NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hussin abdo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
في وجع في الخصية عندي الخصية اليمين بالذات كل ما اتحرك انا كنت بشوف بورن بس معرفتش انزل ممكن يكون سببه واي الحل كل ما امسك الخصية وجع جامد

• عجبني
التفاعلات: Emadgr
غالبا دوالي الخصيه،،، مش بتنزل ممكن احتقان في البروستاتا

ممكن اسالك كم سؤال

هلو حصل قذف في اي وقت بعدها ولا لا ولو حصل اخبار الالم ايه بعد القذف زاد ولا قل ولا زي ما هو

هلو حصل قذف في اي وقت بعدها ولا لا ولو حصل اخبار الالم ايه بعد القذف زاد ولا قل ولا زي ما هو
محصلش قذف لان مبطل
انا نمت علي ضهري حد قلي كدا والوجع قل شوية بس ساعات بيرجع تاني

محصلش قذف لان مبطل
انا نمت علي ضهري حد قلي كدا والوجع قل شوية بس ساعات بيرجع تاني
لو مفيش احتلام الفتره الاخيره لازم تجرب القذف وتشوف الوضع ايه

لو مفيش احتلام الفتره الاخيره لازم تجرب القذف وتشوف الوضع ايه
بص انا كنت متعود كل يوم سبت مثلا اعمل العادة بس بقالي فترة مبطل فكنت بحتلم في اليوم اللي المفروض اضرب بس انا مضربتش
من شوية دخلت شوفت بورن بس منزلتش ف ده طلع السبب

• عجبني
التفاعلات: mr-mido
بص انا كنت متعود كل يوم سبت مثلا اعمل العادة بس بقالي فترة مبطل فكنت بحتلم في اليوم اللي المفروض اضرب بس انا مضربتش
من شوية دخلت شوفت بورن بس منزلتش ف ده طلع السبب
تمام هو غالبا ده السبب

هاد احتقان ممكن لأنك بتمارس باستمرار العادة السرية او الجنس مع الانقطاع صار في احتقان شديد عندك َالتهابات

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
هاد احتقان ممكن لأنك بتمارس باستمرار العادة السرية او الجنس مع الانقطاع صار في احتقان شديد عندك َالتهابات
اعمل تحليل بول

الوجع ده مستمر ولا وانت بتتبول ولا وانت بتنزل ولا ايه

اعمل تحليل بول وروح لدكتور مسالك أو ذكورة وسيبك من هري الناس صحتك اولى

الوجع ده مستمر ولا وانت بتتبول ولا وانت بتنزل ولا ايه
مش مستمر انا كان بقالي فترة ممارستش العادة وشوفت بورن من غير ما انزل ف تقريبا حصلي احتقان

• عجبني
التفاعلات: فولدمورت
حالتك هي احتقان ددمم بالخصية، نزل شهوتك بترتاح او اعمل رياضة مشان يروح الدم بعيد عن الخصية

مش مستمر انا كان بقالي فترة ممارستش العادة وشوفت بورن من غير ما انزل ف تقريبا حصلي احتقان
هتكشف امراض تناسلية العلاج بسيط جدا متقلقش بس متأهملش لازم تكشف

بعد القذف يروح الوجع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب عشان أنا دكتور و الناس هنا بتفتي .. لو عندك وجع جامد في الخصية لازم تروح للدكتور بسرعة.. لأن دي ممكن تكون حاجة اسمها

Testicular Torsion

و دي حالة قد تكون مميتة لا قدر **** .. و ممكن تكون ورم في الخصية خبيث أو حميد ..

تحليل البول مالهوش علاقة بالخصية .. و الاحتقان بتاع الشهوة بيبقى في البروستاتا مش الخصية .. لو الوجع استمر لازم تكشف!

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%