NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية عصر الكلام ( سهام المدرسة ) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 21/3/2023

Ahmed Sarokh

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
24 مايو 2022
المشاركات
333
مستوى التفاعل
383
العمر
11
الإقامة
شبرا الخيمه
نقاط
872
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
➤ السابقة

[صور ابطال القصة]
تذكير بابطال قصتنا

سهام مدرسه في مدرسه ثانوي بنين وارمله محترمه بلبسها وطريقه كلامها

تذكير بوصف بطله قصتنا سهام " بزازها كبيره ومش مدلدله علي صدرها وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وشعرها اسود وبشرتها لونها ابيض من اللبن وكسها كبير "

وابنها كريم كان طالب معاها في نفس المدرسه وحاليا طالب جامعي وكريم دلوعه مامته لانه الابن الوحيد علي بنتين

وهما

اسماء بنت سهام متجوزه احمد وساكنه في الشقه اللي جنب سهام

تذكير بوصف جسم اسماء " صدر وسط متناسق وطيز كبيره وبيضه ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة "

وندي بنت سهام كانت طالبه في كلية اداب وحاليا قاعده في البيت

تذكير بوصف جسم ندى " صدر صغير وطيز صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي " ‏

اتعرفت سهام على ميس شيماء مدرسه معروف عنها في المدرسه انها شرموطه
واتغيرت حياتها من سهام المحترمه لسهام الشرموطه وسكنت في الشقه اللي جنب شيماء

تذكير بوصف شيماء " صدرها كبير مش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره "

واتعرفت سهام على نعمه مرات البواب

تذكير بوصف نعمه " ست أموره وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار وكسها كبير "

واتعرفت سهام على ابله منه مدرسه معاها في المدرسه

تذكير بوصف منه " لبسها جيبه واسعه وطويله وفوقها بلوزه وجاكت واسع ومحجبه وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وشعرها دهبي وبشرتها لونها ابيض وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير "

واتعرفت سهام على مدام منى ام طالب عندها في المدرسه ومرات محمد اخو محمود القواد

تذكير بوصف منى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها بني وطويل بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر "

واتعرفت سهام على مدام شاديه مرات استاذ عصام مدير المدرسه

تذكير بوصف شاديه " طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها صغنن وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف "

قررت سهام تروض هدى القواده مرات محمود القواد كلبه عندها

تذكير بوصف هدى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره ومش مدلدله مشدوده وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه وردي "


تذكير بالسلاسل السابقه

سهام وشيماء بقه اكتر من اخوات وخده شقتين قصاد بعض وبيطلعه اولدارات
كريم ابن سهام بينام مع سهام وشيماء وندى واسماء
ندى اتفتحت من كريم ونامت مع علي خطيبها وامها قالت ان علي اللي فتحها
نعمه مرات البواب بقت انتيمه سهام وشيماء التالته
اسماء وجوزها احمد رجعه من السفر وبيعمله تبادل
سهام قررت تنتقم من هدى وتخليها كلبه عندها
اتعرفت سهام على منه ومنى وشاديه عشان يعمله خطه للترويض

الجزء الاول

وقفنا السلسله اللي فاتت لما المجموعه قعده واتفقه هيعمله ايه واحمد هو اللي هيجيب هدى للمزرعه عشان يبدأه ترويضها عشان تكون كلبه عندهم وبدء احمد وجاب هدى المزرعه

اليوم الاول

خد احمد هدى وطلع اوضه النوم وطلعت وراه اسماء وندى
اول ما دخل قلع ملط

احمد لهدى : ادخلي مع اسماء غيري وتعالي ياجمل

ووقف احمد قدام الكاميرا وفضل يستعرض زبره الكبير

في اوضه عرض الكاميرات

شيماء : الزبر الجامد ده فشخني مرتين
سهام : وانا فشخني مره يالبوه
نعمه : وانا مش هسيبه لازم اجربه
سهام : وانتي يا شاديه انتي ومنى ومنه ايه رايكم
شاديه : انا اتناكت مره وانا غايبه عن الوعي بس لما عرفتكم قررت انحرف زيكم
منى : انا هتناك منه اكيد بعد منخلص مع هدى
منه : وانا بعدك مش هسيبه
سهام : هتخلصه ع الراجل براحه

عند هدى واسماء

اسماء : هندخل كلنا ملط عشان احمد بيحب ده
هدى : مش هنلبس خالص
اسماء : اه ياله

ودخلت هدى الاول لوحدها

ندى في نفسها " هدخل على احمد لاول مره ملط وهينيك غيري بس اكيد ممكن يعجبه جسمي وينكني "

اسماء لندى : انا عارفه بتفكري في ايه بس متخافيش احمد وعدك انه هينيكك فهينيكك قدامهم كلهم
ندى : يعني هتناك من زبر جديد غير كريم وعلي
اسماء : اه ياشرموطه يابتاعت علي

دخله التلاته على احمد وبدات اسماء تبوس هدى وتلعب في صدرها وندى تمص حلمتها وقام احمد يلعب في كسها ويحسس جسمها

هدى : امممممم اي امممممممم

ونيمه هدى على السرير وقعدت اسماء على بق هدى عشان تمص هدى كسها واحمد نزل بين فخاد هدى بيمص كسها
وبعد شويه بدلو بقا احمد بينيك بق هدى واسماء وندى بيمصه كس هدى
شويه وقلب احمد هدى ونيمها على ظهرها وفشخ رجلها ودخل كسها وبدء ينيكها بكل قوه وهو واقف ع الارض

هدى : ااااااه اي اااااه

طلع احمد زبره ونام على السرير ورجله ع الارض وقعدت على زبره بكسها وبدات تتنطط

هدى : اه اه اه اه اه اه

قامت ندى وقعدت بين رجل احمد على الارض وطلعت زبره من كس هدى وقعدت تمصه جامد

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : شوفه البت الفاجره مش قادره تصبر وعايزاه يفشخها وهو منسجم
شاديه : دانا قاعده هنا ومش قادره امسك نفسي مبالك بقا بنت صغيره وكسها هاج
شيماء : احنا ست ابطال ملناش حل وتقريبا هنفشخ بعض دلوقتي من الهيجان

في الاوضه عند احمد

نزلت اسماء جنبها ودخلت زبر احمد في كس هدى ومسكت ندى تبوس فيها
واشتغل احمد نيك جامد في كس هدى
قام احمد ونيم هدى وضع الدوجي ودخل كسها وناك جامد بكل قوه

هدى : اااااااه ااااااه اااااااه

وهو بينيك كسها شاف خرم طيزها هاج اكتر عليه من شكله وواسع قوي ام مطلع زبره ورشقه في خرم طيزها مره واحده وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااه

قامت ندى بتبوس احمد من هيجانها قام احمد منيمها على ظهر هدى وفشخ رجلها ودخل كسها براحه وفضل يدخل ويطلع برومانسيه جدا ويلعب في بزاز ندى ويضحك

ندى : اي اه اي اي اه اه اه

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : بنت الشرموطه مهديتش الا لما نكها
شيماء : يعني هي البت طلعه لمين مهي شرموطه وامها شرموطه واختها شرموطه واصحاب امها شراميط لازم البت تبقا شرموطه

في الاوضه عند احمد

نزل احمد ندى من على ظهر هدى واشتغل نيك بكل قوه في طيز هدى
وبدء يضرب طيزها بالكف جامد

هدى : اي اي اي اااه اااااه اي اي

ونام احمد على ظهره وقعدت هدى على زبره بطيزها بظهرها ونامت عليه وجابت ندى جهاز هزاز بيبريشن وشغليته وحطيته على كس هدى وبدات هدى صريخ جامد

هدى : اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه

ولبست اسماء زبر صناعي بحزام ودخلت كس هدى وناكه جامد الاتنين بكل قوه
اتنفضت هدى وبتقوم مسكها احمد جامد

هدى : ااااااااه انا اول مره ست تنيكني
اسماء : معانا هتشوفي كل جديد وتجربي حاجات عمرك مجربتيها
هدى : اااااااااااه لا صعب انا ملكه مينفعش ست تنيكني
احمد : اهمدي ياشرموطه خلينا نتمتع بيكي

بدء احمد ينزل في طيز هدى
وجابت ندى حبل وتنت رجل هدى ولفت الحبل على رجل وفخد هدى وربطيت جامد وربطيت الرجل التانيه واسماء واحمد بينيكو فيها جامد

هدى : اااااااااااه انتو بتعمله ايه فيا انا مينفعش اتكتف

وهما نيمين على طرف السرير في النص ربطيت ايد في السرير يمين وايد شمال جامد
وقامت اسماء وطلع احمد من تحتها
وربطه رجل شمال ورجل يمين
وربطه بطنها في السرير ولفه كذا مره
ولفه بزازها بالحبل جامد جدا كل بز لوحده وربطه الحبل في جنش في السقف

هدى : ايه ده انا ميتعملش معايا كده انا الملكه هدى انا هوديكم في داهيه بتربطوني ليه
اسماء : نسيت اقولك ان جوزي بيحب التعذيب
ندى : وبيعشق الاستسلام
هدى : انا الملكه هدى مبتعذيبش ومبستسلمش انا هحبيسكم لو عملته كده
اسماء : مش يمكن لما تجربي تحبيه
هدى : انا مينفعش اجرب ده عشان ده بتاع الكلبات بس
ندى : يعني هتبقي كلبتي

وطلع احمد الكرباج

في غرفه عرض الكاميرات

كل المجموعه بتضحك جامد

سهام : ايوه كده ميجيبهاش الا الشباب ولادي حبيبي
شيماء : الدرس الاول هيبدء
منى : اخيرا شفت هدى متكتفه وهتتعذب
منه : لازم نعمل كل اللي عملته فيا
نعمه : واكتر ياروحي اصبري
شاديه : هاخد حقي من محمود اخيرا

عند احمد في الاوضه

بدء احمد يضرب هدى بالكرباج جامد في كل حته في جسمها
وطلعت ندى وجابت مكنه النيك
اول ما شافت هدى مكنه النيك صاحت وزعقت جامد وبدات تصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ لأ لا انا مينفعش يتعمل فيا كده انا متحطيش ع المكنه

حطيت اسماء اكبر زبرين وظبطيت مقاس وارتفاع المكنه على كس وطيز هدى وبدات تدخل الزبرين وشغلت المكنه على اسرع سرعه

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه

وبدء احمد يضرب هدى بالكرباج تاني في كل حته في جسمها واسماء تضربها بالقلم جامد وندى بتلعب في شعرها

ندى : معلش ياكلبتي هو الترويض في اوله بيبقا صعب

داخل اوضه عرض الكاميرات

منه : حسي باللي عملتيه فيا واتفشخي دانا من يومها نفسي اشوف المشهد ده
شيماء : احنا نجحنا في اليوم الاول
سهام : انا في يوم خليت عادل ابن هدى نكني عشان اكسر عين كريم فلازم اخلي ابني يرفع راسه وينيكها
منى : ايوه بقا اوعي تخليه ينكني انا كمان عشان ابني ناكك يافجره
سهام : يمكن ياشرموطه

اتصلت سهام بكريم وبعتتله اللوكيشن

داخل الاوضه عند احمد

بعد وقت كتير فصل احمد المكنه وشلها لقه كس وطيز هدى بيتنفص

احمد : عندك حبه راحه

خرجه كلهم وبعد شويه دخل كريم وقالع ملط
اول ما شاف كسها طلع ع السرير وفضل يتفرج

هدى : وانت مين انت كمان
كريم : انا جاي اعشرك وهمشي ياكلبه
هدى : انا مش كلبه ولا عمري هكون كلبه انا هوريكم كلكم انا هعذيبكم عذاب اليم
كريم : مش لما تطلعي من هنا سليمه

ودخل كريم زبره في كس هدى وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااه اااااه ااااااه اااااه

وقعد يبدل على كسها وطيزها لحد منزل على وشها وعمل حمام كمان وخرج
وبعد شويه دخلت ندى بتبصلها وتضحك

ندى : ازيك ياكلبيتي انتي راحه لحد بليل ونكمل ياله باي
هدى : انتو مين ياولاد الكلب فكوني انا الملكه هدى فكوني

خرجت ندى وقفلت الباب

نكمل الجزء القادم

الجزء الثاني

وقفنا الجزء اللي فات لما احمد واسماء وندى ربطه هدى في السرير وضربوها بالكرباج وركبولها مكنه النيك وفشخو كسها وطيزها وعده النهار وجه الليل

في الانتريه قعدين كل المجموعه

سهام : مبسوط ياكريم خليتك تنيك هدى ام عادل وهجيب عادل يتفرج عليك وانت بتنكها كمان عشان ترفع راسك
كريم : تمام ياماما
منه : وانا مبسوطه عشان اتحطيت ع المكنه زي محطيتني
منى : وانا شويه وهبقا مبسوطه قوي

نفس اليوم بليل

دخل احمد فك هدى خالص

هدى : ايوه فكني ياكلب انت مفكر انك هتقدر عليا دانا هوريكم كلكم
احمد : انا هفكك عشان الفصل الاول خلص وهندخل الفصل التاني وده هيكون مفاجأه ليكي وبرضه حاجه جديده عليكي

فكها وخرج احمد وهي اترمت ع السرير ترتاح
فجأه اتفتح الباب ودخل ست زنوج ووقفه حواليها شفتهم هدى صرخت

هدى : لأأأأأأأأأأأه ازاي انا الملكه هدى مينفعش يتعمل عليا حفله زنوج

مسكها واحد زنجي من كتفها قومها وضربها قلم جامد

هدى : اااااه

قعدها الزنجي في الارض وبدء يدخل زبرو في بقها والتاني يشدها ويدخله هو كمان وينيك
قومها واحد ونيمها على طرف السرير وبيرفع رجلها قفلتها قام ضربها بالقلم جامد قامت فتحت رجلها
راح مدخل زبره مره واحده في كسها

هدى : ااااااه اااااااه اااااااه

وشالها اللي بينيك كسها ونزل خرم طيزها على زبر زنجي ودخل كله

هدى : اااااه اااااه اااااه

وبدأه ينيكه جامد جدا
وطلع اللي بينيك كسها على السرير ودخل واحد تالت في كسها معاه

هدى : اااااااه اااااااه اااااااااه اااااااه اااااااه

وفضله يفشخو في طيزها وكسها وبدلو ودخل مكانهم التلاته التانيين
ودخل واحد زبره في بقها ودخله في زورها وفضل ينيك جامد
وبعد علقه النيك رموها في الارض ونزلو لبنهم عليها وبعد شويه اتبوله عليها
ومسكوها نيموها على وشها وربطه ايدها ورا ظهرها وربطه رجليها في بعض وكل واحد رزعها بعبوص جامد في خرم طيزها وخرجه
بعد ما خرجه دخل احمد واسماء وندى

ندى : ازيك ياكلبتي
هدى بعياط : انا مش هرحمكم
اسماء : ده لو سيبناكي اصلا
احمد : اسكتي ياشرموطه خالص

ومسكوها من رجلها جروها ع الحمام وقعدوها جنب القاعده وحموها بميه ساقعه

ندى : حمو كلبتي بشامبو عشان تنضف وتعجب
هدى : ياولاد الكللابب

وبعد محموها خدوها ع السرير وقعدوها وهي مربوطه وجابه اكل واكلوها وشربوها عصير ونيموها على وشها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي الكام ساعه دول عشان الصبح في فشخ جديد

وقفله الباب وخرجه

في الانتريه قاعد احمد واسماء وندى وكريم

احمد : بصراحه ياجماعه احنا عملنا انجاز كبير وفشخنا اكبر قواده في البلد
اسماء : اه بس لازم يكون بلا رحمه دي ملكه يعني ممكن تعرف تفوق ومتتروضش
احمد : مفتكرش بعد كل الذل ده هتعرف تفوق
ندى : هما الجماعه منزلوش من اوضه عرض الكاميرا
كريم : نزله وانته جوه بس بيحسبه الافارقه فوق
اسماء : نعم
كريم : هما قاله مش عايزين فلوس وعايزين ينيكه السته وخدوهم شلوهم وطلعه فوق
ندى : طب ايه رايكم نطلع نتفرج عليهم وهما بيتفشخه

طلعه الاربعه فتحه اول اوضه لقه شاديه
شاديه نايمه على وشها والزنجي قاعد فوق طيزها الكبيره ومدخل زبره كله في كسها وبيشد ايدها الاتنين جامد وركبها اكنه راكب فرس وشاديه بتصرخ

شاديه : اااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه

فتحه تاني اوضه لقه منى
منى واقفه على رجل واحده وموطيه وماسكه في السرير والزنجي رافع الرجل التانيه وداخل كسها وبينيك بكل قوه

منى : ااااااه اااااااه اااااااه

فتحه تالت اوضه لقه منه
منه كتفها على الارض والزنجي رافع وسطها لفوق وفاشخ رجلها ومدخل زبره وهو واقف على رجله وبيقوم ويقعد بسرعه

منه : ااااااه اااااااه اااااااه اااااااه

فتحه رابع اوضه لقه نعمه
نعمه نايمه على طرف السرير والزنجي رافع رجلها وفشخها ومدخل زبره الكبير وبينيك جامد

نعمه : ااااااه ااااااااااه اااااااااه اااااااااه

فتحه خامس اوضه لقه شيماء
شيماء قاعده على زبر الزنجي وهو نايم ع السرير وهو شغال نيك جامد

شيماء : اااااااه اااااااه ااااااااه

فتحه سادس اوضه لقه سهام
سهام عامله وضع الدوجي ستايل والزنجي شغال تدقير خوابير بسرعه

سهام : اه اه اه اه ااي ااااه اي اي اه اه

بره الاوضه

اسماء : انا تعبت عليهم وعايزه اجرب الزنجي
احمد : بس ده يفلقك نصين بصي لاجسمهم وجسمك هما ابطال وسدين معاهم
ندى : وانا كمان هجرب
كريم : ياحبايبي سوسو واصحابها يسدو مع اي حد عشان اتعودو وخبريتهم لكن انته لسه اكساسكم صغيره
اسماء : انا هدخل عند سوسو
ندى : وانا هدخل عند شوشو

اول مدخلت اسماء وشافها الزنجي شدها ونيمها جنب سهام ونزل على كسها مص واكل جامد
وسهام قامت وقعدت على بق اسماء عشان تمص كسها
ودخل الزنجي راس زبره

اسماء : ااااااااه يالهوي لا خلاص اااااااه
سهام : مانتي داخله تجربي ومتعرفيش حاجه عشان كده قعدت على بقك وطلما الزنجي بدء يدخل زبره لازم هيدخل وهتتناكي فستحملي بقا
اسماء : مكنتش اتخيل كده اااااااااااه

دخل الزنجي نص زبره

اسماء : ااااااااااااااه

ودخله كله وبدء ينيك براحه

اسماء : اااااااااااه لا خلاص كفايه
سهام : لا انسي طلما دخل لازم ينيك وكسك حلو فلازم يتمتع بيه اتمتعي ياروحي
اسماء : اااااه ااااااه

بدء الزنجي يسرع وينيك جامد

في الاوضه عند شيماء

اول ما الزنجي شاف ندى قام ونيمها على طرف السرير وبدء يمص كسها الصغير
وطبعا شيماء بخبرتها عملت زي سهام وقعدت على بق ندى
بدء الزنجي يدخل راس زبره

ندى : ايه ده لا ده مش هيدخل عندي لا ااااااه ده كبير قوي لا خلاص انا اسفه بلاش سيبوني
شيماء : طلما دخلتي وقررتي تجربي يبقا متحرميش نفسك واتمتعي
ندى : اااااااااه ااااااااه ااااااااه

دخل الزنجي نص زبره وندى بتصرخ

ندى : ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ياااااااالهوووووووي

دخل الزنجي زبره كله وبدء ينيك براحه

ندى : اااااااااااه اااااااااااه

وبدء يسرع وينيك جامد وفجأه خرج زبره ومسك شيماء نيمها وفشخ رجلها وبدء ينكها جامد
وقامت ندى جريت على بره

بره الاوضه

ندى : يالهوي ده نيك الزنوج ده ليه ناسه وسوسو واصحابها ابطال

بصه لقه اسماء خرجت وقفلت الباب وجايه عليهم

اسماء : دول ابطال جدا عشان يستحمله الابطال الخارقين دول
احمد : انته خرجته ازاي
ندى : هو سابني ومسك شوشو فانا جريت خرجت
اسماء : سوسو فتحت رجلها وقليتله تعاله للبطل فسبني ورحلها قمت انا خرجت
كريم : طب كويس اديكم جربته عشان متفكروش تاني

نكمل الجزء القادم

الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات لما هدى جبولها ست زنوج فشخوها وهما مشيين طلبه الحساب كل واحد واحده منهم وكل واحد خد واحده فشخها

اليوم التاني

تاني يوم الصبح طلع احمد واسماء وندى وكريم

ندى : كلبيتي عامله ايه النهارده
هدى : لما هطلع من هنا هخليكي كلبه للعيال
اسماء : لو طلعتي ياحبيبتي

ومسكه هدى جروها وهي متكتفه وراحه على الزريبه
نيموها في وضع الدوجي ستايل وربطه رجلها في فخدها وربطه رقبتها بحبل في الارض وربطه رجلها وهي مفشوخه بحبل في الارض يمين وشمال

هدى : هتعمله ايه فيا ياولاد الكلب
احمد : متستعجليش كل حاجه هتحصل بس في وقتها

هدى نايمه فى وضع الدوجي ستايل وكلب كبير قوى لونه ابيض ومنقط اسود دخل وفضل يلحس كسها وركب كسها وبدء ينيكها وهدى بدأت اهااااااات والكلب عامل زى القطر يدخل ويطلع

هدى : اااااااه لا كلب لا انا الملكه هدى ميتعملش فيا كده ااااااه

وكذا كلب دخله واقفين يتفرجه

اسماء : ايه رايك يا كلبه
هدى : انتي بالذات هفشخك اصبري عليا اااااااااااااه

نزل الكلب من على هدى ووقف قدام هدى شافت زبره

هدى : انا الملكه ينكني كلب يا نهار اسود
بصت ندى لاسماء : ايه ده
اسماء : ده احمر وطويل وتخين واكبر من زبر الرجاله
ندى : هنجرب
اسماء : اكيد بس يخلصه مع الشرموطه

وطلع الكلب تاني وناك جامد لحد ماحاجه تخينه داخله في هدى

هدى : ايه ده ايه اللي داخل ده ااااااه

كانت بضانه كمان بتخش مع زبره يعني مبيخرجش الا لما ينزل
الكلب نزل بعد منزل جوه كس هدى

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : الكللابب دي هايجه جدا
شيماء : اكيد بينيكه صاحبيتهم وفاشخنها
شاديه : لا خالص بس شكلي كده هجرب
نعمه : وانا كمان بجد عجبني قوي
منى : انا هجت عليهم
منه : انا لازم اتناك منهم النهارده

في الزريبه

قام ناطط على هدى كلب تاني اسود ودخل زبره مره واحده وبدء ينيك جامد وهدى تصوت تحته

هدى : اااااااه ياولاد الكللابب اااااااه
ندى لاسماء : انا بصراحه جسمي سخن قوى وحلمة صدرى وقفت وحسه اني نفسي اتناك منهم
اسماء : سخنتي مش من كلب عشان دي حاجه غريبه قوى انتي اصلا طبعك هيجه
ندى : انا حسيت وانا بفكر ان كسى بيتنفض
اسماء : طب اصبري لما نطلع الشرموطه دي فوق هننزل انا وانتي
ندى : ايه رايك ياشرموطه ياكلبيتي اتناكى ده انتى كسك الكللابب هايجه عليه كلها
اسماء لندى : انتي مش على بعضك خالص روحي في اي جنب وخليهم يفشخوكي
ندى : طب متيجي
اسماء : لا انا حاليا مش عاوزه بس ممكن بعد شويه اعوذ

وهدى فى عالم تانى من الصويت

هدى : اااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااااه

نزلت ندى جنب الترابيزه وفلقست وضع الدوجي وخرم طيزها بان وسابت نفسها ام جه كلب بيجرى ونط فوقها وبيزوم ودخل زبره فى كسها

ندى : اااااه اااااه

اترعبت ندى وكان زبره كامل في كسها وقعد يدخل ويطلع بسرعة وزبره بيفشخ كسها
اسماء سخنت لقت احمد بيضحك

احمد : انزلي فلقسي جنب ندى اتناكي يالبوه ده انتى تعبانه ع الاخر ونفسك تجربي

نزلت اسماء فلقست جنب ندى كانت سخنت ع الاخر فسابت نفسها للكلب ومحسيتش غير بعمود نااااااااااااااار يدخل كسها وبدء نيك يدخل زبره ويطلعه عشر مرات فى الثانيه

اسماء : اااااه اااااااه

وندى مقدرتش تستحمل جتلها الرعشه علطول من زبره

ندى : اااااااااه مش قادره اااااااه
اسماء : ااااااااااااه الكلب زى ما يكون حاسيس بيا بيدخل زبره لحد الاخر وبينيك بعزم ما عنده وانا مش قادره ااااااااااااه
كريم : يامتناكين ياشراميط اتبسطه

وهدى نزل الكلب في كسها وطلع كلب اكبر واشد وبدء يدخل ويطلع نار وبسرعه وفضل ينيك جامد وهدى بتصرخ على الاخر لحد ما الرعشه جتلها ونزل جواها ونزل من عليها الكلب الكبير وطلع كلب تاني اشتغل بنفس القوه ولما نزل جواها نزل
وجه كلب جنب وشها ورفع رجله واتبول عليها
وهدى بتنهج ورجليها مفشوخه وخلصت خالص

احمد : ايه رايك مش احساس جديد عليك ياجمل
هدى وهي بتنهج : انا اتهنت كفايه كده حرام عليكم
احمد : مش روعه واحسن من الرجاله

كانت هدى عرقت وتعبت قوى علشان الكللابب نكوها كتير جدا
ومره واحده لقت كلب كمان نط عليها وهي بترد على احمد وهي مستسلمه من الاهانه ودخل بتاعه في كسها وهي مكنتش قادره تستحمل ومنهاره من الصريخ

هدى : اااااااااااه كفايه ارحموني
احمد : وانتي رحمتي حد
هدى : انا اسفه سيبوني
احمد : وده بدايه الاستسلام

قامت ندى واسماء بعد ما الكللابب فشخوهم وجم وقفه جنب احمد وكريم

ندى : عامله ايه ياكلبيتي مع الكللابب الجامده دي
احمد : بدأت تستسلم
اسماء : من تاني يوم ده لسه بدري

نزل الكلب وطلع كلب كبير فى الحجم والزبر واشتغل نيك جامد

احمد وهو بيضحك : الظاهر انك عجبتيهم ومش قدرين يبعده عنك
ندى : كلبيتي تعجب اي حد

وكلب تاني قعد يلحس فى وشها والكلب بينكها وهي بتتلوى تحته مش قادره من المتعه والاهانه

اسماء : ايه رأيك في الاهانه بس متعه ما بعدها متعه

شويه والكلب نزل بعد منزل لبنه جواها

‏راح احمد فكها من رقبتها والحبل اللي ربطين رجلها بيه في الارض وقلبها على ظهرها وربط رجل يمين ورجل شمال وهي متنيه زي مهيا وفشخها جدا وربط رقبتها تاني في الارض

‏هدى : كفايه ارجوك انا تعبت قوي
‏احمد : هو حلو الاستسلام بس لسه شويه

‏ام نط كلب عليها ودخل زبره كله ونكها جامد جدا

‏احمد : لسه هيركبوكي يالبوه طقم نيك تاني لسه اليوم طويل

بس الوضع ده كانه بينيكه في الطيز او الكس اللي زبرهم يدخل في بس الاكتر في الطيز واللي ينزل جواها ينزل ويطلع واحد تاني
وكانه بيلحسه وشها وبزازها واللي يرفع رجله ويعمل بول عليها

هدى : ااااااااه ارحموني انا تحت امركم سيبوني

مسك احمد كلب وقعده على بق هدى ودخل زبره في بقها وبدء الكلب يدقر

احمد : مصي يافجره

هدى مرضيتش راح احمد رزعها قلم فبدأت تمص جامد

كريم : انته طبعا مصيتو وخربتوها
اسماء : ده لازم
ندى : وهو احنا هنتناك من كلب كل يوم لازم منضيعش الفرصه
اسماء : يالهوي لما بضان الكلب دخلت فيا كنت هموت
ندى : اه ده متعب قوي بس جامد

شاف احمد كلبه في اوضه الكللابب ام راح وطلعها وجبها قعدها على بق هدى

احمد مصي كس الكلبه يا كلبه فمصت هدى كس الكلبه
فهجم كلب على كس الكلبه فوق بق هدى وفضل يدقر فيها جامد

احمد : مصي الكس والزبر ياكلبه

نزل الكلب في كس الكلبه وفضل كس الكلبه ينقط في بق هدى

احمد : ابلعي يا كلبه

وضربها قلم جامد
راحت الكلبه عملت بول على وش هدى

هدى : ارحموني انا تحت امركم
احمد : حلو الاستسلام ده

فكوها ومسكوها مش شعرها وخدوها ع الحمام حموها بميه سقعه وربطوها في السرير وهي قاعده واكلوها وشربوها وفكوها ونيموها على بطنها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي عشان بكره اجمد

خرجه ع الانتريه ملقوش المجموعه طلعه اوضه الكاميرات

شافه في الشاشه الست بطلات عملين وضع الدوجي ستايل والكلا ب راكبين عليهم وشغلين نيك فيهم

ندى : الكيف بيزل برضه
اسماء : وهو احنا هنلاقي كلاب كل يوم كله لازم يجرب

نكمل الجزء القادم
الجزء الرابع

وقفنا الجزء اللي فات لما المجموعه عمله حفله نيك لهدى بالكللابب والكللابب فشخوها واستسلمت

اليوم التالت

طلع احمد وكريم واسماء وندى فكه هدى اللي كانت مستسلمه خالص وربطه رجلها في بعض وايدها ورا ظهرها وخدوها ونزلو على الزريبه
ودخله اوضه ونيموها على دكه مرتفعه عن الارض على ظهرها وربطه ايدها في الدكه وربطوها من بطنها في الدكه وربطه رجليها كل رجل في فخدها وفشخوها وربطوها في الدكه
وفجأه دخل الحصان وقد انقطعت انفاس هدى

اسماء : ايه رايك في المفاجأه
هدى : لأ لأ لالالا لالا لأ لا ازاي ارحموني بلاش حصان انا هبقا تحت رجلكم
ندى : عارفه لو مكنتيش جامده وجامده قوي كمان ياكلبيتي مكنش زبر الحصان وقف

كان الحصان قد اخرج زبره بالكامل وهو منتصب على الاخر , بلونه الاسود الداكن الممشح بخيوط حمراء , ورأس زبره الورديه الضخمه التي كانت تنزل لبن جعل الدم يتجمد في عروق هدى وانفاسها تختفي في صدرها وعيونها تنظر الى الزبر بخوف ورعب وتصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ ارحموني
فكرت ندى هامسه : يا ويلي لو ده دخل كسي
بصتلها اسماء : لا متفكريش عشان ده يفلقنا نصين كفايه الزنوج كانه هيموتونا

ظلت هدى تحدق به وهو واقف لم يتحرك

هدى : بلاش ده وانا هبقا تحت رجليكم

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : اف على ده زبر ايه الجمدان ده
شاديه : انا شفته راكب مره الفرسه كانت بتفرفر تحته
شيماء : انا هكون الفرسه النهارده بعد ما يفشخ الكلبه دي
منى : لا اعقلي ده هيفرتكها ولو لمسك هيفلقك نصين
نعمه : ولا بيهمنا انا عايزه اجرب
منه : بعد ميخلص ننزل ونشوف

في الزريبه

مسك احمد الحصان وحط زبر الحصان قدام هدى وقربه من بقها وهدى خائفه وترتجف

هدى : بلاش وهكون تحت رجلك وتحت امرك وهكون كلبتكم
ندى : وفقتي تبقي كلبيتي
هدى : اه انا كلبيتك وتحت رجلك
اسماء : بس برضه هيزور كسك ويفلقك نصين

وامسكت اسماء زبر الحصان من وسطه ولكن قبضتها لم تستطع الامساك بالزبر الكبير بشكل مريح , انه تخين جداُ , فاستعملت يديها الاتنين , ويا للروعه … بداُت اسماء تدعك زبر الحصان بشكل بطيْ من فوق لتحت , ومن تحت لفوق , فوق وجه هدى .. انتفخ زبر الحصان بشكل مرعب , واصبحت رأس زبره الحمرا كبيره جدا … استمرت اسماء بالدعك , وكان وجه هدى في مواجه الزبر تماماُ …
‏وكانت بزاز اسماء تهتز مع كل حركه دعك لزبر الحصان , الذي بداْ يزوم ويخرج قليلاْ من لبنه وينزل على وجه هدى
‏بلغ الهيجان عند ندى درجه عاليه , ارتفعت انفاسها ودبت النشوة في ظهرها
‏وهاجت اسماء خاصه عندما لمست رأس زبر الحصان الحاره حلمة بزازها ..
ووضعت اسماء زبر الحصان بين بزاز هدى الكبار جدا , وامسكت ندى بزاز هدى وبدات تدعكهم في زبر الحصان , ولم تتوقف اسماء عن الدعك , والحراره المنبعثه من زبر الحصان والتي لمست بزاز ولحم هدى جعلها تزوم وتصرخ بشكل رهيب وفخداها يرتجفان وهي مفشوخه !

هدى : اااااااه ارحموني ارجوكم

اقتربت اسماء بزبر الحصان الى شفايف هدى

اسماء : مصي ياكلبه

بدات هدى تلحس زبر الحصان بلسانها فادخلته اسماء في بق هدى وبدات تمص جامد
فاخرجته وتابعت اسماء الدعك حتى رأس زبر الحصان قد اصبحت بلون الدم تمامآ … وصدر صهيل طويل من الحصان … وانفجر اللبن من زبر الحصان على بزاز ورقبه ووجه وداخل بق هدى , ليترات من اللبن اغرقها من فوق الى تحت
ظلت ترتجف هدى ولبن الحصان يسيل من وجهها ورقبتها وصدرها وبطنها وينقط على الارض !
وفجأه تبول الحصان غسلت اسماء جسم ووجه هدى به

هدى : كفايه اهانه بقا حرام عليكم انا اسفه
احمد : لسه اليوم طويل يا كلبه

اخذ احمد الحصان وادخله الاوضه وخرج ومعه حصان اخر

هدى : لا حرام عليكم كفايه كده

اوقفه احمد فوق كسها وجاءت اسماء ومدت يداها الى اسفل بطن الحصان قرب الخصيتين وبدات بلمسه وتدليكه ..
الحصان يبدو وكاْنه كان يفهم كل شي , فلم يخذلها , ما ان دعكته قليلاُ , حتى اخرج زبره الجبار بشكل سريع ومنتصب مثل الصخر … نظرت اليه اسماء وهي تدعكه

اسماء : انبسطي ياكلبه الزبر ده اكبر من بتاع الحصان اللي قبله
نظرت اليه هدى : يا ويلي .. ارحموني كفايه كده

‏ فكرت اسماء قليلا … وامسكت بزبر الحصان … بيديها الاتنين ..
وما ان لامست اسماء رأس زبر الحصان شفرت وفتحة كس هدى حتى انتصب وتصلب واندفع سريعا محاولاُ الدخول … ولم يستطع لكبر حجم رأس زبره الهائله …
ومن قوة صدمة زبر الحصان لكس هدى صاحت وصرخت

هدى : ااااااه بلاش ارجوكم ده هيموتني انا هبقا كلبيتكم
احمد : بعد النيكه دي نتكلم ياكلبه

ادركت اسماء انها يجب ان تمسك بزبره بيديها جامد وتوجهه قدر ما تستطيع … فامسكت به .. وبداْ يهجم .. وكانت رأس زبره كوحش كاسر مرعب يبحث عن ضحيه … امسكت اسماء وندى بالزبر جامد ووضعه على كس هدى الكبير الجامد
وبدء احمد في تدليك بطن الحصان وكريم وضع له برسيم حتى لا يستطيع الدفع وتشتيته … وبداْت هدى ‏ترتجف … والعرق ينهمر من كل بوصه من جسدها

‏هدى : ارحموني انا اسفه

وضعت اسماء زبر الحصان على كس هدى لاحظت ان رأس زبره هائله ومن الصعب جداُ ادخالها في كس هدى بسهوله

‏هدى : كفايه ارجوكم

‏بداْت اسماء عملية الدخول الصعب .. المؤلم
الذي ساعدها ان زبر الحصان كان صلباُ كالصخر … بداْت تضرب رأس زبره على زنبور هدى وتمريره على شفايف كسها .. وهدى تتاْوه

هدى : امممم اي كفايه بقا

ووضعت رأس زبره امام كسها تماماُ .. وبعد ان اخذت نفساُ عميقاُ … بداُت تضغط وتضغط وتضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااااه

وخرجت الدموع من عين هدى من فرط اللذه والالم الشديد !
عند الضغطه الثالثه دخلت راْس زبر الحصان بشكل كامل في كس هدى .. فصرخت

هدى : ااااااااااه ااااااااااه

ارتجفت يد اسماء … والجميع في صمت
رأس زبر الحصان الحساسه … اصبحت داخل كس هدى تقطعت انفاسها نهائياُ … تابعت اسماء الدخول وهدى تصرخ وتبكي .. ادخلت .. ادخلت … ادخلت

هدى : ااااااااااه لأ لأ لأ لأ كفايه

وضغط الحصان ضغطه على كس هدى فادخل ربع زبره . صرخن هدى من الالم .. وبكت .. وولولت . وكانت عواصف اللذه تجتاح جسد اسماء … وكان الحصان يشد الى الامام .. واسماء وندى ممسكه بزبره جيدآُ …فكان اكثر من نصف زب الحصان الهائل قد اصبح في داخل كس هدى … يتحرك .. يتضخم … مثل سيخ النار … يشويها من الداخل .. يضغط على معدتها .. امعائها … رحمها امتلاء بعضل زبر الحصان …. استمرت اسماء على هذه الوضعيه وهي ممسكه بزبر الحصان وهي تضغطه الى داخل كس هدى وتخرجه .. تضغطه وتخرجه ولكن ليس بالكامل

هدى : اااااااااااه ااااااااااه اااااااااه

فقد لاحظت اسماء ان رأس زبر الحصان المتضخمه في داخل كس هدى مستحيل ان تخرج بسهوله . نظرت ندى الى فتحه كس هدى فقد اصبحت بحجم ثقب واسع يملاْه زبر الحصان تخين غليظ جبار .. يدخل ويخرج فيه … وفي كل مره تشاهد كيف ان كل لحم كس هدى الداخلي وعضلاته تظهر الى الخارج مع كل دفعه تدفعها . حاولت ندى قدر المستطاع ان توسع من فتح رجل وفخاد هدى
بين نوبات اللذه والالم الجنونيين قد غابت هدى عن الوعي لمرات ومرات … الدموع النافره من عيون هدى اثارت اسماء .. حاولت ان تسحب زبر الحصان من كس هدى لترتاح وتتنفس قليلاُ … فتاْوهت هدى بشده من الالم … ولم تستطع اسماء فعل ذلك .. رأس زبر الحصان متضخمه بشكل رهيب في داخل كس هدى ومن المستحيل سحبها … وفهمت اسماء انها لن تستطيع فعل ذلك الا بعد ان يقوم الحصان بتنزيل لبنه وارتخاء عضوه

هدى : اااااه حرام كفايه ارحموني
اسماء : لا اجمدي كده ياكلبه عشان الزبر ده مش هيطلع الا لما يرويكي

اصبحت هدى تهلوس … نائمه تحته … واسماء ممسكه بما تبقى من زبر الحصان خارج كس هدى , محاوله تخفيف الضغط على كسها … لاحظت اسماء ان هدى عملت بول على نفسها اكثر من مره … وكل عضلات جسمها ترتجف … وعضلات فلقات طيزها متشنجه ومرفوعه لفوق عالاخر … فاحضرت ندى زبر صناعي وادخلته في خرم طيزها وبدات تنيك خرم طيزها بسرعه واسماء تتلاعب بزبر الحصان وتدخله وتخرجه بقدر ما تستطيع … وهدى تبكي .. وتبكي … وتبلع بريقها ان استطاعت

هدى : ااااااه اااااااااه ااااااه

ضغط الحصان ضغطه خفيفه , فاْصاب هدى ما يشبه الدوار العنيف , وصرخت

هدى : ااااااااااه اااااااااااه ااااااااه

اما الالم والمتعة الحقيقيين .. فقد حلا عندما بداْ الحصان يتهياْ لنزول لبنه … واين ؟ …. في داخل هدى .. في كسها .

اسماء : انا حاولت اطلعه معرفتش ياكلبه فستحملي الفيضان جواكي
هدى : ااااااااه ياويلي اااااااااه ياويلي

عرفت هدى ان اخراج زبره امر من سابع المستحيلات … فتهياْت للموجه العارمه من اللبن بداخلها … بداْ زبر الحصان بالتضخم اكثر فاْكثر … وهي تنوح وتنفخ وتصرخ

هدى : ااااه اااف اااااي اااااااه ااااف ااااف ااااااااه

وتفتح ندى فخاد وشفايف كس هدى قدر استطاعتها لتريح هدى قليلاُ عشان صعبت عليها .. ولكن لا فائدة , فتضخم زبر الحصان قد بلغ حدودا غير طبيعيه
حتى احست هدى وكاْن عظام حوضها ستتفتت من الضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااه

وبداْت هدى تحس بدفقات ونبضات تاْتي من راْس زبر الحصان .. فتصل الى دماغها فورا من فرط الالم والوجع والنشوة …. صهل الحصان صهيلاُ طويلآ … وضغط ساقيه قليلاُ … وانفجر اللبن من زبره في داخل كس هدى المشبوك بزبره بشكل محكم .. ضربت موجه اللبن الحار كالجمر كل خليه في رحمها ومبيضها وعضلات معدتها … نار واشتعلت فيها من الداخل … نظرت هدى الى كسها المخزوق بزبر الحصان الذي لا فكاك منه … ولم تستطع ان تقول سوى

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااي اااااااااااااااااااااااااه

وغابت هدى عن الوعي نهائياُ
مسك احمد يداها يجس نبضها فمازالت بها نبض وبعد خمس دقائق فاقت هدى وعندما استفاقت … كان زبر الحصان ما يزال في داخلها وكان ارتخى بشكل كبير … حركت اسماء زبر الحصان ببطئ الى الخارج .. وكان زبر الحصان قد بداْ يخرج من كس هدى بشكل طبيعي .. امسكته بهدوء … وسحبته قليلاْ قليلاُ وهدى تتاْوه بشدة … فكسها ممتلئ بلبن الحصان … سحبت وسحبت .. حتى لم يتبق الا رأس زبر الحصان الضخمه والتي بداْت تصغر … اخذت اسماء نفسآ عميقآ وسحبتها سحبه واحده وصرخت هدى من الالم

هدى : اااااااااااااااه

وكانت جدران وعضلات كس هدى الداخليه قد خرجت مع زبر الحصان الى الخارج … ما ان سحبت زبر الحصان حتى انفجرت نافوره من اللبن الحار خارجه من كس هدى بعلو اكثر من نص متر … كانت هدى تنظر مذهوله وهي تتلوي من فرط الالم والمتعة … كانت عضلات هدى وفخذيها يرتجفان وكذلك عضلات وفلقات طيزها وكذلك رجليها يتلويان ذات اليمين والشمال . اخذت اسماء زبر الحصان وامرت هدى باللحس ومصت هدى ولحست وبلعت اللبن حتى نظفته …. وادخل احمد الحصان الى الزريبه وسبوها ممده هكذا لاْكثر من عشرين دقيقة .. واللبن يتدفق وينقط ويسيل من فتحه كسها الذي بداْ يعود الى حجمه الطبيعي بعد ان كان قد اصبح مثل باب مغاره هائله مهجوره … فكوها وسبوها تقف فحاولت الوقوف … فاْرتجفت بشده .. واحست بالدوار والضعف … فجلست الى ان استردت انفاسها وتاْكدت باْنها قادره على المشي … وقفت .. نظرت اليهم … اقترب منها احمد وكريم وسندوها

احمد : ايه رايك ياكلبه
هدى : انا تحت امركم بس كفايه تعزييب وذل لحد كده
اسماء : هنفكر بس مفتكرش اللي موصيين عليكي هيوفقه
هدى : اعيش كلبه تحت رجليهم بس كفايه كده
ندى : هنتشاور معاهم ونرجعلك

وطلعه الاوضه وحموها واكلوها ونيموها وربطوها في السرير وطلعه الانتريه لقه المجموعه كلها قاعده

سهام : بعد اللي شفته حصل لهدى مفتكرش هجرب الحصان
شيماء : كلنا مش هنجرب ده بيموت
شاديه : انا شايفه ان مش كفايه ولازم نعذب اكتر
سهام : مين قال كفايه ده اللي جاي هيكون جامد جدا
منى : بس لازم تريح شويه عشان كسها يلم شويه
منه : اكيد ده بقا شارع
نعمه : اللي جاي ايه
سهام : ده بكره الصبح بقا هعرفهولكم

نكمل الجزء القادم

الجزء الخامس

وقفنا الجزء اللي فات لما احمد وكريم واسماء وندى خده هدى ونزلو بيها الزريبه وربطوها ودخل الحصان فشخها ونزل لبنه جوه كسها
وهنشوف المجموعه هيعمله ايه فيها النهارده

اليوم الرابع

الست ابطال ( سهام . شيماء . نعمه . شاديه . منى . منه ) يلبسون طقم الملكات عباره عن اندر وبرا جلد اسود ضيق وبوت طويل مع قناع جلد للوجه وفي يد كل واحده منهم كرباج
دخله الابطال الغرفه وتقدمت اسماء وفكت هدى وشديتها على الارض

اسماء : قومي عندك زياره بس تقيله شويه
هدى : حرام عليكم ارحموني

خرجت اسماء من الغرفه وقفلت الباب
اتعدلت هدي لترى ست بطلات

هدى : انته مين
سهام : في كلبه تسال برضه السؤال ده
هدى : كلبه
شيماء : متستغربيش هتتروضي وهتبقي احسن كلبه

ضربت منه الكرباج في الهوا وشدت هدى من شعرها

منه : ياله ياكلبه ياشرموطه عشان انتي بتاعتنا خلاص وهتتقطعي النهارده

ضربتها شاديه كرباج على طيزها وبدات صرخات هدى

هدى : اااااااااااااااااه
شاديه : احنا لسه عملنا حاجه داحنا لسه بنسخن

ضربتها منى كرباج على ظهرها

هدى : ااااااااااااااه
منى : لا اجمدي كده امال فين هدى الجامده

مسكتها شيماء من شعرها وبصت في وشها

شيماء : دانا هخلي كسك ينتهي ومينفعش تاني

وراحت تفه في وشها وضرباها بالقلم
وكانت هدى وخده وضع الدوجي فقعدت نعمه على ظهرها ومسكت شعرها

نعمه : ياله يا كلبه اتحركي وصلينا للحمام عشان ريحتك وحشه هنحميكي

متحركيتش هدى راحت سهام ضرباها بالكرباج على طيزها

هدى : اااااااااااه

اتحركت ع الحمام ودخلو حموها بمياه سقعه وخرجه وفضله الابطال يضربوها بالكرباج كل بطله على حته لحد ما وصله نص الغرفه
طلعت سهام احبال وربطيت كل ايد في حبل وربطه الاحبال في جنشين في السقف
وبدءه التعذيب بالكرباج على كل حته في جسمها من بزازها وبطنها وطيزها وظهرها وفخادها وضرب بالكف على خدودها وجسمها

هدى : ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ارحموني

طلعت شيماء زبر صناعي بحزام ولبسته ورفعت رجل هدى الشمال ودخلت كسها وناكت جامد
ولبست منه زبر صناعي بحزام ودخلت طيز هدى

هدى : ااااااااه انا تحت امركم نكوني زي متحبه بس بلاش تعزييب
سهام : لا ده النيك ده بنريحك بس لكن التعذيب مستمر

فكتها منى وقعديتها على كرسي مكنه النيك وكانت شاديه ركبت اكبر زبرين وربطوها في المكنه ودخلو الزبرين في طيز وكس هدى وشغله المكنه

هدى : اااااااه ااااااه
سهام : استمتعي ياكلبه

وطلعت سهام علبه سجاير وفرقت عليهم وكله كان بيشرب ويرمي طفي السجاره على هدى
ومنه كانت بتضرب هدى بالكرباج على بزازها وشاديه بتضربها بالكرباج على طيزها

سهام : ايه رايك ياكلبه
هدى : اااااه اااااه اااااه ااااااه ارحميني وانا هكون تحت امرك
شيماء : هتبقي كلبه مطيعه
هدى : وتحت رجلكم كمان
شاديه : وتنسي انك البرنسيسه
هدى : اااااااه هبقا كلبه
منى : وتسمعي الكلام وتنفذيه
هدى : هعمل اللي تأمره بيه
منه : طب بوسي رجلي
هدى : ااااااااه امووووووواه ااااااااه
نعمه : شطوره وتبوسي وتلحسي رجلي انا كمان
هدى : ااااااااه اموووووواه اااااااه

فكوها ورموها في الارض وخرجه
دخلت اسماء وندى قوموها رموها على السرير وربطوها بجنزير من رقبتها في جنش في الحيطه

ندى : الجنزير ده هديه منى يا كلبتي مبروك عليكي
اسماء : ايه رايك وانتي كلبه مش هتبقي عسل

هدى في صمت وبتعيط

اسماء بشخط : ردي
هدى : زي متحبي هكون انا تحت امركم
ندى : ايه العسل ده كلبيتي عسوله قوي

وقفله عليها ونزلو
المجموعه كلها دخلت الانتريه وقعده يتكلمه ويحكه ايه اللي جاي

شاديه : تفتكره كده سلمت ولا ايه
سهام : هو تقريبا بس برضه لسه عايزه اكسرها اكتر
منه : انا نكتها النهارده زي منكتني
شيماء : وانا كمان فشختها النهارده زي مفشختني
نعمه : شفتوني وانا ركباها حمار
منى : انا ضربتها حبه اقلام على وشها لوز
اسماء : انا هطلع البس الزبر الصناعي واركبها دلوقتي هقطع طيزها وكسها واتساله عليها للصبح
ندى : وانا هسيبك يعني انا هاجي افشخها معاكي
احمد : انا عايز انيك
كريم : وانا كمان

الكل صمت

احمد : مسمعتنيش ولا ايه انا عايز انيك
كريم : وانا كمان
شاديه : انا بتاعتك النهارده ياحمد
منى : وانا بتاعتك ياكريم
سهام : وكل يوم واحده لكل واحد بس بكره لا عشان عندنا حفله مفاجأه

قام احمد وكريم وشاديه ومنى ودخله اوضه الضيافه البلدي
وقامت اسماء وندى وطلعه غرفه المعدات وطلعه ملط ولبسين اكبر زبرين ودخله عند هدى في غرفه النوم
وطلعه باقي المجموعه يتفرجه من الكاميرات

دخلت اسماء الاوضه

اسماء : ازيك ياكلبه انا جايه انيكك
ندى : وانا جايه افشخك

مسكت اسماء هدى خليتها تقعد على الزبر بكسها وخديتها في حضنها ودخلت ندى الزبر في طيزها
وبدأه ينكوها بكل قوه

هدى : ااااااااااه
اسماء : معرفش تعبت عليكي فجأه قولت اطلع افشخلك كسك وطيزك
ندى : وانا اتعودي ياكلبيتي اني هنيكك كل يوم

في اوضه الضيافه البلدي

احمد ماسك شاديه من شعرها وبينكها في وضع الدوجي بكل قوه

شاديه : اااااه اااااه اااااه

وكريم ماسك منى نفس الوضع وبينيك جامد

منى : اااااه اااااه اااااه

احمد بيبص لكريم وبيضحك وبيبدل معاه وبينيك منى وكريم بينيك شاديه

في غرفه النوم

ندى بتنيك هدى جامد في كسها واسماء بتنيك هدى جامد في بقها

هدى : امممممممم

قامت اسماء ودخلت الزبر في كس ندى من ورا وبدات رزع في كس ندى والزبر بتاع ندى في كس هدى

ندى : ااااه اااااه ااااااه
هدى : ااااااه ااااااه ااااااه
اسماء : ايوه كده صرخه جامد بنيك شرموطي وكلبيتي مع بعض

في غرفه القاعده البلدي

احمد نايم وشاديه قاعده على زبره بطيزها وفاشخه رجليها وكريم بينيك كسها وبينيك جامد

شاديه : ااااااه اااااااه

شويه ونام كريم على ظهره وقعدت منى على زبره بكسها وخدها في حضنه ونكها احمد في طيزها

منى : اااااه ااااااه

في غرفه النوم

هدى واقفه على رجل واحده وسانده على السرير واسماء رافعه رجل ودخله كسها وندى ورا هدى بتنيك طيزها

هدى : ااااااااه
اسماء : انتي ايه مكنه لبن ايه اللي نازل ده كله
هدى : من كتر النيك كسي بينزل
ندى : وطيزك كمان بتجيب لبن
هدى : انا كده بجيب لبن من كل حته
اسماء : طب نسيبك ترتاحي بقا عشان عندك علقه الصبح
ندى : ياله باي ياكلبيتي

وخدوها حموها واكلوها وربطوها بالسلسله ونزله

في غرفه الضيافه البلدي

احمد منيم شاديه على ظهرها وفاشخ رجلها وفاشخ كسها وكريم نفس الوضع

شاديه : اااااه ااااااه
منى : اااااااه اااااااه
كريم بينزل جوه كس منى : اه اه اه اه
احمد بينزل جوه كس شاديه : اااااااه ااااااه
شاديه : ياا انا اتفشخت تعرف ان دي اول مره اتناك بمزاجي يعني شكلي هبقا شرموطه
احمد : وليا الشرف اني اكون اول واحد واعجبك
شاديه : اول مره كنت سكرانه تاني مره الزنوج خدونا غصب تالت مره الشهوه اللي شدتني للكلاب ودي الرابعه
كريم : وانتي يامنى شرموطه ولا ايه
منى : انا اول مره كنت مش حسه بنفسي وحبيت اسلم واجرب والتانيه روحت بمزاجي اجرب برضه طلعت علقه اغتصاب زنوج كانت مدبراها هدى ومره تالته كانت هدى وفشختني وجابت محمود جوزها فشخني والرابعه برضه هدى وجابت محمود ومحمد جوز منى وفرتكوني وفشخوني بمكنه النيك والخامسه الزنوح وخدونا غصب والسادسه الكللابب وكنت بجرب ودي سابع مره والاولى في الاستمتاع
احمد : ومش الاخيره وهفشخك دايمآ
منى : انا ابني سمير ناك سهام وشيماء في حفله نيك جماعي كانت للتلاميذ عليهم في الفصل وأتكيفه وكيفوهم
كريم : الفصل كله ناك سهام وشيماء
منى : اه وبفكر اجيب سمير ينيك المجموعه كلها
شاديه : وانا هكون اول واحده ياحبيبتي
احمد : احنا هنعمل مجموعه هنبقا رقم واحد

ونامه كلهم في حضن بعض للصبح

نكمل الجزء القادم

الجزء السادس

وقفنا الجزء اللي فات لما الست ابطال دخله على هدى وعذبوها وضربوها ونكوها
هنشوف هيعمله ايه اليوم ده

اليوم الخامس

بدء اليوم وطلع النهار واتفتح باب الغرفه اللي فيها هدى ودخل ست زنوج خارقين طول الزبر نص متر تقريبا
وبدون كلام فكه السلسله وقوموها والافريقي اللي قومها ضربها قلم جامد على وشها

هدى : اااااااه

وقعدها على الارض ودخل زبره في بقها وفضله يبدله على بقها ويضربه فيها
وخدها واحد منهم وقعدها ع السرير وضع الدوجي ستايل وبدء يدخل زبره في كسها براحه لحد ما دخل كله

هدى : ااااااااااه

وبدء ينيك جامد ويزود السرعه ويضرب بالكف على فخادها ويبدله عليها في الوضع ده كلهم
بدأت هدى تعيط جامد وهما نيك بلا رحمه

هدى : ااااااه ااااااااه اااااااااه ااااااااه

نام واحد منهم على ظهره ورجله على الارض وطلعت هدى وقعدت على زبره بكسها
ودخل واحد تاني في طيزها وفضله ينيكه جامد

هدى : اااااه اااااااه اااااااه اااااه

وجه واحد تالت ودخل معاهم في كسها وبدء نيكه بقسوه

هدى : اااااه حرام عليكم ارحموني انا تعبت ااااااه

دخله الست ابطال الاوضه ولبسين نفس لبس يوم التعذيب فرمه الزنوج هدى في نص الاوضه وكل واحد مسك واحده يقفش فيها ويقلعها معاده المسك اللي على وشها
قعده هدى وضع الدوجي في وسط الغرفه ونامت سهام على ظهرها ورفعت رجلها ومسكها واحد وفشخ كسها

سهام : ااااه اااااه ااااااااه

ونزلت سهام وطلعت شاديه واتناكت بكل قسوه

شاديه : ااااااه اااااااه اااااه

ونزلت شاديه وطلعت نعمه ودخل كسها واحد ودخل طيزها واحد وناكه جامد

نعمه : اااااه يالهوووووي ااااااه هتعور كده ااااااه
سهام : هما على طول الزنوج بيتغابه على البطل ده ليه ويكيفوها

ونزلت نعمه وطلعت منه ومنى وشيماء وفضله يبدله الابطال على ظهر هدى لاهانتها
وبدء الابطال يتبوله على وشها وجسمها لحد ما كل الزنوج نزلو شلالات من اللبن على وش هدى وبعد كده اتبوله عليها وغسله جسمها وركبه في رقبتها السلسله وخرجه كلهم

دخلت اسماء وندى عشان يحمه هدى وشديتها ندى بالسلسله وهي ماشيه على ايدها ورجليها

ندى : ياله ياكلبتي عشان هتستحمي عشان تنضفي

واسماء بتضرب على طيزها بالكرباج لحد الحمام

اسماء : ياله يامتناكه دانتي لسه عندك فشخ كتير

وحموها وطلعت ربطوها في السرير
نزله الابطال كلهم في الانتريه وقعده

احمد : انا اجازتي هتخلص كمان 5 ايام كده فاضل ايه
اسماء : انا شايفه انها كده بقت تمام
منى : وبقت تسمع الكلام
ندى : ومطيعه
شاديه : وبتمشي زي الكلبه
شيماء : بس لسه في حاجه معمليتهاش
منه : بعد الاهانه دي كلها ولسه في حاجه معمليتهاش
سهام : لسه حاجات كتير
نعمه : فاهمه دماغك ياسهام
كريم : اللي فاضل اني انكها تاني
منى : واجيب ابني ينكها برضه
شيماء : اللي جاي انها تهين نفسها
شاديه : ازاي
سهام : يعني تشتم نفسها
منه : وده هيحصل ازاي
نعمه : هنقوم دلوقتي ونعمل عليها دخله كلنا زي اللي فاتت وهنعزبها
شيماء : وكده هتقول كل اللي عايزينه
شاديه : انا لما منى قليتلي اللي هتنفذ سهام مكنتش مصدقه انك مجرمه كده
سهام : ولما نشتغل مع بعض هنبقا اخوات واكتر
منه : انا اللي مستغرباه اننا بننتقم من هدى عشان خليتنا اتناكنا ودلوقتي بنتفشخ عادي ومش بيهمنا
منى : وبرضه هننتقم منها
سهام : ايه رايكم النهارده الحفله علينا
شاديه : ازاي
شيماء : فهماكي . هنلعب لبعض
نعمه : ونفشخ ونهين هدى ونخليها تشتم نفسها
كريم : وانا واحمد نفشخها
احمد : وانا وانت نفشخهم
منى : وانا هبعت اجيب ابني سمير عشان يطلع معانا ويتمتع بيكم

بعد ساعتين وكانه جهزه كلهم بدون ملابس نهائي ولبسين المسكات وحضر سمير ابن منى
طلعه الاوضه عند هدى ودخله كل واحده مسكت واحده
ندى مع شاديه واسماء مع نعمه ومنه مع شيماء وسهام مع منى
واحمد وكريم وسمير مسكه هدى تقفيش ولعب وسمير نام على طرف السرير وهدى قعدت على زبره ونامت في حضنه وبدات تتنطط

هدى : امممم اه اي امممم

دخل كريم مره واحده في خرم طيز هدى

هدى : ااااااااااااه
سهام : سلمتك من الاه ياكلبه

ودخل احمد كس هدى مع سمير وناكه جامد

هدى : اااااه ااااااه ااااااه ااااااه

شاديه ماسكه ندى مفرتكاها دعك وتقفيش

ندى : امممم اه اممممم اي

نعمه ماسكه اسماء مقطعه كسها مص ولحس

اسماء : اه اي امممم اااه

وشيماء اكنها مصدقت مسكت منه لبست الزبر الصناعي وبتفرتك كس منه وبتدقر بغباء

منه : اااااااه اااااااه ااااي ااااي

ولقاء الجبابره سهام ومنى والاتنين جسمهم لبن والاتنين عملين وضع 69 وبياكله اكساس بعض
احمد بيدقر هدى بكل قوه وبيضربها بالكف على فخادها

احمد : قولي انا شرموطه
هدى : انا شرموطه
كريم : قولي انا لبوه
هدى : انا لبوه
سمير : قولي انا متناكه
هدى : انا متناكه
احمد : قولي انا خدامه تحت رجليكم
هدى : انا خدامه تحت رجليكم

هنا قامت سهام ووقفت

سهام : سيبوها

قام احمد وكريم وسمير
ربطيت سهام هدى بالسلسله وشديتها زي الكلبه

سهام : مبروك علينا الكلبه ياابطال

وقفت سهام قدام هدى وعملت حمام في بقها وشديتها وقعدت على كرسي وحطيت رجل على رجل

سهام : بوسي رجلي

دخلت هدى على رجل سهام وبسيتها راحت سهام حطيت رجلها في بقها

سهام : الحسي ومصي حلو

بدات هدى تمص وتلحس رجل سهام
فتحت سهام رجلها

سهام : خشي مصي كس الملكه بتاعتك ياكلبه
هدى : تحت امرك

وبدات تلحس وتمص كس سهام

منه : مش ممكن هدى الجامده مذلوله
سهام : ولسه

قامت سهام ومسكت هدى من السلسله

سهام : كله يقعد في الارض ويفتح رجله ياله ياكلبه بوسي رجل كل واحده وواحد وتمصي اكساسهم وزبرهم

مشيت هدى على ايدها لحد اول واحده شاديه باست رجلها وباست كسها ومصته وبعدها منى وبعدها شيماء وبعدها نعمه وبعدها ندى وبعدها اسماء وبعدها منه وبعدها سمير وبعده كريم وبعده احمد
مسك احمد راسها ودقر جامد في بقها ودخل زبره كله
سبيتها سهام راح قام كريم دخل زبره في طيزها من ورا ونام تحتها سمير ودخل زبره في كسها وبدأه نيك جامد
ورجعه الابطال كل واحده مع التانيه
شاديه لبسه زبر وبتنيك ندى ونعمه لبست زبر وبتنيك اسماء وشيماء لبست زبر وبتنيك منه وسهام لبست زبر وبتنيك منى وبدلو كلهم مع بعض لحد ما كل واحده ناكت السبعه
مسكت سهام هدى وعملت ليها وضع الدوجي ستايل على طرف السرير ودخلت الزبر في كسها وجت وراها شاديه ودخلت الزبر في كس سهام فجت وراها شيماء ودخلت الزبر في كس شاديه فجت وراها منى ودخلت الزبر في كس شيماء فجت نعمه ودخلت الزبر في كس منى فجت منه ودخلت الزبر في كس نعمه فجت اسماء دخلت الزبر في كس منه فجت ندى ودخلت الزبر في كس اسماء وفضله يدقره في بعض
قام سمير ودخل زبره في كس ندى راح قام كريم وبعبص سمير راح بصله سمير وضحك راح كريم مدخل زبره في طيز سمير راح سمير بصله وضحك

كريم : انت خول ولا ايه
سمير : لا هي الحركه عجبتني فسيبتك

قام احمد مسك كريم جامد ودخل زبره بقوه في طيزه

كريم : اااااه
احمد : هعشرك ياكيمو وهيعجبك

ونزل سمير في كس ندى ونزل كريم في طيز سمير ونزل احمد في طيز كريم

وقامه كلهم عمله حمام على هدى ونزله
وحمت ندى واسماء هدى وربطوها في السلسله واكلوها ونزله

نكمل الجزء القادم

الجزء السابع

وقفنا الجزء اللي فات لما دخل ست زنوج خارقين ومسكه هدى فشخوها ومسكه الابطال فشخوهم على ظهرها
وبعد ما مشيه الزنوج طلعت المجموعه وهانت هدى جدا وخلوها تشتم نفسها
ونشوف هيعمله ايه الجزء ده

اليوم السادس

تاني يوم الصبح طلعت اسماء وندى ونزلو هدى بالسلسله ماشيه ع ايدها لحد الزريبه
ودخلت في وسط الابطال السته وهما لبسين لبس التعذيب والماسك وبيضربوها بالكرباج
وطلع كلب كبير جدا وعفي وقوي وفضل يلحس وش هدى ولف لحس كسها وركبها ودخل زبره كسها وفضل يدقر جامد

سهام : ايه رايك في زبر الكلب
هدى : ااااه عفي قوي وجامد
شاديه : اتنكتي قبل كده من كلب
هدى : اااااه مره روحت لزبون وبعد منكني خله كلبه ينكني
منى : عشان كده عندك ميول ياكلبه
هدى : اااااه تقريبا كان الميول عندي بس مكنش ظاهر زي دلوقتي
شيماء : احساسك ايه وانتي كلبه
هدى : ااااااه احساس مجنون
نعمه : وايه رايك في الاهانه
هدى : ااااااه جميله واحساس جديد عليا
منه : ومكنه النيك
هدى : ااااه زبون مره كتفني وحطيني عليها وعجبتني
اسماء : تحبي تبقي كلبه عندنا ولا ترجعي لحياتك
هدى : اااااه مش عارفه احساسي بالحاله الجديده عجبني قوي وحبه اجرب
ندى : كلبتي حبيبتي

نزل الكلب جوه كس هدى ونزل وطلع كلب تاني ودقر جامد جدا لحد معشرها ونزل
راح سمير دخل زبره في طيز هدى وبدء ينيك راح نط عليه كلب ودخل زبره في طيزه

سمير : ااااااه

فضل الكلب يدقر في لحد معشره وسمير عشر هدى
وقعده كلهم يضحكه

سهام : ابنك طلع خول ياموزه
منى : مابنك خول برضه واحمد ناكه امبارح قدامنا
شيماء : حلو عشان هنحتاج خولات في اللي جاي
هدى : الشغلانه دي بتحتاج كل الاصناف
شاديه : هدى دي هتبقا خبره في المجموعه ياريت نستفيد منها
اسماء : دي فيديوهاتها هتجيب مشاهده بغباء
هدى : انا موافقه ابقا كلبه تحت رجلكم بس متفضحنيش وانا هعرفكم كل السكك ومن غير اي حاجه ومن غير معرفكم انته مين
سهام : انا هخليكي صاحبيتنا قدام الناس لكن ندخل البيت هنهينك وتبقي تحت رجلينا
شيماء : ومتفكريش تعرضيها علينا قدام حد عشان منفضحكيش ياكلبه يابتاعت الكللابب
شاديه : كل اللي بيحصلك ده متصور يعني اي خيانه او تفكير يعني هتتفضحي
هدى : انا موافقه
ندى : شطوره يا كلبتي
سهام : طب ياله ع العيشه ياكلبه

ودخلوها اوضه الكللابب وكل الكللابب محبوسه وسبولها اكل وسبوها وطلعه
كل المجموعه في الانتريه بعد مالبسه

سهام : انا عايزاك ياكريم تكلم عادل ابن هدى تقوله يستعد عشان جايب صاروخ وهتنكوها سوا
كريم : هو وحشك زبره ولا ايه ياسوسو
سهام : هخليك تنيك هدى قدامه
كريم : ايوه بقا هو ده الكلام
سهام : وانت ياأحمد عايزاك تنيك عادل قدام هدى
شاديه : دانتي زعيمه عصابه ياسهام
شيماء : سهام تعجبك قوي ياشاديه
منى : بس احنا هنشتغل ونفتح رجلينا لاي حد ولا عندك خطه
سهام : هدى اللي هتشغلنا وتظبتنا
شيماء : هدى علاقتها كبيره جدا وكده هتقدم كل العلاقات دي لينا
نعمه : يعني بعد متبقى تحت رجلينا هتشغلنا كلنا كل يوم
سهام : هنكمل باقي الخطه بكره الصبح ياله كله ينام واللي عايز يتمتع يتمتع
شاديه : كله مهدود وعايز يريح اكيد
احمد : بس انا عايز انيك وهاخد منه واطلع فوق
كريم : وانا هاخد نعمه عشان اجرب المربرب
سمير : وانا هاخد ندى اقطع كسها
شيماء : طب ياله يارجاله عايزاهم يتمتعه جامد

طلعه كلهم في اوضه واحده وبدأه يقلعه ويقفشه
وبدء احمد بيبوس منه وكريم بيرضع بزاز نعمه وسمير بيمص كس ندى

منه : اممممم امممم
نعمه : اممممم امممم
ندى : اي امممم اه اي اح

ونزل احمد على كس منه وبدء ياكله وكريم نزل بيمص كس نعمه وندى بتمص زبر سمير

منه : اااااه اااي اممممم
نعمه : اااي امممم ااااي

ونزلت منه تمص زبر احمد ونعمه بتمص زبر كريم وسمير نيم ندى على السرير ورفع رجلها وبدء ينيك كسها جامد

ندى : اااااه اااااه

مسك احمد منه قعدها على السرير وضع الدوجي ودخل كسها وبدء ينيك جامد

منه : اااااه اااااه

نام كريم ع الارض وقعدت نعمه بكسها على زبره وبدأت تتنطط

نعمه : ااااااه اااااااه اااااه

نزلت ندى وقفت ع الارض وسندت ع السرير وسمير رفع رجل ودخل كسها وبدء ينيك كسها

ندى : ااااااه اااااه ااااي

احمد طلع زبره من كس منه ودخل طيزها

منه : اااااااااه اااااااه

ونعمه عملت وضع الدوجي ودخل كريم كسها

نعمه : ااااي اااااه اااااي

ونزل احمد في كس منه ونزل كريم في كس نعمه ونزل سمير في كس ندى ونامه كلهم سوا

اليوم السابع

طلع النهار ودخلت اسماء وندى الزريبه وجابه هدى وطلعوها الاوضه وحموها واكلوها وجهزوها ونزلو
المجموعه قاعده في الانتريه

سهام : اليوم النهارده حلو
شيماء : تقريبا
نعمه : مالك يامكنه
سهام : النهارده جايبه واحد لهدى هيفلقها
شاديه : قربنا نخلص
سهام : اه قربنا خالص
منى : هنظهر ليها امته
منه : ياريت نظهر عشان اهنها وهي عرفاني
سهام : هيحصل قريب

بعد ساعات رن جرس الباب وقامت فتحت سهام

سهام : ازيك يامصيلحي
مصيلحي : ازيك يالبوتي عامله ايه
شيماء : ازيك يادكر
مصيلحي : ازيك يافجره وايه ده مدام شاديه واستاذه منه ومدام منى دانته عصابه بقا
سهام : هفهمك كل حاجه بس عزماك على واحده نار وانت عارفها برضه بس متجيبش سيرتنا خالص هي متعرفش احنا مين
مصيلحي : هعمل كل اللي عايزاه بس لازم اجرب ادابطال دول دانا ياما تعبت عليهم
سهام : هيحصل يامصيلحي بس دلوقتي تقلع ملط وتطلع فوق هتلاقي كلبه جامده فكها وفرتكها

طلع مصيلحي خد دش ودخل ملط

مصيلحي بزهول : مدام هدى ازاي
هدى : ايه ده مصيلحي بواب المدرسه انت معاهم يامصيلحي
مصيلحي : انا مش معاهم هما بعتولي عزمني عليكي بس انتي ايه اللي عمل فيكي كده دانتي ملكه وبتمناها بقالي كتير لكن تكوني قدامي بالمنظر ده وجاهزه كمان مكنتش اتخيل
هدى : هما اللي عمله فيا كده هما مين دول يا مصيلحي
مصيلحي : لا هما موصيين عليكي وقلولي مقولش هما مين
هدى : وانت هتعمل اللي قاله عليه
مصيلحي : بصراحه انا مش هعمل اللي قاله عليه
هدى : شاطر يامصيلحي وانا هديك اللي انت عايزه وزياده عشان انا تعبانه جدا ومتفرتكه
مصيلحي : اصبري ياجمل انا مش هعمل اللي قلولي عليه بس انا هقسمك نصين كمان في واحد دكر يشوف جمل مستسلم قدامه ويسيبه
هدى : هتنكني يامصيلحي
مصيلحي : دانا هفشخك

ودخل مصيلحي زبره في بق هدى ونكها جامد

مصيلحي : معلش بقا ياشرموطه هفرتكك عشان اتمنيتك كتير
هدى : تحت امرك يامصيلحي افشخني زبرك جامد

سمع مصيلحي الجمله وقلب هدى وضع الدوجي ودخل كسها مره واحده

هدى : اااااااااااااااه اااااااااااااااه
مصيلحي : اثبت ياجمل

وفضل مصيلحي يرزع في هدى جامد جدا

هدى : ااااااه ااااااه ااااااه

وقلب هدى على ظهرها وفتح رجلها جامد ودخل كسها مره واحده

هدى : اااااااااااه اااااااااااااه غبي غبي
مصيلحي وهو بيضربها بالاقلام على وشها : امال هما جيبني ليه عشان ادلعك دانا هفرتكك

في اوضه الكاميرات

شاديه : ايه الطور ده
منه : ده مبيفهمش
منى : ده هيعورها ويبوظها
نعمه : ده غبي جدا
اسماء : ده ازاي ده مجنون
ندى : هو اه بينيك بوحشيه بس ده ناك شيماء وسهام كتير
شيماء : ده اللي بيفشخنا
سهام : ده اللي بيقطع اكساسنا واستعدو عشان هيخرج ينكنا كلنا النهارده
اسماء : بس انا وندى لا طبعا
ندى : اختي حبيبتي
سهام : ده نفسه في الابطال
شيماء : وعلى حسب مهو كان تعبان عليكي هيفشخك
شاديه : دانا بقيت شرموطه قوي وبيتعبه عليا
نعمه : انتي مش شايفه جسمك عامل ازاي
احمد : انتي مدرعه يا شاديه
كريم : انته مفيش فيكم واحده مش جمل
سمير : هو انا مش هجرب الجمال
منى : هتجرب ياروحي مش انت عشرت ندى وقبل كده عشرت سهام وبتعشرني هتجرب كله
سمير : انا هجرب كله من النهارده وكله تحت امري
سهام : ياواد يا متمكن

نرجع عند هدى

هدى : اااااه انت مجنون اهده شويه
مصيلحي : دانا كنت بشوفك بتجنن ولما تيجي تحتي اهده طب ازاي

وقف مصيلحي هدى وسندت راسها ع السرير ومسك ايدها ودخل خرم طيزها مره واحده

هدى وقعت ع السرير : ااااااااااااه ااااااااااه ياغبي عورتني براحه انا تحتك مش ههرب نيك بس اهده

وفضل مصيلحي يدقر زي الحمار بكل همجيه جامد اكنه بينتقم وطلع من طيزها دخل كسها وهدى تسحف قدامه وترفس وتهرب وهو وراها زي القطر بيدقر جامد جدا

في اوضه الكاميرات

نعمه : اه ياكسي دانا كسي وجعني وانا بتفرج
شاديه : مستحيل ده ينكني
منى : ده حمار ده مينفعش يلمسني
منه : ده لو نكني هيفلقني نصين
سهام : كلكم هتتناكه منه النهارده
شيماء : ده السهره للصبح يافجر

عند هدى في الاوضه

مصيلحي زانق هدى في الحيطه وهي واقفه وبيدقر جامد

هدى : ااااه ااااه ااااه ااااه اااه

ومصيلحي ولا همه بيرزع جامد جدا
قعدها مصيلحي ع الارض واداها زبره تمصه وكان بيدخله كله ويطلعه في بقها وفضل يدعك زبره جامد ونزل شلالات لبن على وشها وصدرها وجسمها
وسابها مصيلحي وخرج استحمه ولبس ونزل ودخلت ندى واسماء حمو هدى وربطوها بالسلسله ونزلو

نكمل الجزء القادم

الجزء الثامن

وقفنا الجزء اللي فات لما جه مصيلحي ودخل ناك هدى بكل وحشيه وفرتكها ونزل للابطال
نشوف ايه هيحصل تاني

مصيلحي : انا عملت الصح وزياده
سهام : طول عمرك مفتري يامصيلحي
مصيلحي : انا عايزكم انته السته كده قدامي ع الاوضه
شيماء : خليك هادي كده عشان النسوان خايفين منك
مصيلحي : لا متخفوش دي بس عشان كان متوصي عليها جدا
سهام : ماشي يامصيلحي بما اني حفظاك فهو واحد بس اللي هتعمله وكل واحده وضع عشان عارفه انك غبي
مصيلحي : بس هزور الكس والطيز عشان طيازكم ابطال قوي
شيماء : ماشي يامصيلحي
سهام : ياله يانسوان عيزين نفرتك دكرنا
شاديه : وهو ده يتهد ده قطر
منى : ده طور هايج وهيعورنا
منه : انته كل همكم انه هيعوركم ده هيفضحني في المدرسه
شيماء : كان فضحنا احنا ياشرموطه
مصيلحي : متخفيش يا منه انا مش غبي بس وقت معوزك تكوني تحت امري متفهميها ياشيماء
شيماء : مصيلحي صاحب مذاج فمش هيستفاد حاجه من الفضيحه
سهام : وبعدين احنا بنكيفه من غير ميطلب يبقا هيفضح ليه
مصيلحي : طب انا عارفكم كلكم مش هتعرفوني بقالب الذبده ده
نعمه : انا نعمه من اصحاب سهام القريبين قوي
مصيلحي : نعمه واللي يكرها يعمه اموت انا في المهلبيه
سهام : وخبره وتعجبك قوي
مصيلحي : مقولتليش ايه رايكم في اللي عملته في الشرموطه اللي فوق
سهام : انت عملت الواجب بالطريقه الصح وعلمتها الادب
شيماء : دانت مجرم عملت اللي كان مطلوب وزياده
شاديه : وهتتحاسب بزياده
منى : زياده قوي
منه : دانت هتاخد حساب الشغل اللي جاي مقدم
نعمه : والشغل اللي بعده كمان
ندى تدخل عليهم : الغدا جاهز

يقومه كلهم يدخله ع السفرا وياكله وبعد كده يدخله اوضه الضيافه وكل الابطال يقلعه ملط ويقعدو قدام مصيلحي جنب بعض

سهام : اختار يا مصيلحي هتبدء بمين
مصيلحي : انا هبدء بترتيبكم كده من اليمين
سهام : دانت عايز تبدء بيا بقا
مصيلحي : مانا لازم ابدء ببطل الابطال
سهام : اتفضل تحت امرك يا مصيلحي

قوم مصيلحي سهام وقعدها في الارض تمص زبره
وقف زبر مصيلحي زي الخرسانه راحت سهام نامت على الارض ومصيلحي رفع رجلها ودخل زبره مره واحده

سهام : ااااااه

واشتغل مصيلحي نيك في سهام بغباء وجامد

سهام : ااااااه ااااااه اااااه
مصيلحي : هفرتك كسك ياشرموطه

وطلع مصيلحي زبره من كس سهام ودخل طيزها بغباء وجامد وناك بسرعه

سهام : ااااااااه اااااااه اااااه

وفضل ينيك بكل قوه وبعد كده سابها وقام وخد اللي عليها الدور وكانت شاديه

مصيلحي : ياله ياشرموطه تعالي
شاديه : براحه يامصيلحي عليا
مصيلحي : هو في شرموطه بتختار هتتناك ازاي

ومسكها مصيلحي وهي واقفه خلاها تسند ع الكرسي ورفع رجل ودخل كسها مره واحده

شاديه : اااااااه ااااااه
مصيلحي : اثبتي يامره

وفضل مصيلحي يدقر في شاديه جامد ونزل رجلها ع الكرسي وراح داخل طيزها مره واحده

شاديه : ااااااه ااااااه

قعد يرزع في طيزها جامد ويبدل يدخل كسها وسابها وراح ياخد اللي عليها الدور وكانت منه

منه : بص انا مرعوبه فبراحه عليا
مصيلحي : حاضر هوريكي البراحه بتاعي

عملت منه وضع الدوجي ودخل مصيلحي كسها مره واحده منه برقت وصرخت صرخه جامده جدا

منه : اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااي اااااااااااااااه
مصيلحي : ايه ياشرموطه هو انا ضربتك بالنار

وفضل يدقر بكل قوه ومنه تصوت بكل قوه وخرج من كسها وحشر زبره في طيزها مره واحده

منه : ااااااااااااااااااااه

ودقر جامد قوي طيز منه طلعت لبن كتير قوي وساب منه وقام ياخد اللي عليها الدور وكانت نعمه فنام مصيلحي على الارض قعدت نعمه على زبره بظهرها ودخلت زبر مصيلحي في كسها فمسكها مصيلحي من فخادها واشتغل مكنه

نعمه : اااااااااه ااااااه ااااه

ومصيلحي بلا رحمه وسرعه وفجأه نطرت نعمه ميه من زنبورها بكميه كتيره وصلت للسقف وغرقتهم كلهم

نعمه : اااااااه اااااااي ااااااه اااااي اااااااي اااااي
مصيلحي : ايوه كده الهيجان عالي قوي

واشتغل مصيلحي زي المكنه تحتها جامد جدا ورفعها ونزلها خرم طيزها على زبره ونعمه قلبت الدنيا صويت

نعمه : ااااااه ااااااه اااااااه

فضل مصيلحي يرزع في نعمه لحد ما جسمها ساب خالص راح نزلها مصيلحي وقام ياخد اللي عليها الدور وكانت منى

مصيلحي : تعالي يامهلبيه ياللي كنتي بتيجي المدرسه كان زبري بيمشي وراكي
منى : يالهوي يعني تعبان عليا من زمان
مصيلحي : اه يامهلبيه
منى : يبقا كسي هيتفشخ

مسكها مصيلحي نيمها على وشها ورفعت طيزها وفتحت رجليها ودخل كسها مره واحده

منى : ااااااااه اااااااه ااااااه يالهوي ايه الكهربه دي اااااه

وفضل مصلحي يتنطط عليها جامد ومنى تصوت وخرج من كسها ودخل طيزها وفضل يتنطط جامد جدا ومنى لزقه في الارض وبتصوت جامد

منى : ااااااه مفتري ااااااه ااااه

وسابها مصيلحي وقام يجيب اللي عليها الدور والاخيره شيماء

مصيلحي : وحش الوحوش وش السعد
شيماء : قطعت اكساس النسوان يامفتري
مصيلحي : والدور عليكي يا بطل
شيماء : واحشني نيكك يادكر

وقفت شيماء ومالت ع الحيطه ودخل مصيلحي كسها واشتغل مكنه ويرزع جامد

شيماء : اااااااه ااااااااه ااااااااه

فضل يرزع مصيلحي في شيماء ويبدل بين كسها وطيزها وطلع زبرو

مصيلحي : ياله اتجمعه عشان ترضعه

واتجمعه كلهم تحت زبر مصيلحي وراح منزل كميه لبن كتير جدا على وشهم كلهم وكلهم بدأه يلحسه زبره ووش بعض

مصيلحي : ايه رايكم يا شراميط
سهام : انت جامد قوي يامصيلحي
شاديه : انت عندك زبر جامد بس غشيم
منى : جامد جدا بس غبي
منه : انت فظيع خليت طيزي جابت لبن
شيماء : انت دكري
نعمه : انت طلعت مني بترول
مصيلحي : بعد كده اللي اعوزها متقولش لا
شيماء : بس مفيش مدرسه تاني
مصيلحي : ازاي يعني
سهام : اي مقابله هتكون هنا وبراحتنا
مصيلحي : ايوه كده دي شكلها هتحلو

قام مصيلحي مشي وكلهم دخله الاوضه يغيرو
اتفتح باب الفيلا ودخل كريم ومعاه عادل وقعدو في الصالون وطلعت ندى واسماء عند هدى

اسماء : ازيك ياكلبه
هدى : انا تمام قوي
ندى : وميولك
هدى : عالي قوي وشكلي اتعودت ومش هعرف ابعد عنه
اسماء : يعني حبه تخرجي من هنا ولا تفضلي معانا
هدى : انا حبه اخرج بس هفضل معاكم انا حبيت ده
اسماء : ده يشجعنا نسيبك على راحتك مع الضيف
هدى : انا تحت امركم
ندى : مش تعرفي الضيف ده مين
هدى : مين
ندى : ابنك عادل
هدى : نعم انا شرموطه اه لكن عمر ابني منكني
اسماء : هنقربكم من بعض شويه
ندى : هي نيكه وهتعدي
هدى : وانا موافقه
اسماء : بس في شروط
هدى : اتفضلي تحت امرك
اسماء : انتي واحده شرموطه وهو داخل ينكها ولا تساليه اي سؤال هتسلمي وبس واي كلام غير السلام هيبقا في عقوبه شرسه ولا انتي ولا هو هتخرجه من هنا
هدى : حاضر تحت امرك
ندى : هتفهميه انك جايه مع صاحبه تعمليلو مفاجاه
هدى : حاضر
اسماء : ومش هنعرفه انك كلبه كمان وهنفك السلسله ياله عايزاكي تفرتكيه
هدى : حاضر

خرجت ندى واسماء ونزل احمد خد كريم وعادل وطلعه وقبل ميدخله قلعه هدومهم كلها
دخل احمد ملط ووراه كريم وعادل واول ما شاف عادل امه وقف مزهول

عادل : ماما
هدى : حبيب ماما تعاله ياولا واحشني
عادل : هي الليله عليكي انتي
هدى : اه ياحبيب ماما كنت عملهالك مفاجاه وعايزه اشوف الدكر اللي جواك
عادل : مكنتي طلبتي مني في البيت
هدى : مانا عايزه اجرب اصحابك برضه انت مش شايف ازبارهم شكلها ايه وقفين على ماما
كريم : انت مش عايز تمتع اصحابك ولا ايه ياعادل دي ماما بطل
عادل : همتعكم اكيد وهتمتع معاكم يارجاله
هدى : ايوه كده ياروحي
احمد : طب مش هنفرتك ماما بقا ياله
عادل : ياله يا رجاله

قامت هدى على ركبتها ومسكت ازبارهم مص ومسكها احمد ونكها في بقها جامد ونزل كريم يرضع من صدرها الكبير جدا ونزل عادل يلحس ويمص كسها وفضل احمد يتغابه على بقها ويضربها بالاقلام

احمد : امك شرموطه قوي ياعادل وهنهنها جامد
كريم : انا هفشخها
هدى : نيكوني زي مانته عايزين قلهم نيكو ماما براحتكم ياحبيبي
عادل : نيكه ماما براحتكم وافشخوها

نام احمد على طرف السرير ورجله في الارض وقعدت هدى على زبره وفضلت تقوم وتقعد

هدى : ااااي اااااه ااااي

راح طلع عادل ودخل زبره في طيز هدى وفضل يدقر

هدى : اااااه ايوه كده نيك امك حلو زبرك جميل وكبير

وجه كريم دخل زبره في كس هدى مع احمد

هدى : اااااااه ااااااه

وفضله يدقرو جامد ويتغابه وقامه غيرو الوضع وهدى عملت وضع الدوجي ودخل عادل زبرو في كس هدى

هدى : ااااه ايه الحلاوه دي ياواد ياعادل زبرك حلو ااااي

قام احمد طلع عادل ع السرير ودخل معاه كس هدى وفجاه طلع زبرو ودخله في طيز عادل بكل غباء ومكنش عايز يدخل فضغط بغباء لحد مدخل كله

عادل : ااااااااااه ااااااااااه لا لا لا لا ااااااااه ااااااي
هدى : اجمد ياعادل انا مش هينفع احوش عنك اتناك واتمتع

فضل احمد يدقر في عادل جامد جدا وشد كريم هدى من تحتهم ودخل كسها وفضل ينيك جامد

هدى : اااااه اااااه

قعد احمد يرزع في عادل لحد ما نزل في طيزه وعشره
وراح خله هدى تمص زبره راح قام كريم مسك عادل ودخل زبره في طيزه ودقرو جامد لحد ما نزل في طيزه وعشره

عادل : اااااه ااااااه ااااااه
كريم : مبروك التعشير ياعدول يابن الشرموطه
احمد : امك الشرموطه بتاعتي وانت كمان هتبقا الخول بتاعي
هدى : وافق ياحبيبي عشان لو موافقتش هتوافق غصب عنك
عادل : انا تحت امركم
كريم : شاطر يابن الشرموطه

وقامه كلهم ونزلو وقابله سهام

سهام : ازيك ياعادل عامل ايه
عادل : متناك جامد ومتعشر
سهام : وتخرج من هنا متفكرش تنطق عشان لو اتكلمت الفيديو هينزل ع النت وهيبقا عليك طلب كتير
عادل : حاضر مش هتكلم
سهام : وامك دي صاحبيتي قاعده معايا يومين وهتروح
عادل : تمام انا همشي بقا
كريم : سلام يامتناك يابن الشرموطه اشوفك كمان يومين

وخرج كريم وكله طلع ينام

نكمل الجزء القادم

الجزء التاسع

وقفنا الجزء اللي فات لما مصيلحي نام مع ابطال قصتنا وفرتك اكساسهم وكريم جاب عادل وطلع ناك هدى
نشوف هيعمله ايه النهارده

اليوم التامن

طلع النهار وطلعت اسماء جابت هدى بالسلسله وماشيه على ايدها ورجلها ونزلو الزريبه دخلت هدى الزريبه لقت الست ابطال موجودين باللبس الجلد والقناع ودخلت لحد نص الزريبه

سهام : النهارده هتنامي مع الحصان وانتي مفكوكه عايزاكي تمتعيه
هدى : حصان تاني ده كان هيموتني اخر مره
شيماء : وهيفشخك المرادي عادي
هدى : انا تحت امركم
شاديه : عايزاكي تقطعي زبره
هدى : زي مانته شايفين

دخل احمد بالحصان والحصان تقريبا حافظ هدى اول مشافها زبرو شد جدا

منى : ده الحصان شافك هاج
هدى : امال هيعمل فيا ايه
منه : هيقسمك نصين
نعمه : خشي على الوحش ياكلبه

مسكت هدى زبر الحصان وفضلت تمص في جامد وتدعك في وتحاول تدخله بقها وتدعكه في بزازها الكبيره
قومتها سهام وحطيت الدكه ونيمتها عليها وفتحت رجلها وزقيتها تحت الحصان وحطيت زبر الحصان عند كسها راح الحصان رزعها خبور دخل ربع زبره

هدى : اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه
سهام : الحصان تعبان عليكي قوي
نعمه : اجمد يا بطل

وفضل الحصان يدقر جامد وهدي صويت جامد ومسكتها منى ومنه عشان متقعش وخرج زبر الحصان وراح رازعه تاني وفضل يدقر كسها جامد بكل قوه

سهام : كسك بقا واسع قوي احنا عايزين نسمع صوتك اعله
هدى : اااااه ااااااه اااااه اااااه
شاديه : ايه الزبر الخرسانه ده
منى : حبه تجربي ولا ايه
شاديه : لأ خالص دانا مرعوبه من شكله
نعمه : شكله جبار دي هدى زمان كسها باظ
سهام : هو هيبوظ بس مش دلوقتي بليل
منه : شكلك يا وحش ناوي على حاجه اجمد
سهام : حاجه هتجيب من الاخر
نعمه : هتقطعي زنبورها
سهام : مش للدرجادي بس حاجه هتعجبكم
هدى : اااااااه ااااااه ااااااه ااااااه

مسكتها سهام وعملت وضع الدوجي ستايل قدام الحصان وكأن الحصان مصدق لقه طيز فرسه وراح راشق زبره مدخل نصه

هدى : اااااااااه اااااااااااه

وفضل يدقر جامد جدا وهدى تصوت

هدى : ااااااااه ااااااااه اااااااااه

فضل الحصان يدقر هدى جامد وهدى تحته بتصوت جامد جدآ لحد ما الحصان جاب لبنه في طيزها

هدى : يالهوي ده نزل يجي اتنين كيلو لبن جوه
منه : يعني طيزك هتكبر اكتر من كده
سهام : دي هتبقه اجمد كلبه

ارتخه زبر الحصان وطلع من طيز هدى وطلع من خرم طيزها كميه لبن كتير

هدى : اااااه ااااه يطيزي اااااه
شاديه : انتي لو مكنتيش واسعه كان زمانك مغمه عليكي زي المره اللي فاتت
منى : لا هدى جامده
منه : هدى الجامده الشرسه مستسلمه
شيماء : اخيرا شفتك مزلوله

وطلعت سهام الكرباج وفضلت تضرب في هدى

هدى : ااااه اه اي اه اه اي
نعمه : هدى كده استوت وبقت كلبه جامده
شيماء : دي بقت فرسه
هدى : انا فرسه طول عمري بس الميول الجديد اللي زاد عليا
سهام : يعني انتي دلوقتي كلبتي وخدمتي
هدى : انا تحت امرك في اي حاجه
سهام : بس عشان شكلك قدام مجالك هتفضلي ملكه الكار بس قدامنا توطي وتبوسي رجلنا
شيماء : وهتطلع اولدرات التعذيب والساديه كلها
هدى : ده كده كرم منك ومتشكره انكم هتخله شكلي قدام زبايني زي مانا
شاديه : هو احنا هنخليكي كده عشان جمال عيونك احنا هنخليكي كده عشان تجيبي شغل وتشغلينا
هدى : مش لما اعرف انتو مين الاول وبعد كده هتبقه ملكات الكار كله
سهام : احنا مين هتعرفي بكره عشان باقي اليوم راحه لحد بليل ياله طلعوها فوق

مسكتها ندى من السلسله وشديتها على الاوضه
وطلعه كلهم قعده في الانتريه

سهام : احنا واخدين اجازه عشر ايام من المدرسه انا ومنه وشيماء وبكره اليوم التاسع وبعده العاشر والاخير
شيماء : هدى وانا معاها اتصلت بمحمود قالتله انها هتقعد مع خليجي اسبوع ومش هينفع اكتر من عشر ايام عشان ميقلبش الدنيا
سهام : متخفيش اخرنا بكره خلاص والحفله بعد بكره
شاديه : حفله ايه
سهام : هعرفكم دلوقتي كل حاجه
ندى : انا قايله لعلي اننا في البلد اسبوع فمينفعش نطول تاني عشان واحشني
سهام : واحشك برضه ولا وحشك زبره يالبوه
ندى : واحشني كله
نعمه : انا قولت لجوزي اني مع سهام في البلد فلازم ارجع للراجل زمانه لايص من غيري
شيماء : المره ازبار العماره وحشتها حرام عليكم
منى : انا بقا جوزي عارف اني مع زبون اسبوع ومش بيتصل يطمن عليا راجل واطي
منه : مهو تلاقيه برضه معاه شغل هو هينساكي الا بكس اجمد منك
شاديه : انا جوزي عارف اني هنا بس ميقدرش يجي الا بمزاجي لان بعد مسلمني لمحمود بقيت جامده عليه وبتحكم في وعارف اني معايا اصحابي ستات ورجاله
منه : انا بقا قاعده لوحدي محدش هيسال عليا
شيماء : ولا انا
سهام : متخفوش اخرنا بعد بكره وكل واحده ترجع لحياتها بس اكيد شغلنا مع بعض على طول
شيماء : طب احنا دلوقتي خلصنا على هدى وانتقمنا كلنا وهتشغلنا كمان واسماء هي وجوزها ليهم طريقتهم وهنحاول نظبتها معانا طب اللبوه الصغيره دي هنعمل فيها ايه
سهام : مش عارفه هي قضت الكام يوم دول في وسطينا واتناكت كتير واتعودت وشكلنا مش هنعرف نسيطر عليها
ندى : جوزوني وبعد كده هقنع علي بموضوعكم وهيبقا معانا وهعمل زي اسماء
سهام : اقناع علي ده بتاعي انا متخافيش وانا هكلم امه ونتفق على كل حاجه ونستعجل الفرح
شيماء : تعبانه انتي عليه ياسوسو
سهام : الواد بطل
شاديه : المهم دلوقتي ايه موضوع الحفله ده
سهام : اليوم الاخير هنبدء في من دلوقتي كل واحده هتعزم اي حد نكها وعجبها او واحده شغاله وحبه تضمها لينا
شيماء : دانتي كده عايزه تعملي حفله نيك جماعي
سهام : تقريبا بس انا عامله الحفله عشان هدى هتقدمني ليهم كلهم اني ملكه الكون
نعمه : ده الموضوع كبر عند سهام قوي
شاديه : متتغريش عشان منخفش منك
سهام : عيب داحنا اخوات بس عشان اسيطر ع السوق كله انا هعزم شخصيات تقيله قوي ودول اللي هيظبتونا ياله كل واحده تقعد تفكر وبكره نقعد وتقول هتعزم مين
منى : ماشي يابطل
اسماء : ياله نتغده غدوه الكوارع عشان شكل سوسو هتفرمنا
سهام : ياله يا ابطال اجهزه وعلى فكره بعد الغدا هنطلع لهدى كلنا عشان هنعمل اخر حاجه فيها وبكره هنعرفها احنا مين

قامه الابطال كلهم قعده ع الغدا

كريم : ماما في واحده صاحبيتي جامده جدا عايز اخطبها
سهام : اسمها ايه ياحبيبي وعرفتها ازاي
كريم : اسمها حسناء وعرفتها ع الفيس
منى : شقطها يعني
كريم : انا عرفتها واتقبلنا طلعت جامده اخر حاجه ومحترمه جدا
احمد : اكيد انا اول واحد هيمضي ياكيمو
كريم : تحت زبرك يا ابو حميد متتعزيش عليك
شيماء : موافق طبعا انها تتناك لانها هتبقا واحده مننا
كريم : انا موافق بس بعد الجواز عشان تبقا في ايدي
سهام : واهلها ايه اخبارهم
كريم : هي عايشه مع امها وليها اخواتها 3 بنات و2 شباب واختها الكبيره متجوزه
سهام : وطبعا لما تتشرمط هتجيب امها واخواتها
كريم : اكيد طبعا وكلهم بتقول اجمد منها يعني هي صاروخ يبقا هما مدرعات
شاديه : داحنا هنتمتع قوي كده
ندى : ولسه لو جبنا ام علي واخته مروه دي هتبقا مسخره اخر حاجه
سهام : اول متتجوزي هنغتصب شرين ام علي ومروه اخته اصبري
اسماء : وانا بعلنها من دلوقتي اول المدعوين يوم الحفله من عندي مدام نورا ام احمد جوزي واخته حبيبه
سهام : ده بجد ياأحمد نورا وحبيبه شرميط
احمد : هو انا بس اللي كنت بنكهم وفاتح حبيبه بس كان في واحد صاحبي عايز يعمل تبادل بمراته واختها وامهم قصاد مراتي وامي واختي وانا وافقت واسماء كلمتهم وعجبهم انهم يتناكه ويعمله تحرر وهعزم مصطفى صاحبي يوم الحفله
شيماء : يابن الشرموطه انت عارف هعزملك مين
احمد : مين
شيماء : طارق اللي بادل معاك بيا عشان يفشخ اسماء
اسماء : ده كان جامد قوي وفرتك كسي
شيماء : المرادي هيفشخ نورا
سمير : انا بقا دخليتي اول الشهر واول مخطبت اغتصبت خطيبتي وفتحتها وهي غلبانه عشان كده مسيبتهاش وحكت لاختها الكبيره المتجوزه راحت بعتيتلي عشان تقولي مسيبهاش دي غلبانه رحت فاشخ كس اختها وفي يوم كنت عندهم قولت للبت اقعدي هنا متتحركيش ودخلت على امها اوضه النوم فشختها وخرجت للبت قولتلها متخفيش هتجوزك برضه
منى : يابن الفجره انت فشخت عزه وبنتها دعاء انا كنت متخيله انك نكت ايه لكن دول كان صعب
سمير : ياماما انا جامد وهعزمهم يوم الحفله
ندى : جامد قوي ياسمير وعجبتني
كريم : هتسمحلي انيك خطيبتك يوم الحفله يابو سمره
سمير : اعتبرها بتاعتك ياحبيبي من دلوقتي
سهام : دي هتحلو قوي

قامه كلهم من ع الاكل وراحه الانتريه

سهام : وريني صوره للبت اللي عايز تخطبها كده ياكيمو
كريم وهو بيفتح الموبيل : في صوره وهي لبسه لبس خروج وفي صوره وهي بقميص نوم بعتتهالي واحنا بنتشاقه ع الشات
سهام : وريني كله
كريم : دي بلبس الخروج
سهام بنظره استغراب : ياراجل . وريني كده اللي بالقميص
كريم : حاضر . هي دي
سهام : يابن الشرموطه ياهبل . بصي ياشيماء
شيماء بتبص في الموبيل : يابن الهبله هي دي المحترمه
كريم : في ايه بس مالها
سهام : انت عارف هي شغاله فين
كريم : اه شغاله في محل بيع لانجيري وحاجات حريمي
شيماء : عارف ياكيمو ان الموزه دي من حريم هدى وايام مكنت بتروض شرموطه كانت من اول البنات هي واصحابها في المحل اللي فشخوني
كريم : نعم ازاي . ده كده هي واخواتها شراميط
سهام : ممكن لان هي خبره جدا
كريم : لا هو اكيد لان البنات اللي شغاله معاها في المحل اخواتها
شيماء : وهي واخواتها واكيد امهم بيتناكه من غمري صاحب المحل وبيطلعه اولدرات بمعرفه هدى ومحمود
سهام : اتجوزها برضه عشان تبقا جزء مننا مش هتفرق معاك هي كده كده كانت هتتناك
شيماء : هنعمل ايه ياملكه الكون
سهام : كله يلبس لبسه عشان طلعين لهدى
شاديه : هنعمل فيها ايه
سهام : انته هتكتفوها وتفشخوهالي وسيبولي الباقي
نعمه : اوعي تكوني هتقطعي زنبورها بجد
سهام : متخفيش انا هوقفه بس ياله بينا وبسرعه

طلعه كل الابطال لبسه ودخله اوضه هدى

شيماء : ازيك ياكلبه
هدى : انا كلبه جامده
شاديه : انتي كده خلاص بقيتي كلبه ومقتنعه وده حلو

مسكوها الابطال من ايدها ورجلها وفشخوها وطلعت سهام قرن فلفل احمر حار وقعدت تمصه

هدى : لا لا لا مينفعش كده انا تحت امركم بس بلاش فلفل حرام عليكم
شيماء : يالهوي دانا كسي حرقني اول مشوفته

دخلت سهام القرن وفضلت تنيك بيه هدى

هدى : بلاش هموت كده ارحميني لا لا

مسكت سهام قرن الفلفل وكسرته ودوقته لهدى وهدى تتنطط

هدى : لا لا نار نار لا لا بلاش

مسكت سهام كس هدى الكبير وفتحته ودخلت مره واحده تدعك كس هدى من جوه وبره بالفلفل وهدى صريخ جامد جدا وترفيص وتنطيط

هدى : اااااه لا لا ااااااه نار حرام عليكم اااااااه

وسبوها الابطال وفضله يتفرجه عليها وهي بتتنطط وسهام تضربها بالكرباج

هدى : ااااااه يالهوووووووي ااااااااه كسي كسي نار اااااه يالهوووووووي هموت

وسبوها الابطال وخرجه فجريت هدى ع الحمام لقت الباب مقفول بالمفتاح وبقت بتتنطط في الاوضه زي المجنونه

نكمل الجزء القادم والاخير

الجزء العاشر والاخير

وقفنا الجزء اللي فات لما هدى نامت مع الحصان وبعد كده طلعه الابطال الاوضه عند هدى ومسكوها وسهام حطيت قرن فلفل احمر حار في كسها وفضلت تتنطط
نشوف هيعمله ايه النهارده

اليوم التاسع

بدايه اليوم وسهام قاعده في الانتريه مسكت سهام الموبيل واتصلت بشرين ام علي خطيب ندى

سهام : ازيك يا مدام شرين
شرين : اهلا بيكي يامدام سهام
سهام : ايه اخبارك واحشاني
شرين : انا بخير بس انتي طولتي قوي في البلد
سهام : اصل انا جايه اخلص كل اللي عليا مره واحده وعشان بحب اوحش كل اصحابي ولما اقبلهم اقطعهم
شرين : انا ليا الشرف اكون صاحبيتك
سهام : صاحبيتي وهقطعك لما اقبلك
شرين : دانتي شقيه وشرسه بقا وانا معرفش ولازم استعدلك
سهام : اكيد لاني مش هرحمك ومش هتصعبي عليا
شرين : تصدقي كنت حساكي من اول يوم شفتك في
سهام : هتحسي وهطلع النار منك
شرين : دانا كده اسلم واقولك تحت امرك
سهام : وياترا مروه ليها في ولا
شرين : ولو ملهاش اعتبريها تحت امرك لو عجبتيني
سهام : دانا هعجبك قوي
شرين : هنشوف هتقدري عليا ولا
سهام : طب ايه رايك هستناكم يوم الخميس اللي جاي عشان نتفق على ميعاد الفرح
شرين : طب تمام قوي انا كنت هكلمك برضه ونتفق
سهام : انا مستنياكم هتشرفه وتنوره
شرين : حاضر ياحبيبتي وهنقعد نتكلم لما اجي
سهام : هنتكلم وهاخد مقاساتك كمان
شرين : بس اوعي صفوت ياخد باله احسن هو تعبان عليكي لوحدو ولو شافك مش هيسيبك
سهام : يامرحب بيه نخليه يشوف
شرين : دانتي مش سهله
سهام : شكلكم بتتشاقه مع بعض كلكم
شرين : لا خالص ده مجرد كلام
سهام : هنشوف يوم الخميس
شرين : تمام سلام
سهام : سلام

دخلت شيماء الانتريه وقعدت قدام سهام

شيماء : ايه يا صاحبتي الدنيا ماشيه تمام زي ما مرتبين ليها ولا ايه
سهام : لحد دلوقتي اه
شيماء : ناويه على ايه
سهام : ناويه اتناك جامد واتناك كتير واعلى واعلى
شيماء : بس ياريت منقعش من فوق احسن الوقعه وحشه
سهام : هتعزمي مين في الحفله
شيماء : انا هعزم اصحابي طارق وايمن وكمان مصيلحي وكام واحد جامدين اعرفهم وانتي
سهام : انا هعزم محمود وغمري والضابط حسام والاستاذ سعد واستاذ حسين مدير المدرسه ومدام شاهندا من اصدقائي وشويه عرب وكام واحد مصريين تقال وسامح وعلاء من اصدقائي وهعزم البنات اللي عند غمري وامهم عشان نفجأهم بكريم وهسيب استاذ عصام الناظر هتعزمه مراته

دخلت شاديه ومنى ومنه وقعده

سهام : هتعزمي مين يا شاديه
شاديه : انا هعزم عصام جوزي عشان محدش يعرف اني بتناك غيرو
سهام : وانتي يامنى
منى : محمد جوزي اكيد بس
سهام : وانتي يامنه
منه : بصراحه انا محدش يعرف اني بتناك فمش هعرف اعزم حد

دخلت نعمه وقعدت

سهام : احنا لازم نكون عدد طب وانتي يانعمه هتعزمي مين
نعمه : انا هعزم كام واحد من العماره بس جامدين

دخلت ندى واسماء واحمد وكريم وسمير

سهام : هتعزم مين ياأحمد
احمد : هعزم استاذ خالد المدير بتاعي في الشغل واستاذه فاطمه المدام بتاعته ومصطفى صاحبي ومراته جيهان واختها نورهان وامها سالي وهعزم ماما نورا واختي حبيبه خلي كله يتمتع
سهام : تمام قوي وانت ياكريم انا هعزملك حسناء واخواتها وامهم وانت هتعزم مين
كريم : طلعت شرموطه الفجره انا هعزم عادل بس
سهام : وانت ياسمير هتعزم مين
سمير : ولا اي حد عشان مبوظش الدنيا انا هتمتع بس
سهام : تمام وانتي يافجره ياصغيره
ندى : هعزم مين يعني اعزملكم على وافضحكم
سهام : لا خلاص وانتي يا اسماء
اسماء : انا تبع جوزي
سهام : طب الدور دلوقتي اننا نجهز كلنا بس انتي يا اسماء انتي وندى قبل اي حاجه هتطلعه تنظافه هدى وتبرده كسها وتدوها القميص الفاجر ده وبعد كده تنزلو تجهزو على فكره الحفله اسمها سكس بارتي يعني اللبس هيكون قميص نوم وكل مجموعه من المدعوين هيكون ليهم اوضه عشان يغيرو فيها واستضافه لمده يومين ويحضرو من النهارده واللي يحضر هيدخل الاوضه مش هيخرج الا في ميعاد الحفله والاكل والشرب هيجي لحد عندهم في الاوضه كل دي تعليمات تبلغوهم بيها
شيماء : الحفله دي بقا للنيك بس
سهام : الحفله دي مضمونها النيك وكله يتمتع بس مكسبها ان هدى بعد مجبتها تحت رجلي هتقدمني للجميع اني ملكه الكون يعني اي حد هيعوز حاجه هيكلمني انا وهدى هتبقا الوصيفه بتاعتي
شيماء : يعني اختك انتمتك بعد كل ده هتتركن ع الرف
سهام : ياهبله مانتي بتقولي اختي انتمتي ايه دخل اللي بنا في الشغل هدى هتبقا شغل لكن احنا مجموعه اللي بنا اكتر من الاخوات وانتي انا ياهبله
شاديه : فهمتك يعني هدى هتبقا وصيف بينك وبين اي حد لحد ما توصلي وهترميها
منى : لا وترميها ليه دي مكنه جامده وتجيب فلوس بغباء
سهام : بالظبط انا هوصل بيها لكن بضاعه الشغل اللي هو احنا كلنا وهي هنفضل مع بعض وتحت امر الشغل
نعمه : احنا هنكبر ببعض
منه : صح احنا كلنا جامدين وهنكبر ونوصل مع بعض ومش هيبقا بنا اي مشاكل ابدا
شيماء : بس عايزين نضم اعضاء جدد للمجموعه عشان نسيطر ع المجال والكار كله
سهام : الحفله دي معموله عشان كده وكله يوصل لكله ان في ملكه جديده وصلت وكل اللي معاها ابطال ومنهم الكبيره هدى
اسماء : وساعاتها هنجيب زباين تقال جدا
ندى : وانا هبقا شرموطه رسمي
سهام : انتي فاجره ياروحي ياله عشان هنبدء دلوقتي كله يقوم ويشوف هيعمل ايه في الفيلا من تنظيف وترويق وانا هتفق ع الاكل والشرب عشان يجي النهارده للعشا وبكره تلت وجبات طول اليوم وقبل اي حاجه تعمله التليفونات وتعزمه الناس

قامه المجموعه كل واحد راح قعد في مكان وعمل تليفوناته وعزم اللي اتفق عليهم
وكل واحد قام عمل الشغل اللي عليه وخله الفيلا نظيفه وركبه الدي جي وظبطه البار وطلعه كلهم عشان يجهزه ومش هيظهره الا بعد ابتداء الحفل واحمد واسماء نزلو لاستقبال الضيوف
وحضر كل الضيوف ودخله الغرف وفات الليل وجه النهار

اليوم العاشر

بعد ماكلهم فطره في الاوضه بدء النزول
نزل احمد لابس بوكسر واسماء لابسه اندر وبرا نزله اول الناس عشان ينظمه الحفله
محمود ومحمد نزلو بالبوكسر
علاء وسامح وايمن وطارق نزلو بالبوكسر وفانله حماله
منال وبناتها عبير وسعاد وسمر وحسناء اللي هيخطبها كريم نزلو بقمصان نوم نار
نزل مصيلحي وغمري بالبوكسر
نزل الظابط حسام ببوكسر وقميص نص كم ع اللحم مفتوح
نزل استاذ حسين مدير المدرسه بالبوكسر
نزل استاذ سعد لابس بكسر وفانله
والدي جي شغال مزيكا رقص واللي بينزل بيعمل مشروبه ويقعد على طربيزه
نزلت مدام شاهندا لبسه قميص نوم قصير ومعاها اختها راندا ولبسه قميص نوم قصير ومفتوح من قدام لحد الصره وتحته اندر ومارينا بنت راندا ولبسه اندر وبراه
نزل استاذ خالد مدير احمد لابس بوكسر ومدام فاطمه مراته لابسه اندر وبراه بس
نزل مصطفى صاحب احمد لابس بوكسر ومراته جيهان واختها نورهان وامها سالي لابسين قمصان نوم
ونزلت مدام نورا ام احمد لابسه قميص واخته حبيبه لابسه اندر فتله وبراه
ونزل سمير وعادل وكريم لابسين بوكسر وكريم مخلاش حسناء تشوفه
ونزل حبه مدعوين كبار رجاله وحريم
نزلت ندى لابسه اندر وبراه فتله
ونزل اخر واحد استاذ عصام ناظر المدرسه وصاحب العزبه لابس بوكسر وفانله

في الاوضه عند هدى

هدى لابسه طقم لانجيري فاجر
دخل عليها الابطال كل بطله لبسه طقم لانجيري افجر من التانيه اول ما شفتهم هدى وقفت وبرقت

منى : ايوه انا ياهدى انا منى اللي جوزي سلمني لجوزك نكني وانتي سلمتيني للزنوج فشخوني ودلوقتي انتي الكلبه بتاعتي
منه : وانا منه ياهدى اللي خليتي جوزك نكني وحطني على مكنه النيك ودلوقتي انتي الكلبه بتاعتي
شاديه : وانا اسمي شاديه جوزك في يوم جاب واحده وجه لجوزي وسكروني ونكني وانا انتقمت منه فيكي وخليتك الكلبه بتاعتي
شيماء : وانا شيماء اللي خليتوني من مدرسه محترمه لشرموطه محترفه بس دلوقتي انا اقوى وبقيتي كلبتي
نعمه : وانا اسمي نعمه معرفكيش بس اصحابي اتأذه منك فسعدتهم وخليتك كلبه ليا
سهام : انا سهام بطله الحكايه متقبلناش قبل كده بس اخترتك كلبتي عشان انتقم لاصحابي بس انا عايزاكي الوصيفه بتاعتي وهنحترمك كلنا قدام الناس زي موعدناكي وهتنزلي تعلني قدام كل اللي في الحفله اني ملكه الكون واي شغل هيبقا من خلالي
هدى : كل ده انتقام دانا كنت هموت
سهام : بس ايه رايك عجبتك
هدى : عجبتيني وكلكم عجبتوني جدا وهنبقا مع بعض ونشوف كل الحلو مع بعض
سهام : اعتبر ده وعد واتفاق
هدى وهي بتمدلها ايدها : ده وعد واتفاق وعندي ابطال هضمهم للمجموعه وهنكون مع بعض على طول
سهام : بعد اللي عملته فيكي مش هتخوني
هدى : اللي عملتيه طلع من جوايا ميول حبيته

مديت سهام ومسكت في ايدها وحطيت باقي المجموعه ايديهم

سهام : نتفق ان محدش يخون وهكون ملكه عليكي
هدى : نتفق وانا تحت امرك
سهام : طب ياله هننزل

نزلت المجموعه وطلعت ع المنصه سهام في النص يمنها هدى ومنى ونعمه شمالها شيماء وشاديه ومنه

هدى : ازيكم يا جماعه عاملين ايه كل سنه وانتم طيبين تقريبا نصكم يعرفني انا البرنسيسه هدى احنا عملين الحفله دي النهارده للمتعه وعشان هعلن عن مولد ملكه جديده هتسيطر على الكار كله اقدملكم ملكه الكون الملكه سهام وانا هكون بصفتي برنسيسه المجال كله هكون الوصيفه بتاعتها وكمان الاميره شيماء هتكون المساعده بتاعتها وباقي المجموعه الابطال منى ونعمه وشاديه ومنه وهكون انا ومجموعتي في خدمه الملكه سهام

بدء المدعوين بالتصفيق الحاد

سهام : اهلا بيكم في مملكتي وهكون عند حسن ظنكم للرجاله وبضعتنا معروضه قدامكم وللحريم ورجالتنا موجوده نفرجكم على جزء منها ياريت يتفضل احمد وايمن وطارق ومصيلحي وسامح وعلاء بالصعود

صعد احمد وايمن وطارق ومصيلحي وسامح وعلاء ع المنصه جنب الابطال

تكمل سهام : وهيكون عندنا جديد يومي يعني ممكن واحد يطلب واحده يروحله اتنين بنفس السعر وكذالك الحريم ممكن تطلب واحد يروحلها تلاته حسب قوتها وشغلها معانا
محمود : تكسبي ياسوسو

كل المدعوين صفقه تصفيق حار جدا

سهام : وبالمناسبه دي انا بعلن خطوبه ابني كريم من حسناء ياريت يطلعه ع المنصه

بصيت حسناء حواليها ولقت كريم داخل عليها اول ما شفته جالها زهول مسك كريم ايدها وطلع ع المنصه

سهام : مبروك ياكيمو هنلبس الشبكه يوم الجمعه عندهم في البيت والجمعه اللي بعدها الدخله

مسك كريم حسناء وباسها بوسه سكس نار
مع تصفيق كل المدعوين

منى : وفي يوم دخله كريم وحسناء هتكون دخله سمير وايه خطيبته

شيماء : اليوم ده هتكون دخله جماعيه في يوم واحد
هدى : مع الافراح دي ممكن الملكه الجميله تختار عروسه لابني عادل من بين المدعوين
سهام : انتي شاوري بس وهتكون تحت امرك يا هدهد
هدى وهي بتشاور على حبيبه : انا اختار العسل اللي قاعد هناك ده

ابتسمت حبيبه ودخل عليها عادل ومسك ايدها وقومها وطلع بيها ع المنصه واول ما طلع مسك شفيفها بوسه سكس نار

سهام : هيبقا يوم دخله جماعي نار مبروك وكده خلص دور الاولاد الصغار وجه دور الكبار وفي مجالنا ده الست اللي ملهاش راجل ضايعه وعشان نكمل الفرحه لازم كل اصحابي يتجوزه وانا اختارت لاختي وحبيبتي منه عريسها ايمن

وسط تصفيق الجميع جري ايمن ومسك منه شالها وفضل يلف بيها

تكمل سهام : واختي شيماء وعريسها طارق

طلع طارق ع المنصه وقعد على ركبه وباس ايد شيماء وهي في زهول

سهام : وكده اكون ظبط اخواتي ولو في اي واحده او واحد موجود وحابب يتجوز من حد موجود في الحفله بس هيكون متحرر يقول قبل ابتداء الجزء التاني من الحفله

نزلو الابطال من ع المنصه وبدء الرقص البلدي للحريم كلها

طلع سامح ع المنصه : لو سمحتي ياملكه انا عايز اعلن اني بتأسف لمراتي وحبيبتي اللي طلقتها وعايز اردها وياريت تطلع هنا دلوقتي ع المنصه وتقبل اعتذاري عبير انا هعمل اي حاجه تسعدك وتحت امرك

قامت عبير وطلعت ع المنصه وسط تصفيق الجميع ونزل سامح باس رجلها وقام حضنها

طلع علاء ع المنصه : بجد انته شجعتوني ع الجواز ممكن اتجوز ياصاحبي
سامح : اتفضل ياصاحبي
علاء : في واحده هنا جربتها مره نسيتني اسمي فبما انكم شجعتوني فممكن اتجوزها
سامح : مين يا صاحبي
علاء : سعاد اخت مراتك عبير ياريت تقبل وتطلع هنا حالا

قامت سعاد في زهول فشديتها شيماء لحد المنصه وطلعت راح خدها علاء حضن جامد وسط تصفيق الموجودين وفضله يرقصه ع المنصه

طلع غمري ع المنصه : شكرا لاخويا وحبيبي اللي شجعني على اني اطلع واقول الكلمتين دول الريس محمود اصل مينفعش الصغار يطلعه اجدع من الكبار انا بعلن اني هرد مراتي وحبيبتي منال وهنعيش زي ما الملكه سهام قالت متحررين ياريت توافق وتتفضل تطلع ع المنصه

قامت منال وهي مبتسمه وطلعت ع المنصه وسط تصفيق الجميع مسك غمري ايد منال وباسها

يكمل غمري : وفي حاجه محدش يعرفها منكم الا صاحبي وحبيبي وعشره عمري الريس محمود احب اعرفكم ان عبير وسعاد وسمر وحسناء يبقه بناتي والف مبروك وعقبال سمر

طلعت سهام ع المنصه : ايوه بقا ياغمري ياجامد طب عشان انت طلعت راجل جامد كده هناخد سمر لاخونا مصيلحي

نط مصيلحي من ع الارض وطلع ع المنصه وشال سمر ونزل بيها يرقصه وهو فرحان وسط تصفيق الجميع

قام استاذ سعد وراح على ترابيزه سالي : اتعرف بحضريتك
سالي : مدام سالي
سعد : وانا استاذ سعد استاذ كيمياء
سالي : تشرفت بحضريتك
سعد : انتي مرتبطه
سالي : ارمله
سعد : طب ممكن تطلعي معايا ع المنصه عشان هنعلن جوازنا وبعد كده هنتعرف اشمعنا هما

سالي في صمت طلعت معاه ع المنصه

سهام : الاستاذ سعد اتهور
سعد : اشمعنا انتو هو انا صغير ولا ايه

واشتغل الدي جي ورقصه ونزلو حمام السباحه وكان الجزء الاول من الحفله للتعارف وبدء الجزء التاني من الحفله وبدات مليطه وكل واحد يسيب مراته براحتها وهو كمان يكون براحته

الحاج غمري قاعد ع الترابيزه وقاعده جنبه منال ومطلع صدرها وبيلعب في
وصف منال " ست في اواخر الاربعينات بيضه جميله شعرها اسود جسمها بلدي صدرها متوسط ومدلدل عندها بطن خفيفه وفخاد عريضه طيزها كبيره ووسعه وخرمها باين بني غامق وكسها كبير وبارز وزنبورها كبير "

الاستاذ سعد قاعد على التربيزه وسالي قاعده جانبه ومدخل صباعه في كسها وهي مطلعه زبره وبتدعك في
وصف سالي " ست في بدايه الاربعينات جميله وشعرها اصفر وجسمها بلدي قمحويه وصدرها قد البرتقانه وحلمت صدرها بني غامق فخادها كبيره عندها طياز كبيره خرمها بني غامق وكسها كبير ولونه بني غامق وزنبورها كبير وظاهر وعندها شفايف كس كبيره "

طارق قاعد على حمام السباحه وجيهان قاعده على زبره بكسها وبتقوم وتقعد بسرعه
وصف جيهان " مدام في اوائل الثلاثينات بيضه جدا وعيونها جريئه شفيها حبه فراوله صدرها كبير ومدلدل وطيزها كبيره ومرفوعه جرمها واسع ولونه وردي عندها جناب كسها كبير وزنبورها كبير وعندها شفايف كسها كبار ولونهم احمر "

ايمن قاعد جنب طارق ومنه قاعده على زبره وبتتنطط بيعمله نفس الاوضاع وهيبدله مع بعض عليهم

سامح ماسك عبير وهما وقفين بيبوسها بوسه سكس حار نار ومدخل بعبوس في خرم طيزها الواسع وبيرفعها جامد
وصف عبير " مدام في اوائل الثلاثينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم اسود "

علاء قاعد ع الكرسي وسعاد قاعده بين رجله وبتمص زبره وعلاء مستمتع جدا من طريقه مص سعاد المحترفه وهيعمل تبادل مع سامح عليهم
وصف سعاد " بنت في اواخر العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها متوسط وبشفايف وزنبور متوسطين ولونهم اسود "

كريم ماسك حسناء مخليها سانده على الطرابيزه ومدخل زبره في كسها من الخلف وشغال مكنه
وصف سعاد " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها صغير وغامق والحلمه سوداء طيزها صغيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها صغير ومن غير شفايف وزنبور ولونه اسود "

مصيلحي زانق سمر في شجره ع الواقف ومدخل زبره في كسها وبيدقر جامد وسمر بتصرخ وتعيط
وصف سمر " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير ومدور وواقف وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار وطلعين بره كسها ولونهم اسود "

عادل منيم حبيبه على النجيله ورافع رجلها الاتنين وفشخها وداخل كسها وبينيك جامد
وصف حبيبه " بنت 18 سنه شعرها ناعم بني غامق شقراء شفايفها كبار جدا احمر فراوله عيونها عسلي صدر صغير وواقف وعالي وطيز صغيره بيضه ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي "

احمد زانق فاطمه على سلم حمام السباحه ومدخل زبره في طيزها وبيدقر جامد وقدامها اسماء نايمه وبيبوسه بعض
تذكير بوصف فاطمه " مدام في منتصف الثلاثينات جسم فرنساوي شقراء بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي " ‏

خالد ماسك اسماء منيمها على طرف حمام السباحه قدام فاطمه وبتبوس فاطمه ورافع رجلها وبينيك كسها جامد

سمير موقف مارينا سانده على شجره ورافع رجل وداخل كسها وبينيك جامد
وصف مارينا " بنت 16 سنه قمحويه شعرها اسود صدرها صغير وطيزها صغيره ومدوره وكسها صغير "

حسين قاعد على كرسي ونورا قاعده على زبره داخل كسها وبترقص بيه وحسين على اخره من المتعه
وصف نورا " ست في بدايه الاربعينات بيضاء جدا شعرها اسود وناعم شفايفها كبيره ولون الفراوله صدرها كبير ومدلدل طيزها كبيره ومرفوعه ومدوره كسها كبير وبومبيه بشفايف صغيره وزنبور صغير ولونهم وردي "

منى لابسه زبر صناعي كبير ونايمه ع الارض وقاعده شاهندا على الزبر بطيزها وشاديه لابسه زبر نفس الحجم ورفعه رجل شاهندا وفشخاها وداخله كسها
وصف شاهندا " ست في اواخر الثلاثينات بيضه شعرها اسود ناعم صدرها منفوخ ومدور وحلمتها كبيره وواقفه وكسها كبير ومفتوح وزنبورها وشفايف كسها ظهرين وخرجين بره ولونهم وردي

نعمه عامله وضع الدوجي ستايل وعصام مدخل زبره في كسها وبينيك جامد

نورهان نايمه على وشها على حمام السباحه ومحمد نايم فوقها ومدخل زبره في كسها وبيرزع جامد
وصف نورهان " بنت في بدايه العشرينات شعرها اسود وقاصه كاريه قمحويه رفيعه صدرها صغير جدا وطيزها صغيره وكسها صغير "

راندا عامله وضع الدوجي ستايل وحسام بينيك كسها جامد جدا بغباء
وصف راندا ست في اول الخمسينات بيضه بحمار عيونها عسلي شعرها اسود ناعم جسمها عريض صدرها كبير جدا ومدلدل لحد صرتها فخادها عريضه طيزها كبيره جدا وعاليا وعريضه خرم طيزها واسع قوي كسها كبير قوي زنبورها ظاهر من كسها وشفايف كسها كبيره ومدلدله بره كسها ولونهم بني فاتح "

مصطفى ماسك ندى ع الواقف وش في وش ورافع رجل ومدخل زبره في كسها وشغال نيك بكل قوه

وباقي المدعوين كل واحد مسك واحده وعمل وضع ونكها

سهام وشيماء وهدى ومحمود طلعه الاوضه اللي فيها الكاميرا
نامت شيماء ع الارض ورفعت رجلها راح محمود نام فوقها ودخل زبره في كسها وبدء ينيك
لبست سهام زبر صناعي وكتفت شيماء محمود في حضنها بايدها ورجلها ودخلت سهام طيز محمود

محمود : ايه ده ااااااه
سهام : اجمد يابو عادل دي نيكه خفيفه
محمود : انا الملك متنكش من النسوان بتوعي ااااه
هدى : نيكه وهتعدي يامحمود خليهم يتمتعه
شيماء : زمنك وزمن هدى انتها احنا زمنا اللي جاي
هدى : احنا هنشتغل لحساب سهام
سهام : ايه رايك في النيكه وعلى فكره الكاميرات في كل حته يعني لو مستسلمتش في فضيحه
محمود : انا تحت امركم

قامت سهام وقلعت الزبر ولبسته لهدى

سهام : انزلي نكيه نيكه جامده

نزلت هدى دخلت الزبر في طيز محمود ونكته نيكه بغباء

هدى : مراتك معملها افلام لو نزلت السوق هتكتسح المجال وهتتفضح ياريت نساعد سهام تكبر ونوصلها زي مهي عايزه
محمود : وانا تحت امركم ااااااااه
شيماء : وانا اتفشخت تحت
سهام : ايه رايك في نيكه الخول
شيماء : زبر محمود جامد ملوش دعوه بالميول

نزل محمود لبنه في كس شيماء وقامه ووعد محمود سهام انه هيكون تحت امرها وهيوصلها لكل اللي بتتمناه وكمان هدى وعدت سهام انها هتساعدها

وهنا تنتهي السلسله السادسه وهيكون لينا عوده في السلسله السابعه انتظرونا



 
  • عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: كازانوفا, shahersh, الأهلاوي و 37 آخرين
جامد اوي يا كبير استمر وياريت لو تنزل اجزاء كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: youssef flestenyyyy، عاشقالنسوان الكبيرة و Ahmed Sarokh
مش المفروض نزل منها جزئين والمفروض تنزل التالت كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تم أضافة الجزء الثاني والثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
عظمه على عظمه يافنان تسلم ايدك ياقلبي فعلا فنان فنان ومن اجمل ماقرات تحياتى لحضرتك
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشقالنسوان الكبيرة و Ahmed Sarokh
  • عجبني
التفاعلات: أم عبير
  • عجبني
التفاعلات: أم عبير
ممتازة
ف انتظار الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تسلم ايدك بس عوزين جزء اكبر يا جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف انتظار الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
ننتظر منك الجزء القادم شكرا لا تتأخر في التنزيل
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
➤ سابقا


تذكير بابطال قصتنا

سهام مدرسه في مدرسه ثانوي بنين وارمله محترمه بلبسها وطريقه كلامها

تذكير بوصف بطله قصتنا سهام " بزازها كبيره ومش مدلدله علي صدرها وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وشعرها اسود وبشرتها لونها ابيض من اللبن وكسها كبير "

وابنها كريم كان طالب معاها في نفس المدرسه وحاليا طالب جامعي وكريم دلوعه مامته لانه الابن الوحيد علي بنتين

وهما

اسماء بنت سهام متجوزه احمد وساكنه في الشقه اللي جنب سهام

تذكير بوصف جسم اسماء " صدر وسط متناسق وطيز كبيره وبيضه ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة "

وندي بنت سهام كانت طالبه في كلية اداب وحاليا قاعده في البيت

تذكير بوصف جسم ندى " صدر صغير وطيز صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي " ‏

اتعرفت سهام على ميس شيماء مدرسه معروف عنها في المدرسه انها شرموطه
واتغيرت حياتها من سهام المحترمه لسهام الشرموطه وسكنت في الشقه اللي جنب شيماء

تذكير بوصف شيماء " صدرها كبير مش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره "

واتعرفت سهام على نعمه مرات البواب

تذكير بوصف نعمه " ست أموره وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار وكسها كبير "

واتعرفت سهام على ابله منه مدرسه معاها في المدرسه

تذكير بوصف منه " لبسها جيبه واسعه وطويله وفوقها بلوزه وجاكت واسع ومحجبه وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وشعرها دهبي وبشرتها لونها ابيض وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير "

واتعرفت سهام على مدام منى ام طالب عندها في المدرسه ومرات محمد اخو محمود القواد

تذكير بوصف منى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها بني وطويل بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر "

واتعرفت سهام على مدام شاديه مرات استاذ عصام مدير المدرسه

تذكير بوصف شاديه " طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها صغنن وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف "

قررت سهام تروض هدى القواده مرات محمود القواد كلبه عندها

تذكير بوصف هدى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره ومش مدلدله مشدوده وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه وردي "


تذكير بالسلاسل السابقه

سهام وشيماء بقه اكتر من اخوات وخده شقتين قصاد بعض وبيطلعه اولدارات
كريم ابن سهام بينام مع سهام وشيماء وندى واسماء
ندى اتفتحت من كريم ونامت مع علي خطيبها وامها قالت ان علي اللي فتحها
نعمه مرات البواب بقت انتيمه سهام وشيماء التالته
اسماء وجوزها احمد رجعه من السفر وبيعمله تبادل
سهام قررت تنتقم من هدى وتخليها كلبه عندها
اتعرفت سهام على منه ومنى وشاديه عشان يعمله خطه للترويض

الجزء الاول

وقفنا السلسله اللي فاتت لما المجموعه قعده واتفقه هيعمله ايه واحمد هو اللي هيجيب هدى للمزرعه عشان يبدأه ترويضها عشان تكون كلبه عندهم وبدء احمد وجاب هدى المزرعه

اليوم الاول

خد احمد هدى وطلع اوضه النوم وطلعت وراه اسماء وندى
اول ما دخل قلع ملط

احمد لهدى : ادخلي مع اسماء غيري وتعالي ياجمل

ووقف احمد قدام الكاميرا وفضل يستعرض زبره الكبير

في اوضه عرض الكاميرات

شيماء : الزبر الجامد ده فشخني مرتين
سهام : وانا فشخني مره يالبوه
نعمه : وانا مش هسيبه لازم اجربه
سهام : وانتي يا شاديه انتي ومنى ومنه ايه رايكم
شاديه : انا اتناكت مره وانا غايبه عن الوعي بس لما عرفتكم قررت انحرف زيكم
منى : انا هتناك منه اكيد بعد منخلص مع هدى
منه : وانا بعدك مش هسيبه
سهام : هتخلصه ع الراجل براحه

عند هدى واسماء

اسماء : هندخل كلنا ملط عشان احمد بيحب ده
هدى : مش هنلبس خالص
اسماء : اه ياله

ودخلت هدى الاول لوحدها

ندى في نفسها " هدخل على احمد لاول مره ملط وهينيك غيري بس اكيد ممكن يعجبه جسمي وينكني "

اسماء لندى : انا عارفه بتفكري في ايه بس متخافيش احمد وعدك انه هينيكك فهينيكك قدامهم كلهم
ندى : يعني هتناك من زبر جديد غير كريم وعلي
اسماء : اه ياشرموطه يابتاعت علي

دخله التلاته على احمد وبدات اسماء تبوس هدى وتلعب في صدرها وندى تمص حلمتها وقام احمد يلعب في كسها ويحسس جسمها

هدى : امممممم اي امممممممم

ونيمه هدى على السرير وقعدت اسماء على بق هدى عشان تمص هدى كسها واحمد نزل بين فخاد هدى بيمص كسها
وبعد شويه بدلو بقا احمد بينيك بق هدى واسماء وندى بيمصه كس هدى
شويه وقلب احمد هدى ونيمها على ظهرها وفشخ رجلها ودخل كسها وبدء ينيكها بكل قوه وهو واقف ع الارض

هدى : ااااااه اي اااااه

طلع احمد زبره ونام على السرير ورجله ع الارض وقعدت على زبره بكسها وبدات تتنطط

هدى : اه اه اه اه اه اه

قامت ندى وقعدت بين رجل احمد على الارض وطلعت زبره من كس هدى وقعدت تمصه جامد

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : شوفه البت الفاجره مش قادره تصبر وعايزاه يفشخها وهو منسجم
شاديه : دانا قاعده هنا ومش قادره امسك نفسي مبالك بقا بنت صغيره وكسها هاج
شيماء : احنا ست ابطال ملناش حل وتقريبا هنفشخ بعض دلوقتي من الهيجان

في الاوضه عند احمد

نزلت اسماء جنبها ودخلت زبر احمد في كس هدى ومسكت ندى تبوس فيها
واشتغل احمد نيك جامد في كس هدى
قام احمد ونيم هدى وضع الدوجي ودخل كسها وناك جامد بكل قوه

هدى : اااااااه ااااااه اااااااه

وهو بينيك كسها شاف خرم طيزها هاج اكتر عليه من شكله وواسع قوي ام مطلع زبره ورشقه في خرم طيزها مره واحده وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااه

قامت ندى بتبوس احمد من هيجانها قام احمد منيمها على ظهر هدى وفشخ رجلها ودخل كسها براحه وفضل يدخل ويطلع برومانسيه جدا ويلعب في بزاز ندى ويضحك

ندى : اي اه اي اي اه اه اه

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : بنت الشرموطه مهديتش الا لما نكها
شيماء : يعني هي البت طلعه لمين مهي شرموطه وامها شرموطه واختها شرموطه واصحاب امها شراميط لازم البت تبقا شرموطه

في الاوضه عند احمد

نزل احمد ندى من على ظهر هدى واشتغل نيك بكل قوه في طيز هدى
وبدء يضرب طيزها بالكف جامد

هدى : اي اي اي اااه اااااه اي اي

ونام احمد على ظهره وقعدت هدى على زبره بطيزها بظهرها ونامت عليه وجابت ندى جهاز هزاز بيبريشن وشغليته وحطيته على كس هدى وبدات هدى صريخ جامد

هدى : اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه

ولبست اسماء زبر صناعي بحزام ودخلت كس هدى وناكه جامد الاتنين بكل قوه
اتنفضت هدى وبتقوم مسكها احمد جامد

هدى : ااااااااه انا اول مره ست تنيكني
اسماء : معانا هتشوفي كل جديد وتجربي حاجات عمرك مجربتيها
هدى : اااااااااااه لا صعب انا ملكه مينفعش ست تنيكني
احمد : اهمدي ياشرموطه خلينا نتمتع بيكي

بدء احمد ينزل في طيز هدى
وجابت ندى حبل وتنت رجل هدى ولفت الحبل على رجل وفخد هدى وربطيت جامد وربطيت الرجل التانيه واسماء واحمد بينيكو فيها جامد

هدى : اااااااااااه انتو بتعمله ايه فيا انا مينفعش اتكتف

وهما نيمين على طرف السرير في النص ربطيت ايد في السرير يمين وايد شمال جامد
وقامت اسماء وطلع احمد من تحتها
وربطه رجل شمال ورجل يمين
وربطه بطنها في السرير ولفه كذا مره
ولفه بزازها بالحبل جامد جدا كل بز لوحده وربطه الحبل في جنش في السقف

هدى : ايه ده انا ميتعملش معايا كده انا الملكه هدى انا هوديكم في داهيه بتربطوني ليه
اسماء : نسيت اقولك ان جوزي بيحب التعذيب
ندى : وبيعشق الاستسلام
هدى : انا الملكه هدى مبتعذيبش ومبستسلمش انا هحبيسكم لو عملته كده
اسماء : مش يمكن لما تجربي تحبيه
هدى : انا مينفعش اجرب ده عشان ده بتاع الكلبات بس
ندى : يعني هتبقي كلبتي

وطلع احمد الكرباج

في غرفه عرض الكاميرات

كل المجموعه بتضحك جامد

سهام : ايوه كده ميجيبهاش الا الشباب ولادي حبيبي
شيماء : الدرس الاول هيبدء
منى : اخيرا شفت هدى متكتفه وهتتعذب
منه : لازم نعمل كل اللي عملته فيا
نعمه : واكتر ياروحي اصبري
شاديه : هاخد حقي من محمود اخيرا

عند احمد في الاوضه

بدء احمد يضرب هدى بالكرباج جامد في كل حته في جسمها
وطلعت ندى وجابت مكنه النيك
اول ما شافت هدى مكنه النيك صاحت وزعقت جامد وبدات تصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ لأ لا انا مينفعش يتعمل فيا كده انا متحطيش ع المكنه

حطيت اسماء اكبر زبرين وظبطيت مقاس وارتفاع المكنه على كس وطيز هدى وبدات تدخل الزبرين وشغلت المكنه على اسرع سرعه

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه

وبدء احمد يضرب هدى بالكرباج تاني في كل حته في جسمها واسماء تضربها بالقلم جامد وندى بتلعب في شعرها

ندى : معلش ياكلبتي هو الترويض في اوله بيبقا صعب

داخل اوضه عرض الكاميرات

منه : حسي باللي عملتيه فيا واتفشخي دانا من يومها نفسي اشوف المشهد ده
شيماء : احنا نجحنا في اليوم الاول
سهام : انا في يوم خليت عادل ابن هدى نكني عشان اكسر عين كريم فلازم اخلي ابني يرفع راسه وينيكها
منى : ايوه بقا اوعي تخليه ينكني انا كمان عشان ابني ناكك يافجره
سهام : يمكن ياشرموطه

اتصلت سهام بكريم وبعتتله اللوكيشن

داخل الاوضه عند احمد

بعد وقت كتير فصل احمد المكنه وشلها لقه كس وطيز هدى بيتنفص

احمد : عندك حبه راحه

خرجه كلهم وبعد شويه دخل كريم وقالع ملط
اول ما شاف كسها طلع ع السرير وفضل يتفرج

هدى : وانت مين انت كمان
كريم : انا جاي اعشرك وهمشي ياكلبه
هدى : انا مش كلبه ولا عمري هكون كلبه انا هوريكم كلكم انا هعذيبكم عذاب اليم
كريم : مش لما تطلعي من هنا سليمه

ودخل كريم زبره في كس هدى وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااه اااااه ااااااه اااااه

وقعد يبدل على كسها وطيزها لحد منزل على وشها وعمل حمام كمان وخرج
وبعد شويه دخلت ندى بتبصلها وتضحك

ندى : ازيك ياكلبيتي انتي راحه لحد بليل ونكمل ياله باي
هدى : انتو مين ياولاد الكلب فكوني انا الملكه هدى فكوني

خرجت ندى وقفلت الباب

نكمل الجزء القادم

الجزء الثاني

وقفنا الجزء اللي فات لما احمد واسماء وندى ربطه هدى في السرير وضربوها بالكرباج وركبولها مكنه النيك وفشخو كسها وطيزها وعده النهار وجه الليل

في الانتريه قعدين كل المجموعه

سهام : مبسوط ياكريم خليتك تنيك هدى ام عادل وهجيب عادل يتفرج عليك وانت بتنكها كمان عشان ترفع راسك
كريم : تمام ياماما
منه : وانا مبسوطه عشان اتحطيت ع المكنه زي محطيتني
منى : وانا شويه وهبقا مبسوطه قوي

نفس اليوم بليل

دخل احمد فك هدى خالص

هدى : ايوه فكني ياكلب انت مفكر انك هتقدر عليا دانا هوريكم كلكم
احمد : انا هفكك عشان الفصل الاول خلص وهندخل الفصل التاني وده هيكون مفاجأه ليكي وبرضه حاجه جديده عليكي

فكها وخرج احمد وهي اترمت ع السرير ترتاح
فجأه اتفتح الباب ودخل ست زنوج ووقفه حواليها شفتهم هدى صرخت

هدى : لأأأأأأأأأأأه ازاي انا الملكه هدى مينفعش يتعمل عليا حفله زنوج

مسكها واحد زنجي من كتفها قومها وضربها قلم جامد

هدى : اااااه

قعدها الزنجي في الارض وبدء يدخل زبرو في بقها والتاني يشدها ويدخله هو كمان وينيك
قومها واحد ونيمها على طرف السرير وبيرفع رجلها قفلتها قام ضربها بالقلم جامد قامت فتحت رجلها
راح مدخل زبره مره واحده في كسها

هدى : ااااااه اااااااه اااااااه

وشالها اللي بينيك كسها ونزل خرم طيزها على زبر زنجي ودخل كله

هدى : اااااه اااااه اااااه

وبدأه ينيكه جامد جدا
وطلع اللي بينيك كسها على السرير ودخل واحد تالت في كسها معاه

هدى : اااااااه اااااااه اااااااااه اااااااه اااااااه

وفضله يفشخو في طيزها وكسها وبدلو ودخل مكانهم التلاته التانيين
ودخل واحد زبره في بقها ودخله في زورها وفضل ينيك جامد
وبعد علقه النيك رموها في الارض ونزلو لبنهم عليها وبعد شويه اتبوله عليها
ومسكوها نيموها على وشها وربطه ايدها ورا ظهرها وربطه رجليها في بعض وكل واحد رزعها بعبوص جامد في خرم طيزها وخرجه
بعد ما خرجه دخل احمد واسماء وندى

ندى : ازيك ياكلبتي
هدى بعياط : انا مش هرحمكم
اسماء : ده لو سيبناكي اصلا
احمد : اسكتي ياشرموطه خالص

ومسكوها من رجلها جروها ع الحمام وقعدوها جنب القاعده وحموها بميه ساقعه

ندى : حمو كلبتي بشامبو عشان تنضف وتعجب
هدى : ياولاد الكللابب

وبعد محموها خدوها ع السرير وقعدوها وهي مربوطه وجابه اكل واكلوها وشربوها عصير ونيموها على وشها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي الكام ساعه دول عشان الصبح في فشخ جديد

وقفله الباب وخرجه

في الانتريه قاعد احمد واسماء وندى وكريم

احمد : بصراحه ياجماعه احنا عملنا انجاز كبير وفشخنا اكبر قواده في البلد
اسماء : اه بس لازم يكون بلا رحمه دي ملكه يعني ممكن تعرف تفوق ومتتروضش
احمد : مفتكرش بعد كل الذل ده هتعرف تفوق
ندى : هما الجماعه منزلوش من اوضه عرض الكاميرا
كريم : نزله وانته جوه بس بيحسبه الافارقه فوق
اسماء : نعم
كريم : هما قاله مش عايزين فلوس وعايزين ينيكه السته وخدوهم شلوهم وطلعه فوق
ندى : طب ايه رايكم نطلع نتفرج عليهم وهما بيتفشخه

طلعه الاربعه فتحه اول اوضه لقه شاديه
شاديه نايمه على وشها والزنجي قاعد فوق طيزها الكبيره ومدخل زبره كله في كسها وبيشد ايدها الاتنين جامد وركبها اكنه راكب فرس وشاديه بتصرخ

شاديه : اااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه

فتحه تاني اوضه لقه منى
منى واقفه على رجل واحده وموطيه وماسكه في السرير والزنجي رافع الرجل التانيه وداخل كسها وبينيك بكل قوه

منى : ااااااه اااااااه اااااااه

فتحه تالت اوضه لقه منه
منه كتفها على الارض والزنجي رافع وسطها لفوق وفاشخ رجلها ومدخل زبره وهو واقف على رجله وبيقوم ويقعد بسرعه

منه : ااااااه اااااااه اااااااه اااااااه

فتحه رابع اوضه لقه نعمه
نعمه نايمه على طرف السرير والزنجي رافع رجلها وفشخها ومدخل زبره الكبير وبينيك جامد

نعمه : ااااااه ااااااااااه اااااااااه اااااااااه

فتحه خامس اوضه لقه شيماء
شيماء قاعده على زبر الزنجي وهو نايم ع السرير وهو شغال نيك جامد

شيماء : اااااااه اااااااه ااااااااه

فتحه سادس اوضه لقه سهام
سهام عامله وضع الدوجي ستايل والزنجي شغال تدقير خوابير بسرعه

سهام : اه اه اه اه ااي ااااه اي اي اه اه

بره الاوضه

اسماء : انا تعبت عليهم وعايزه اجرب الزنجي
احمد : بس ده يفلقك نصين بصي لاجسمهم وجسمك هما ابطال وسدين معاهم
ندى : وانا كمان هجرب
كريم : ياحبايبي سوسو واصحابها يسدو مع اي حد عشان اتعودو وخبريتهم لكن انته لسه اكساسكم صغيره
اسماء : انا هدخل عند سوسو
ندى : وانا هدخل عند شوشو

اول مدخلت اسماء وشافها الزنجي شدها ونيمها جنب سهام ونزل على كسها مص واكل جامد
وسهام قامت وقعدت على بق اسماء عشان تمص كسها
ودخل الزنجي راس زبره

اسماء : ااااااااه يالهوي لا خلاص اااااااه
سهام : مانتي داخله تجربي ومتعرفيش حاجه عشان كده قعدت على بقك وطلما الزنجي بدء يدخل زبره لازم هيدخل وهتتناكي فستحملي بقا
اسماء : مكنتش اتخيل كده اااااااااااه

دخل الزنجي نص زبره

اسماء : ااااااااااااااه

ودخله كله وبدء ينيك براحه

اسماء : اااااااااااه لا خلاص كفايه
سهام : لا انسي طلما دخل لازم ينيك وكسك حلو فلازم يتمتع بيه اتمتعي ياروحي
اسماء : اااااه ااااااه

بدء الزنجي يسرع وينيك جامد

في الاوضه عند شيماء

اول ما الزنجي شاف ندى قام ونيمها على طرف السرير وبدء يمص كسها الصغير
وطبعا شيماء بخبرتها عملت زي سهام وقعدت على بق ندى
بدء الزنجي يدخل راس زبره

ندى : ايه ده لا ده مش هيدخل عندي لا ااااااه ده كبير قوي لا خلاص انا اسفه بلاش سيبوني
شيماء : طلما دخلتي وقررتي تجربي يبقا متحرميش نفسك واتمتعي
ندى : اااااااااه ااااااااه ااااااااه

دخل الزنجي نص زبره وندى بتصرخ

ندى : ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ياااااااالهوووووووي

دخل الزنجي زبره كله وبدء ينيك براحه

ندى : اااااااااااه اااااااااااه

وبدء يسرع وينيك جامد وفجأه خرج زبره ومسك شيماء نيمها وفشخ رجلها وبدء ينكها جامد
وقامت ندى جريت على بره

بره الاوضه

ندى : يالهوي ده نيك الزنوج ده ليه ناسه وسوسو واصحابها ابطال

بصه لقه اسماء خرجت وقفلت الباب وجايه عليهم

اسماء : دول ابطال جدا عشان يستحمله الابطال الخارقين دول
احمد : انته خرجته ازاي
ندى : هو سابني ومسك شوشو فانا جريت خرجت
اسماء : سوسو فتحت رجلها وقليتله تعاله للبطل فسبني ورحلها قمت انا خرجت
كريم : طب كويس اديكم جربته عشان متفكروش تاني

نكمل الجزء القادم

الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات لما هدى جبولها ست زنوج فشخوها وهما مشيين طلبه الحساب كل واحد واحده منهم وكل واحد خد واحده فشخها

اليوم التاني

تاني يوم الصبح طلع احمد واسماء وندى وكريم

ندى : كلبيتي عامله ايه النهارده
هدى : لما هطلع من هنا هخليكي كلبه للعيال
اسماء : لو طلعتي ياحبيبتي

ومسكه هدى جروها وهي متكتفه وراحه على الزريبه
نيموها في وضع الدوجي ستايل وربطه رجلها في فخدها وربطه رقبتها بحبل في الارض وربطه رجلها وهي مفشوخه بحبل في الارض يمين وشمال

هدى : هتعمله ايه فيا ياولاد الكلب
احمد : متستعجليش كل حاجه هتحصل بس في وقتها

هدى نايمه فى وضع الدوجي ستايل وكلب كبير قوى لونه ابيض ومنقط اسود دخل وفضل يلحس كسها وركب كسها وبدء ينيكها وهدى بدأت اهااااااات والكلب عامل زى القطر يدخل ويطلع

هدى : اااااااه لا كلب لا انا الملكه هدى ميتعملش فيا كده ااااااه

وكذا كلب دخله واقفين يتفرجه

اسماء : ايه رايك يا كلبه
هدى : انتي بالذات هفشخك اصبري عليا اااااااااااااه

نزل الكلب من على هدى ووقف قدام هدى شافت زبره

هدى : انا الملكه ينكني كلب يا نهار اسود
بصت ندى لاسماء : ايه ده
اسماء : ده احمر وطويل وتخين واكبر من زبر الرجاله
ندى : هنجرب
اسماء : اكيد بس يخلصه مع الشرموطه

وطلع الكلب تاني وناك جامد لحد ماحاجه تخينه داخله في هدى

هدى : ايه ده ايه اللي داخل ده ااااااه

كانت بضانه كمان بتخش مع زبره يعني مبيخرجش الا لما ينزل
الكلب نزل بعد منزل جوه كس هدى

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : الكللابب دي هايجه جدا
شيماء : اكيد بينيكه صاحبيتهم وفاشخنها
شاديه : لا خالص بس شكلي كده هجرب
نعمه : وانا كمان بجد عجبني قوي
منى : انا هجت عليهم
منه : انا لازم اتناك منهم النهارده

في الزريبه

قام ناطط على هدى كلب تاني اسود ودخل زبره مره واحده وبدء ينيك جامد وهدى تصوت تحته

هدى : اااااااه ياولاد الكللابب اااااااه
ندى لاسماء : انا بصراحه جسمي سخن قوى وحلمة صدرى وقفت وحسه اني نفسي اتناك منهم
اسماء : سخنتي مش من كلب عشان دي حاجه غريبه قوى انتي اصلا طبعك هيجه
ندى : انا حسيت وانا بفكر ان كسى بيتنفض
اسماء : طب اصبري لما نطلع الشرموطه دي فوق هننزل انا وانتي
ندى : ايه رايك ياشرموطه ياكلبيتي اتناكى ده انتى كسك الكللابب هايجه عليه كلها
اسماء لندى : انتي مش على بعضك خالص روحي في اي جنب وخليهم يفشخوكي
ندى : طب متيجي
اسماء : لا انا حاليا مش عاوزه بس ممكن بعد شويه اعوذ

وهدى فى عالم تانى من الصويت

هدى : اااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااااه

نزلت ندى جنب الترابيزه وفلقست وضع الدوجي وخرم طيزها بان وسابت نفسها ام جه كلب بيجرى ونط فوقها وبيزوم ودخل زبره فى كسها

ندى : اااااه اااااه

اترعبت ندى وكان زبره كامل في كسها وقعد يدخل ويطلع بسرعة وزبره بيفشخ كسها
اسماء سخنت لقت احمد بيضحك

احمد : انزلي فلقسي جنب ندى اتناكي يالبوه ده انتى تعبانه ع الاخر ونفسك تجربي

نزلت اسماء فلقست جنب ندى كانت سخنت ع الاخر فسابت نفسها للكلب ومحسيتش غير بعمود نااااااااااااااار يدخل كسها وبدء نيك يدخل زبره ويطلعه عشر مرات فى الثانيه

اسماء : اااااه اااااااه

وندى مقدرتش تستحمل جتلها الرعشه علطول من زبره

ندى : اااااااااه مش قادره اااااااه
اسماء : ااااااااااااه الكلب زى ما يكون حاسيس بيا بيدخل زبره لحد الاخر وبينيك بعزم ما عنده وانا مش قادره ااااااااااااه
كريم : يامتناكين ياشراميط اتبسطه

وهدى نزل الكلب في كسها وطلع كلب اكبر واشد وبدء يدخل ويطلع نار وبسرعه وفضل ينيك جامد وهدى بتصرخ على الاخر لحد ما الرعشه جتلها ونزل جواها ونزل من عليها الكلب الكبير وطلع كلب تاني اشتغل بنفس القوه ولما نزل جواها نزل
وجه كلب جنب وشها ورفع رجله واتبول عليها
وهدى بتنهج ورجليها مفشوخه وخلصت خالص

احمد : ايه رايك مش احساس جديد عليك ياجمل
هدى وهي بتنهج : انا اتهنت كفايه كده حرام عليكم
احمد : مش روعه واحسن من الرجاله

كانت هدى عرقت وتعبت قوى علشان الكللابب نكوها كتير جدا
ومره واحده لقت كلب كمان نط عليها وهي بترد على احمد وهي مستسلمه من الاهانه ودخل بتاعه في كسها وهي مكنتش قادره تستحمل ومنهاره من الصريخ

هدى : اااااااااااه كفايه ارحموني
احمد : وانتي رحمتي حد
هدى : انا اسفه سيبوني
احمد : وده بدايه الاستسلام

قامت ندى واسماء بعد ما الكللابب فشخوهم وجم وقفه جنب احمد وكريم

ندى : عامله ايه ياكلبيتي مع الكللابب الجامده دي
احمد : بدأت تستسلم
اسماء : من تاني يوم ده لسه بدري

نزل الكلب وطلع كلب كبير فى الحجم والزبر واشتغل نيك جامد

احمد وهو بيضحك : الظاهر انك عجبتيهم ومش قدرين يبعده عنك
ندى : كلبيتي تعجب اي حد

وكلب تاني قعد يلحس فى وشها والكلب بينكها وهي بتتلوى تحته مش قادره من المتعه والاهانه

اسماء : ايه رأيك في الاهانه بس متعه ما بعدها متعه

شويه والكلب نزل بعد منزل لبنه جواها

‏راح احمد فكها من رقبتها والحبل اللي ربطين رجلها بيه في الارض وقلبها على ظهرها وربط رجل يمين ورجل شمال وهي متنيه زي مهيا وفشخها جدا وربط رقبتها تاني في الارض

‏هدى : كفايه ارجوك انا تعبت قوي
‏احمد : هو حلو الاستسلام بس لسه شويه

‏ام نط كلب عليها ودخل زبره كله ونكها جامد جدا

‏احمد : لسه هيركبوكي يالبوه طقم نيك تاني لسه اليوم طويل

بس الوضع ده كانه بينيكه في الطيز او الكس اللي زبرهم يدخل في بس الاكتر في الطيز واللي ينزل جواها ينزل ويطلع واحد تاني
وكانه بيلحسه وشها وبزازها واللي يرفع رجله ويعمل بول عليها

هدى : ااااااااه ارحموني انا تحت امركم سيبوني

مسك احمد كلب وقعده على بق هدى ودخل زبره في بقها وبدء الكلب يدقر

احمد : مصي يافجره

هدى مرضيتش راح احمد رزعها قلم فبدأت تمص جامد

كريم : انته طبعا مصيتو وخربتوها
اسماء : ده لازم
ندى : وهو احنا هنتناك من كلب كل يوم لازم منضيعش الفرصه
اسماء : يالهوي لما بضان الكلب دخلت فيا كنت هموت
ندى : اه ده متعب قوي بس جامد

شاف احمد كلبه في اوضه الكللابب ام راح وطلعها وجبها قعدها على بق هدى

احمد مصي كس الكلبه يا كلبه فمصت هدى كس الكلبه
فهجم كلب على كس الكلبه فوق بق هدى وفضل يدقر فيها جامد

احمد : مصي الكس والزبر ياكلبه

نزل الكلب في كس الكلبه وفضل كس الكلبه ينقط في بق هدى

احمد : ابلعي يا كلبه

وضربها قلم جامد
راحت الكلبه عملت بول على وش هدى

هدى : ارحموني انا تحت امركم
احمد : حلو الاستسلام ده

فكوها ومسكوها مش شعرها وخدوها ع الحمام حموها بميه سقعه وربطوها في السرير وهي قاعده واكلوها وشربوها وفكوها ونيموها على بطنها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي عشان بكره اجمد

خرجه ع الانتريه ملقوش المجموعه طلعه اوضه الكاميرات

شافه في الشاشه الست بطلات عملين وضع الدوجي ستايل والكلا ب راكبين عليهم وشغلين نيك فيهم

ندى : الكيف بيزل برضه
اسماء : وهو احنا هنلاقي كلاب كل يوم كله لازم يجرب

نكمل الجزء القادم
الجزء الرابع

وقفنا الجزء اللي فات لما المجموعه عمله حفله نيك لهدى بالكللابب والكللابب فشخوها واستسلمت

اليوم التالت

طلع احمد وكريم واسماء وندى فكه هدى اللي كانت مستسلمه خالص وربطه رجلها في بعض وايدها ورا ظهرها وخدوها ونزلو على الزريبه
ودخله اوضه ونيموها على دكه مرتفعه عن الارض على ظهرها وربطه ايدها في الدكه وربطوها من بطنها في الدكه وربطه رجليها كل رجل في فخدها وفشخوها وربطوها في الدكه
وفجأه دخل الحصان وقد انقطعت انفاس هدى

اسماء : ايه رايك في المفاجأه
هدى : لأ لأ لالالا لالا لأ لا ازاي ارحموني بلاش حصان انا هبقا تحت رجلكم
ندى : عارفه لو مكنتيش جامده وجامده قوي كمان ياكلبيتي مكنش زبر الحصان وقف

كان الحصان قد اخرج زبره بالكامل وهو منتصب على الاخر , بلونه الاسود الداكن الممشح بخيوط حمراء , ورأس زبره الورديه الضخمه التي كانت تنزل لبن جعل الدم يتجمد في عروق هدى وانفاسها تختفي في صدرها وعيونها تنظر الى الزبر بخوف ورعب وتصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ ارحموني
فكرت ندى هامسه : يا ويلي لو ده دخل كسي
بصتلها اسماء : لا متفكريش عشان ده يفلقنا نصين كفايه الزنوج كانه هيموتونا

ظلت هدى تحدق به وهو واقف لم يتحرك

هدى : بلاش ده وانا هبقا تحت رجليكم

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : اف على ده زبر ايه الجمدان ده
شاديه : انا شفته راكب مره الفرسه كانت بتفرفر تحته
شيماء : انا هكون الفرسه النهارده بعد ما يفشخ الكلبه دي
منى : لا اعقلي ده هيفرتكها ولو لمسك هيفلقك نصين
نعمه : ولا بيهمنا انا عايزه اجرب
منه : بعد ميخلص ننزل ونشوف

في الزريبه

مسك احمد الحصان وحط زبر الحصان قدام هدى وقربه من بقها وهدى خائفه وترتجف

هدى : بلاش وهكون تحت رجلك وتحت امرك وهكون كلبتكم
ندى : وفقتي تبقي كلبيتي
هدى : اه انا كلبيتك وتحت رجلك
اسماء : بس برضه هيزور كسك ويفلقك نصين

وامسكت اسماء زبر الحصان من وسطه ولكن قبضتها لم تستطع الامساك بالزبر الكبير بشكل مريح , انه تخين جداُ , فاستعملت يديها الاتنين , ويا للروعه … بداُت اسماء تدعك زبر الحصان بشكل بطيْ من فوق لتحت , ومن تحت لفوق , فوق وجه هدى .. انتفخ زبر الحصان بشكل مرعب , واصبحت رأس زبره الحمرا كبيره جدا … استمرت اسماء بالدعك , وكان وجه هدى في مواجه الزبر تماماُ …
‏وكانت بزاز اسماء تهتز مع كل حركه دعك لزبر الحصان , الذي بداْ يزوم ويخرج قليلاْ من لبنه وينزل على وجه هدى
‏بلغ الهيجان عند ندى درجه عاليه , ارتفعت انفاسها ودبت النشوة في ظهرها
‏وهاجت اسماء خاصه عندما لمست رأس زبر الحصان الحاره حلمة بزازها ..
ووضعت اسماء زبر الحصان بين بزاز هدى الكبار جدا , وامسكت ندى بزاز هدى وبدات تدعكهم في زبر الحصان , ولم تتوقف اسماء عن الدعك , والحراره المنبعثه من زبر الحصان والتي لمست بزاز ولحم هدى جعلها تزوم وتصرخ بشكل رهيب وفخداها يرتجفان وهي مفشوخه !

هدى : اااااااه ارحموني ارجوكم

اقتربت اسماء بزبر الحصان الى شفايف هدى

اسماء : مصي ياكلبه

بدات هدى تلحس زبر الحصان بلسانها فادخلته اسماء في بق هدى وبدات تمص جامد
فاخرجته وتابعت اسماء الدعك حتى رأس زبر الحصان قد اصبحت بلون الدم تمامآ … وصدر صهيل طويل من الحصان … وانفجر اللبن من زبر الحصان على بزاز ورقبه ووجه وداخل بق هدى , ليترات من اللبن اغرقها من فوق الى تحت
ظلت ترتجف هدى ولبن الحصان يسيل من وجهها ورقبتها وصدرها وبطنها وينقط على الارض !
وفجأه تبول الحصان غسلت اسماء جسم ووجه هدى به

هدى : كفايه اهانه بقا حرام عليكم انا اسفه
احمد : لسه اليوم طويل يا كلبه

اخذ احمد الحصان وادخله الاوضه وخرج ومعه حصان اخر

هدى : لا حرام عليكم كفايه كده

اوقفه احمد فوق كسها وجاءت اسماء ومدت يداها الى اسفل بطن الحصان قرب الخصيتين وبدات بلمسه وتدليكه ..
الحصان يبدو وكاْنه كان يفهم كل شي , فلم يخذلها , ما ان دعكته قليلاُ , حتى اخرج زبره الجبار بشكل سريع ومنتصب مثل الصخر … نظرت اليه اسماء وهي تدعكه

اسماء : انبسطي ياكلبه الزبر ده اكبر من بتاع الحصان اللي قبله
نظرت اليه هدى : يا ويلي .. ارحموني كفايه كده

‏ فكرت اسماء قليلا … وامسكت بزبر الحصان … بيديها الاتنين ..
وما ان لامست اسماء رأس زبر الحصان شفرت وفتحة كس هدى حتى انتصب وتصلب واندفع سريعا محاولاُ الدخول … ولم يستطع لكبر حجم رأس زبره الهائله …
ومن قوة صدمة زبر الحصان لكس هدى صاحت وصرخت

هدى : ااااااه بلاش ارجوكم ده هيموتني انا هبقا كلبيتكم
احمد : بعد النيكه دي نتكلم ياكلبه

ادركت اسماء انها يجب ان تمسك بزبره بيديها جامد وتوجهه قدر ما تستطيع … فامسكت به .. وبداْ يهجم .. وكانت رأس زبره كوحش كاسر مرعب يبحث عن ضحيه … امسكت اسماء وندى بالزبر جامد ووضعه على كس هدى الكبير الجامد
وبدء احمد في تدليك بطن الحصان وكريم وضع له برسيم حتى لا يستطيع الدفع وتشتيته … وبداْت هدى ‏ترتجف … والعرق ينهمر من كل بوصه من جسدها

‏هدى : ارحموني انا اسفه

وضعت اسماء زبر الحصان على كس هدى لاحظت ان رأس زبره هائله ومن الصعب جداُ ادخالها في كس هدى بسهوله

‏هدى : كفايه ارجوكم

‏بداْت اسماء عملية الدخول الصعب .. المؤلم
الذي ساعدها ان زبر الحصان كان صلباُ كالصخر … بداْت تضرب رأس زبره على زنبور هدى وتمريره على شفايف كسها .. وهدى تتاْوه

هدى : امممم اي كفايه بقا

ووضعت رأس زبره امام كسها تماماُ .. وبعد ان اخذت نفساُ عميقاُ … بداُت تضغط وتضغط وتضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااااه

وخرجت الدموع من عين هدى من فرط اللذه والالم الشديد !
عند الضغطه الثالثه دخلت راْس زبر الحصان بشكل كامل في كس هدى .. فصرخت

هدى : ااااااااااه ااااااااااه

ارتجفت يد اسماء … والجميع في صمت
رأس زبر الحصان الحساسه … اصبحت داخل كس هدى تقطعت انفاسها نهائياُ … تابعت اسماء الدخول وهدى تصرخ وتبكي .. ادخلت .. ادخلت … ادخلت

هدى : ااااااااااه لأ لأ لأ لأ كفايه

وضغط الحصان ضغطه على كس هدى فادخل ربع زبره . صرخن هدى من الالم .. وبكت .. وولولت . وكانت عواصف اللذه تجتاح جسد اسماء … وكان الحصان يشد الى الامام .. واسماء وندى ممسكه بزبره جيدآُ …فكان اكثر من نصف زب الحصان الهائل قد اصبح في داخل كس هدى … يتحرك .. يتضخم … مثل سيخ النار … يشويها من الداخل .. يضغط على معدتها .. امعائها … رحمها امتلاء بعضل زبر الحصان …. استمرت اسماء على هذه الوضعيه وهي ممسكه بزبر الحصان وهي تضغطه الى داخل كس هدى وتخرجه .. تضغطه وتخرجه ولكن ليس بالكامل

هدى : اااااااااااه ااااااااااه اااااااااه

فقد لاحظت اسماء ان رأس زبر الحصان المتضخمه في داخل كس هدى مستحيل ان تخرج بسهوله . نظرت ندى الى فتحه كس هدى فقد اصبحت بحجم ثقب واسع يملاْه زبر الحصان تخين غليظ جبار .. يدخل ويخرج فيه … وفي كل مره تشاهد كيف ان كل لحم كس هدى الداخلي وعضلاته تظهر الى الخارج مع كل دفعه تدفعها . حاولت ندى قدر المستطاع ان توسع من فتح رجل وفخاد هدى
بين نوبات اللذه والالم الجنونيين قد غابت هدى عن الوعي لمرات ومرات … الدموع النافره من عيون هدى اثارت اسماء .. حاولت ان تسحب زبر الحصان من كس هدى لترتاح وتتنفس قليلاُ … فتاْوهت هدى بشده من الالم … ولم تستطع اسماء فعل ذلك .. رأس زبر الحصان متضخمه بشكل رهيب في داخل كس هدى ومن المستحيل سحبها … وفهمت اسماء انها لن تستطيع فعل ذلك الا بعد ان يقوم الحصان بتنزيل لبنه وارتخاء عضوه

هدى : اااااه حرام كفايه ارحموني
اسماء : لا اجمدي كده ياكلبه عشان الزبر ده مش هيطلع الا لما يرويكي

اصبحت هدى تهلوس … نائمه تحته … واسماء ممسكه بما تبقى من زبر الحصان خارج كس هدى , محاوله تخفيف الضغط على كسها … لاحظت اسماء ان هدى عملت بول على نفسها اكثر من مره … وكل عضلات جسمها ترتجف … وعضلات فلقات طيزها متشنجه ومرفوعه لفوق عالاخر … فاحضرت ندى زبر صناعي وادخلته في خرم طيزها وبدات تنيك خرم طيزها بسرعه واسماء تتلاعب بزبر الحصان وتدخله وتخرجه بقدر ما تستطيع … وهدى تبكي .. وتبكي … وتبلع بريقها ان استطاعت

هدى : ااااااه اااااااااه ااااااه

ضغط الحصان ضغطه خفيفه , فاْصاب هدى ما يشبه الدوار العنيف , وصرخت

هدى : ااااااااااه اااااااااااه ااااااااه

اما الالم والمتعة الحقيقيين .. فقد حلا عندما بداْ الحصان يتهياْ لنزول لبنه … واين ؟ …. في داخل هدى .. في كسها .

اسماء : انا حاولت اطلعه معرفتش ياكلبه فستحملي الفيضان جواكي
هدى : ااااااااه ياويلي اااااااااه ياويلي

عرفت هدى ان اخراج زبره امر من سابع المستحيلات … فتهياْت للموجه العارمه من اللبن بداخلها … بداْ زبر الحصان بالتضخم اكثر فاْكثر … وهي تنوح وتنفخ وتصرخ

هدى : ااااه اااف اااااي اااااااه ااااف ااااف ااااااااه

وتفتح ندى فخاد وشفايف كس هدى قدر استطاعتها لتريح هدى قليلاُ عشان صعبت عليها .. ولكن لا فائدة , فتضخم زبر الحصان قد بلغ حدودا غير طبيعيه
حتى احست هدى وكاْن عظام حوضها ستتفتت من الضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااه

وبداْت هدى تحس بدفقات ونبضات تاْتي من راْس زبر الحصان .. فتصل الى دماغها فورا من فرط الالم والوجع والنشوة …. صهل الحصان صهيلاُ طويلآ … وضغط ساقيه قليلاُ … وانفجر اللبن من زبره في داخل كس هدى المشبوك بزبره بشكل محكم .. ضربت موجه اللبن الحار كالجمر كل خليه في رحمها ومبيضها وعضلات معدتها … نار واشتعلت فيها من الداخل … نظرت هدى الى كسها المخزوق بزبر الحصان الذي لا فكاك منه … ولم تستطع ان تقول سوى

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااي اااااااااااااااااااااااااه

وغابت هدى عن الوعي نهائياُ
مسك احمد يداها يجس نبضها فمازالت بها نبض وبعد خمس دقائق فاقت هدى وعندما استفاقت … كان زبر الحصان ما يزال في داخلها وكان ارتخى بشكل كبير … حركت اسماء زبر الحصان ببطئ الى الخارج .. وكان زبر الحصان قد بداْ يخرج من كس هدى بشكل طبيعي .. امسكته بهدوء … وسحبته قليلاْ قليلاُ وهدى تتاْوه بشدة … فكسها ممتلئ بلبن الحصان … سحبت وسحبت .. حتى لم يتبق الا رأس زبر الحصان الضخمه والتي بداْت تصغر … اخذت اسماء نفسآ عميقآ وسحبتها سحبه واحده وصرخت هدى من الالم

هدى : اااااااااااااااه

وكانت جدران وعضلات كس هدى الداخليه قد خرجت مع زبر الحصان الى الخارج … ما ان سحبت زبر الحصان حتى انفجرت نافوره من اللبن الحار خارجه من كس هدى بعلو اكثر من نص متر … كانت هدى تنظر مذهوله وهي تتلوي من فرط الالم والمتعة … كانت عضلات هدى وفخذيها يرتجفان وكذلك عضلات وفلقات طيزها وكذلك رجليها يتلويان ذات اليمين والشمال . اخذت اسماء زبر الحصان وامرت هدى باللحس ومصت هدى ولحست وبلعت اللبن حتى نظفته …. وادخل احمد الحصان الى الزريبه وسبوها ممده هكذا لاْكثر من عشرين دقيقة .. واللبن يتدفق وينقط ويسيل من فتحه كسها الذي بداْ يعود الى حجمه الطبيعي بعد ان كان قد اصبح مثل باب مغاره هائله مهجوره … فكوها وسبوها تقف فحاولت الوقوف … فاْرتجفت بشده .. واحست بالدوار والضعف … فجلست الى ان استردت انفاسها وتاْكدت باْنها قادره على المشي … وقفت .. نظرت اليهم … اقترب منها احمد وكريم وسندوها

احمد : ايه رايك ياكلبه
هدى : انا تحت امركم بس كفايه تعزييب وذل لحد كده
اسماء : هنفكر بس مفتكرش اللي موصيين عليكي هيوفقه
هدى : اعيش كلبه تحت رجليهم بس كفايه كده
ندى : هنتشاور معاهم ونرجعلك

وطلعه الاوضه وحموها واكلوها ونيموها وربطوها في السرير وطلعه الانتريه لقه المجموعه كلها قاعده

سهام : بعد اللي شفته حصل لهدى مفتكرش هجرب الحصان
شيماء : كلنا مش هنجرب ده بيموت
شاديه : انا شايفه ان مش كفايه ولازم نعذب اكتر
سهام : مين قال كفايه ده اللي جاي هيكون جامد جدا
منى : بس لازم تريح شويه عشان كسها يلم شويه
منه : اكيد ده بقا شارع
نعمه : اللي جاي ايه
سهام : ده بكره الصبح بقا هعرفهولكم

نكمل الجزء القادم
ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%