NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ليه دايما بيتم ربط التحرر الجنسي بالإهانه ، ليه يتم وصف الرجل بإنه مُهان ، ليه مثلا ميكونش بيحب مراته ومراته بتحبه بس قرروا يعيشوا حياتهم عادي ويفتحوا لنفسهم ابواب من المتعه جديدة بالنسبة لهم؟
ليه اصلا يتم التحقير من الفكره طالما الاتنين مش بيأذوا حد 🤔

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: المدمر ٧, فحل نسوان 666, siwa و شخص آخر
المعتقدات والتقاليد المتجذرة في المجتمع بتحقر من التحرر الجنسي

• عجبني
التفاعلات: elgazaar
عشاان عاداتك وتقاليد بلص انت لو بتحبها طبع الراجل دمه حامي ميقدرش يستحمل بصه ع اللي يخصه اه زهقتوا وبتجددوا ف مليون طريقة بينك وبينها تجددوا علاقة بس مش تحرر وتسبها مع اللي هيا عاوزه وهيا تسيبك مع اللي انت عاوزها تضمن منين اللي هيعشرها نضيف وتضمن منين اللي انت هتعشرها منين نضيفة الحاجة

الراجل طبعه حامي مهما كان تفتحه بس ميشاركش مراته ف حد او صحبته او اهله اتحرر ف اي فكر معادا النقطة ديه

عشاان عاداتك وتقاليد بلص انت لو بتحبها طبع الراجل دمه حامي ميقدرش يستحمل بصه ع اللي يخصه اه زهقتوا وبتجددوا ف مليون طريقة بينك وبينها تجددوا علاقة بس مش تحرر وتسبها مع اللي هيا عاوزه وهيا تسيبك مع اللي انت عاوزها تضمن منين اللي هيعشرها نضيف وتضمن منين اللي انت هتعشرها منين نضيفة الحاجة

الراجل طبعه حامي مهما كان تفتحه بس ميشاركش مراته ف حد او صحبته او اهله اتحرر ف اي فكر معادا النقطة ديه
انا بقي حابب كده ومتقبل عادي

• عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
هو كل واحد وليه ميول وكل حاجه
بس وجهة نظري ان ده مخالف للفطرة للأنسان لأن الطبيعي ان راجل وست بيتجوزه ومفيش تالت مبينهم 🤷🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: siwa
الملام دا لو انت عايش فى مجتمع غربى منفتح لافكارك
انما هنا لان الى بتعملو مخالف لتعاليم المجتمع الشرقى فتلاقى دايما الى ينتقضك

• عجبني
التفاعلات: عبودى عبودى
هو كل واحد وليه ميول وكل حاجه
بس وجهة نظري ان ده مخالف للفطرة للأنسان لأن الطبيعي ان راجل وست بيتجوزه ومفيش تالت مبينهم 🤷🏻‍♂️
ده رأيك وانت حر وانا حر طالما مبضرش حد

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
الملام دا لو انت عايش فى مجتمع غربى منفتح لافكارك
انما هنا لان الى بتعملو مخالف لتعاليم المجتمع الشرقى فتلاقى دايما الى ينتقضك
مليش دعوه بالمجتمع المهم انا اكون مبسوط

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: AMGjr, الصقر_الجارح, عبودى عبودى و 2 آخرين
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه دايما بيتم ربط التحرر الجنسي بالإهانه ، ليه يتم وصف الرجل بإنه مُهان ، ليه مثلا ميكونش بيحب مراته ومراته بتحبه بس قرروا يعيشوا حياتهم عادي ويفتحوا لنفسهم ابواب من المتعه جديدة بالنسبة لهم؟
ليه اصلا يتم التحقير من الفكره طالما الاتنين مش بيأذوا حد 🤔
مش شرط الاهانة طالما الاطراف كلها متقبله الموضوع اتحرر انت وهى وهو

• عجبني
فكرك وانت حر ما لم تضر
ولكن طبيعة البشرية والفطرة الطبيعة اني الأصل ذكر واحد انثي واحدة ولكن انفتاح البشر و مخالفته للطبيعة جعلت هذه الأفكار منتشرة بكثرة علي الرغم من رفض المجتمع لها ولكنها منتشرة
طبعا أنا ضد التحرر ولكن هذا حريتك الشخصية انت من تتحمل نتائجه وهذا لا يعطيني الحق أو يعطي غير الحق في اهانتك مهم كان فكرك

• عجبني
ليه اصلا يتم التحقير من الفكره طالما الاتنين مش بيأذوا كل شي مباح في الحب والمتعه

الكلام دا تقولو لما تعيش لوحدك فى الصحرا
انما انت طول مانت عايش وسط ناس وبتتفاعل معاهم لازم تعمل حسابهم
وهو انا قولتلك اني همشي بمايكروفون في الشارع واقول اني متحرر ؟ انا بقول ان ده هيكون سر بيني وبين شريكة حياتي وكل حاجه تتعمل بالعقل وبحساب

لان من الصغر في شي اسمه تقاليد وعادات ومعتقدات واصول في المجتمع والاخلاق لو عايز حاجه دي حريتك لكن اكيد مش هتقدر تفرض رائيك علي البشر لان كل شخص حر في معتقداته وحياته

لان من الصغر في شي اسمه تقاليد وعادات ومعتقدات واصول في المجتمع والاخلاق لو عايز حاجه دي حريتك لكن اكيد مش هتقدر تفرض رائيك علي البشر لان كل شخص حر في معتقداته وحياته
انا مش عايز افرض رأيي علي حد ولا حد يفرض رأيه عليا ، كل واحد يعيش حياته بالشكل اللي يبسطه

• عجبني
التفاعلات: زب نار 2024

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%