NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
دي حاجه جميله اوووي وتعجب اي راجل
انتي لو مرتبطه براجل كان يظبطلك كل الهيجان دا ويطفيه
انتي بس محتاجه راجل ف حياتك

انا ايضا اهيج كثير

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
مش لازم تبقي نعمه اوووي ممكن تقليل وتخلي شويه علي الوش مش لازم الحلاوه ممكن مكنه

• عجبني
التفاعلات: Ahmed1989 و Ahmed Gyptos
اى السبب

كمية التعليقات مو طبيعية..... 😄

هو زى ما البعض قالك مهم تروحى لدكتورة أمراض نسا تشوفى لو فيه سبب مرضى , ممكن يكون مفيش و أنتى طبيعتك كده زى ما فىه بنات طبيعتهم بتكون باردة جنسيا و ممكن تكونى بتفكرى كتير فى الموضوع أو سنك السبب لأنه فيه أوقات بنات فى سن معين بيكون عندهم فورة جنسية , هى على حد علمى بتكون فى أخر العشرينات و أول التلاتينيات بس مش متأكد من المعلومة دى .

نقطة مهمة نسيت أأقولها أنك لو طلعت طبيعتك كده مهم جدااااا تتأكدى لما تيجى تتجوزى أن اللى هتتجوزيها يقدر يتعامل مع ده ميكونش بيفرهد بسرعة أو أصلا ملوش فى السكس غير دخل خرج بوم لأنك وقتها هتعانى معاناة سودا

كمية التعليقات مو طبيعية..... 😄
منتظرة أيه من موضوع واحدة بتقول أنا هايجة ؟ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: ده لو واحدةقالت أنا بس هتلاقى هجوم كومنتات و رسائل رهيبة , أنك تلاقى بنت هنا حالة نادرة ما بالك بنت و بتقول أنها هايحة :ROFLMAO:

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤالك مش مفهوم ؟
بتعملي اية لما تهيجي في الشارع طيب

المرأة الي شهوتها عاليه فرحة لجوزها ولو ا لله رزقها بزوج زيها يبقي يا يحظ الاثنين بيكون انكتب لهم السعاده
لكن لحد ما توصلي لمرحلة انك متزوجه وتحت رجل تتمتعين معه فلابد ان تحافظي علي نفسك وتبعدي اي شيء يثيرك وبلاش لبس الضيق ولو الموضوع حكم معاكي فمفيش مشكله انك تمارسي العاده السريه لحد ما تهدي بدون إفراط

الهيجان حلو مفيش كلام بس للي يقدر يتحكم فيه

انا كده.يا حبيبتى هيجان طول اليوم
لكن بحاول اشغلى نفسى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Loranzi
ده بيبقى زياده فى الهرمونات لازم تحليل ودكتوره .عنى نفسى عند نفس المشكله بس يتعايش معاها

مشكلتك انك حاسة ب انوثتك اوى ودة بيخليكى تفكرى كتير وتبداى تعيشي مع خيالك اللى انتى مش عارفة تعيشيها ف الواقع ودة عملك انعزال لانك اختارتى الخيال اللى بتحبيه عن الوافع
وسبب كمان انك نفسك تحسى ب انوثتك ف علاقة ودة واضح انه صعب

عادى جدا
انا رجل و هايج على طول
و انتصاب كتير و انا فى الشارع
او انا فى الشغل
و روحت لدكتور قال عندك فرط شهوه
و كمان لما بعمل علاقه بعد الانتهاء أشعر بالهيجان تانى
و فيه ستات بتخلينى اعمل علاقه تانى بعد الأولى مباشره و فيه لاء
مش بترضى و أمشى
و كمان انا عندى القذف مش سريع بطول فى العلاقه
و عمرى ما حصل ليا إشباع من اول مره
و الشبع الحقيقى لما كنت بشترك فى جنس جماعى
لأنك معاك مجموعه بنات و شباب و طبيعى اجيب اكتر من مره
او لما يكون معايا اكتر من بنت لانى بجيب اكتر من مره برده
دائما بقراء و أمارس الهوايه و اشغل نفسى بأى شى
حتى اعمل علاقه
لانى بتعب جدا من الهيجان
و تحياتى لكم

علشان تفكيرك

معرفش انا بحب الجنس عمتا عندي نفس المشكله البنت اللي بتعرف عليها ببقا عاايزه في اليوم يجي ٣مرات وكل يوم معتش بقدر اسيطر بقيت احس اني مدمن وبتعب جدا وبدخل ف مود اكتبا لو منكتش ف الاسبوع ٣مرات ع الاقل لدرجه اني سعات بدور ع نسوان بساعه معرفش ليه علاقه بالهيجان ولا عشان بحب الجنس ناس تقولي اشتغل انا ناجح ف الشغل اللي بعمله وشغل خاص ومشكله كتير وناس وعماله وقرف لو رجعت بدري من غير تعب ببقا زي مدمن الهروين دا عاادي

روحي لدكتوره لان ده ليه علاج وبعدين اي حاجه ذياده عن المطلوب بتفقد قيمتها

عادى جدا
انا رجل و هايج على طول
و انتصاب كتير و انا فى الشارع
او انا فى الشغل
و روحت لدكتور قال عندك فرط شهوه
و كمان لما بعمل علاقه بعد الانتهاء أشعر بالهيجان تانى
و فيه ستات بتخلينى اعمل علاقه تانى بعد الأولى مباشره و فيه لاء
مش بترضى و أمشى
و كمان انا عندى القذف مش سريع بطول فى العلاقه
و عمرى ما حصل ليا إشباع من اول مره
و الشبع الحقيقى لما كنت بشترك فى جنس جماعى
لأنك معاك مجموعه بنات و شباب و طبيعى اجيب اكتر من مره
او لما يكون معايا اكتر من بنت لانى بجيب اكتر من مره برده
دائما بقراء و أمارس الهوايه و اشغل نفسى بأى شى
حتى اعمل علاقه
لانى بتعب جدا من الهيجان
و تحياتى لكم
انت عامل زى جوزى
تور هايج طول النهار يخلص و يعمل التانى
و انا على طول هايجه بس ساعات مش بستحمل
يعمل اتنين ورا بعض

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Bibo2030 و Ahmed1989
انت عامل زى جوزى
تور هايج طول النهار يخلص و يعمل التانى
و انا على طول هايجه بس ساعات مش بستحمل
يعمل اتنين ورا بعض
اكيد انتي جميله وتهيجي علشان كده علطول هايج في ستات تفتح النفس علي النيك انتي منهم يابختوا بيكي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%