NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه علاقة اثمه ٢

ع

عزيزه اللذيذه

ضيف
انا يا جماعة صاحبة المشكله اني بنام مع جوز اختي بعلم اختي الموضوع اتطور روحت مره كنت شاربه وحكيت لجوزي كل حاجه لقيته مبسوط اوي وكل شويه يقولي عملك ايه تاني

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محمد اسامه, helloez ya looz, كارم المزاج و 2 آخرين
تاني لا كده اوفر الصراحه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector، Kirmet و احمد العربى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا يا جماعة صاحبة المشكله اني بنام مع جوز اختي بعلم اختي الموضوع اتطور روحت مره كنت شاربه وحكيت لجوزي كل حاجه لقيته مبسوط اوي وكل شويه يقولي عملك ايه تاني
خو لو اللي انتي بتتكلمي فيه ده حقيقي فا انتي كده عايشه حياتك بطريقه غبيه اوي استمتعي بقي احسنلك

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى
لو حابه تتمتعي اكتر جربي حد غريب بس بمعرفة جوزك

وانا اهو كلموني

• عجبني
التفاعلات: Noris567 و احمد العربى
في البدايه استغربت من موقف اختك بعدين اتصدمت من موقف جوزك بس طالما الموضوع كويس معاكي يبقى خلاص تمام عيشي حياتك زي مانتي

• عجبني
التفاعلات: Jiji و احمد العربى
نامي كويس واتغطي كويس

جوز اختك و شاربه وجوزك مبسوط وبيمسحلك بعد النيك وكلام كتير... دي تنفع قصه ي باشا مش اكتر... بقي مجتمع ضايع

• عجبني
التفاعلات: Ramiro
فين المشكله؟ انتي نمتي مع جوز اختك بموافقة اختك،،، وجوزك كمان مبسوط ومفيش عنده مشكله وعايز يعرف التفاصيل،،، واكيد جوزك نام هو كمان مع اختك،،،، ودي حرية شخصية ،،، مادام انتم مبسوطين كلهم يبقي مفيش مشكله

طالما جوزك مبصوط بكد فين المشكله

عزيزة ممكن خاص

المنتدى اصبح متدنى جدا فى افكاره وبيحاول يظهر المجتمع انه فيه كل الموبيقات مع العلم ان لو دة صحيح حالات نادرة وبتتكشف للعالم بعد فترة قصيرة لان كل الاطراف بيحصل بينهم خلاف وكان فى قضية من كام سنة قراتها عن اخ كان بينام مع اخته بعلم جوزها واتفضحو وجوزها ف التحقيقات برر موقفه انه كان بيصرف على البيت للاسف
اخيرا بلاش تحلمو وتحاولو تقولو انه دة واقع لانه مستحيل ولو حصل هايبقى فى جرايد الحوادث الدنيا مش سبهلله والحكومة مابتنامش على ودانها

• عجبني
التفاعلات: Eden 123, MohaB AhmeD, Dr.Gokar و شخص آخر
يعنى اختك موافقه وجوزك موافق طيب جوزك مقالكيش عاوز انيك اختك

زوجك ديوث ومبسوط من الكلام وتاكدي من اختك هل بتعمل زيك

المنتدى اصبح متدنى جدا فى افكاره وبيحاول يظهر المجتمع انه فيه كل الموبيقات مع العلم ان لو دة صحيح حالات نادرة وبتتكشف للعالم بعد فترة قصيرة لان كل الاطراف بيحصل بينهم خلاف وكان فى قضية من كام سنة قراتها عن اخ كان بينام مع اخته بعلم جوزها واتفضحو وجوزها ف التحقيقات برر موقفه انه كان بيصرف على البيت للاسف
اخيرا بلاش تحلمو وتحاولو تقولو انه دة واقع لانه مستحيل ولو حصل هايبقى فى جرايد الحوادث الدنيا مش سبهلله والحكومة مابتنامش على ودانها
كلامك مضبوط بس خلي الحكومه علي جنب احسن اصل دي حاجات جوه البيوت ماعتقدش الحكومه ممكن تعرفها الا لو حصل مصيبه انا متابعه المشكله دي بس مش فاهمه هي عايزه ايه دي عيله واطيه

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
كلامك مضبوط بس خلي الحكومه علي جنب احسن اصل دي حاجات جوه البيوت ماعتقدش الحكومه ممكن تعرفها الا لو حصل مصيبه انا متابعه المشكله دي بس مش فاهمه هي عايزه ايه دي عيله واطيه
مظنش أنها عاوزه حل .

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
مظنش أنها عاوزه حل .
حل ايه دي بتبلغنا بالتطورات اتحداك المره الجايه حتقولك جوزي بينيك اختي احا بجد دي حاجه تنرفز

حل ايه دي بتبلغنا بالتطورات اتحداك المره الجايه حتقولك جوزي بينيك اختي احا بجد دي حاجه تنرفز
😂
ده ال هيحصل انا متاكد
مش بعيد اساسا يكون عيل مريض
لان العالم ده مش بالساهل خبيااه تطلع بره

• عجبني
😂
ده ال هيحصل انا متاكد
مش بعيد اساسا يكون عيل مريض
لان العالم ده مش بالساهل خبيااه تطلع بره
ايه العيله السبهلله دي دول احتمال القصه دي كلها تطلع تاليف مش حقيقي المشكله دي لو طولت شويه احتمال تقولنا جوزي ناك جوز اختي

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
ايه العيله السبهلله دي دول احتمال القصه دي كلها تطلع تاليف مش حقيقي المشكله دي لو طولت شويه احتمال تقولنا جوزي ناك جوز اختي
مجرد لفت انتبااه مش اكتر

• عجبني
مجرد لفت انتبااه مش اكتر
القصة كلها ده مش عضو عشان يجمع تفاعل ولا نقط طب بيعمل كده ليه ايه السبب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%