NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Big ass

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
لما تكون مع اللي بتحبه فيه افكار كتير قبلها بتبقا ف دماغك وعاوز تجربها
ليه ساعتها فيه سوالب كتير بتخاف تقترح حاجه من اللي ف دماغك وبتسيب الموجب يعمل فيك اللي ف دماغه هو
هل ده ضعف ولا كسوف ولا خضوع

• عجبني
التفاعلات: هيجان جدا, Amigod, Magdy80 و 2 آخرين
هو بيبقا ضعف من السالب وخضوع للموجب

• عجبني
التفاعلات: sonson
لما تكون مع اللي بتحبه فيه افكار كتير قبلها بتبقا ف دماغك وعاوز تجربها
ليه ساعتها فيه سوالب كتير بتخاف تقترح حاجه من اللي ف دماغك وبتسيب الموجب يعمل فيك اللي ف دماغه هو
هل ده ضعف ولا كسوف ولا خضوع
يعنى مثلا لو معايا تحب تقترح ايه

كسوف بس الي بستغربو ليش مننكسف مع انو جاهزين وفاتحين طيازنا لزبارهم وبنعنج لانرضي زبارهم

• عجبني
التفاعلات: Karam و sonson
دائما السالب بيكون مضغوط عليه مكسور دخل وسايب نفسه يفعل فيه ما يشاء المهم الموجب يرتاح انما الموجب لا يفكر نفس تقكير السالب الموجب المهم عنده يجيب وبس فى فرق بنهم فى التفكير

• عجبني
التفاعلات: Mo.h.a.s..ss
ممكن بيكون مكسوف شويه

• عجبني
التفاعلات: sonson
لانه مو متعود يعبر عن رغباته و يقول اللي بنفسه وهذا من الصغر ..وصار يعمل اللي ينقال له وان عبر مرة يعبر باستحياء لخوفه من رفض رغبته ورد الفعل...

خضوع فينا وانكسار مننا وهو السبب في انك تنام تحت راجل زيك وتفتح له طيزك بايدك

هو خضوع برغبه بانك ما تقدر تقترح حاجه عليه لانك بتكون مبسوط وهو يتحكم بالمعاشره بتحس معها انه راغب فيك وممكن تقوله نغير الوضع بس هو اللي بقترح ايه هو حاب لانك ما تعرف تخالف كلامه ( ولما انت تطلب وضع انت عايزه بتحس انك مش متكيف لما بيكون هو اللي يامر تفعل ايه )

• حبيته
التفاعلات: الفحل الفخم 🔥🔥
شوف هي (ثقافات)
مش كل سالب كده و مش كل موجب كده
فالعالم العربي في ترهيص للسالب
ولو انه الموجب و السالب مثل بعض!
و فالعالب السالب بيتبنى النظرة الدونية للمجتمع : شوف بس كمية العنف و الشتيمة الي صارت موضة فالشات و القصص و انت تفهم
هي صارت شبه العقدة!
لو السالب و الموجب و المبادل كلهم تقبلوا ميولهم مش حيكون في عنف اساسا و لا شتيمة و لا طبقية ولا فوقية
ده كله وليد للكبت و هدم تقبل و تفهم الميول.
انا شهصيا مريت بكل هذا الصراع و فالاخر نجوت بنفسي اني تصالحت مع نفسي و مع ميولي! و بغربل مع مين اتكلم و مع مين اعمل علاقة
مش لانك مثلي تصير عاهر او شرموط! بالعكس الواحد يخاف على نفسه و على قيمته و على كرامته!
المثلي سالب او موجب هو راجل… مش قحبة مبولة لكل من هب و دب… مع احترامي للي هو كده لان الحياة الجنسية بكل شخص حرية شخصية!

• عجبني
التفاعلات: Life. و هيجان جدا
علاقة المثليين بالسرير بين التبادل هي الاحلي هم يحب ينيك و يتناك و المصارحه بينهم بدون خجل و كسوف
حتي الادوار مقبوله بالتحرر و الدياثة و حتي الديرتي و كل حاجه يكون بينهم قبول ليها
حلو لما تقوم بدور الانثي و الفحل على نفس السرير

• عجبني
التفاعلات: amero
انا بشوف ان السالب من حقه يطلب الحاجة اللى بتمتعه و الموجب اللى معاه ينفذها بحب كمان ، انا عن نفسى بعمل كده و بتمتع بكل حاجة انا عاوزها و لو الموجب مش متفاهم و بيمتعنى زى ما بمتعه يبقى اسيبه يجيب لبنه بايده مع نفسه و جسمى يتمتع به اللى يستحقه ، انا مش بمارس الا مع اللى يقدرنى و يمتعنى من شعر راسى لصوابع رجليا

عاشق القدمين اتفق معاك كلنا و احنا بنتناك مع مبادل او موجب احتياجنا من جنس و نتناك فقط فيه مشاعر بنحتاجها اكثر و نحب ندلع و احساسنا بالانوثه يشبع
المصارحه مهمه و احيانا الكسوف و الخجل يمنع الطرفين يصارحوا بعض و تكون صعبه

دور الموجب اكثر من السالب عليه يشجعه و يحاول قد ما يقدر يرضي انوثه

عاشق القدمين اتفق معاك كلنا و احنا بنتناك مع مبادل او موجب احتياجنا من جنس و نتناك فقط فيه مشاعر بنحتاجها اكثر و نحب ندلع و احساسنا بالانوثه يشبع
انا بتكلم عن تجارب واقعية ، الموجب بيبقى حيموت و يشبع رغبته و بيتعامل مع السالب على انه شرموطة تحت ايده و ده من حقه و لكن من حق السالب انه يحس بانه بيتمتع و بيدلع و بيتعامل زى البنت على السرير ، بوس و احضان و تفريش و لحس و مص كل حاجة كل حاجة ، انا مثلا بعشق البوس و مصمصة الشفايف و بحب الموجب اللى معايا يلمس كل حتة فى جسمى و بكون معاه زى حتة الملبن و لكن لو لقيت الموجب بيفكر فى انه يرزع فى الخرم و خلاص يبقى هو جاى يفضى شهوته و يمشى و ده مش حتبقى متعة للسالب خالص ، السالب ده بيبقى اوقات كتير احلى من البنت فى الجنس لانه بيمارس بدون اى قيود او خوف من الحمل مثلا او خلافه ، بيتناك عشان يتمتع مش عشان الزوبر اللى معاه هو اللى يتمتع بس

• عجبني
التفاعلات: طبيب قلوب و Shynice6
وجهة نظري ان الاتنين لازم يقولوا علي اللي نفسهم فيه لان دا بيكون بالنسبه لكل طرف متعه حابب يحسها فهو مش هيحسها غير لما يجربها يبقي لازم يقول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشكرك حبيبتي كلامك اختصر كل شي
السالب ده بيبقى اوقات كتير احلى من البنت فى الجنس لانه بيمارس بدون اى قيود او خوف من الحمل مثلا او خلافه ، بيتناك عشان يتمتع مش عشان الزوبر اللى معاه هو اللى يتمتع بس:love:

انا فقدت الامل
مش فاهم موضوع الانوثة الي بتعيدو و تقولو فيه الصراحة كما لو انه حاجة ظرورة
في ناس عندها احساس انثوي وًناس لا! ما تبقىش تعمموا
و ناس ليها فجنس شرموطي احيانا و ناس لا
مش لانك عملت علاقات عابرة تبقى العلاقات هذه هي مقياس الحرارة عندك!
السالب و الموجب مثليين وًالاثنين رجال ففي الاخر احد ما الاتنين يفهموا ده مش حيقدروا يعملو علاقات سليمة لانهم مش متقبلين ميولهم و كل واحد بيلعب دور مش دوره
مش لازم فالجنس يحون غي ذكر و انثى! و فاعل و مفعول به هذا منطق قدييييييييييم

هو خضوع برغبه بانك ما تقدر تقترح حاجه عليه لانك بتكون مبسوط وهو يتحكم بالمعاشره بتحس معها انه راغب فيك وممكن تقوله نغير الوضع بس هو اللي بقترح ايه هو حاب لانك ما تعرف تخالف كلامه ( ولما انت تطلب وضع انت عايزه بتحس انك مش متكيف لما بيكون هو اللي يامر تفعل ايه )
كلامك جمييييل ❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%