NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالعكس ده المفروض يخاليكى اجتماعيه علشان تلاقى طريقه تهدى هيجانك

دى حاجه حلوه مش تزعلك المهم تكونى حريصه واتمتعى

حاسس بيكي جدا خصوصا لانك لا بتعرفي تحكي ولا حد هيفهم احتياجك ... وحتي لو شغلتي نفسك في مليون حاجه هتبقي دايما حاسه ان في حاجه ناقصه او انك لو اظهرتي لاي حد احتياجك هيفهمك غلط

بصي حبيبتى الهيجان مرتبط بكل واحدة فينا سواء بنت او ست عموما يعنى دى غريزة جوانا بتختلف من وااحدة للتانيه انتى حاولي تخصصي وقت الهيجااان دة لنفسك وبس والاوقااات التانيه اهربي انك تشغلي نفسك بحاااجه تفكرى في حاجه تانننيه انزلي جيييم اى حاااجه تشغل بالك انما دى حاجة عاديه عندنا احنا كلنا كستات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لازم تغيري نظرتك و طريقة تفكيرك فكل حاجه حواليكي الي بيحصل معاكي ده بيكون خلل بسبب الإفراط في مشاهده الاباحيه فبتبطلي تشوفي اي حاجه بصورتها الطبيعيه كل حاجه دماغك بيوديها لصورة اباحيه و ده سبب الهيجان حلك محتاج شوية وقت و تركيز فخطوات معينه عشان تتخلصي من ده

بطلي تفكير ف الجنس واهدي واشغلي وقتك باي حاجه وعلطول استحمي بميه بارده ولو كان صعب ف أوله بس هيجيب نتيجه

روحى لدكتور ممكن عندك هرمونات عالية

ابعدي اي تفكير جنسي عنك و تحكمي في نفسك و عليك بالمياه البارده دائما اغسليه بها و اهم شيء البعد كل البعد عن اي تفكير جنسي اشغلي نفسك باي شيء و فكري فيه

عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
اتجوزى لو سنك يسمح

انتي بتشوفي امور او بتفكري في أمور
تهيجك وانتي لوحدك بدون أدنى إثارة
مثارة فهالشي عادي لما الواحد يهيج بس لازم
يفضي الهيجان والطاقة الزايدة😋😋😋

عندى مشكله اني على طول هايجه مهما عملت حتي لو فى الشارع والموضوع بقى بيضايقني اوي لاني بقيت بحس اني منعزله عن اللي حواليا
الموضوع تفكير مش بسبب حرمان انا واثق مليون %

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو بتعملي العاده السريه يبقي الموضوع كبير

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
كنت زيك
حاولي تشغلي نفسك ومتركزيش اوي ف الموضوع

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و ماستر ابراهيم
انا عندى نفس المشكلة وكل شوية بلاقى نفسى سخنت والحنكلولو وقف ومش عارف اى الحل 💔😂

• عجبني
تعالي انتي زي انا كمان بهيج علطول

• عجبني
  • عجبني
داة احسن من انك تبقي باردة
حاولي بس ميأثرش علي تفكيرك علشان تعرفي تختاري و تفكري صح

• عجبني
بالعكس ده مش عيب المشكلة اللي عندك انك تحاولي تسيطري ع الهيجان ده

• عجبني
يسترها معك حافظي علي نفسك وبلاش تفرطين في نفسك ..ويرزقك بزوج يمتعك ويهدي نفسك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%