NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صعب لأن التقاليد واضعة قيود لكتير من الميول و هتتفهم غلط حتي لو تخيلات

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و 5alkhaber
الصراحة لا كل كلامنا الخارج كان على السرير وبس
هل قرب التفاهم بينكم مش يوصلكم في محادثة او نقاش يوصلكم ان تتكلموا عن طموحكم وانكوا تفهم بعض اكتر مش كل اللى الراجل بيحبه ممكن يعجب الست ممكن نفسها في. حاجة او مثلا عنده سرعه في الاداء والراجل ممكن يكون مثلا حابب يجرب خلفي فياخد رايها قبلها وعن تقبلها

مهما كانت ميولك بس المتعه حتى العاديه بس تتحدث عن لذة المتعه معاها خارج السرير
مش فاهم تقصد ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم جميعا واتمنى. للجميع الصحة والعافية
حاجة بجد جت في دماغي حبيت نتناقش فيها سوا
انت كراجل عندك الجراة تتكلم مع مراتك على ميولك واحلامك الجنسية واللى تحبة انه يحصل بنكم في حوار خارج السرير
انتى كست عندك الجرأة انك تتكلمى مع زوجك في طموحاتك وتخيلاتك الجنسية وهنفترض انكم متفاهمين سوا في طريقة النقاش كست وجراجل رايكم ايه
اولا انا ميولي طبيعية لكن لو انا ميولي مختلفة معتقدتش اني اقدر اقول لمراتي حاجة زي كدا

مش فاهم تقصد ايه
يعنى يكون في حوار بينكم خارج السرير عن اوضاع معينه تجربوها كلامكم عن الجنس وبيعجبك ايه وهو بيعجبة يعمل ايه

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
صعب لأن التقاليد واضعة قيود لكتير من الميول و هتتفهم غلط حتي لو تخيلات
صعب ليه لو في تفاهم بينكم

هل قرب التفاهم بينكم مش يوصلكم في محادثة او نقاش يوصلكم ان تتكلموا عن طموحكم وانكوا تفهم بعض اكتر مش كل اللى الراجل بيحبه ممكن يعجب الست ممكن نفسها في. حاجة او مثلا عنده سرعه في الاداء والراجل ممكن يكون مثلا حابب يجرب خلفي فياخد رايها قبلها وعن تقبلها
جوزى شغال 13 ساعة فى اليوم عشان يكون نفسة ويامن حياتنا وانا فى بخدم بيتى وبيت حماتى وبشوف طلباتهم يادوب يرجع ياكل ونتكلم شوية عن تفاصيل اليوم ولو مرة او مرتين فى الاسبوع عملنا علاقة يبقى تمام اوى الحياة مش كلها جنس

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: Y0uSèf و مثير زوجتي
ازيكم جميعا واتمنى. للجميع الصحة والعافية
حاجة بجد جت في دماغي حبيت نتناقش فيها سوا
انت كراجل عندك الجراة تتكلم مع مراتك على ميولك واحلامك الجنسية واللى تحبة انه يحصل بنكم في حوار خارج السرير
انتى كست عندك الجرأة انك تتكلمى مع زوجك في طموحاتك وتخيلاتك الجنسية وهنفترض انكم متفاهمين سوا في طريقة النقاش كست وجراجل رايكم ايه
انا اتكلمت معاها وكان عندها قابلية في الموضوع
وبدأنا نتخيل مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf و 5alkhaber
صعب ليه لو في تفاهم بينكم
لأن مش اي حد يتقبل الافكار الجنسية الخارجة عن الاعراف و التقاليد
صعب اوي تلاقي حد كدة

• عجبني
التفاعلات: 5alkhaber
طب اجي انا يعني اقوم بالواجب معاكي
برجاء الاهتمام بالموضوع وعدم الرد خارجة او ازعاج اى عضو من الاعضاء لان هذا عدم احترام للجميع

• عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
  • عجبني
لأن مش اي حد يتقبل الافكار الجنسية الخارجة عن الاعراف و التقاليد
صعب اوي تلاقي حد كدة
مش بقصد ميول يعنى ميول او طبيعى بس نقاش جنسي عن المتعه واللى بتحبوة سوا هى تقول رايها وانت تقول رايك

يعنى يكون في حوار بينكم خارج السرير عن اوضاع معينه تجربوها كلامكم عن الجنس وبيعجبك ايه وهو بيعجبة يعمل ايه
اكيد طبعا نشارك و نتكلم عشان حتى العلاقة متبقاش روتينية و دا بيفتح مجال للمتعى و استكشاف.

• عجبني
التفاعلات: سالب طري و 5alkhaber
ع
جوزى شغال 13 ساعة فى اليوم عشان يكون نفسة ويامن حياتنا وانا فى بخدم بيتى وبيت حماتى وبشوف طلباتهم يادوب يرجع ياكل ونتكلم شوية عن تفاصيل اليوم ولو مرة او مرتين فى الاسبوع عملنا علاقة يبقى تمام اوى الحياة مش كلها جنس
اللله يعينه ويعينك ونعمه الزوجة وطبعا الحياة مش جنس طبعا انا بتكلم كجزء من يومى او دايما دا ممكن يحصل نقاش في العمر مرة ويفرق في حاجات بعد كدا

برجاء الاهتمام بالموضوع وعدم الرد خارجة او ازعاج اى عضو من الاعضاء لان هذا عدم احترام للجميع
افتكر ان التعليق لم يكون خارج اعتقد من انه من جانب الاهزار لا مانع

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
مش بقصد ميول يعنى ميول او طبيعى بس نقاش جنسي عن المتعه واللى بتحبوة سوا هى تقول رايها وانت تقول رايك
أظن ده عادي لكن مع التطور التكنولوجي و انفتاح الانترنت بقي فيه كتير عايز اكتر و كاتم جواه و أظن اغلب المتجوزين الي في المنتدي كدة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%