NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه عملت ايه مع مراتك لما كانت خطيبتك

كلنا عملنا حاجات مع مراتتنا ايام الخطوبة بس مع اختلاف كل واحد وصل لحد فين تعالوا مدردش ايه اجرأ حاجة عملتها انت وخطيبتك
خطيبتي كانت بخيلة ما تسمحش بأي حاجة... لكن بعد الجواز بسنة طلعت عفريتة... لغاية ما تعبتني وطلبت تتحرر عشان تبدل

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Moheb sex
خطيبتي كانت بخيلة ما تسمحش بأي حاجة... لكن بعد الجواز بسنة طلعت عفريتة... لغاية ما تعبتني وطلبت تتحرر عشان تبدل
احا انا عاوزك خاص بسرعه

كلنا عملنا حاجات مع مراتتنا ايام الخطوبة بس مع اختلاف كل واحد وصل لحد فين تعالوا مدردش ايه اجرأ حاجة عملتها انت وخطيبتك
انا كنت بقفش فى البزاز واكل بززها والعب فى كسها لحد متنزل وتلعبلى فى زبرى بس مكنتش بنزل عشان مينفعش

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
عملت كل حاجة إلا انى أدخله ونكتها من طيزها مرتين

• عجبني

ةم يحدث بيني وبين اي إمراة من الثلاثة التي تزوجتهن اي شيء في فترة الخطوبه ثم إنه لا يوجد رجل حر يقبل ان يقبل ان يحكي عن شيء حدث بينه وبين زوجته سواء وهي زوجته او حتي خطيبته​

كلام ع الصح والمظبوط بس ناقص تقول مينفعش تكمل معاها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح
شفت اى؟؟
بعد 10 سنوات، كنت كل مانا بكبر، هي بتصغر. وكل مانا أضعف هي بتقوى.. وبقت مشكلة كبيرة، و نقاشات وخصومة، و شكايات، وبقت تطالب بالطلاق، عشان طلباتها كل يوم تزيد... سفريات برا البلد، وملابس المودة، و السهرات.. واي حاجة تنسيها اللي هي فيه. و اطلقنا، وبعدين صالحتني.. وزرنا أطباء كثير لغاية ما نزلت من شهوتها وبقينا تاني زي العسل

• عجبني
مكنش ينفع تكمل بعد ما نكتها
لا معنديش مشكله في كدا هيه عملت كدا من حبها ليا
ومفيش بنت هتسيب نفسها لاي حد الا إذا كانت بتحبو

• عجبني
التفاعلات: وليد و داليا
كلام ع الصح والمظبوط بس ناقص تقول مينفعش تكمل معاها

لو كان حدث شيء بيني وبين خطيبه لي كنت هكمل معاها عشان انا مش احسن منها واحنا الاثنين غلطنا​

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex، وليد و داليا و round trip to org

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%