NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adam aly

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا ادم وعندي 25 سنه وكنت بقضي اجازة الشتاء اللي في فات مع واحد صاحبي برازيلي وفعلا قضينا اسبوع كامل سوا من السرير الي البحر فقط واي شي نحب نعمله سواء دراجز او خمره او اي شي يخطر على بالنا كما بنعمله سوا بس..
صديقي هذا كان اسمه ماركو وكان نفس سني وببيشتغل في بار فكان سهل عليه يقدر يجيبلنا اي حاجه وهو كان بيشتغل بليل لوقت متأخر وبيرجع الصباح يقضي اليوم كله معايا سواء مع بعض في اوضتي او على البحر..

وفي يوم اتأخرنا على البحر تقريبا لقبل العصر بشويه ورجعنا الاوضه عندي وشربنا شويه ودخنا شويه لحد ما بقينا طايرين اوي او انا كنت طاير يومها زياده عن كل مره..
وقبل ما نبدأ نعمل سكس كان الوقت اتأخر على معاد شغله ومينفعش يتأخر يومها وفعلا قام ولبس هدومه وقالي انه هيحاول يرجع بدري او هيكلمني.

كنت لوحدي ومفيش حاجه اعملها وممحون على أخرى وكنت بدور في الاوضه على اي شي يطفي محنتي لحد ما ماركو يرجع ولكن كلمني بعدها وقالي انه صعب يرجع بدري لان عندهم حفله كبيره فقفلت معاه..

فتحت برنامج من برامج التعارف يمكن الاقي حد ونتفق ونتقابل قبل ما ماركو يرجع ولكن لاني كنت اول مره على البرنامج ولازم اكتب اي حاجه على البروفايل غير صوري..

كنت طاير ومش عارف كنت بكتب ايه بس انا كتبت (I need some dick tonight, let's party)
يعني عاوز زب الليله ويلا نحتفل وعشان تكون كملت نشرت موقع الفندق بتاعي برقم الغرفه لان وقتها ما كنت قادر اكلم حد ولا اتفق مع حد وكنت مقتنع ان مفيش حد هيجي وهيخافوا..

قعدت لوحدي ولابس البورنس بس ونايم بلعب في موبايلي لحد ما باب الاوضه خبط فقولت يمكن خدمه الغرف وفتحت الباب عشان الاقي واحد طول بعرض وبعضلات وبشرته سمره ووسيم بيكلمني برتغالي وانا معرفش برتغالي خالص لحد ما قولتله انجليزي وكان الانجليز بتاعه صعب بس فهمت منه كلامه عن الحفله وفتحلي التطبيق ومن غرابة الموقف في الأول معرفتش اقوله ايه فقولتله تعالي ادخل وقفلت الباب وراه..

دخلنا وقعدنا نحاول نتكلم ونتعرف وباين عليا انه عاجبني وانا كنت ممحون اوي وقلت كويس انه شخص كويس وهقضي معاه الليله قبل ما ماركو يرجع الصباح.

كان قاعد على الكنبه وفاتح رجله كده وواحد واضعه اوي وانا قومت ووقفت قدامه وخلعت البورنس وبعدها لفيت ونزلت على ركبي وخلعته الشورت بتاعه والبوكسر وطلت زبه اللي كان كبير فشخ ولو في يوم تاني وما كنت طاير ما كنت اقدر استحمل حتى راسه..

المهم بدأت امصله والحس بيوضه ورفعت رجله ولحست خرمه وبعد شويه قام وشالني ورماني على السرير وطبعا بالنسبه لحجمه كان سهل يشيلني بسهوله ونمت على بطني وفتحت طيزي وهو بدأ يلحس خرمي شويه وطلعت مزلق عشان يقدر يدخل زبه الضخم ده وفعلا حط المزلق على زبه وعلى خرمي وهو يدخل اصابعه وبعدين بدأ يدخل زبه شويه شويه وبراحه لحد ما دخل نصه تقريبا وبدأ الرزع والنيك السريع وفجأة واحنا في وسط النيك وصوت اهاتي لقينا الباب بيخبط فكنت بحسب عشان الصوت وكده حد من الفندق وفعلا قومت عشان اشوف مين لقيت شخص تاني خالص وكان باين عليه سنه الصغير اقل من 20 سنه وقالي انه جاي عشان الحفله وانه اتأكد لما سمع صوتنا وورالي التطبيق عشان اصدقه ودخلته فعلا وقولت عادي اتنين ودخل ولقا اللي كان معايا واتعرفوا على بعض بالبرتغالي ورجعت تاني اتناك وانا امص للجديد وبعد شويه بدأ هو ينيك وانا امص للاولاني وبعد شويه الباب خبط تالت والمره دي واحد منهم راح يفتح ودخلهم على طول عشان اتفاجأ بمجموعه من تلاته داخلين عشان الحفله بردو وقالو انهم معاهم دراجز وبدأت اشرب تاني معاهم وكل اللي كان موجود وقتها موجب وفعلا بعد شوية خلصنا شرب وكنت طاير اكتر من الاول وانا نايم على ضهري وواحد ينيكني وواحد امصله ورايا والباقي امسك ازبارهم العب فيهم وكل شويه واحد مختلف يبدأ ينيكني ويبدلوا عليا..

ما سابوني ارتاح حتى لدقيقه حتى لو طلبت ادخل الحمام دخلوا معايا وعملوا حمام على جسمي واخدت دش وطلعت لهم تاني عشان اتفاجأ بأن العدد زاد وما كنت اقدر وقتها اعرف العدد فعلا وأشكال واحجام مختلفه وفهمت منهم ان فيه منهم اللي كلم أصدقائه لدرجه لقيت شيميل وسطهم..

وكأننا هنبدأ من الاول تاني ووزعوا نفسهم صف للي ينيكني بالدور وصف امصله وفعلا كانوا يبدلوا وانا ما الحق اخد بالي مين ينيك ومين امصله وبعد 3 ساعات تقريبا مع فترات راحه في النص طبعا..

قعدت على الأرض وهم بالدور ينزلوا على جسمي ووشي لحد ما استحميت باللبن حرفيا وسابوني لحالي على الأرض مش قادر اتحرك من مكاني وبعد شويه وصل ماركو واتفاجأ بالوضع اللي لقاني عليه وقالي انه سمع عن حفله من الزباين عنده وكذا حد منهم راح الحفله دي بس مكانش يعرف انها عليا وبعد ما قومت واخدت دش وفوقت وحكيتله ففهم وكملنا الاجازه سوا بس وما عدت الموضوع ده تاني ولا بفكر حتى اعيده لاني تعبت بعدها جدا.

• عجبني
التفاعلات: Mazen_69، el-korsan و Aol
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%