NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه عملت ايه مع مراتك لما كانت خطيبتك

لو كان حدث شيء بيني وبين خطيبه لي كنت هكمل معاها عشان انا مش احسن منها واحنا الاثنين غلطنا​

حضرتك نموذج للشاب اللي عاوز يمشي الحال، عشان الحياه قصيرة، ومتستحملش نضيعها في المحاسبة والعتاب، وخذ وهات يا غنان

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
كلنا عملنا حاجات مع مراتتنا ايام الخطوبة بس مع اختلاف كل واحد وصل لحد فين تعالوا مدردش ايه اجرأ حاجة عملتها انت وخطيبتك
هي لسه خطيبتي اجره حاجه كانت ع السلم كانت نزله تاخد مني حاجه عبايه بيتي نعمه مش لبسه براي تحت و حلمت بزازها باينه زنقتها ف الحيطه فعصت بزازها و رفتح العبايه و حطيت صبعي من جنب الاندر ف خرمها فشختها فتحت بوقها من الشهوه و فضلت تبوس ف شفيفي دخلت صوبع كمان و رفعت العبايه كان نص جسمها من تحت باين لو حد كان نزل ع السلم لقاني بعمل فيها كده مكنش حلها

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Abo hassan
حضرتك نموذج للشاب اللي عاوز يمشي الحال، عشان الحياه قصيرة، ومتستحملش نضيعها في المحاسبة والعتاب، وخذ وهات يا غنان
انا مش شاب انا 52 سنه

• عجبني
لا معنديش مشكله في كدا هيه عملت كدا من حبها ليا
ومفيش بنت هتسيب نفسها لاي حد الا إذا كانت بتحبو
عاادى ما هى ممكن تكون عملت كده قبل مع حد كانت بتحبه

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مكنتش بحل بزازها

التطور كان على مراحل يعنى اول حاجة فيديو اشوف حته من بزازها بعد كده بزازها كلها بالحلمة وبعد كده بيقت لما اروحلها اشوف طيزها وعلمتها تمصلى
لعييب

عاادى ما هى ممكن تكون عملت كده قبل مع حد كانت بتحبه
هتكون اتعلمت من الدرس الاول ومش هتسلم نفسها للتاني بسهوله

• بيضحكني
التفاعلات: فحل ال
كلنا عملنا حاجات مع مراتتنا ايام الخطوبة بس مع اختلاف كل واحد وصل لحد فين تعالوا مدردش ايه اجرأ حاجة عملتها انت وخطيبتك
الحياه برا مش غابه وكل واحده في بيتها شريفه حته لو ريكلام متنسوش أننا مجتمع شرقي بعد الجواز كل واحد حر في حياتو

• عجبني
ما هى سلمت ولو مسلمتش و عملت قبل كده يبقا خلاص متلزمنيش
يبقى انتا كمان متطلبش منها تسلم نفسها ليك وبعد كدا تسبها

قعدت سنه انكها في خرم طيزها

• عجبني
كان بوس الاول بعد كده تقفيش ورضعت بزازها

• عجبني
ولا اي حاجة
يا دوب مسك ايد بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%