NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احااااااااا جزء جامد فشخ انت فخم ياض بس بضان نيك ع القفل بنت الوسخة دي والمشهد الجنس حلو عشان محدش يقول مفيش جنس انت طلعت عفريت ياعم

اقل ما يقال انك هتكون أسطورة جديدة من اساطير المنتدي تحياتي لك ونتظر الجزء الجديد

حلوه اوي اوي

جااامد يخوي

انت عظمه يا جدع نزل الجزء التالت بسرعه

شوفت التفاعل ولا لسه؟ 😂😂

دي شغله معر*ه يعم مشفاهم في ايه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
شوفت التفاعل ولا لسه؟ 😂😂
كدا مينفعش دا بيتعذب من العفريت وممكن يحصل فيك زي واحد صاحبنا بيضه واحد😂😂😂

كدا مينفعش دا بيتعذب من العفريت وممكن يحصل فيك زي واحد صاحبنا بيضه واحد😂😂😂
متخافش😂😂

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
تم اغلاقها بناءا على رغبة الكاتب

خلاص بطل صياح فتحتلك ام القصه اتحف اللي خلفونا 😂 😂

محسسني اننا قفلنالك باب رزق ياعممممم اقعد 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian، Mahmoud ss و Sh3wazaa
خلاص بطل صياح فتحتلك ام القصه اتحف اللي خلفونا 😂 😂

محسسني اننا قفلنالك باب رزق ياعممممم اقعد 😂
متخفش هبهرك 😂
انا هشهد الناس اني عايز اكتب و الاداره مش موافقه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Sh3wazaa
القصه جامده انا قريت اول جزئين منها و حاولت اكتب كومنت بس كان الموضوع مغلق و معرفتش اقولك ان القصه جامده جدا و مشاهدها ممتازه و بما انك بتكتب قصه رعب فا انتا اتقنت توضيحك لي الاوصاف بشكل احتارفي جدا وصفك و دقتك فيه خلتني اعيش التجربه كامله حسيت اني فعلا خايف و دي مش مجامله خالص دي حقيقه انا خوفت من القصه و مش ها كملها الاني مليش في الرعب الصراحه انا بمشي في بيتنا من المطبخ لي الاوضه جري 😂😂😂
مش ها كلمها بس انا واثق ان القصه ها تكون جامده و انتا شاطر جدا في الرعب كمل

• بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3 و Elnamr
القصه جامده انا قريت اول جزئين منها و حاولت اكتب كومنت بس كان الموضوع مغلق و معرفتش اقولك ان القصه جامده جدا و مشاهدها ممتازه و بما انك بتكتب قصه رعب فا انتا اتقنت توضيحك لي الاوصاف بشكل احتارفي جدا وصفك و دقتك فيه خلتني اعيش التجربه كامله حسيت اني فعلا خايف و دي مش مجامله خالص دي حقيقه انا خوفت من القصه و مش ها كملها الاني مليش في الرعب الصراحه انا بمشي في بيتنا من المطبخ لي الاوضه جري 😂😂😂
ياعم كمل ده انت البعبع وخايف ازاي😂😂🙂

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
متخفش هبهرك 😂
انا هشهد الناس اني عايز اكتب و الاداره مش موافقه 😂😂
لا لا هما خلاص فتوحها اكتب انت بس ومتغبش تاني يخويا خلصانة يلا جزء علي السريع بقا بس يبقي جامد ياريت خلصانة♥️

مش عارف اقولك اي غير اني فرحت أن القصه تعجبك و انا اصلا بحاول اوصل لمستوي قصصك 😂

كمل القصه الجاي مش هيكون رعب و الاحداث فيها تغير متخفش
و الاهم من ده كله ما تبطل تتقل علينا و تنزل بي الجديد عشان منزعلش كلنا ؟

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
لا لا هما خلاص فتوحها اكتب انت بس ومتغبش تاني يخويا خلصانة يلا جزء علي السريع بقا بس يبقي جامد ياريت خلصانة♥️
الجزء خلصان يا نمر و كان المفروض اراجعه و أنزله بليل بس الشغل عمل معايا واحد و مفضتش نهائي فا هروح اراجع و أنزله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%