NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: totafrota، هايج 69 و محمود 333
لأن البعض اللى بتتكلمى عليهم دول دماغهم تعبانة!!

• عجبني
التفاعلات: totafrota و هايج 69
الست ب طبعها حساسه كتير ع الراجل ف ممكن تشوف اي تصرف عفوي تفتكر ف حاجه غلط ف تشتغل الغيره... حاجه كده زي م افضل اتهمك طول اليوم انك اكلتي اكلي و انتي صايمه🌚

• عجبني
التفاعلات: totafrota و هايج 69
من الذي يرى ذلك؟ الرجال المنحرفون؟

• عجبني
التفاعلات: هايج 69
سؤال ؟
لماذا يرى البعض غيرة الرجل مشروعة ورجولة ، بينما غيرة المرأة نكد وقلة عقل ؟
هو معلش فيه ستات بتحب الرجاله ولا كله بيلعب بيهم اصلا اي كلام كلكم بتلعبوا بينا تحت مسمي الغيره

• عجبني
سؤال ؟
مفيش الكلام ده فى مسواه بين الراجل والست بمعنى أن واحد بيشتغل اكيد معاه موظفين وموظفات ايه المشكله أنه لما يتعامل مع الموظفات ويتكلم معاهم في اطار الشغل والعكس برضو مع الست طالما فى حدود بين الطرفين يبقى ايه المشكله

اتفق معاك لكن دي مشكلتي الغيرة عندي اوفر حبتين تلاتة
الغيرة حلوة ضمن الحد الطبيعي لكن اذا وصلت للشك والتقييد الزائد عن حده هون تبدا المشاكل

انا هرد عن نفسى فقط
اانا موضوع الغيره ده معايا ممكن يوصل لحد كبير جدا لدرجه انه مسموحله يسلم على امه واخته بس غير كده هحبسه فى البيت ويبقى يورينى هيهرب منى ازاى 😂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: Elbobelbob و Ahmed Gyptos
انا هرد عن نفسى فقط
اانا موضوع الغيره ده معايا ممكن يوصل لحد كبير جدا لدرجه انه مسموحله يسلم على امه واخته بس غير كده هحبسه فى البيت ويبقى يورينى هيهرب منى ازاى 😂
دى مش غيرة ..
ده حب ..

دى مش غيرة ..
ده حب ..
تسموه غيره تسموه حب تسموه زى متسموه هو بتاعى انا بس وياويله ياسواد ليله لو بص بس بره حتى لو فى الحلم هيوحشنى ساعتها اوى 😂 🥰🥲

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos و totafrota
تسموه غيره تسموه حب تسموه زى متسموه هو بتاعى انا بس وياويله ياسواد ليله لو بص بس بره حتى لو فى الحلم هيوحشنى ساعتها اوى 😂 🥰🥲
امه داعيه عليه😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
سؤال ؟
الغيرة عموماً قلة عقل من الطرفين ولكن مطلوبة بس بالعقل

• عجبني
التفاعلات: totafrota
الست ب طبعها حساسه كتير ع الراجل ف ممكن تشوف اي تصرف عفوي تفتكر ف حاجه غلط ف تشتغل الغيره... حاجه كده زي م افضل اتهمك طول اليوم انك اكلتي اكلي و انتي صايمه🌚
بيحصل فعلا

• عجبني
التفاعلات: H..
ايه يسطا انتي مطبقة علي مسلسل ريا وسكينة
😂😂😂😂😂

• بيضحكني
الفوطه جاهزه والمايه جاهزه
حسره عليه ياحسره عليه 😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
كان طيب وابن حلال 😂😂😂😂😂
الدور الدور موعود ياللي عليك الدور 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
هههههههههههه

مش في كل الحالات في غيره صحيه وفي غيره بتقلب نكد

• عجبني
سؤال ؟
مش حوار نكدية البنت بطبعها شكاكة وبتغير بزياده ممكن ده يسبب خنقه بس مش اكتر وفي رجاله كده مش موضوع زكورره بس الغيره حلوو ف كل حلاتها بالنسبالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%