NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عودة يوجى؟ .المجتمع الذكوري ؟! للرجال فقط +٢١

انا هبطل النقاشات وانزل افهات واسمي نفسي يوجي بتاع الاشتغلات محكواتي بحكي ليلاتى يصحبجيه اه يالاا للى تعالو شويه ظا الصحبه تحلى بيكم والهنا بين ايديكم لو كان كلامي زعل حد فيكم فحقك انت وهو وهيا عليا واسمع من يوجي الجديد حكايات منها تستفيد بدل السكات والجرى فى البوستات حقكم عليا يا احلى اخوات​

ايوة بقى
وًيجعلها بيضا عالكريم سودا ع اللئيم ومنيله بستين نيله عالي ينكد عالحريم

• بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و بيكهام الاسمر
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector و x🅨🅞🅖🅘
مش عارف ليه التريقة بصراحة
بس اعمل اللي يريحك بقي
بس عموما دي من ادلة أنه مجتمع ذكوري مابيستحملش يسمع اراء تساند المرأة
هي سقافة لازم تتغير

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
ايوة بقى
وًيجعلها بيضا عالكريم سودا ع اللئيم ومنيله بستين نيله عالي ينكد عالحريم
ايوه ومتشعبطه على المواسير ومقضيها عمليات بواسير ومقلبه اللى فى جيوب الكريم وعلى اللله حكايتك

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق
هي سقافة لازم تتغير
فعلا علشان السقافة دي بقعت وبقيت مليانة تراب
عاوزة تتغير بواحدة تاني ودي تتغسل فالغسيل 😂😂😂😂😂

• حبيته
مش عارف ليه التريقة بصراحة
بس اعمل اللي يريحك بقي
بس عموما دي من ادلة أنه مجتمع ذكوري مابيستحملش يسمع اراء تساند المرأة
تريقة اي بس يبطل وبعدين متسند هو انا قلتلك رايك ضايقني متسند المراة ولا متسندهاش شئ يرجعلك انت قرات الموضوع وفهمت حاجه وكتبت حاجه خليت الكلام فى مجرة لحاجه وبتقولى اي حقوق الراجل انت مش عارف حقوق الراجل ولا انت بتسئلنة ولا انت كنت بتفكر فىاي ساعتها بس عموما اسند

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا علشان السقافة دي بقعت وبقيت مليانة تراب
عاوزة تتغير بواحدة تاني ودي تتغسل فالغسيل 😂😂😂😂😂
ياندامتي و تتفرك كمان 🤣🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و x🅨🅞🅖🅘
يوجي مفيش حاجة حصلت. وانت مزعلتش حد علي فكرة عشان تقول كدة اوكي. والرد الي مش عاجبك متردش علية وخلاص ممكن ✌️✌️
ترا الحين ابغى ابوسك واللله واستحى على العام لكن قسما باللله انك الراحه النفسيه بالنسبالى هنا

تريقة اي بس يبطل وبعدين متسند هو انا قلتلك رايك ضايقني متسند المراة ولا متسندهاش شئ يرجعلك انت قرات الموضوع وفهمت حاجه وكتبت حاجه خليت الكلام فى مجرة لحاجه وبتقولى اي حقوق الراجل انت مش عارف حقوق الراجل ولا انت بتسئلنة ولا انت كنت بتفكر فىاي ساعتها بس عموما اسند
😂😂😂😂😂
مش محتاج تقول راي دايقك لأن ده اللي واضحليى
عموما احنا فيها قولي لو انا طلعت برة الموضوع الاصلي ونرجع نتكلم فيه
المناقشات دي حاجة مفيدة جدا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
ياندامتي و تتفرك كمان 🤣🤣🤣
والنبي الصبح ابعتي الواد يجيب كيس اوكسي علشان في حاجات كتير عندي كمان محتاجة تتغسل

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector و بيكهام الاسمر
😂😂😂😂😂
مش محتاج تقول راي دايقك لأن ده اللي واضحليى
عموما احنا فيها قولي لو انا طلعت برة الموضوع الاصلي ونرجع نتكلم فيه
المناقشات دي حاجة مفيدة جدا
لو رايك ضايقنى او انا مش لاقى ليه رد كنت هعملها ولو انا مضايق من كلامك فى العموم هقولك متشاركش معايا متلزمني مشاركتك لكن انت خدت الموضوع ان مؤيد لنصرة الراجل على المراة مع انى ناشر الموضوع اشوف راى الناس انت بقا اتحدثت بي اسم ال اندبندت women وقلت انك بتساند المراة مع انى اصلا مجبتش سيرة المراءة وانها مظلومه ولا لاء

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
يا اختي انا لو عاوز واحدة فرفوشة زيك كدة ما تعرفيش الاقيها فين ينوبك ثواب بلف من بدري عليها وانا غريبب مش من هنا 😂😂😂

لو رايك ضايقنى او انا مش لاقى ليه رد كنت هعملها ولو انا مضايق من كلامك فى العموم هقولك متشاركش معايا متلزمني مشاركتك لكن انت خدت الموضوع ان مؤيد لنصرة الراجل على المراة مع انى ناشر الموضوع اشوف راى الناس انت بقا اتحدثت بي اسم ال اندبندت women وقلت انك بتساند المراة مع انى اصلا مجبتش سيرة المراءة وانها مظلومه ولا لاء
انا يبني 😂😂😂
واضح انك ترجمت كلامي غلط ⁦🤷🏾‍♂️⁩
انا اللي قلته اننا في مجتمع ذكوري

• بيضحكني
يا اختي انا لو عاوز واحدة فرفوشة زيك كدة ما تعرفيش الاقيها فين ينوبك ثواب بلف من بدري عليها وانا غريبب مش من هنا 😂😂😂
ايوه انت جيت متاخر عشر سنين ياخويا و يوه دانا اتجوزت و اطلقت واتجوزت و اترملت و اتجوزت و اتطلقت… و النفس راحت خلاص … لكن البت النغنوشة بتبان مالاول من ظحكتها و وشها بيكون منور زي البدر و بتحون فرفوشة و مش نكدية بيبان عليها ديما و فالغالب بيكون ده كلو عشان عندها خجل

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
اللي متذكره حاليا
اني كنت في شركة نستله شغال عامل انتاج كان المشرف بييجي في شيفت الصبح اللي بيكون معانا بنات بيحطنا في اوسخ الاماكن اللي فيها شيل دي و حط دي يا اللي فيها اهانة لينا زي المسح و الغسيل و اننا نطوق الاجهزة و المكن من التراب و نطلع ننضف التكييفات و شغل غير ادمي مقابل ان البنات كل واحدة فيهم حطالي طيزها علي كرسي و بتعمل شغلانة سهلة و يجي المشرفين يحكوها معاهم و يهزرو و يلاغو
كانو في البريكات البنت بتطلع البريك بالساعة و الساعة وربع و احنا لو اتأخرنا عن النص ساعة دقيقتين يتفتحلنا تحقيق
كانه ببفتحه بالق علي الكرسي جمب الولفات ولا بيفتحه بالق النيدو 😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%