NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهما اتكلمتي عن الهيجان انا مش هشوف حد على طول هايج زيي و الموضوع تاعبني جداً انا ممكن اقعد بدون مبالغة بالساعات عقبال ما انزل و لما بجيبهم مجرد دقيقة و يرجع يشد اكتر من الاول فيه ستات شايفة ان دي حاجة حلوة اني مش بجيب بسرعة و ممكن اعمل واحد و اتنين و تلاتة بس انتي لو اتجوزتي واحد على اده مش عيقدر عليكي لان عندك فرط شهوة و انا لو اتجوزت واحدة من اللي بتعمل واحد و تتعب هتبقا حياتي جحيم

هي حاجه حلوه اووي للراجل للي هيتجوزك
هو تقريبا كدا المشكله ف حاج من اتنين
ي يكون نوع البرظ بتاعك بارز ف انتي هتهيجي لوحد بسبب الاندر ودي تتحل بانك تلبس اوفر سايز
ياما هرمونات زياده ودي ليها علاج
متأكده

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
على فكره ممكن تسيطرى على هيجانك ده

عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
متجوزة ولا لا ؟

شي طبيعي في بعض الناس بتمون الغريزة عندها اكبر لما تتزوجي بتستقر شهوتك ونفسيتك. وحاولي تشغلي خالك بامور تانية غير تفكير بالجنس كرياضة مثلا او دراسة او اي هوايات بتحبيها

مش بتشغلي نفسك بحاجه غير الجنس اوقات فراغك

حاولي تشغلي نفسك ومتقعديش مع نفسك ولا تخرجي الا مع اصحابك

في ناس نفسها ستاتها تبقي هايجه علي طول

انتي لازم تتجوزي في اقرب وقت مش ناقصة فضائح ههههههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا مش زيك اوى بس بقيت فعلا هايج دايما

متجوزه ولا لسه

هي حاجه حلوه اووي للراجل للي هيتجوزك
هو تقريبا كدا المشكله ف حاج من اتنين
ي يكون نوع البرظ بتاعك بارز ف انتي هتهيجي لوحد بسبب الاندر ودي تتحل بانك تلبس اوفر سايز
ياما هرمونات زياده ودي ليها علاج
اجابة حد فاهم مش بيفتي وخلاص
🌹

لما تلاقي الحل كلميني انا كمان 😁

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طب سؤال اى صله الربط ما بين انك هايجه وان ده يسببلك الوحده والانعزال
اكيد بتخاف حد يلاحظ ده فبتقعد لوحدها سهلة اهي

• عجبني
التفاعلات: افندينا123
طب ما يمكن المشكله ان اللي انتي بتعمليه مش كافي انه يطفي شهوتك او انك اتعودتي عليه فأصبحتي عاوزه تجربي حاجه تانيه او حاجه اعلي
ممكن تغيري الطريقه اللي بتمارسي بيها مع نفسك كل ما هتغيري اسلوب الممارسه مع نفسك هتحسي بحاجه جديده وهتحسي بمتعه اكتر والموضوع مش هيزيد معاكي

حاولي تقللي مشاهرة فيديوهات و تفكير في الجنس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%