NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

doctor_massage

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يحضرني مشهد عادل امام وهو في الكافية وبيقول للبنت مش انا عيد ميلادي النهارده ههههه
تفتكرو لما اقول كده فالجروب هيجي رد شكله ايه منتظر ردودكم وبجد عيد ميلادي بكره مش النهارده

يحضرني مشهد عادل امام وهو في الكافية وبيقول للبنت مش انا عيد ميلادي النهارده ههههه
تفتكرو لما اقول كده فالجروب هيجي رد شكله ايه منتظر ردودكم وبجد عيد ميلادي بكره مش النهارده
حبيت اكون اول بنت 😂
هو رقم واحد ده عشقي من طفولتي❤️😂
كل سنة وانت طيب طارق وعقبال٤٤٣٢٣٧٦٣١٥سنة وتحقق كل اللي بتتمناه بتمني لحضرتك السعاده الابدية واجمل happy birthday يادكتور 💥🎂😍👏👏

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Donate و doctor_massage
حبيت اكون اول بنت 😂
هو رقم واحد ده عشقي من طفولتي❤️😂
كل سنة وانت طيب طارق وعقبال٤٤٣٢٣٧٦٣١٥سنة وتحقق كل اللي بتتمناه بتمني لحضرتك السعاده الابدية واجمل happy birthday يادكتور 💥🎂😍👏👏
ده شرف كبير ليا تكوني اول بنت وشكرا علي العمر الطويل ا ووي ده

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
كل عام وانت بخير وسعاده دايما يارب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage
ميرسي 😂اتحداك تقرأ العمر ده
مش عاوز اصدمك بس انا قاريته اربعة واربعين مليار تلتمية تلاتي وعشرين مليون سبعمية تلاتة وستين الف وخمستاشر سنة

• عجبني
  • جامد
مش عاوز اصدمك بس انا قاريته اربعة واربعين مليار تلتمية تلاتي وعشرين مليون سبعمية تلاتة وستين الف وخمستاشر سنة

جميل يا احمد 👏😂

• عجبني
  • بيضحكني

كل سنه و انت طيب و العمر الطويل ليك يا دكتور

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
كل سنة وانت طيب وبخير علطول

• حبيته
Happiest of birthdays dr😂❤️

• حبيته
كل سنة وانت طيب عيد ميلاد سعيد عليك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%