NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سااي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من صغري وانا باخد تامول ساعات ابطله شهور او سنه او اتنين وبرجعله تاني وطبعا كلنا عارفين التامول بيعمل ايه في السكس والنيك او الاستمناء بيطول المده ممكن ساعه او اتنين علي حسب الكميه وعلي حسب منتا عاوز انا خلاص اتوعدت عليه علشان بشتغل من علي النت مبرمج لشركه اجنبيه وكل مبطله برجعله تاني بطبيعة الشغل والساعات الطويله جدا علي الجهاز والتركيز انا عارف ان ده مش مبرر بس ده مش سوالي سولي هو هو ده حرام وقسوه في حق البنت او تعزييب ليها في تطويل مده الجنس ولا لا عادي ولو اتجوزت بعيد عن المصالح هل انا كده هكون مفتري في اللي انا بعمله وغلط ولا ايه محتاج اراء او حد عنده خبره في الموضوع انا بكون هيجان كل يوم ومفيش يوم بيعدي عليا مش بمارس فيه العاده السريه او الجنس

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
بتقعد ساعتين تنيك 😁😁😁 علي كده نعملك تمثال بقي

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي
انا من صغري وانا باخد تامول ساعات ابطله شهور او سنه او اتنين وبرجعله تاني وطبعا كلنا عارفين التامول بيعمل ايه في السكس والنيك او الاستمناء بيطول المده ممكن ساعه او اتنين علي حسب الكميه وعلي حسب منتا عاوز انا خلاص اتوعدت عليه علشان بشتغل من علي النت مبرمج لشركه اجنبيه وكل مبطله برجعله تاني بطبيعة الشغل والساعات الطويله جدا علي الجهاز والتركيز انا عارف ان ده مش مبرر بس ده مش سوالي سولي هو هو ده حرام وقسوه في حق البنت او تعزييب ليها في تطويل مده الجنس ولا لا عادي ولو اتجوزت بعيد عن المصالح هل انا كده هكون مفتري في اللي انا بعمله وغلط ولا ايه محتاج اراء او حد عنده خبره في الموضوع انا بكون هيجان كل يوم ومفيش يوم بيعدي عليا مش بمارس فيه العاده السريه او الجنس
انت كده مش وحش .. انت كده مدمن و مريض و محتاج تتعالج ..
قبل متفكر تتجوز و تفكر في النيك .. فكر في حالتك و ادمانك للمخدرات

بتقعد ساعتين تنيك 😁😁😁 علي كده نعملك تمثال بقي
لا ده طبيعي علي حسب كيفك والكميه هو ده التامول :D

• بيضحكني
التفاعلات: monsun
انت كده مش وحش .. انت كده مدمن و مريض و محتاج تتعالج ..
قبل متفكر تتجوز و تفكر في النيك .. فكر في حالتك و ادمانك للمخدرات
مدمن اه لاني برجعله لكن مريض لا انا بخده بمزاجي علشان بحبه وبيسعدني اعمل الفات في الشغل يوميا وقريب هكمل المليون قبل كدا مش بفكر اسيبه يعني بخده وانا عارف وبمزاجي علشان احقق ده بسرعه بس انت علي حق جزاءيا انا بقول اراء في الموضوع مش حد يدخل يقولي بطل

• بيضحكني
التفاعلات: سااي
  • بيضحكني
ايوه

• عجبني
ليه ده حتي كده كسها يلتهب 😁😁
🤣 و**** كنت بكلم واحدا اجنبيه اتعرفت عليها علي twitch كانت كل شويه تقولي ده طبيعي جدا عندهم وكل شويه تقولي نفسي انزلك مصر بس مش عارف بقي ايه نظام المصرين احنا هنا غلابه الكلام والمده الطويله دي تعزييب ليهم ولا لا واللة معرف بس انا مرست الجنس من وانا صغير خالص يجي 13-14 سنه كانت البت بتقولي تعالا عذبني ( كانت بتشوف ابوها وامها وتقول بيعذبو بعض ) فمش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي و monsun
هو الموضوع ان مهما تتطول المتعه في التعامل مش في النيك و الرزع الست لو عودتها افضل انت وكمل للآخر ماتفكرش ان اللي بتاخده ده هيفضل معاك لا التامول والبلاوي دي بتضعف مناعت الجسم مع الوقت لما انت في بدايت حياتك وبتاخده بعد كده مش هيكون له تاثير وانت نفسك مش هتقدر تكمل

• عجبني
من المهم أن تدرك أن تعاطي الأدوية دون استشارة طبية يمكن أن يؤدي إلى مشاكل صحية خطيرة. وتامول يحتوي على المادة الفعالة "ترامادول" والتي تستخدم لتخفيف الألم الشديد، ويمكن أن يسبب الإدمان والتحول إلى عادة سيئة. ومن الممكن أن يؤثر تعاطي تامول على القدرة الجنسية والأداء الجنسي، وقد يؤدي إلى تأخر القذف أو الضعف الجنسي.

لذلك، ينصح بالتحدث مع طبيب مختص قبل تناول أي نوع من الأدوية، وخاصةً إذا كنت تعاني من مشاكل صحية أو تأخذ أي أدوية أخرى. كما ينصح بالتحدث مع طبيب مختص بالصحة الجنسية إذا كنت تعاني من مشاكل في العلاقة الجنسية، والتي قد تسببها عوامل مختلفة، مثل الإجهاد أو القلق أو التعب النفسي أو الجسدي.

لا يجوز تعزيب الشريك أو الإيذاء الجسدي أو النفسي في أي حالة، ويجب الحرص على بناء علاقة صحية ومتوازنة بين الشريكين. ويمكن تحسين الأداء الجنسي والقدرة الجنسية عن طريق تحسين الصحة العامة، مثل ممارسة الرياضة بانتظام والتغذية الصحية وتجنب التدخين والكحول، بالإضافة إلى الاستشارة الطبية عند الحاجة.

الواحد بيحس كأنه مخصي لما يشوف الناس اللي بتقعد ساعتين دي و****
ساعات بحس اني مبعرفش اي يارجالة عرفونا بتطولوا ازاي يمكن المعلومات اللي الواحد عارفها غلط

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده
الواحد بيحس كأنه مخصي لما يشوف الناس اللي بتقعد ساعتين دي و****
ساعات بحس اني مبعرفش اي يارجالة عرفونا بتطولوا ازاي يمكن المعلومات اللي الواحد عارفها غلط
فكك كلام عبط ف عبط مفيش حد طبيعي هيقعد كدا حتي لو واحد حاجه اخره ساعه او ساعه الا ربع فاهم روق انت بس انت طبيعي

• حبيته
التفاعلات: mado2023
فكك كلام عبط ف عبط مفيش حد طبيعي هيقعد كدا حتي لو واحد حاجه اخره ساعه او ساعه الا ربع فاهم روق انت بس انت طبيعي
ايوة كده رجعتلي ثقتي في نفسي

• يالهوي هي وصلت لكده
ايوة كده رجعتلي ثقتي في نفسي
ثقتك بنفسك اهم من اي حاجه ف العلاقه حتي لو هي قللت منك متحطش ف دماغك وكمل وعرفها الصح

ثقتك بنفسك اهم من اي حاجه ف العلاقه حتي لو هي قللت منك متحطش ف دماغك وكمل وعرفها الصح
انا معملش حرام
انا حلال وعمرها ماقللت مني بصراحة مهما كان المود بتاعي

• عجبني
انا معملش حرام
ربـنا يخليهالك وتبقوا سعيدين ديما ❤️

• حبيته
التفاعلات: mado2023
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا معملش حرام