لابسة سنتيان وهوت شورت لونهم اسود خرفى يجنن اى حد خاصة أن زنيب كفيلة تخلى اى حد زبه يقف حتى لو هى ***** لأن عودها كرباج
زنيب : وحشتنى موت ياروحى ..... بتقرب منى
مدحت : انتى كمان يامزتى ... وحشتينى كتير اوى .... انا كنت بفكر فيكى طول اليوم .... بقرب منها وحدتها فى حضنى
زنيب : بجد ... ولا بتضحك على بكلامك الحلو
ضمتها اوى وبوستها من رقبتها القشطة
مدحت : انا عمرى ماضحكت عليك ... لانك انتى الوحيدة اللى ببقى عايز اكون معكى على طول ...... يامزتى افيش حد بيقدر يخلى. حنكش مبسوط غيرك
زنيب : بجد انا بحب حنكش اوى ..... بتدعك فى زبى من على البنطلون
مدحت : هو كمان نفسه فيكى اوى ....... زبى وقف وهى لسة بتحسس عليه
زنيب : طب ماتيجى نقعد ونشوف حنكش وهو بينكش
روحنا قعدنا على كنبة الانتريه وزنيب فكت الحزام والزارير والسوستة وطلعت زبى وفضلت تدعك فيه وانا كنت مقطع شفيفها من البوس وايدى كانت بتعصر بزازها وهى كانت من الشبق بتاكل فى شفايفى وشوية بدأت تقلعنى القميص والفلنة وفضلت تبوس لحد لم نزلت لزبى وبقت تمص زبى كأنها بتاكل حاجة لذيدة ..... بعد كدة عملنا وضع 69 وبقينا احنا الاتنين كل واحد فينا بياكل بتاع التانى .... هى بتمص زبى وانا بلحس كسها وبدأت الاهات و الاكل فى الحلويات اللى بتنزل من كسها
مدحت : مصى اوى ياقلبى
زنيب : كل كسى علشان انت بقالك كتير بعيد عنه .... يتضم رجليها على راسى وهى بتنزل عسلها
مدحت : كسك وعسلك طعمهم يجنن ....... بلحس فى كسها اوى
زنيب : ااااااااااااااة الحس جامد ياقلبى ....... ااااااااااااااة وحشتنى موت يامدحت ااااااااااااااة
قمت قلبتها ونيمتها على ضهرها ورفعت رجليها ونزلت بدمغى ولسانى بقى يدخل جوة كسها
مدحت: اممممممممممممم كوسك جامد اوى
زنيب : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة براحة يامجنون ااااااااااااااة ...... بتقفل برجليها جامد على دماغى
قمت قلعت كل ماتبقى من هدومى ومسكت زبى وفضلت امشيه على كس زنيب بالراحة وأدخل رأسه بس لحد.لما زنيب بقت مولعة
زنيب : دخله بقى علشان انا تعبت اوى ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك دخله جامد
مسكت رجليها بايدى ودخلت زبى وفضلت ارزع قوى.......... فضلت أدى جامد حوالى ربع ساعة على الوضع دا
وزنيب بقت بتتوجع وتزوم اوى
زنيب : ااااااااااااااة نيك كس حبيبتك اللبوة بتاعتك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة
قلبتها ونيمتها على جنبها ودخلت زبى كسها وضميت رجلها اوى وبدأت المدعكة
زنيب بقى بقت تصوت من الوضع السادى دا وبقت بتتعذب
زنيب : ااااااااااااااة كفاية كدة هاموت منك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة كفاية
مدحت : مش انا وحشك
زنيب : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة براحة هموت كدة ..... وبدأت تكتم اهاتها
مدحت : مالك .... اوعى تموتى ..... ومستمر فى المدعكة وبديها اجمد من الاول
زنيب : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة طلعه بقى ..... طب افتح رجلى
صعبت على ...... حسيت بضعفها ....... طلعت زبى وحضنتها وفضلت ابوس حدودها وهى فضلت تلعب فى شعر صدرى
زنيب : انت حنين اوى ...... وعلشان كدة بموت فيك
مدحت : وانتى تجننى اوى ..... ويبقى عايز اكلك كلك ...... يبقى نفسى افترسك
زنيب : حسس كدة على كسى ....... شوف خليته سخن ازاى
حطيت ايدى على كسها وبدأت احسس عليه ........ بدأت ادخل صباعى جزاها ..... بقيت بنيكها بصباعى
زنيب : بالراحة يامدحت
مدحت : منا بالراحة وبشويش خالص اهو ....... وبدأت اغتصبها وهى فى حضنى
زنيب : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة قوم دخله كله بسرعة يامدحت
قمت نيمتها على بطنها ورفعت طيزها ... وضع الدوجى ستيل ..... وبدأت بكل قوتى ادكها
زنيب : نيكنى اوى يامدحت ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة
مدحت : ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك كسك وحشنى
زنيب : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة أدى جامد اوى
فى اللحظة دى كنت بقالى ساعة إلا ربع بنيك فيها بكل قوتى لحد لما حسيت انى قربت أفرغ بركانى المشتعل
مدحت : انا قرب اجيب يا شرموطتى
زنيب : هاتهم جوه كس شرموطتك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
لحد لما انفجر فيها بركانى وانا بقيت ماسك فى طيزها بايدى لحد اخر نقطة لبن خرجت من زبى
اتعدلنا وحدتها فى حضنى وفضلنا نتكلم شوية وبعدين قومنا استحمينا سوى وعملنا واحد على الواقف واحنا بنستحمى وبعدين خرجنا وهى استأذنت وطلعت شقتها وانا نمت وصحيت الصبح على خبر وفاة عمى فى تبادل إطلاق الرصاص مع قوات الأمن
كتكت مات ...... اكبر تجار فيكى يا بلد مات ..... كلمات كانت بتتردد.فى ودانى
دفنت عمى ومخدتش عزاها .......
وبدأت تمسك مكان عمى الشغل وبقيت رقم واحد فى السوق كله
كنت طورت علاقات بكل تجار المخدرات الناجحين في المنطقة العربية
جميع تجار لبنان والسودان كنت بتعامل معاهم وكانوا كلهم بيحترمونى وبيعملوا لى الف حساب مع انى أصغرهم سنا
وكمان بقيت أصدر وتستورد كل انواع المخدرات ........ وطبعا اجمل شغل كنت بصدره كان شغل قمر المطبوخ
فضلت ع الحال دا لحد لما اتجوزت قمر وهى بقت تثق فيا اكتر من الاول
وفى يوم سالتها عن سر الطبخة بتاعت الحشيش عرفتنى كل حاجة عنها
وكمان عرفتنى على شخصية ناجحة اوى عرفتنى على سر نجاح خلطة الطبخة عرفتنى على اكبر مزارع افيون فى مصر ( احمد حربى )
فى يوم روحت مع قمر علشان نشترى افيون من الصعيد
احمد : يا مرحبا ..يامرحبا .... ايه النور اللى حل على الصعيد دا
مدحت : الصعيد منور بأهله وناسه وبضاعته اللى بتتباع لوحدها
أحمد : دى حاجة تشرفنى انك بتشهد البضاعة بتاعتى يا كبير مصر كلها
مدحت : على راسى يا غالى ........ عايزين حاجة اجمد من اى بضاعة خدنها من عندك قبل كدة
قمر : بصراحة يامدحت احمد طوال فترة التعامل اللى بينا وبضاعته مالهش حل
احمد: تسلمى ياست هانم ....... ياللى بينا نقوم ناكلو لقمة ..... وبعدين ترتاحوا من المشوار وبالليل نبقى تتكلموا فى الشغل
قومنا دخلنا السفرة لقينا مائدة بها كل ما إذا وطاب
بط ... رومى ..... حمام .....محاشى بجميع انواعها
مدحت : ايه ياعم دا كله دا احنا اتنين بس مش محافظة
احمد : انتوا عندى تساوا الدنيا كلها
قعدنا كلنا وانبسطنا ويعد كدة شربنا الشاى ودخلنا الجناح بتاعنا فى السراى بتاعت احمد ونمنا وصحينا بالليل
تحياتى للجميع بقراءة ممتعة

الجزء السابع
ليست البطولة في هذا الزمان أن يحمل الإنسان سيفاً
ولكن البطولة الحقيقية هي أن يحمل الإنسان ضميراً
اتمنى لكم قراءة ممتعة
صحينا انا وقمر خدنا شور وجهزنا نفسنا علشان نزل نتفق على الشغل وكانت قمر حبيبتى زاى الملائكة
الساعة 8 مساء
غرفة ضخمة بها الكثير من الزوار والضيوف عند أحمد أغلبهم تجار مخدرات
لفت نظرى حاجة غريبة اوى
شخص الناس كلها بتبص عليه وواضح أن له هيبة
قربت من احمد وسالتة
مدحت. : متعرفنا على الناس ياعمنا
احمد : عايز تعرف مين بالظبط ياكبير
مدحت : تقريبا كدة انا عارف معظم اللى هنا .... انما مين المحترم اللى قاعد هناك دا ( وشورت عليه بعينى)
أحمد : هههههههههههه دا ياكبير السيد مدير الأمن
انا فكرت أن أحمد بيهزر
قمر : ودا بقى بيعمل اية هنا
أحمد : دا ضيف شرف بيجى ياخد المعلوم ويتعرف على الناس اللى هنا يعنى نفع واستنفع
مدحت : طب ما تعرفنا عليه ونبقى كسبنا بحرى وقبلى
أحمد : بس كدة أنت تأمر ياكبير لحظة وراجعلك تانى
قام احمد ومشى لحد مدير الأمن زاى ما بيقول وفضل يتكلم معه يجئ ربع ساعة وأنا وقمر عمالين نتعرف على الناس الموجودة لحد لما رجع احمد وقالنا
أحمد : قوموا بينا هنوصل لحد الباشا
قومنا و روحنا وكان راجل لذيذ بجد
أحمد : الباشا سيادة اللواء مجدى مدير أمن المنيا
المعلم مدحت ومراته ملوك بحرى وزباين عندى
مدحت : اهلا وسهلا بك يا باشا فرصة سعيدة انى اتعرفت عليك
اللواء مجدى : تسلم يا معلم مدحت انا اسعد بمعرفتك اتفضل اقعد
قعدنا انا وقمر واتعؤفنا على الراجل المحترم وعرض علينا خدماته
اللواء مجدى : لو احتجت اى حاجة انا تحت امرك انت اسمك لوحده كفاية
مدحت : اسم ايه يا باشا دا احنا غلابة
اللواء مجدى : ومالوا يا غلابة هههههههههههه يا معلم مدحت انت بجد متواضع اوى
مدحت : نحمد **** اهى ماشية بالستر
اللواء مجدى : لو بجد محتاج اى خدمة ابقى كلمنى وأدنى رقمه واستاذن ومشى وطبعا احمد قام يوصله
وقمر بدأت تتعرف على كل اللى موجودين وبقت تكتسب خبرة اكتر فى طبخ الحشيش وانا بقيت اعرف سكة الصعيد عن طريق واحدة كانت قاعدة معانا واتعرفت عليها كان اسمها ابتسام عندها مزرعة فى سيناء ومزرعة فى سوهاج وكانت بتزرع بانجو فى مزرعة سيناء وافيون فى مزرعة سوهاج وهى كانت موجودة علشان تبيع بضاعتها من الافيون ل أحمد
واضح أن أحمد دا كان بوابة الصعيد فى سوق المخدرات والسلاح
ابتسام : هو حضرتك مين بقى
مدحت : انا ياستى محسوبك مؤسس الجيارة
ابتسام : معقولة انت المعلم مدحت اللى اسمك اشهر من النار على العلم
مدحت : ايه مش مصدقه
ابتسام : لا مش مصدقه بقى انت امبراطور السوق ...... انت شكلك صغير اوى
هنا بقى انا ضحكت وافتكرت قمر لما كانت برضوا بتقول انى صغنن
مدحت : هو أنا شكلى لسة صغنن
ابتسام : صغنن اوى كمان
قمر جت زاى صاعقة من السماء
قمر : خير يامدحت
ابتسام : مين المزة الجامدة دى يا صغنن
قمر : صغنن طيب ماشى ..... انا ابقى المدام بتاعت الصغنن
مدحت : فى اية ياقمرى ...... على فكره انا بشتغل والمعلمة ابتسام عندها مصلحة فى الجون
ابتسام : طب ما تعرفنا على المدام .... ولا احنا مش قد المقام
مدحت : دى ياستى قمر مراتى ...... ورقم واحد فى مصر
ابتسام : بذمتك ياست قمر دا مؤسس الجيارة
قمر : أيوة دا امبراطور مصر فى الصنف كله ...... ليه مش مصدقه
ابتسام : أصله صغنن .. هههههههههههه هههههههههههه
قمر : هههههههههههه يخربيتك ولية
مدحت : انا هروح اشرب حاجة اجيبلكم معايا حاجة
قمر : ابقى هات شوية فودكا
ابتسام : وانا عايزة كاس ويسكى
مدحت : هو كله عايزة يروح السماء امال مين هيقعد على الأرض
مشيت وهما الاتنين قعدوا يتكلموا فى الشغل وابتسام اتاكدت أنى بجد مؤسس الجيارة
وفجأة ظهر احمد اول ماشوفته روحت عليه وخدته على جنب وسالته
مدحت : مين ابتسام دى
أحمد : دى مرات واحد صاحبى فى السجن وهى اللى يتمشى الشغل لحد لما هو يخرج بالسلامة وبتشتغل فى البانجو يعنى مش سكتك خالص ياكبير
مدحت : طب وبالنسبة لو انا عايز اشرب بانجو
أحمد : هابقى اجيبلك حاوية تشرب منها براحتك هههههههههههه
مدحت : طب تعالى كدة نقعد معها شوية
روحنا لقمر وأبتسام لقيتهم بقوا اصدقاء وحبايب وتقريبا كدة قمر كلت بعقلها حلاوة علشان تكسبها
أحمد : ياسلام هو انتم تعرفوا بعض
قمرا : أيوة دا احنا بقينا حبايب واصحاب كمان
ابتسام : البركة فى الصغنن هههههههههههه هههههههههههه
أحمد : اتحشمى ياولية صغنن مين عاد ...... دا كبيرنا كلنا
مدحت : حصل خير يامعلم احمد
أحمد : عيب المرقعة دى قدامك ياكبير .... احنا كلنا نخدمك ولينا الشرف
أبتسم : انا كنت مفكرة أنه بيشتغلنى وربنا
أحمد : حد قالك عاد أن فى حد بيشتغل حد عندى
أبتسام : اللى مايعرفك يجهلك ياكبير ...... حقك على راسى يا معلم احمد
أحمد : حصل خير عاد ....... لفى بقى سيجارة للكبير ......... استاذنك انا بقى ياكبير
مشى المعلم احمد وهو بيغمزلى انا فهمت هو عايز يقول اية ..... وابتسام طلعت بفرة وشوية بانجو ولفت سيجارة وقالت لى
أبتسام : اتفضل ياكبير ...... بس وربنا برضوا صغنن
ضحكنا كلنا وفضلنا كدة لحد الفجر وانا شربت كام سيجارة من ابتسام واتفقنا أنها تبقى تيجى تزورنا فى القاهرة وان هيبقى فى بينا شغل كتير الفترة اللى جاية وخلصنا مصلحتنا فى الصعيد واتعرفنا. على اغلب تجار الصنف ودى كانت رحلة كويسة استفدنا منها كتير اوى ورجعنا على القاهرة بالبضاعة اللى جبناها من رحلتنا وبدأت قمر تجهز طلبات التجار وانا بدأت أطور نشاطى فى كل الأصناف وجندت رجالة كتير لتوزيع الصنف وفى يوم لقيت واحد من رجالتى يقولى يامعلم فى واحدة بتسال عليك وبتقول أن اسمها ابتسام وكمان عارفة الست قمر
قولت له هاتها بسرعة
واستقبلتها احسن ولحسن حظى أن قمر مراتى كانت عند امها
وبكدة هيبقى الجزء اللى جاى كله عنب وكريز وتفاح

الجزء الثامن
أحبتهُ کتاب وحين تزوجها
تركها مرکونة على أدراج مكتبتهُ القديمة
تلتهم الكتب وتبكي حظها
وبدء هو... يبحث عن قصة غرام
لروايته الجديدة
مرحبا بكم من جديد
أعتذر جدا منكم لتأخر الاجزاء
واعدكم أن أقدم لكم أفضل ما لدى هنا فى باقى الاجزاء
ف كل طقوس المشاعر تكون جميلة بمشاركتكم وتفاعلكم وملاحظاتكم
لنبداء موضوعنا بالأمل
الساعة 5:12
المكان : منطقة الجيارة
اجلس على القهوة ومعى بعض الزبائن الراغبين فى شراء الصنف
على : عايز اذود التموين شوية يا معلم مدحت لأن انا عندى زبائن كتير والحصة بتاعتى مش بتقضى
مدحت : ومالو نزودلك حصتك بس الزيادة دى تدفع تمنها كاش لان انت لعبى شوية
على : ما انت عارف يامعلمى أن الحكومة مقفلة علينا ومش عارفين ناخد نفسنا
مدحت : امال بتتطلب زيادة لية ياروح امك ...... خد على قدك وادفع براحتك هههههههههههه
عتريس : الكبير بيتكلم صح ...... وطالما عايز زيادة يبقى تدفع
انا مثلا عايز زيادة يامعلمى وهدفع تمن الزيادة كاش
مدحت بيبص ل على
مدحت : شايف الناس اللى بتنجز ...... عايز قد اية ياعتيرس
عتيرس : عايز حوالى 50 كليو فوق حصتى
مدحت : من عيونى بس هتدفع القديم كله الاول .... وبعدين نصرفلك التموين بتاعك وفوق منه الزيادة وكيس هدية منى
عتريس : **** يكرمك يا معلم مدحت ....... هاجيبلك الفلوس بكرة واجى
دخل علينا عزت المسؤل الاول عن تأمين المنطقة من الاغراب
عزت : فى واحدة ست بتسأل عليك وبتقول أنها تعرف المعلمة قمر
مدحت : قالت لك هى مين
عزت : بتقول أن اسمها ابتسام وجاية تبيع بضاعة ليك ياكبير
مدحت : هى فين دلوقتى
عزت : بتركن عربيتها فى الجراج
مدحت : خدها واطلع بيها على البيت على ما خلص القعدة مع المعلمين وابقى اجى
مشى عزت ومدحت خلص كلام مع التجار وقام روح البيت علشان يشوف ابتسام جاية لية
وهو فى الطريق لمح الصيدلي امجد بتاع البرشام
مدحت : ازيك يادكترة وحشتنا كتير ونفسى اشوفك .... ماتيجى تتغداء معنا
امجد : حبيبى ياكبير .... اخبارك اية ..... معلش مش هقدر المرة دى ..... الصيدلية لوحدها
مدحت : طب اتفضل انا بقى عندك فى الصيدلية
أمجد : تشرفنى ياكبير
مشيوا سوا لحد الصيدالية ودخل امجد ومدحت جوة
مدحت : اية اخبار الجدول .... افيش حاجة جديدة
امجد : فى كل جديد ياكبير .... انت بس تقول طلبك وانا انفذ
مدحت : عايز حاجة تنعنش المزاج وتبسط المزة
أمجد : عندى مرهم "Eroxon" مفعوله اجرام وسريع جدا يعنى يشتغل معك بسرعة واحسن من الفياجرا والترامدول
مدحت : على ضمانتك ولا هتكسفنا
أمجد : عيب ياكبير ..... وراح جاب المرهم وادها لمدحت
مدحت خد المرهم واستاذن ومشى على البيت
خبط على الباب فتحت ابتسام ...... دخل مدحت الشقة
ابتسام كانت لابسة عباية كاجوال مودرن ..... وكانت مجسمه على جسمها
مدحت : ايه الجمال والاناقه والموضه دى
ابتسام : هههههههههههه بكاش اوى .... اتاخرت ليه كدة
مدحت : كنت بخلص شغلى مع المعلمين بتوع الصنف
ابتسام : طيب تمام ..... بمناسبه الصنف عندى بضاعة عايزه اصرفها
مدحت : ودا وقت بضاعة يا سريعة انت ...... الاول نستقبلك ونوجبك معك
ابتسام : امال قمر فين
مدحت : قمر فى السماء دلوقتى هههههههههههه
ابتسام : هههههههههههه لا بجد
مدحت : قمر عند امها بقالها يومين ... اصل امها بعافية شوية
ابتسام : لا الف سلامة على حماتك
مدحت : ما علينا ...... انا جعان اوى وعايز اكل من ايديك الحلوة دى
ابتسام : يا سلام .... بس كدة ...... من عينى ....... فين المطبخ
مدحت شاور على المطبخ وعرفها طريق طلبات الاكل
ابتسام : طب عايزة اغير هدومى
مدحت : عندك اوضة النوم البسى اللى يعجبك من هدوم قمر .... ولا تحبى اغيرلك انا
ابتسام : هههههههههههه لا خليك انا بعرف اغير لنفسى
مدحت : طيب ...... كنت هدلعك فى الغيار
ابتسام : شقى اوى انت ياصغنن هههههههههههه
مدحت : احنا ليلتنا عنب
دخلت ابتسام تغير ومدحت فرد جسمه على الكنبة وبعد نص ساعة خرجت ابتسام لابسة جلبية بيتى نص كم وصدرها مفتوح وجاية لحد نص ركبتها وكانت يتنافس قمر فى الجمال والاغراء لدرجة أن مدحت اول ماشفها اتحول من تاجر مخدرات لشاعر رمانسى وقال
مدحت : تدعُوني إلى مائدة
العشاء
امرأةٌ هيفاءْ
تنظر إليَّ
وتتركُ عيناها معلّقتانِ
وضعتُ يدي
على فمي
أغلقتهُ
لن أقولَ شيئاً
حتّى لا أخيفُها
لن أقولَ
حتى امسحَ شَعرَها
والقاها بموْعدِ دَهشةَ
ابتسام : ما انت قولت كل حاجة بكلامك الحلو اللى شبهك ...... تحب تاكل ايه
مدحت : بصراحة أنا عايز اكلك انت دلوقتى
ابتسام : هههههههههههه مش بقولك شقى
دخلت ابتسام المطبخ تجهز العشاء ومدحت دخل يجهز نفسه للمعركة اللى هتقوم الليلة
بعد ربع ساعة لقى ابتسام بتنده عليه
دخل مدحت المطبخ وزبه كان واقف وبيان من البرمودة
مدحت : خير يامزتى
ابتسام : تعال ناولنى السمنة اللى فوق دى
مدحت : ماشى يا ازوعة
ابتسام : مقبولة منك يا صغنن
قرب مدحت علشان يجيب السمنة مطلهاش
ابتسام : هههههههههههه واضح أننا احنا الاتنين اوزعة
مدحت : بصى انا هرفعك وانت هاتيها
ابتسام : شاورت على زبه ..... هترفعنى وانت كدة ولا هتعمل حاجة تانية
مدحت : هههههههههههه نيتك سودة اوى
قرب منها ورفعها جابت السمنة وهو بينزلها أيده جت على بزازها الملبن وزبها بقى عايز يخرم الجلبيه ويدخل طيزها
ابتسام : انا جبت السمنة سيب بقى ...... انت سخن اوى ليه كدة
مدحت : وهو اللى يشوفك يعرف غير السخونية
ابتسام : طب اخلص العشاء وبعدين نشوف موضوع السخونية دا
مدحت باسها من رقبتها وخرج برة المطبخ ودخل الحمام يدهن من المرهم علشان يستعد لاستقبال جسم ابتسام الجامدة
خلص مدحت وخرج ريح على الكنبة وبعد ساعة خرجت ابتسام بالاكل.
الاكل بقى عبارة عن ارز بسمتي وحمام محشى ودكر بط لزوم النط ودكر وز لزوم الهز .... ايه اللى انا بقوله دا
قعدة رومانسية ونظرات فاضحة من الطرفين أثناء العشاء
مدحت : ما تيجى تقعدى جنبى وتاكلنى بايديك علشان أشيع منك
ابتسام : بس كدة دا انا ازقمك زاى البط كمان لو عايز هههههههههههه
قامت ابتسام قعدت جنب مدحت وفضلت تاكل فيه
مدحت ياكل وهو ساكت لا ازاى لازم يكون نسوانجى فضل يبوس صوابعها وكان ناقص يأكلها مع الاكل
وانتهى العشاء وابتسام كانت سخنت اوى من افعال مدحت قامت لما بواقى العشاء ودخلته المطبخ ومدحت دخل يغسل أيده وبعدين خرج قعد على الكنبة شوية وخرجت ابتسام
أبتسام : عايزة اغير هدومى دى علشان الجو حار اوى
مدحت :خشى يامزتى البسى قميص حلو وتعالى هزى شوية
دخلت ابتسام غيرت ولبست قميص وخرجت وجت شغلت التلفزيون وجابت قناة التيت وكانت هدى اللى يتغنى الأغنية دى كله على كله

بعد لما خلصت رقص كانت همدت اوى جت اترمت فى حضن مدحت اللى كان على اخره
مدحت : انت جسمك فاجر اوى
وقرب منها ونزل بوس فى شفايفها اللى طعمها لذيذ زاى التوت
ابتسام : وانت راجل اوى وجامد
وبدأت تمشى ايديها على زب مدحت
مدحت : قومى اقلعى علشان اكل جسمك اللى كله فواكة
ابتسام : اقلع انت كمان علشان اكل زبك اللى شبه الموز وتدوقنى طعم رجولتك
قاموا الاتنين يقلعوا هدومهم وكل شىء انكشف وبان
هى انوثه طاغية وهو رجل مثير ......:D وانا قاعد بعيط :D
قربوا الاتنين من بعض وكانوا سخنين اوى
مدحت بداء يفحص جسمها وقرب منها وقال : اكل تفاحك وهضابك ولا منحنياتك .... انت عبارة عن شجرة مثمرة بها كل انواع الفاكهة وجسمك شبة تضاريس النجوم وعودك شبة طريق كله منحنيات خطرة تخلى الواحد يجرى عليها من جمالها
تعالى يامزتى
فضل مدحت يبوس فيها وياكل فى شفايفها ويقفش فى بزازها ويلعب بصوابعه فى كسها
ابتسام : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك يامجنون
مدحت : وانا بعشقك موت ياقلبى وكمل بوس نزل على رقبتها
ابتسام : عايزه امص بلبلك ونزلت على زبه تاكل فيه وتلحس فى البيضان
زبك طعمه حلو اوى اوى اوى ومسكر
مدحت : مسكر يا جاحدة .... وقام نميمها على ضهرها ونزل لحس فى كسها اوى
ابتسام : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة براحة يامجنون ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك
الحس اوى كدة بحبك بحبك بحبك يامجنون ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
الحس كس لبوتك وشرومطت ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة
بدأت تنزل عسل من كسها الاحمر الوردي
مدحت : ياللى بقى نركب علشان انا بقيت على أخرى
قعد مدحت وهى ركبت عليه ودخل زبه فى كسها المبلول وهى بقت تتنط عليه زاى الفرسة العاشقة اللى بتحب خيالها
مدحت مسك طيازها وثبتها وبدأ يرزع جامد فى كسها
ابتسام بقت بتصوت وتتأوة على وتبوس فيه كأنها شبقانة ومحرومة
وتقوله نيك قوى مص بزازى ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة كفاية كدة هموت منك
قلبها مدحت على ضهرها وفضل يبعبص فى كسها ويرضع من بزازها وهى كانت في طريقها إلى قذف شهوتها للمرة الثانية
وفجأة جابت شهوتها مدحت طلع صوايعه من كسها ودخل زبه وفضل يدى جامد
ابتسام: بحبك يا مجنون هات اللى عندك كله فى لبوتك وشرومطتك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة بحبك بحبك بحبك اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى
ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة
مدحت : انا قربت اجيب مربى منك
أبتسام: هات جوا كسى المولع منك ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة
مدحت : ااااااااااااااة اااأاااااااأة ااااااااااااااة واترمى عليها وهى بقت تعصر فيه جامد اوى ونزل مدحت لبنه كله جوا كسها الوردى
ابتسام : بحبك موت ياقلبى مبسوط
مدحت : مبسوط اوى انى نكت اجمل ابتسام فى الدنيا
وناموا فى حضن بعض بتاع يجى نص ساعة وقاموا استحموا ودخلوا ناموا فى حضن بعض ... وانا نايم لوحدى ينفع كدة :D
صحيت ابتسام من النوم حضرت الفطار وصحت مدحت علشان يفطر
فطروا سوى وشربوا الشاى ومدحت فضل يمسك بزها شوية ويبوس فيها شوية
وبدأوا يتكلموا في الشغل
ابتسام : انا عندى بانجو كتير اوى وعايزة اخلص منه
مدحت : يا سلام بس كدة اعتبري انه اتباع وفلوسه معك
ابتسام: احسن حاجة فيك انك خلاصة
مدحت : انا واد خلاصة لاصة ومية مية واسالى عنى الدنيا دى
ابتسام : هههههههههههه هههههههههههه يخربيتك يامجنون
طب مش تعرف انا عندى اد اية الاول وفين
مدحت نتكلم بالليل فى الموضوع دا ....... احنا دلوقتي نقوم ناخد شاور ونروح نزور ام قمر
ابتسام : انت بتهزر صح ....... هتقول اية لقمر لما اشوفك معى دلوقتى
مدحت : قمر بتثق فيا ثقه عمياء وعمرها ما شكت فيا ..... لانها بتحبنى اوى
ابتسام : ومين فى العالم يقدر ما يحبكش ..... إذا كان انا حبيتك
مدحت : طب ياللى بينا نقوم نجهز نفسنا
قاموا خدوا شاور ونزلوا راحوا عند ام قمر
وهنا يكون انتهى الجزء الثامن وأتمنى أن ينال إعجابكم و رضاكم
وانا لا ابخل عليكم بشئ كل ما تتمناه حقا أن اكون عند حسن ظنكم
وتحياتى لكم من اعماق قلبى الذى ينزف من اجلكم
دمتم بخير وسعاده
 
  • عجبني
التفاعلات: Midochekk
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%