NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال عندك الجراه تكون صريح وباثبات ؟

عجب
استحاله حد بدخل بشخصيته الحقيقية كدا كدا الواحد مش داخل يفضح نفسه اكيد ممكن صوره مقصوصه او كدا حتي التعارف الواحد بيكبر دماغه عشان ميدخلش في حوارات

انا مش داخله عشان تعارف اصلا و كلمه الافصاح عن الهويه دى معناها فضيحه اصلا
كلامك صح ده موقع افتراضي غير حقيقي ومن خلف شاشه بيخرج اللي جواه سواء حاجة حصلت او بيتمني انه يحصل.. لكن تعارف حقيقي لا طبعا

هو انا لو قولت انى ارتبطت ببنت من هنا بس هى محترمه جدا وكنت هنا بتتسلى بس
ابقى كداب؟
لا
عشان انت كمان محترم وداخل هنا زي مبتفكر فنفسك انك محترم ودخلت يبقا اكيد ف غيرك محترم موجود

استحاله حد بدخل بشخصيته الحقيقية كدا كدا الواحد مش داخل يفضح نفسه اكيد ممكن صوره مقصوصه او كدا حتي التعارف الواحد بيكبر دماغه عشان ميدخلش في حوارات
عندك حق طبعا

المعلومات التي لا يحتاجها الناس يجب ألا تسمح لهم أن يعرفوها.

انا لو ارتحت لشخص عادي اكشف عن نفسي وخصوصا اني مش خول أو ديوث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مستغرب صراحة ... ليه احنا مش قادرين نبقى نفسنا .. و ليه مصرين نكدب و احنا فى ساحة صدق ... و ليه فى ناس ماباتستحملش يبقى فى صدق فى مكان مفتوح لكل الميول حتى لو شاذة ... انا شايف أن المكسب نفسيا التواصل اكبر بكتير من امان أننا نستخبى خصوصا فى مكان زى ده ... و مع احترامى للى خايفين يتعرفوا احب اقولكم اصلا أن اى موقع القائمين عليه بيبقوا عارفين كل حاجة عن الاعضاء

هتفرق معاك ايه الافصاح من عدمه
اصلا احسن حاجة في المكان الغموض مافيش حد يعرف حاجة عن التاني وبالتالي بيكون سهل نشيل كل الاقنعة ونتكلم براحتنا
ممكن لو في مجتمعات تانية "خارج المجتمعات اللي شايفها مريضة" بيحصل اللي بتقوله ده

انا افصحت عن هويتي لبعض الاشخاص و بعدها ندمت
في ناس بعد مدة توري الجانب الي مش حلو
و في ناس بتقفل لانه خلاص راحت الشهوة
مش كله زي بعضه هنا

انا مش داخله عشان تعارف اصلا و كلمه الافصاح عن الهويه دى معناها فضيحه اصلا
ممكن سؤال واحد

بس ممكن التعارف دا اساسه اعجاب بحاجات كتير

علي فكره انا بالنسبه ليا عادي واي حد كلمني قولتلو كل حاجه عني بصراحه وسبب وجودي هنا انا بحب السكس جدا بكل أنواعه وبحترم اي شخص سواء موجب سالب ديوث أو حتي بنت بتحب السكس بحترمها جدا علي شجاعتها لانها من حقها تعيش برضو زينا وتعمل اللي هيا عايزاه طالما مش بتأذي حد اما انا موجود هنا ليه ف عشان نفسي يبقي عندي صحاب بيحبوا السكس زيي ومفيش حدود بينا في الكلام لأن ممكن اللي في المنتدي هنا يبقو أقرب ليا من أصدقاء حقيقيين مش باخد راحتي معاهم وبحب العب مع بنات اسأله جنسيه جدا جدا جدا ودا اكتر سبب خلاني ادخل هنا لأن حبيبتي مش بترضي تلعب معايا اللعبه دي وبس 💙

شوف انا داخل عشان افضفض واستمتع بس اما اني اكشف هويتي الحقيقية لا لانو مارح استفاد شي المهم عندي المتعة وراحتي النفسية

عندي تخيلات أثناء ممارسة الجنس مع زوجي ابدي اغمض عيني و اتخيل أشخاص غير زوجي ينيكو بيه بحيث صرت مدمنة على هذا الشي وبعد ما اكدر اجيب شهوتي الا ب التخيلات صرت اتخيل إخوة زوجي أو أبناء أقاربي مثل زوج اختي أو أبناء عماتي اخر شي اتخيلت ابن جيراننا بس فعلا شي حلو لكن مشكلته الإدمان .

• عجبني
التفاعلات: بــو فهـد
في نسوانجي القديم تعرفت علي عدد من الشخصيات نساء ورجال وأعرف أسماءهم وشخصياتهم ويعرفون إسمي وشخصي .
أنا معنديش حاجة أخاف أو أخجل منها ، وماشي في حياتي بمبدأ ألا وهو : إن خُفت متقولش ، وإن قلت متخافش ، وأنا مبخافش ومبقولش ومبعملش حاجة أخاف منها ، وحتي لو قلت أو عملت محدش له عندي حاجة واللي يعرف أبويا يروح يقوله !

اهلين .....
مستحيل احد يفصح عن هويته واذا حكى عن نفسه ماهو معناته صادق لكل كلمه قالها في النهاية هذا منتدى او بمعناته أصدقاء لفترة ومعرفه لكن يبقى الأهم الاحترام

عودة
أعلى أسفل
0%