NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفكره مش فكره شقط انا ماشي بمبداء لان الحلا اجمل س انتظر 😂😂
بس القى قابلنى لو عرفت اتجوز تدرى ليش عشان انا كحيان ي محمد 😂😂😂
اكيد لما تكون زوجة هيبقي اجمل تحياتي لاحترامك الزائد.... وبرضة كلامي يمشي لو زوجة خجولة 😻😻

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
موضوع جميل كعادتك مجنونتي المفضلة 👌👌

انا بعرف بطريقة واحدة مبتخيبش
لما الاقيها اتجننت كده و بتتصرف زي البنات الصغيرة 😅
نوع جديد نزل السوق وانا معرفش 😹😹😹

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector
احنا فوق منحرفين وتحت مؤدبين
بتفكرني ب عادل امام من فوق مانتمة مع شيخ محمود ومن تحت عمر دياب 😂😂😂😂

اكيد لما تكون زوجة هيبقي اجمل تحياتي لاحترامك الزائد.... وبرضة كلامي يمشي لو زوجة خجولة 😻😻
هبقى اكتشف نوعها بقى لما اتجوزها وسعتها هجيلك نعمل اختبارات عليها سوا هيا نوعها ايه 😂😂😂
بس بجد موضوع متميز فعلا يليق ب رودى الى اتعودنا عليها و كانت واحشانى جدا جدا و واحشنى هزارنا و**** ❤️❤️🌹

• حبيته
**** الي يعلم يا علاء اني بعزك معزة خاصة .... بس اية كلمة الفوز بالمسابقة دي انا لسة بقول يا هادي ومفيش حد من الكبار نشر حاجة
الخال و عضو تاني مش فاكره قالوها قبلي، انا اعتمد كلمتهم و لاني بحب و بعز الخال و **** يعلم معزته عندي قد ايه و واثق في كلمته.

انا متاكد من رؤيته و بعد نظره و بصراحه ظن الخال ميخيبش في الاعضاء و بالذات لو كانت المجنونه المطرقعه ❤️

• حبيته
ازيكم عاملين اية وحشتوني بعد غياب عن كتابة بوستات شقية لكم گ العادة قرر الرجوع بموضوعات جديدة من نوعها وجريئة كمان والغرض الاستفادة لكم والتفاعل الكبير زي ما تعودت منكم 😻

👇🏻 موضوعي 👇🏻

(( علامات تدل علي احتياج المراءه للسكس ))

القليل من النساء هم من يعبرون عن شهواتهم الجنسية ورغبتهم في السكس ... اما الأغلبية العظمي هي تلك النساء وهنا بقولها بصيغة الجمع نظرا لكثرتهم فعلا هم من لا يستطيعون طلب الجنس والبوح بمشاعرهم... وجرت العادة في مجتمعاتنا الذكورية... أن الرجل هو من يبادر بشكل مباشر الي العلاقة الجنسية مع الزوجة أو الشريكة علي حد سواء... وفي حال لم يبادر الرجل في طلب السكس تظل المرأة مكبوتة المشاعر والأحاسيس ولا تستطيع أن تعبر عن رغبتها في حدوث العلاقة الجنسية أو السكس الصريح مع الشريك أو الزوج .

ولكن ✌️
تظهر علينا نحن النسوة علامات ودلائل وتلميحات ونظرات وهمسات تدل علي رغبتنا في اننا عايز جنس والسكس الصريح ... وهنا يأتي دور الشريك الشاطر أو الرجل الذكي بعيدا عن كونك عنتيل أو السيد الفاشخ للنسوة... لاء هنا اقصد الرجل المتفاهم لنا معشر النساء من حيث الطلب والاعضاء صامتة ... وما أن عرفت تلك العلامات تلبي غرض وتلبية جسد الشريكة في الحال... كلامي عام مش مقتصر علي زوجين فقط كلامي عن زوجين أو شريكين أو أصدقاء .. بمعني بلدي ازاي نفهم للغة الجسد بدون الكلام واليوم عن بنوا جنسي وهم النساء .... اليكم العلامات 👇🏻

* اولا التلامس يعني سلام بايدي مضمومة شوي لمست كتف بالأيدي منها بتلميس علي الجسد لك ونعكشة شعرك بطريقة هزلية ناعمة خبطة
علي الصدر وان كانت هزار .... الخ .

*الجلوس بالقرب منك يعني من الطبيعي اننا بتقعد بعيد شوي عن الرجل ولكن في حالة أن كانت هائجة بتلاقيها قربت منك اكتر وبالأخص تتعمد شم نفسك وسماع صوت انفاسك ولابد من أن فخذها يلامس جسدك ولازم لازم عنيها تنظر اليك كي تلفت انتباهك الي سحرها وهنا يتضح لك انت الآخر أن نفسها عالي بعض الشئ وعيونها واسعة شوي ... بسميها انا ( السهتانة )

*النظر الي شفتاك ... كل شوي أثناء الحوار أو الجلوس أو المشي حتي تلاقيها مركذة علي شفايفك لان اول حاجة في العلاقة عي التقبيل ( البوس يعني ) وبصراحة شفايف الرجل كل متكون مائلة للأحمر الرباني كل ما تكون مثيرة لنا .

*لعق الشفتين أثناء كلمها معك واظن دي اسهل طريقة لكم 😅 يعني بحكم أن واحدة بتلعب بلسانها أمامك وبتحرك لسنها علي شفتيها كتير أثناء الجلوس ودي تعرف انها علي اخرها ومش قادرة تتحمل نار الشهوة وخاصة أن كرر لعق الشفايف كتير بزيادة ... لازم تفرق بين اللعقة الجنسية ولعقة الطعام 🤦🏻‍♀️ اوكي ✌️

*النظر طويل بدون مبرر أو كلام ... يعني ممكن تنظر لك وقت طويل وبتتمعن في شكلك وجسمك وعنيها هتكلك بمعني اصح وركذ علي العيونها هتلاقيها بتفصل جسدك في صمت .... لازم تفهم انها ممحونة 👌.

* الكلام السافل منها عكس المتوقع ... يعني هتلاقيها قالت نكتة سكس قالت كلام قبيح عكس شخصيتها حكت حاجة عن واحدة في نفس الموفق وصحبتها حصل سكس معاها وكدة يعني 😅 وفي الغالب هتكون لابسة لبس للنيك مش للخروج أو البيت 🤭🤫.

* اخير هتطلب منك رايك في جسمها لبسها البرفيم لون اللبس عشان انت تفهم انها عايزة غزل منك وتسمع كلامك الجميل وتبقي خطوة للسكس لو انت عندك احساس بقي لازم تعرف 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅

كل لي ذكرتة دي مجرد نقط عامة في الموضوع... بخصوص الموضوع نفسة كلنا بين متزوجين أو شريكين أو حتي جرب سكس ولو مرة ..

قولنا بقي انت بتعرف ازاي أن الشريكة محتاجة جنس بدون كلام منها ؟؟

ازاي بتعرفي تعبري عنك محنك واحتياجات الجنسية للرجال ؟؟

هل مرة حصل واتعرفت وحصل سكس بينكم بالطرق الي ذكرتها ؟؟

اخيرا بالنسبة لي انا مش بعمل كل دة بصراحة لاني جريئة جدا وبطلب من نفسي دون تردد لانه ابسط حقوقي ... ومفيش شريك ممكن يرفض واحدة بتقول لة يلة نعمل سكس ... دي وجهة نظري .

دمتم بخير ومنتظرة تعليقاتكم الجميلة .... انجوي ❤️❤️
موضوع مميز و شيق كالعادة بالنسبة لي اكيد ما فيش مشكلة الست تطلبها لأن ده من أبسط حقوقها سواء بالتصريح أو التلميح

• حبيته
  • بيضحكني
هبقى اكتشف نوعها بقى لما اتجوزها وسعتها هجيلك نعمل اختبارات عليها سوا هيا نوعها ايه 😂😂😂
بس بجد موضوع متميز فعلا يليق ب رودى الى اتعودنا عليها و كانت واحشانى جدا جدا و واحشنى هزارنا و**** ❤️❤️🌹
حبيبي يا مانوووو وبجد يسعدني اني اساعدك في أي طلب او مساعدة تحت امرك في اي وقت يا زوق 😻😻

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نوع جديد نزل السوق وانا معرفش 😹😹😹
لا كلكم كده
اول ما الانثى بترااح للراجل و تحس ان هو متفوق عنها كراجل و انه قادر على احتواء ها فهمها دون مبررات منها او الحكم عليها
بتتصرف معاه على طبيعتها و لا كانها عيلة صغيرة 😂

• حبيته
الخال و عضو تاني مش فاكره قالوها قبلي، انا اعتمد كلمتهم و لاني بحب و بعز الخال و **** يعلم معزته عندي قد ايه و واثق في كلمته.

انا متاكد من رؤيته و بعد نظره و بصراحه ظن الخال ميخيبش في الاعضاء و بالذات لو كانت المجنونه المطرقعه ❤️
انا ياض هو الشخص التانى 😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و الـ مجتاو
موضوع مميز و شيق كالعادة بالنسبة لي اكيد ما فيش مشكلة الست تطلبها لأن ده من أبسط حقوقها سواء بالتصريح أو التلميح
محمد شكرا علي كلامك الجميل ❤️❤️
وفعلا عندك حق دي ابسط حقوقها ولكن لو خجولة يبقي لازم نعرف الرجل هو كمان علامتها اية لما تكون محتاجة 🤫🤫😺😺

• حبيته
التفاعلات: محمد ايزل
  • حبيته
لا كلكم كده
اول ما الانثى بترااح للراجل و تحس ان هو متفوق عنها كراجل و انه قادر على احتواء ها فهمها دون مبررات منها او الحكم عليها
بتتصرف معاه على طبيعتها و لا كانها عيلة صغيرة 😂
كنت كدة لما كنت زوجة كنت بتمسح زي القطة عشان يفهم وفي الغالب كان بينام ولو فهم بيبقي بعد معاناه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😸😸

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fares07 و Range Rover
حبيبي يا مانوووو وبجد يسعدني اني اساعدك في أي طلب او مساعدة تحت امرك في اي وقت يا زوق 😻😻
الزوق للي يستحقه وانتى عارفه معزتك عندى اه انا غيبت فتره اعتقد انك نستينى فيها بس بالنسبالى الى ف القلب ف القلب برضوا ❤️🌹

• حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و مجنونة مطرقعة
جيبنا ف سيره القط جه ينط 😂😂😂
نورت يا مانو 😘😂😂
مانو شخصية محترمة اوي يا علاء بجد يستحق الاحترام بتمني نكونوا أصحاب

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
الزوق للي يستحقه وانتى عارفه معزتك عندى اه انا غيبت فتره اعتقد انك نستينى فيها بس بالنسبالى الى ف القلب ف القلب برضوا ❤️🌹
معلش انا كمان مكونتش متواجدة صدقني

كنت كدة لما كنت زوجة كنت بتمسح زي القطة عشان يفهم وفي الغالب كان بينام ولو فهم بيبقي بعد معاناه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😸😸
هو في حد برده يرفس النعمة 😅 غير لما يكون فقري

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%