NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
يا جماعه بما ان الموضوع انقلب للاكل دلوقتي الحواوشي ياخد نطر بتلو ولا ليه ضاني عشان الموضوع ده حساس قوي بالنسبالي
ليه ضاني افضل😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
علي ادي انا عارفة بس اهو بقول امكن حد يكون مش عارفها ... مش. كل الناس عندها خبرة جنسية زيك يا صديقي 🥰🤩.. قولنا بقي لو حابب تكسب قلبي كا انثي تعمل اية وانت متعرفنيش واول مرة نتقابل ✌️
لا لا ماتقوليش كده ... مش قصدى كده خالص و مش تقولينى حاجة مش قولتها ... كلنا عارفين قدرك و انك اد الدنيا و خبراتك واسعه و كبيرة و بنتعلم منك و بنستمتع بكلامك و بوستاتك .. و انا يا ستى ماقولتش عندى خبرة خالص ... انا غلباااااااااااان ... 😁😁😁

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: fares07
لا لا ماتقوليش كده ... مش قصدى كده خالص و مش تقولينى حاجة مش قولتها ... كلنا عارفين قدرك و انك اد الدنيا و خبراتك واسعه و كبيرة و بنتعلم منك و بنستمتع بكلامك و بوستاتك .. و انا يا ستى ماقولتش عندى خبرة خالص ... انا غلباااااااااااان ... 😁😁😁
لاء بجد أنا معترفة أن كلامي مش جديد هي ممكن الطريقة مختلفة شوي بس اي رجل فعلا بيفهم الكلام دة عادي 🤭🤭

• حبيته
التفاعلات: طيار١٤
لاء بجد أنا معترفة أن كلامي مش جديد هي ممكن الطريقة مختلفة شوي بس اي رجل فعلا بيفهم الكلام دة عادي 🤭🤭
بس برضو انتى أستاذتنا ... و اى بوست ليكى بيسعدنا و يفيدنا

• حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: طيار١٤
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
  • حبيته
  • ماااشي
التفاعلات: Maram Said
يا جماعه بما ان الموضوع انقلب للاكل دلوقتي الحواوشي ياخد نطر بتلو ولا ليه ضاني عشان الموضوع ده حساس قوي بالنسبالي
ضاني

• عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Maram Said
كا تعامل عادي كلام عملي اوكي ... إنما احب بصراحة لاء
ينفع الكلام ده حتي الراجل إلي ملوش كرش ميسواش قرش... ههههههه...علي فكره في ستات بتحب الكرش قوي والراجل التخين كمان بس عموما هيه اذواق ولكل فوله كيالها

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%