NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسال او متسالش دي حاجة تخصني انا و هيا و علي فكرة دي مش قلة ثقة دي تذكير للاحداث و تحدي مين الي ذاكرته اقوي يا خبير الانتقاض😂
تقريبا بردوا يا ناروتو لو مش عايزني اتدخل انت كمان متدخلش فأنا معرفتش اقولك اي يعني انت اتدخلت وقولت اننا بسأل وبشكك ولما رديت بتقولي اننا بتدخل وانا متدخلتش انا برد عليك بس

عبدة مش قولت سياسة ممنوعة وانت مصمم لية أنا مش عايزة اعرف ممكن 🙏🏻

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark
جميله اوي حضارتنا واعتزازنا بيها 💝💝
انتو تعتزو و احنا نتفشخ تفتيش ساعة افتتاح متحف الحضارة قعدنا اسبوع متبهديل من دوريات و تفتيش و هات بطاقتك و رايح فين و ساكن فين و حوارات لان محل اقامتي قليوبية و مقيم في القاهرة 😂😂

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انتو تعتزو و احنا نتفشخ تفتيش ساعة افتتاح متحف الحضارة قعدنا اسبوع متبهديل من دوريات و تفتيش و هات بطاقتك و رايح فين و ساكن فين و حوارات لان محل اقامتي قليوبية و مقيم في القاهرة 😂😂
أي حاجه تهون لجل بلدي💝

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Range Rover
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Maram Said
  • حبيته
دي حقيقة يا فارس
نصيبي كده
بسافر بسافر... بهاجر بهاجر .....إمتى حاتلقى المحطة وترسى يا حاير؟.... مر السؤال على مالوش عالسكة اخر... من مصغرى لمكبرى مسافر بأغوى مشاوير الهوى والدنيا... والقطر واخدك فين؟؟.. القطر واخدنى بلا محطة.. واه يا ابا اه يا ابا يابا عليا... لا دار ولا مرسى ولا صبية.. وادينى ماشى فى رحلة الشقا والرزق والترحال كأنى سؤال.. يا هل ترى يا مطرحى الجديد يد القدر بتخبى إيه من بعيد؟؟..كما *** وأنت العيد بأحن إليك ...قولى وطمنى ...حلاقى رزقى ولقمتى الهنية ولا ..نهايتى فيك

• حبيته
نصيبي كده
بسافر بسافر... بهاجر بهاجر .....إمتى حاتلقى المحطة وترسى يا حاير؟.... مر السؤال على مالوش عالسكة اخر... من مصغرى لمكبرى مسافر بأغوى مشاوير الهوى والدنيا... والقطر واخدك فين؟؟.. القطر واخدنى بلا محطة.. واه يا ابا اه يا ابا يابا عليا... لا دار ولا مرسى ولا صبية.. وادينى ماشى فى رحلة الشقا والرزق والترحال كأنى سؤال.. يا هل ترى يا مطرحى الجديد يد القدر بتخبى إيه من بعيد؟؟..كما *** وأنت العيد بأحن إليك ...قولى وطمنى ...حلاقى رزقى ولقمتى الهنية ولا ..نهايتى فيك
حلو اوي الكلام دة انت مش بتكتب خواطر لية

• عجبني
التفاعلات: fares07
  • حبيته
مش كلامي ده الشاعر عبد الرحيم منصور من فيلم الزمار...كنت بكتب زمان بس خلاص بقه
اقتبسة جميل اوي علي فكرة

• عجبني
التفاعلات: fares07
  • حبيته
  • حبيته