NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال عندي تحليل بول للمخدرات بكره ايه الحل المتجرب ؟؟

Roock

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عندي تحليل بول للمخدرات بكره ايه الحل المتجرب ؟؟

• عجبني
التفاعلات: kokagoogle
ياريت ياجماعه الي جرب طريقه ونجحت يبلغني ضروري ..شكرا لأعضاء نسوانجي

بدل مهع حد من زملاتك وخد عينة بول فى حافظة وفضيها فى الاختبار هما مش هيدخلو معاك الحمام وهتعدى وبعدها اعمل غسيل ددمم انا اسف حجامة وبطل بعدها واشرب صمغ عربى

بدل مهع حد من زملاتك وخد عينة بول فى حافظة وفضيها فى الاختبار هما مش هيدخلو معاك الحمام وهتعدى وبعدها اعمل غسيل ددمم انا اسف حجامة وبطل بعدها واشرب صمغ عربى
لا بيقفو أثناء التحليل ..مفيش مجال لتغيير العينه ..اخد ايه يبوظ التحليل

• عجبني
التفاعلات: kokagoogle
ياريت ياجماعه الي جرب طريقه ونجحت يبلغني ضروري ..شكرا لأعضاء نسوانجي
مالهاش حل غير تاخد عينة بول من واحد ماشربش حاجة و تحطها كانها بتاعتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليك عندي فكره جهنميه بص ياغالي انته خد معاك واحد مالوش في الشرب ده هايكون بوله نظيف وقبل التحليل خليه يشرب ميه كتير اوي بس ياريت يكون في المكان اللي هاتعمل فيها التحليل وطبعا لازم تقدم التحيل في وقته والبول يكون سخن هوا هاينزل بوله في ازازه وتاخد الازازه وتدخل بيها للتحليل وهما مش هايعرفو انه مش بولك .

لا بيقفو أثناء التحليل ..مفيش مجال لتغيير العينه ..اخد ايه يبوظ التحليل
اقولك تعمل ايه هات من الصيدلية حاجة بتتحط للناس اللى بتعمل قصطرة وهات الخرطوم بتاعها وحطة فى البنطلونت زى خرطوم الكليونة واعمل منها العينة كانها حمام واخلص غير كدة هات شهادة من مستشفى حكومى انك عندك امراض الكلى وقدمها

ليك عندي فكره جهنميه بص ياغالي انته خد معاك واحد مالوش في الشرب ده هايكون بوله نظيف وقبل التحليل خليه يشرب ميه كتير اوي بس ياريت يكون في المكان اللي هاتعمل فيها التحليل وطبعا لازم تقدم التحيل في وقته والبول يكون سخن هوا هاينزل بوله في ازازه وتاخد الازازه وتدخل بيها للتحليل وهما مش هايعرفو انه مش بولفي دكتور واقف علي اخد العينه ....في دكتور واقف بيشوف ..مفيش مجال لتبديل العينه

متجربه ؟؟؟ عشان مفيهاش رجوع..فيها فصل
ياباشا عيب عليك طالما دخل كيمكل فقي البول أنسي اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Roock
يباشا قبل ما تروح تحلل حط شوية اريال في جيبك وقبل ما تبتدي تتبول بل صباعك بشفايفك وحط ايدك في جيبك بشكل طبيعي لمس صباعك في الاريال وتيجي وانت ماسك ازازة البول بتكب فيها خلي البول يلمس طرف صباعك اللي فيه الاريال وشكرا علي كده العينة باظت لان جهاز التحليل هيعمل ايرور علي طول ويطلع النتيجة سلبي وادعيلي

قبل ما تروح تحلل حط شوية اريال في جيبك وقبل ما تبتدي تتبول بل صباعك بشفايفك وحط ايدك في جيبك بشكل طبيعي لمس صباعك في الاريال وتيجي وانت ماسك ازازة البول بتكب فيها خلي البول يلمس طرف صباعك اللي فيه الاريال وشكرا علي كده العينة باظت لان جهاز التحليل هيعمل ايرور علي طول ويطلع النتيجة سلبي وادعيلي

• عجبني
التفاعلات: Roock

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%