NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,828
مستوى التفاعل
13,140
نقاط
14,953
القصه تبتتدي من بيت العيله وقبل وفاة جدتي
عندي عمه اسمها سمسمه متزوجه ولم تنجب
كانت عمتي سمسمه بتيجي كل يوم لجدتي بعد المغرب كان عمري
في التوقيت ده 18 سنه وعمتي كان عمرها حوالي 45 سنه
كنت بستمتع اوى بالوقت ال بتقضيه عمتي في البيت وهي بترتب شقة
جدتي وكانت أسعد لحظات حياتي لما تطلب من اساعدها في حاجه
كنت دائما بنتهز الفرصه والمس جسمها أو اخلي زبي المجنون يلمس طيزها
الكبيره اوى ومرفوعه لفووق
أو اخبط ايدي في بزازها الكبيره ودائما كان حلمات بزازها واقفين
وهي كانت دائما في البيت ملابسها ضيقه جدا رغم أنها في الشارع
منتقبه وفي يوم كانت طالعه سطح البيت تأكل الطيور وتنظفّ
اليوم ده طلبت من اطلع معاها اساعدها وأنا طبعا ما صدقت وطلعت
وراها على السلم وأنا بتفرج على طيزها وهي بتترج قدامي
ورجليها البيضه اوى الملفوفه
وطلعنا ودخلت غرفه على السطح كان فيها طيور عشان تنظيفها
طلبت من أدخل معاها ارفعلها الحاجات المركونه في الغرفه
عشان تعرف تنظفها ودخلت وطول الوقت وهي موطيه قدامي
وأنا عقلي هايطير وزبي هايفرتك البنطلون ولقيتها يتطلب مني
اناولها حاجه وكان لازم اعدي من وراها ولأول مره اعدي من وراها وربي
يستقر في فلقة طيزها لدرجة اني وقفت لحظات مش قادر ابعد عنها وعديت
وناولتها طلبها ورجعت تاني وعملت نفس الحركه وعديت وهي وماعلقتش
ولا أكن حاجه حصلت وفجاه طلبت من اعدي تاني اجيب حاجه وبرضه وطت
قدامي أنا شكيت فيها وكنت وصلت لدرجة أن ربي هاينفجر خلااااااص
وعديت وحطيت زبي في فلقة طيزها بس المره دي ضغطت عليها شويه
وناولتها طلبها وراجع مكانى تاني وعملت نفس الحركه بس أعصابي سابت
وماقدرتش أمسك نفسي وزبي انفجر واللبن غرق هدومي

وبعدها وقفت مره واحده وهي مخضوضه وأنا اتسمرت مكانى ومش قادر أنطق من الموقف ال أنا فيه ومش عارف اعمل ايه وفي وسط كل التوهان ده والحيره والخوف وتقريبا أنا فاقد الوعي فوقتني بقلم على خدي وهي بتصرخ فيا
ياكلب حد يعمل كده مع عمته ؟
أنا هاقول لابوك وهاخليه يقطعك ويرميك في الشارع
حاولت اتكلم قالتلي هاتقول ايه ياكلب أخرس
مسكت ايديها بوستها وقولتلها أنا آسف سامحيني مش هاعمل كده تاني أنا آسف وقعدت اترجي فيها
قالتلي لو بوست رجلي حتى مفيش فايده وجات تتحرك وتمشي وضربتني قلم تاني جامد جدا
نزلت على رجلها بوستها لقتها وقفت بعد ما كانت ماشيه وبتقولي مفيش فايده ياكلب ياقليل الأدب
قعدت أبوس في رجلها واتاسف
لقيتها بدأت تقولي بوس كمان عشان تنزل وتعرف انك نجس وكلب وبدأت تشتم وتقولي ياعرص ياوسخ يا ابن الشرموطه يااابن المتناكه وكانت دي اول مره اسمعها بتقول الكلام ده قولت مش مهم بس تسامحني وماتقولش لحد
قالتلي قوم أقف يا ابن القحبه وقفت
قالتلي أنا مش هارحمك انت هاتنفذ كل ال أقول عليه يامعرص على أمك قولتلها حاضر ياعمتي قالتلي أنا مش عمتك يا ابن الوسخه انت بعد كده تقولي ياستي انت فاهم
قولتلها حاضر ياعمتي نزلت بقلم جامد على وشي وقالت لي ستك يا ابن الوسخه
قولتلها حاضر ياستي سمسمه قالتلي ماشي ياخدامي ياعرص
وكانت طول الوقت بتشتمني بامي عشان مش بتحبها
المهم هيا قعدت وقالت لي يلا ياوسخ نظف السطح ده
قولتلها حاضر وفعلا نظفت السطح كله بعد ماحيلي اتهد ولبني لسه زي ماهو
قالتلي يلا ياوسخ على تحت قولتلها هاتقولي لحد قالتلي طول ما انت خدام مطيع ليا انا مش هافشخك
قولتلها حاضر ياستي قالتلي واحنا قدام أي حد تقولي ياعمتي قولتلها حاضر
ونزلنا عند جدتي وأنا قولت أنا هاروح اخد دوش وأنام قالتلي اقعد شويه طبعا قولت حاضر وأنا متغصب لأن اللبن كان مالي هدومي وأنا زهقان من ال حصل
وهي بدأت تروق الشقه لجدتي وبدأت تعمل قدامي حركات آثاره يعني توطي وترفع طيزها وشويه تعمل نفسها بترفع رجلها على الحوض تغسلها وتبين فخادها والكلوت وأنا كنت قاعد قدام باب الحمام وبعدين خرجت عملت شوية ترويق في الشقه ودخلت الحمام تاني وسابت الباب موارب يعني يدوب المحها بالعافيه وقعدت اتبولت وقامت لبست الكلوت من غير ماتغسل كسها ال ماعرفتش اشوفه وهي في الحمام لكن شوفت فخادها وطيزها واتجننت أكثر طيزها كبيره اوي وبيضاااااااااا وفخادها تخينه وملفوفه وبعدين طلعت من الحمام
قالت لجدتي أنها هاتغير هدومها وتمشي جدتي قالت انا كمان هاقوم أدخل الحمام عشان انام بدري
وقامت جدتي دخلت الحمام ودخلت عمتي غرفه فيها سرير ودولاب ونادت عليا روحت قولتلها نعم ياستي قالتلي تعالى. في نقطة ميه نزلت مني على رجلي انزل نظفها أنا وقفت ساكت قالتلي انزل بسرعه ياعرص قبل جدتك ما تطلع من الحمام بدال ما افضحك نزلت وأنا متغصب لحست رجلها لقتها قعدت على حرف السرير وبتقولي أنا لبست الكيلوت من غير مااغسل كسي ونسيت تعالى نضفه يامعرص على ما قد حاجه كان نفسي فيها اوى على قد ما انا قرفان وهارجع عشان هالحس بولها ونزلت على ركبي وقعدت الحس في كسها وهي تقولي نضف بضمير ياكس أمك يامعرص وبعد دقيقتين أو تلاته قالتلي خلاص قوم
وقفت وقالت لي بكرا من الساعه 9 الصبح تجيلي البيت قولتلها ليه قالتلي من غير ليه قولتلها حاضر .وخرجت جددتي من الحمام وأنا روحت شقتنا وعمتي مشيت روحت
دخلت استحميت وغسلت لبنى وروحت انام وأنا بفكر في عمتي وال عملته وهي عايزه تعمل فيا ايه
وفعلا الصبح روحتلها وفتحتلي الباب دخلت عادي وروحت ناحية الصالون قالتلي انت هاتقعد يامعرص قوم أدخل المطبخ إغسل المواعين أنا بقيت هاتجنن وفعلا دخلت غسلتهم وخرجت قالتلي أدخل الحمام في هدوم اغسلها قولتلها مااعرفش قالتلي اسمع الكلام احسنلك وفعلا دخلت لقيت كروانه فيها هدومها وقميص نوم وكيلوت وستيانه وشورت جوزها وفوط صغيره وريحة اللبن فايحه منهم عرفت ان جوزها كان بينكها طول الليل وغسلتهم وطلعت قالتلي هات انشرهم أنا عشان مفيش حد يشوفك وفعلا طلعت نشرتهم ودخلت قالتلي يلا اكنس الشقه كلها وفعلا كنست الشقه كلها قالتلي اتلقح بقى قدام التليفزيون لما اخد دوش واطلع
وفعلا دخلت اخدت دوش وطلعت وهي لابسه قميص ضيق جدا وشفاف ومفيش حاجه تحته غير أندر أنا قولت في نفسي ايوا خلاص بقى هانيكها وتكسر عينها لقيتها جات قعدت على كرسي الصالون وقالت لي تعالى اقعد تحت رجلي ياخول روحت قعدت تحت رجليها لقيتها حطت رجلها على فخدي وبتمد ايدها بقصافه وتقولي قصلي ضوافر رجلي وفعلا قعدت اقصلها ضوافرها لحد ما خلصت
قالتلي يلا قوم روح عشان جوزي زمانه جاي وأقوم اعمله الغدا ولما اشوفك عند جددتك هاقولك تعمل ايه قولتلها حاضر ياستي .
وفعلا بعد المغرب جات عند جدتي وعملت نفس مسلسل الاثاره إياه لما عقلي بقى هايطير وخلاص مش قادر
وبعد ماجات وروقت البيت لجدتي غيرت هدومها وهاتمشي جدتي اعطتها كيس في أكل وفاكهه قالتلي تعالي وصلني قولتلها حاضر وفعلا مشى معاها وهي مشعلقه دراعها في ذراعي وطول الطريق بزتها حاضنه ذراعي لما خلاص بقيت هاجيبهم وأنا ماشي لما وصلنا عندها البيت قالتلي يلا هات الحاجه دي وغور في داهيه وبكرا الصبح تيجي من بدرى ولا ايه انا بكل غيظ قولتلها حاضر ياستي وفعلا روحت نيمت وصحيت الصبح ورجالها جرى أحسن تفضحني وخبطت عليها وفتحتلي وكانت الصدمه أو المفاجاه
انتظرووووووووني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%