NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيثم مجدى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قاعد عند واحد زميلى كده ودخلنى معاه فى الصالون عنده بس تقريبا مراته ماكنتش تعرف ان فى حد معاه الباب كان مقفول نص قفلة هو راح يجيب حاجه من الشقة التانية فى وشه شقته وببص عينك ماتشوف الا النور مراته خارجه ملط من الحمام ورايحة اوضه النوم وماخدتش بالها انى فى حد موجود وكان جوزها بيورينى فيلم سكس قبلها حد حصل معاه كده

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: هاني عصام، محب الجمال و نفسي انيك اختي في طيزها
قاعد عند واحد زميلى كده ودخلنى معاه فى الصالون عنده بس تقريبا مراته ماكنتش تعرف ان فى حد معاه الباب كان مقفول نص قفلة هو راح يجيب حاجه من الشقة التانية فى وشه شقته وببص عينك ماتشوف الا النور مراته خارجه ملط من الحمام ورايحة اوضه النوم وماخدتش بالها انى فى حد موجود وكان جوزها بيورينى فيلم سكس قبلها حد حصل معاه كده
حصل مع اخت صحبي من ساعتها وانا مش بروح عنده بس في الاول و الاخر هي مكنت تعرف انك في البيت

انا كنت متعود مرة كل اسبوع اخد مراتي في فترة الخطوبه في شقة واحد صاحبي عشان اعرف ارقد معاها وناخد راحتنا، وفي مرة صاحبي رجع بدري مع اننا متفقين مايرجعش غير لما يتصل علي،،، وانا كنت قاعد في الصالة وقعد معايا وخطيبتي طلعت من الحمام ولافة جسمها بفوطة مش مغطيه حاجة من جسمها، وانا كنت محرج قوي من صاحبي وانا في شقته ، وخطبيتي طلعت جري علي غرفة النوم ولبست هدومها ، وانامش عارف اقول ايه لصاحبي،،، ومن يومها كل ما نقابله مراتي بتبقي مكسوفه قوي منه

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
تلاقيك كملت الموقف تخيلات معاها فى السرير

مجايز صاحبك ديوث وهو اللي مدبر الحكايه دي

• عجبني
التفاعلات: هيثم مجدى
احيه ع الرجاله
انت حرام حد ياكل معاك عيش،وملح اساسا
ابو ام الوساخه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Gingerito و أّلَسِـأّحًر
احيه ع الرجاله
انت حرام حد ياكل معاك عيش،وملح اساسا
ابو ام الوساخه
انت اهبل هو انا صورتها ولا جيت جنبها انا كنت عايز اعرف دى مقصوده ولا لا

لم يحصل لي مثل هذا الموقف

وهي لا تدري فليس عليها اي لوم

تحياتي لك

انت اهبل هو انا صورتها ولا جيت جنبها انا كنت عايز اعرف دى مقصوده ولا لا
و**** الهبل ليه ناسه فعلا
انت تدخل بيوت الناس تبقي محترم واللي تشوفه تغمض عينك عنه مش تطلع تتكلم فيه
الرجوله يابني مقومتها كتير اوووي

• عجبني
التفاعلات: Gingerito و هيثم مجدى
  • عجبني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل الفليم دا يا نجـم👍🤝
اكيد انت بتتمناه و خيالك صورلك كدا👌🤔

• عجبني
التفاعلات: Gingerito و هيثم مجدى
بص مدام الراجل دخلك بيته يبقى استئمنك اى حاجه تحصل مينفعش تحكيها علشان هتدى فرصه للشيطان يلعب ف دماغك ..

• عجبني
التفاعلات: Gingerito

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%