NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللي داق اللحمه الشوربه مش هتشبعه

• عجبني
التفاعلات: jo.youssef و فحل اسكندراني ٧
هل حد جرب علاقة في شات مع واحدة متجوزة او مطلقة و الجرب يقولنا ايه الطريقة ال دخل بيها عليها
دخلت في علاقة قبل كدا مع 2 مطلقات عن طريق وسائل التواصل الاجتماعي
و حدة فيهم اتعرفنا عن طريق التعليق في مجموعات بعدها تطورت العلاقة لأنها بعد الطلاق كانت تمر بظروف سيئة و أنا الوحيد اللي كنت اسمعها و دايما اعطيها حرية التعبير حتى دخلنا في مواضيع جنسية بعدها تبادلنا الصور و تطورت العلاقة الى فيديوات جنسية و مكالمات جنسية إلى أن عزمتني على بيتها و اللي كان بعيد عني بحوالي 600 كم مما استلزمني المبيت عندها ليومين لأنها كانت عايشة لوحدها و ماعندهاش ***** .
أما الثانية اتعرفنا عن طريق منشور لرواية قرأتها من قبل و هي سألتني عن رأيي بها و تبادلنا عناوين الروايات و بعدها اصبحنا أصدقاء و تبادلنا أطراف الحديث و الايحاءات الجنيسة الى تبادل القصص السكسية بعدها تبادل الصور و التعليقات على أعضاءنا حتى كان لنا شرف القاء صدفة في محطة الميترو و تحديد موعد يجمعنا للمنزل صديق لي الذي كان أجمل موعد و أجمل يوم
نصيحة مني لك لا تتسرع و خلي سهرات الليل هي اللي تساعدك و ادخل على المواضيع من الجانب لدرجة أنك مش راح نصدق النتيجة 👌🏼🙏🏼

• عجبني
التفاعلات: فحل اسكندراني ٧ و sarah$$
مفيش حاجه بتيجى خبط لزق لازم كلام لايام و ليالى و تسمع حكاوى حمضانه و تديها رأيك وتشاركها حياتها المعفنه لحد ما توصل اللى انت عاوزه و تزهق و تتبضن من نفسك وتفضل تدور ع غيرها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: jo.youssef, فحل اسكندراني ٧, أبو عمر المصري و شخص آخر
مفيش حاجه بتيجى خبط لزق لازم كلام لايام و ليالى و تسمع حكاوى حمضانه و تديها رأيك وتشاركها حياتها المعفنه لحد ما توصل اللى انت عاوزه و تزهق و تتبضن من نفسك وتفضل تدور ع غيرها
انا نفسي اجيب مرات عمي

• عجبني
التفاعلات: فحل اسكندراني ٧
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
حصل منها اى حاجه بينت انها عاوزاك

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: فحل اسكندراني ٧ و hani1
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: فحل اسكندراني ٧، مصطفى مصطفى و hani1
  • عجبني
هاد النوع من العلاقات لها جانب سلبي وإيجابي
إيجابي انك ممكن تتكلم براحتك من دون قيود أو خوف تتحدث عن مشاكلك نوع من الفضفضة
أما السلبي ممكن تتعلق بالشخص ممكن يكون غير محل ثقة
هاد النوع من العلاقات بصراحة ما بحب تتعمق فيه

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: مثير زوجتي, Moheb sex, Any name و 3 آخرين
دخلت في علاقة قبل كدا مع 2 مطلقات عن طريق وسائل التواصل الاجتماعي
و حدة فيهم اتعرفنا عن طريق التعليق في مجموعات بعدها تطورت العلاقة لأنها بعد الطلاق كانت تمر بظروف سيئة و أنا الوحيد اللي كنت اسمعها و دايما اعطيها حرية التعبير حتى دخلنا في مواضيع جنسية بعدها تبادلنا الصور و تطورت العلاقة الى فيديوات جنسية و مكالمات جنسية إلى أن عزمتني على بيتها و اللي كان بعيد عني بحوالي 600 كم مما استلزمني المبيت عندها ليومين لأنها كانت عايشة لوحدها و ماعندهاش ***** .
أما الثانية اتعرفنا عن طريق منشور لرواية قرأتها من قبل و هي سألتني عن رأيي بها و تبادلنا عناوين الروايات و بعدها اصبحنا أصدقاء و تبادلنا أطراف الحديث و الايحاءات الجنيسة الى تبادل القصص السكسية بعدها تبادل الصور و التعليقات على أعضاءنا حتى كان لنا شرف القاء صدفة في محطة الميترو و تحديد موعد يجمعنا للمنزل صديق لي الذي كان أجمل موعد و أجمل يوم
نصيحة مني لك لا تتسرع و خلي سهرات الليل هي اللي تساعدك و ادخل على المواضيع من الجانب لدرجة أنك مش راح نصدق النتيجة 👌🏼🙏🏼
الموضوع بياخد وقت كبير اوي عشان تتعمق في العلاقة للدرجة دي ولا حسب الشخصية

• عجبني
التفاعلات: Pin Go
عندك حق اكيد

الموضوع بياخد وقت كبير اوي عشان تتعمق في العلاقة للدرجة دي ولا حسب الشخصية
البنت الأولى خدت وقت كبير شوية حوالي 8 شهور أو أكثر لكن العلاقة دامت أكثر من 5 سنوات كلها في المتعة
أنا البنت التانية خدت يجي شهر و نص و العلاقة أقل من سنة
اللي تجي بسرعة تروح بسرعة و اللي تطيب على نار هادية راح تفضى على طول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%