NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية عصر الكلام ( سهام المدرسة ) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 21/3/2023

كمل يا نجم جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
قصة في منتهى الروعة وجميلة جدا ......
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
قصة في منتهى الروعة وجميلة جدا ......
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منور يا نجم كنت مختفي فين
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
حاول تغير الرتم شويه عشا نابتدة تبقه بيخه والجزء صغير وطولت فى تعزيب هدي فياريت تنجز عشان هتبق ممله
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
اية هو انت نسيت القصة ولا اية ... قصة رائعة نرجوا التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
➤ سابقا


تذكير بابطال قصتنا

سهام مدرسه في مدرسه ثانوي بنين وارمله محترمه بلبسها وطريقه كلامها

تذكير بوصف بطله قصتنا سهام " بزازها كبيره ومش مدلدله علي صدرها وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وشعرها اسود وبشرتها لونها ابيض من اللبن وكسها كبير "

وابنها كريم كان طالب معاها في نفس المدرسه وحاليا طالب جامعي وكريم دلوعه مامته لانه الابن الوحيد علي بنتين

وهما

اسماء بنت سهام متجوزه احمد وساكنه في الشقه اللي جنب سهام

تذكير بوصف جسم اسماء " صدر وسط متناسق وطيز كبيره وبيضه ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة "

وندي بنت سهام كانت طالبه في كلية اداب وحاليا قاعده في البيت

تذكير بوصف جسم ندى " صدر صغير وطيز صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي " ‏

اتعرفت سهام على ميس شيماء مدرسه معروف عنها في المدرسه انها شرموطه
واتغيرت حياتها من سهام المحترمه لسهام الشرموطه وسكنت في الشقه اللي جنب شيماء

تذكير بوصف شيماء " صدرها كبير مش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره "

واتعرفت سهام على نعمه مرات البواب

تذكير بوصف نعمه " ست أموره وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار وكسها كبير "

واتعرفت سهام على ابله منه مدرسه معاها في المدرسه

تذكير بوصف منه " لبسها جيبه واسعه وطويله وفوقها بلوزه وجاكت واسع ومحجبه وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وشعرها دهبي وبشرتها لونها ابيض وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير "

واتعرفت سهام على مدام منى ام طالب عندها في المدرسه ومرات محمد اخو محمود القواد

تذكير بوصف منى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها بني وطويل بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر "

واتعرفت سهام على مدام شاديه مرات استاذ عصام مدير المدرسه

تذكير بوصف شاديه " طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها صغنن وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف "

قررت سهام تروض هدى القواده مرات محمود القواد كلبه عندها

تذكير بوصف هدى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره ومش مدلدله مشدوده وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه وردي "


تذكير بالسلاسل السابقه

سهام وشيماء بقه اكتر من اخوات وخده شقتين قصاد بعض وبيطلعه اولدارات
كريم ابن سهام بينام مع سهام وشيماء وندى واسماء
ندى اتفتحت من كريم ونامت مع علي خطيبها وامها قالت ان علي اللي فتحها
نعمه مرات البواب بقت انتيمه سهام وشيماء التالته
اسماء وجوزها احمد رجعه من السفر وبيعمله تبادل
سهام قررت تنتقم من هدى وتخليها كلبه عندها
اتعرفت سهام على منه ومنى وشاديه عشان يعمله خطه للترويض

الجزء الاول

وقفنا السلسله اللي فاتت لما المجموعه قعده واتفقه هيعمله ايه واحمد هو اللي هيجيب هدى للمزرعه عشان يبدأه ترويضها عشان تكون كلبه عندهم وبدء احمد وجاب هدى المزرعه

اليوم الاول

خد احمد هدى وطلع اوضه النوم وطلعت وراه اسماء وندى
اول ما دخل قلع ملط

احمد لهدى : ادخلي مع اسماء غيري وتعالي ياجمل

ووقف احمد قدام الكاميرا وفضل يستعرض زبره الكبير

في اوضه عرض الكاميرات

شيماء : الزبر الجامد ده فشخني مرتين
سهام : وانا فشخني مره يالبوه
نعمه : وانا مش هسيبه لازم اجربه
سهام : وانتي يا شاديه انتي ومنى ومنه ايه رايكم
شاديه : انا اتناكت مره وانا غايبه عن الوعي بس لما عرفتكم قررت انحرف زيكم
منى : انا هتناك منه اكيد بعد منخلص مع هدى
منه : وانا بعدك مش هسيبه
سهام : هتخلصه ع الراجل براحه

عند هدى واسماء

اسماء : هندخل كلنا ملط عشان احمد بيحب ده
هدى : مش هنلبس خالص
اسماء : اه ياله

ودخلت هدى الاول لوحدها

ندى في نفسها " هدخل على احمد لاول مره ملط وهينيك غيري بس اكيد ممكن يعجبه جسمي وينكني "

اسماء لندى : انا عارفه بتفكري في ايه بس متخافيش احمد وعدك انه هينيكك فهينيكك قدامهم كلهم
ندى : يعني هتناك من زبر جديد غير كريم وعلي
اسماء : اه ياشرموطه يابتاعت علي

دخله التلاته على احمد وبدات اسماء تبوس هدى وتلعب في صدرها وندى تمص حلمتها وقام احمد يلعب في كسها ويحسس جسمها

هدى : امممممم اي امممممممم

ونيمه هدى على السرير وقعدت اسماء على بق هدى عشان تمص هدى كسها واحمد نزل بين فخاد هدى بيمص كسها
وبعد شويه بدلو بقا احمد بينيك بق هدى واسماء وندى بيمصه كس هدى
شويه وقلب احمد هدى ونيمها على ظهرها وفشخ رجلها ودخل كسها وبدء ينيكها بكل قوه وهو واقف ع الارض

هدى : ااااااه اي اااااه

طلع احمد زبره ونام على السرير ورجله ع الارض وقعدت على زبره بكسها وبدات تتنطط

هدى : اه اه اه اه اه اه

قامت ندى وقعدت بين رجل احمد على الارض وطلعت زبره من كس هدى وقعدت تمصه جامد

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : شوفه البت الفاجره مش قادره تصبر وعايزاه يفشخها وهو منسجم
شاديه : دانا قاعده هنا ومش قادره امسك نفسي مبالك بقا بنت صغيره وكسها هاج
شيماء : احنا ست ابطال ملناش حل وتقريبا هنفشخ بعض دلوقتي من الهيجان

في الاوضه عند احمد

نزلت اسماء جنبها ودخلت زبر احمد في كس هدى ومسكت ندى تبوس فيها
واشتغل احمد نيك جامد في كس هدى
قام احمد ونيم هدى وضع الدوجي ودخل كسها وناك جامد بكل قوه

هدى : اااااااه ااااااه اااااااه

وهو بينيك كسها شاف خرم طيزها هاج اكتر عليه من شكله وواسع قوي ام مطلع زبره ورشقه في خرم طيزها مره واحده وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااه

قامت ندى بتبوس احمد من هيجانها قام احمد منيمها على ظهر هدى وفشخ رجلها ودخل كسها براحه وفضل يدخل ويطلع برومانسيه جدا ويلعب في بزاز ندى ويضحك

ندى : اي اه اي اي اه اه اه

في اوضه عرض الكاميرات

سهام : بنت الشرموطه مهديتش الا لما نكها
شيماء : يعني هي البت طلعه لمين مهي شرموطه وامها شرموطه واختها شرموطه واصحاب امها شراميط لازم البت تبقا شرموطه

في الاوضه عند احمد

نزل احمد ندى من على ظهر هدى واشتغل نيك بكل قوه في طيز هدى
وبدء يضرب طيزها بالكف جامد

هدى : اي اي اي اااه اااااه اي اي

ونام احمد على ظهره وقعدت هدى على زبره بطيزها بظهرها ونامت عليه وجابت ندى جهاز هزاز بيبريشن وشغليته وحطيته على كس هدى وبدات هدى صريخ جامد

هدى : اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه

ولبست اسماء زبر صناعي بحزام ودخلت كس هدى وناكه جامد الاتنين بكل قوه
اتنفضت هدى وبتقوم مسكها احمد جامد

هدى : ااااااااه انا اول مره ست تنيكني
اسماء : معانا هتشوفي كل جديد وتجربي حاجات عمرك مجربتيها
هدى : اااااااااااه لا صعب انا ملكه مينفعش ست تنيكني
احمد : اهمدي ياشرموطه خلينا نتمتع بيكي

بدء احمد ينزل في طيز هدى
وجابت ندى حبل وتنت رجل هدى ولفت الحبل على رجل وفخد هدى وربطيت جامد وربطيت الرجل التانيه واسماء واحمد بينيكو فيها جامد

هدى : اااااااااااه انتو بتعمله ايه فيا انا مينفعش اتكتف

وهما نيمين على طرف السرير في النص ربطيت ايد في السرير يمين وايد شمال جامد
وقامت اسماء وطلع احمد من تحتها
وربطه رجل شمال ورجل يمين
وربطه بطنها في السرير ولفه كذا مره
ولفه بزازها بالحبل جامد جدا كل بز لوحده وربطه الحبل في جنش في السقف

هدى : ايه ده انا ميتعملش معايا كده انا الملكه هدى انا هوديكم في داهيه بتربطوني ليه
اسماء : نسيت اقولك ان جوزي بيحب التعذيب
ندى : وبيعشق الاستسلام
هدى : انا الملكه هدى مبتعذيبش ومبستسلمش انا هحبيسكم لو عملته كده
اسماء : مش يمكن لما تجربي تحبيه
هدى : انا مينفعش اجرب ده عشان ده بتاع الكلبات بس
ندى : يعني هتبقي كلبتي

وطلع احمد الكرباج

في غرفه عرض الكاميرات

كل المجموعه بتضحك جامد

سهام : ايوه كده ميجيبهاش الا الشباب ولادي حبيبي
شيماء : الدرس الاول هيبدء
منى : اخيرا شفت هدى متكتفه وهتتعذب
منه : لازم نعمل كل اللي عملته فيا
نعمه : واكتر ياروحي اصبري
شاديه : هاخد حقي من محمود اخيرا

عند احمد في الاوضه

بدء احمد يضرب هدى بالكرباج جامد في كل حته في جسمها
وطلعت ندى وجابت مكنه النيك
اول ما شافت هدى مكنه النيك صاحت وزعقت جامد وبدات تصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ لأ لا انا مينفعش يتعمل فيا كده انا متحطيش ع المكنه

حطيت اسماء اكبر زبرين وظبطيت مقاس وارتفاع المكنه على كس وطيز هدى وبدات تدخل الزبرين وشغلت المكنه على اسرع سرعه

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه

وبدء احمد يضرب هدى بالكرباج تاني في كل حته في جسمها واسماء تضربها بالقلم جامد وندى بتلعب في شعرها

ندى : معلش ياكلبتي هو الترويض في اوله بيبقا صعب

داخل اوضه عرض الكاميرات

منه : حسي باللي عملتيه فيا واتفشخي دانا من يومها نفسي اشوف المشهد ده
شيماء : احنا نجحنا في اليوم الاول
سهام : انا في يوم خليت عادل ابن هدى نكني عشان اكسر عين كريم فلازم اخلي ابني يرفع راسه وينيكها
منى : ايوه بقا اوعي تخليه ينكني انا كمان عشان ابني ناكك يافجره
سهام : يمكن ياشرموطه

اتصلت سهام بكريم وبعتتله اللوكيشن

داخل الاوضه عند احمد

بعد وقت كتير فصل احمد المكنه وشلها لقه كس وطيز هدى بيتنفص

احمد : عندك حبه راحه

خرجه كلهم وبعد شويه دخل كريم وقالع ملط
اول ما شاف كسها طلع ع السرير وفضل يتفرج

هدى : وانت مين انت كمان
كريم : انا جاي اعشرك وهمشي ياكلبه
هدى : انا مش كلبه ولا عمري هكون كلبه انا هوريكم كلكم انا هعذيبكم عذاب اليم
كريم : مش لما تطلعي من هنا سليمه

ودخل كريم زبره في كس هدى وفضل ينيك جامد جدا

هدى : ااااه اااااه ااااااه اااااه

وقعد يبدل على كسها وطيزها لحد منزل على وشها وعمل حمام كمان وخرج
وبعد شويه دخلت ندى بتبصلها وتضحك

ندى : ازيك ياكلبيتي انتي راحه لحد بليل ونكمل ياله باي
هدى : انتو مين ياولاد الكلب فكوني انا الملكه هدى فكوني

خرجت ندى وقفلت الباب

نكمل الجزء القادم

الجزء الثاني

وقفنا الجزء اللي فات لما احمد واسماء وندى ربطه هدى في السرير وضربوها بالكرباج وركبولها مكنه النيك وفشخو كسها وطيزها وعده النهار وجه الليل

في الانتريه قعدين كل المجموعه

سهام : مبسوط ياكريم خليتك تنيك هدى ام عادل وهجيب عادل يتفرج عليك وانت بتنكها كمان عشان ترفع راسك
كريم : تمام ياماما
منه : وانا مبسوطه عشان اتحطيت ع المكنه زي محطيتني
منى : وانا شويه وهبقا مبسوطه قوي

نفس اليوم بليل

دخل احمد فك هدى خالص

هدى : ايوه فكني ياكلب انت مفكر انك هتقدر عليا دانا هوريكم كلكم
احمد : انا هفكك عشان الفصل الاول خلص وهندخل الفصل التاني وده هيكون مفاجأه ليكي وبرضه حاجه جديده عليكي

فكها وخرج احمد وهي اترمت ع السرير ترتاح
فجأه اتفتح الباب ودخل ست زنوج ووقفه حواليها شفتهم هدى صرخت

هدى : لأأأأأأأأأأأه ازاي انا الملكه هدى مينفعش يتعمل عليا حفله زنوج

مسكها واحد زنجي من كتفها قومها وضربها قلم جامد

هدى : اااااه

قعدها الزنجي في الارض وبدء يدخل زبرو في بقها والتاني يشدها ويدخله هو كمان وينيك
قومها واحد ونيمها على طرف السرير وبيرفع رجلها قفلتها قام ضربها بالقلم جامد قامت فتحت رجلها
راح مدخل زبره مره واحده في كسها

هدى : ااااااه اااااااه اااااااه

وشالها اللي بينيك كسها ونزل خرم طيزها على زبر زنجي ودخل كله

هدى : اااااه اااااه اااااه

وبدأه ينيكه جامد جدا
وطلع اللي بينيك كسها على السرير ودخل واحد تالت في كسها معاه

هدى : اااااااه اااااااه اااااااااه اااااااه اااااااه

وفضله يفشخو في طيزها وكسها وبدلو ودخل مكانهم التلاته التانيين
ودخل واحد زبره في بقها ودخله في زورها وفضل ينيك جامد
وبعد علقه النيك رموها في الارض ونزلو لبنهم عليها وبعد شويه اتبوله عليها
ومسكوها نيموها على وشها وربطه ايدها ورا ظهرها وربطه رجليها في بعض وكل واحد رزعها بعبوص جامد في خرم طيزها وخرجه
بعد ما خرجه دخل احمد واسماء وندى

ندى : ازيك ياكلبتي
هدى بعياط : انا مش هرحمكم
اسماء : ده لو سيبناكي اصلا
احمد : اسكتي ياشرموطه خالص

ومسكوها من رجلها جروها ع الحمام وقعدوها جنب القاعده وحموها بميه ساقعه

ندى : حمو كلبتي بشامبو عشان تنضف وتعجب
هدى : ياولاد الكللابب

وبعد محموها خدوها ع السرير وقعدوها وهي مربوطه وجابه اكل واكلوها وشربوها عصير ونيموها على وشها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي الكام ساعه دول عشان الصبح في فشخ جديد

وقفله الباب وخرجه

في الانتريه قاعد احمد واسماء وندى وكريم

احمد : بصراحه ياجماعه احنا عملنا انجاز كبير وفشخنا اكبر قواده في البلد
اسماء : اه بس لازم يكون بلا رحمه دي ملكه يعني ممكن تعرف تفوق ومتتروضش
احمد : مفتكرش بعد كل الذل ده هتعرف تفوق
ندى : هما الجماعه منزلوش من اوضه عرض الكاميرا
كريم : نزله وانته جوه بس بيحسبه الافارقه فوق
اسماء : نعم
كريم : هما قاله مش عايزين فلوس وعايزين ينيكه السته وخدوهم شلوهم وطلعه فوق
ندى : طب ايه رايكم نطلع نتفرج عليهم وهما بيتفشخه

طلعه الاربعه فتحه اول اوضه لقه شاديه
شاديه نايمه على وشها والزنجي قاعد فوق طيزها الكبيره ومدخل زبره كله في كسها وبيشد ايدها الاتنين جامد وركبها اكنه راكب فرس وشاديه بتصرخ

شاديه : اااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه

فتحه تاني اوضه لقه منى
منى واقفه على رجل واحده وموطيه وماسكه في السرير والزنجي رافع الرجل التانيه وداخل كسها وبينيك بكل قوه

منى : ااااااه اااااااه اااااااه

فتحه تالت اوضه لقه منه
منه كتفها على الارض والزنجي رافع وسطها لفوق وفاشخ رجلها ومدخل زبره وهو واقف على رجله وبيقوم ويقعد بسرعه

منه : ااااااه اااااااه اااااااه اااااااه

فتحه رابع اوضه لقه نعمه
نعمه نايمه على طرف السرير والزنجي رافع رجلها وفشخها ومدخل زبره الكبير وبينيك جامد

نعمه : ااااااه ااااااااااه اااااااااه اااااااااه

فتحه خامس اوضه لقه شيماء
شيماء قاعده على زبر الزنجي وهو نايم ع السرير وهو شغال نيك جامد

شيماء : اااااااه اااااااه ااااااااه

فتحه سادس اوضه لقه سهام
سهام عامله وضع الدوجي ستايل والزنجي شغال تدقير خوابير بسرعه

سهام : اه اه اه اه ااي ااااه اي اي اه اه

بره الاوضه

اسماء : انا تعبت عليهم وعايزه اجرب الزنجي
احمد : بس ده يفلقك نصين بصي لاجسمهم وجسمك هما ابطال وسدين معاهم
ندى : وانا كمان هجرب
كريم : ياحبايبي سوسو واصحابها يسدو مع اي حد عشان اتعودو وخبريتهم لكن انته لسه اكساسكم صغيره
اسماء : انا هدخل عند سوسو
ندى : وانا هدخل عند شوشو

اول مدخلت اسماء وشافها الزنجي شدها ونيمها جنب سهام ونزل على كسها مص واكل جامد
وسهام قامت وقعدت على بق اسماء عشان تمص كسها
ودخل الزنجي راس زبره

اسماء : ااااااااه يالهوي لا خلاص اااااااه
سهام : مانتي داخله تجربي ومتعرفيش حاجه عشان كده قعدت على بقك وطلما الزنجي بدء يدخل زبره لازم هيدخل وهتتناكي فستحملي بقا
اسماء : مكنتش اتخيل كده اااااااااااه

دخل الزنجي نص زبره

اسماء : ااااااااااااااه

ودخله كله وبدء ينيك براحه

اسماء : اااااااااااه لا خلاص كفايه
سهام : لا انسي طلما دخل لازم ينيك وكسك حلو فلازم يتمتع بيه اتمتعي ياروحي
اسماء : اااااه ااااااه

بدء الزنجي يسرع وينيك جامد

في الاوضه عند شيماء

اول ما الزنجي شاف ندى قام ونيمها على طرف السرير وبدء يمص كسها الصغير
وطبعا شيماء بخبرتها عملت زي سهام وقعدت على بق ندى
بدء الزنجي يدخل راس زبره

ندى : ايه ده لا ده مش هيدخل عندي لا ااااااه ده كبير قوي لا خلاص انا اسفه بلاش سيبوني
شيماء : طلما دخلتي وقررتي تجربي يبقا متحرميش نفسك واتمتعي
ندى : اااااااااه ااااااااه ااااااااه

دخل الزنجي نص زبره وندى بتصرخ

ندى : ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ياااااااالهوووووووي

دخل الزنجي زبره كله وبدء ينيك براحه

ندى : اااااااااااه اااااااااااه

وبدء يسرع وينيك جامد وفجأه خرج زبره ومسك شيماء نيمها وفشخ رجلها وبدء ينكها جامد
وقامت ندى جريت على بره

بره الاوضه

ندى : يالهوي ده نيك الزنوج ده ليه ناسه وسوسو واصحابها ابطال

بصه لقه اسماء خرجت وقفلت الباب وجايه عليهم

اسماء : دول ابطال جدا عشان يستحمله الابطال الخارقين دول
احمد : انته خرجته ازاي
ندى : هو سابني ومسك شوشو فانا جريت خرجت
اسماء : سوسو فتحت رجلها وقليتله تعاله للبطل فسبني ورحلها قمت انا خرجت
كريم : طب كويس اديكم جربته عشان متفكروش تاني

نكمل الجزء القادم

الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات لما هدى جبولها ست زنوج فشخوها وهما مشيين طلبه الحساب كل واحد واحده منهم وكل واحد خد واحده فشخها

اليوم التاني

تاني يوم الصبح طلع احمد واسماء وندى وكريم

ندى : كلبيتي عامله ايه النهارده
هدى : لما هطلع من هنا هخليكي كلبه للعيال
اسماء : لو طلعتي ياحبيبتي

ومسكه هدى جروها وهي متكتفه وراحه على الزريبه
نيموها في وضع الدوجي ستايل وربطه رجلها في فخدها وربطه رقبتها بحبل في الارض وربطه رجلها وهي مفشوخه بحبل في الارض يمين وشمال

هدى : هتعمله ايه فيا ياولاد الكلب
احمد : متستعجليش كل حاجه هتحصل بس في وقتها

هدى نايمه فى وضع الدوجي ستايل وكلب كبير قوى لونه ابيض ومنقط اسود دخل وفضل يلحس كسها وركب كسها وبدء ينيكها وهدى بدأت اهااااااات والكلب عامل زى القطر يدخل ويطلع

هدى : اااااااه لا كلب لا انا الملكه هدى ميتعملش فيا كده ااااااه

وكذا كلب دخله واقفين يتفرجه

اسماء : ايه رايك يا كلبه
هدى : انتي بالذات هفشخك اصبري عليا اااااااااااااه

نزل الكلب من على هدى ووقف قدام هدى شافت زبره

هدى : انا الملكه ينكني كلب يا نهار اسود
بصت ندى لاسماء : ايه ده
اسماء : ده احمر وطويل وتخين واكبر من زبر الرجاله
ندى : هنجرب
اسماء : اكيد بس يخلصه مع الشرموطه

وطلع الكلب تاني وناك جامد لحد ماحاجه تخينه داخله في هدى

هدى : ايه ده ايه اللي داخل ده ااااااه

كانت بضانه كمان بتخش مع زبره يعني مبيخرجش الا لما ينزل
الكلب نزل بعد منزل جوه كس هدى

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : الكللابب دي هايجه جدا
شيماء : اكيد بينيكه صاحبيتهم وفاشخنها
شاديه : لا خالص بس شكلي كده هجرب
نعمه : وانا كمان بجد عجبني قوي
منى : انا هجت عليهم
منه : انا لازم اتناك منهم النهارده

في الزريبه

قام ناطط على هدى كلب تاني اسود ودخل زبره مره واحده وبدء ينيك جامد وهدى تصوت تحته

هدى : اااااااه ياولاد الكللابب اااااااه
ندى لاسماء : انا بصراحه جسمي سخن قوى وحلمة صدرى وقفت وحسه اني نفسي اتناك منهم
اسماء : سخنتي مش من كلب عشان دي حاجه غريبه قوى انتي اصلا طبعك هيجه
ندى : انا حسيت وانا بفكر ان كسى بيتنفض
اسماء : طب اصبري لما نطلع الشرموطه دي فوق هننزل انا وانتي
ندى : ايه رايك ياشرموطه ياكلبيتي اتناكى ده انتى كسك الكللابب هايجه عليه كلها
اسماء لندى : انتي مش على بعضك خالص روحي في اي جنب وخليهم يفشخوكي
ندى : طب متيجي
اسماء : لا انا حاليا مش عاوزه بس ممكن بعد شويه اعوذ

وهدى فى عالم تانى من الصويت

هدى : اااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااااه

نزلت ندى جنب الترابيزه وفلقست وضع الدوجي وخرم طيزها بان وسابت نفسها ام جه كلب بيجرى ونط فوقها وبيزوم ودخل زبره فى كسها

ندى : اااااه اااااه

اترعبت ندى وكان زبره كامل في كسها وقعد يدخل ويطلع بسرعة وزبره بيفشخ كسها
اسماء سخنت لقت احمد بيضحك

احمد : انزلي فلقسي جنب ندى اتناكي يالبوه ده انتى تعبانه ع الاخر ونفسك تجربي

نزلت اسماء فلقست جنب ندى كانت سخنت ع الاخر فسابت نفسها للكلب ومحسيتش غير بعمود نااااااااااااااار يدخل كسها وبدء نيك يدخل زبره ويطلعه عشر مرات فى الثانيه

اسماء : اااااه اااااااه

وندى مقدرتش تستحمل جتلها الرعشه علطول من زبره

ندى : اااااااااه مش قادره اااااااه
اسماء : ااااااااااااه الكلب زى ما يكون حاسيس بيا بيدخل زبره لحد الاخر وبينيك بعزم ما عنده وانا مش قادره ااااااااااااه
كريم : يامتناكين ياشراميط اتبسطه

وهدى نزل الكلب في كسها وطلع كلب اكبر واشد وبدء يدخل ويطلع نار وبسرعه وفضل ينيك جامد وهدى بتصرخ على الاخر لحد ما الرعشه جتلها ونزل جواها ونزل من عليها الكلب الكبير وطلع كلب تاني اشتغل بنفس القوه ولما نزل جواها نزل
وجه كلب جنب وشها ورفع رجله واتبول عليها
وهدى بتنهج ورجليها مفشوخه وخلصت خالص

احمد : ايه رايك مش احساس جديد عليك ياجمل
هدى وهي بتنهج : انا اتهنت كفايه كده حرام عليكم
احمد : مش روعه واحسن من الرجاله

كانت هدى عرقت وتعبت قوى علشان الكللابب نكوها كتير جدا
ومره واحده لقت كلب كمان نط عليها وهي بترد على احمد وهي مستسلمه من الاهانه ودخل بتاعه في كسها وهي مكنتش قادره تستحمل ومنهاره من الصريخ

هدى : اااااااااااه كفايه ارحموني
احمد : وانتي رحمتي حد
هدى : انا اسفه سيبوني
احمد : وده بدايه الاستسلام

قامت ندى واسماء بعد ما الكللابب فشخوهم وجم وقفه جنب احمد وكريم

ندى : عامله ايه ياكلبيتي مع الكللابب الجامده دي
احمد : بدأت تستسلم
اسماء : من تاني يوم ده لسه بدري

نزل الكلب وطلع كلب كبير فى الحجم والزبر واشتغل نيك جامد

احمد وهو بيضحك : الظاهر انك عجبتيهم ومش قدرين يبعده عنك
ندى : كلبيتي تعجب اي حد

وكلب تاني قعد يلحس فى وشها والكلب بينكها وهي بتتلوى تحته مش قادره من المتعه والاهانه

اسماء : ايه رأيك في الاهانه بس متعه ما بعدها متعه

شويه والكلب نزل بعد منزل لبنه جواها

‏راح احمد فكها من رقبتها والحبل اللي ربطين رجلها بيه في الارض وقلبها على ظهرها وربط رجل يمين ورجل شمال وهي متنيه زي مهيا وفشخها جدا وربط رقبتها تاني في الارض

‏هدى : كفايه ارجوك انا تعبت قوي
‏احمد : هو حلو الاستسلام بس لسه شويه

‏ام نط كلب عليها ودخل زبره كله ونكها جامد جدا

‏احمد : لسه هيركبوكي يالبوه طقم نيك تاني لسه اليوم طويل

بس الوضع ده كانه بينيكه في الطيز او الكس اللي زبرهم يدخل في بس الاكتر في الطيز واللي ينزل جواها ينزل ويطلع واحد تاني
وكانه بيلحسه وشها وبزازها واللي يرفع رجله ويعمل بول عليها

هدى : ااااااااه ارحموني انا تحت امركم سيبوني

مسك احمد كلب وقعده على بق هدى ودخل زبره في بقها وبدء الكلب يدقر

احمد : مصي يافجره

هدى مرضيتش راح احمد رزعها قلم فبدأت تمص جامد

كريم : انته طبعا مصيتو وخربتوها
اسماء : ده لازم
ندى : وهو احنا هنتناك من كلب كل يوم لازم منضيعش الفرصه
اسماء : يالهوي لما بضان الكلب دخلت فيا كنت هموت
ندى : اه ده متعب قوي بس جامد

شاف احمد كلبه في اوضه الكللابب ام راح وطلعها وجبها قعدها على بق هدى

احمد مصي كس الكلبه يا كلبه فمصت هدى كس الكلبه
فهجم كلب على كس الكلبه فوق بق هدى وفضل يدقر فيها جامد

احمد : مصي الكس والزبر ياكلبه

نزل الكلب في كس الكلبه وفضل كس الكلبه ينقط في بق هدى

احمد : ابلعي يا كلبه

وضربها قلم جامد
راحت الكلبه عملت بول على وش هدى

هدى : ارحموني انا تحت امركم
احمد : حلو الاستسلام ده

فكوها ومسكوها مش شعرها وخدوها ع الحمام حموها بميه سقعه وربطوها في السرير وهي قاعده واكلوها وشربوها وفكوها ونيموها على بطنها وربطوها في السرير

احمد : ارتاحي عشان بكره اجمد

خرجه ع الانتريه ملقوش المجموعه طلعه اوضه الكاميرات

شافه في الشاشه الست بطلات عملين وضع الدوجي ستايل والكلا ب راكبين عليهم وشغلين نيك فيهم

ندى : الكيف بيزل برضه
اسماء : وهو احنا هنلاقي كلاب كل يوم كله لازم يجرب

نكمل الجزء القادم
الجزء الرابع

وقفنا الجزء اللي فات لما المجموعه عمله حفله نيك لهدى بالكللابب والكللابب فشخوها واستسلمت

اليوم التالت

طلع احمد وكريم واسماء وندى فكه هدى اللي كانت مستسلمه خالص وربطه رجلها في بعض وايدها ورا ظهرها وخدوها ونزلو على الزريبه
ودخله اوضه ونيموها على دكه مرتفعه عن الارض على ظهرها وربطه ايدها في الدكه وربطوها من بطنها في الدكه وربطه رجليها كل رجل في فخدها وفشخوها وربطوها في الدكه
وفجأه دخل الحصان وقد انقطعت انفاس هدى

اسماء : ايه رايك في المفاجأه
هدى : لأ لأ لالالا لالا لأ لا ازاي ارحموني بلاش حصان انا هبقا تحت رجلكم
ندى : عارفه لو مكنتيش جامده وجامده قوي كمان ياكلبيتي مكنش زبر الحصان وقف

كان الحصان قد اخرج زبره بالكامل وهو منتصب على الاخر , بلونه الاسود الداكن الممشح بخيوط حمراء , ورأس زبره الورديه الضخمه التي كانت تنزل لبن جعل الدم يتجمد في عروق هدى وانفاسها تختفي في صدرها وعيونها تنظر الى الزبر بخوف ورعب وتصرخ

هدى : لا لا لا لأ لأ ارحموني
فكرت ندى هامسه : يا ويلي لو ده دخل كسي
بصتلها اسماء : لا متفكريش عشان ده يفلقنا نصين كفايه الزنوج كانه هيموتونا

ظلت هدى تحدق به وهو واقف لم يتحرك

هدى : بلاش ده وانا هبقا تحت رجليكم

في غرفه عرض الكاميرات

سهام : اف على ده زبر ايه الجمدان ده
شاديه : انا شفته راكب مره الفرسه كانت بتفرفر تحته
شيماء : انا هكون الفرسه النهارده بعد ما يفشخ الكلبه دي
منى : لا اعقلي ده هيفرتكها ولو لمسك هيفلقك نصين
نعمه : ولا بيهمنا انا عايزه اجرب
منه : بعد ميخلص ننزل ونشوف

في الزريبه

مسك احمد الحصان وحط زبر الحصان قدام هدى وقربه من بقها وهدى خائفه وترتجف

هدى : بلاش وهكون تحت رجلك وتحت امرك وهكون كلبتكم
ندى : وفقتي تبقي كلبيتي
هدى : اه انا كلبيتك وتحت رجلك
اسماء : بس برضه هيزور كسك ويفلقك نصين

وامسكت اسماء زبر الحصان من وسطه ولكن قبضتها لم تستطع الامساك بالزبر الكبير بشكل مريح , انه تخين جداُ , فاستعملت يديها الاتنين , ويا للروعه … بداُت اسماء تدعك زبر الحصان بشكل بطيْ من فوق لتحت , ومن تحت لفوق , فوق وجه هدى .. انتفخ زبر الحصان بشكل مرعب , واصبحت رأس زبره الحمرا كبيره جدا … استمرت اسماء بالدعك , وكان وجه هدى في مواجه الزبر تماماُ …
‏وكانت بزاز اسماء تهتز مع كل حركه دعك لزبر الحصان , الذي بداْ يزوم ويخرج قليلاْ من لبنه وينزل على وجه هدى
‏بلغ الهيجان عند ندى درجه عاليه , ارتفعت انفاسها ودبت النشوة في ظهرها
‏وهاجت اسماء خاصه عندما لمست رأس زبر الحصان الحاره حلمة بزازها ..
ووضعت اسماء زبر الحصان بين بزاز هدى الكبار جدا , وامسكت ندى بزاز هدى وبدات تدعكهم في زبر الحصان , ولم تتوقف اسماء عن الدعك , والحراره المنبعثه من زبر الحصان والتي لمست بزاز ولحم هدى جعلها تزوم وتصرخ بشكل رهيب وفخداها يرتجفان وهي مفشوخه !

هدى : اااااااه ارحموني ارجوكم

اقتربت اسماء بزبر الحصان الى شفايف هدى

اسماء : مصي ياكلبه

بدات هدى تلحس زبر الحصان بلسانها فادخلته اسماء في بق هدى وبدات تمص جامد
فاخرجته وتابعت اسماء الدعك حتى رأس زبر الحصان قد اصبحت بلون الدم تمامآ … وصدر صهيل طويل من الحصان … وانفجر اللبن من زبر الحصان على بزاز ورقبه ووجه وداخل بق هدى , ليترات من اللبن اغرقها من فوق الى تحت
ظلت ترتجف هدى ولبن الحصان يسيل من وجهها ورقبتها وصدرها وبطنها وينقط على الارض !
وفجأه تبول الحصان غسلت اسماء جسم ووجه هدى به

هدى : كفايه اهانه بقا حرام عليكم انا اسفه
احمد : لسه اليوم طويل يا كلبه

اخذ احمد الحصان وادخله الاوضه وخرج ومعه حصان اخر

هدى : لا حرام عليكم كفايه كده

اوقفه احمد فوق كسها وجاءت اسماء ومدت يداها الى اسفل بطن الحصان قرب الخصيتين وبدات بلمسه وتدليكه ..
الحصان يبدو وكاْنه كان يفهم كل شي , فلم يخذلها , ما ان دعكته قليلاُ , حتى اخرج زبره الجبار بشكل سريع ومنتصب مثل الصخر … نظرت اليه اسماء وهي تدعكه

اسماء : انبسطي ياكلبه الزبر ده اكبر من بتاع الحصان اللي قبله
نظرت اليه هدى : يا ويلي .. ارحموني كفايه كده

‏ فكرت اسماء قليلا … وامسكت بزبر الحصان … بيديها الاتنين ..
وما ان لامست اسماء رأس زبر الحصان شفرت وفتحة كس هدى حتى انتصب وتصلب واندفع سريعا محاولاُ الدخول … ولم يستطع لكبر حجم رأس زبره الهائله …
ومن قوة صدمة زبر الحصان لكس هدى صاحت وصرخت

هدى : ااااااه بلاش ارجوكم ده هيموتني انا هبقا كلبيتكم
احمد : بعد النيكه دي نتكلم ياكلبه

ادركت اسماء انها يجب ان تمسك بزبره بيديها جامد وتوجهه قدر ما تستطيع … فامسكت به .. وبداْ يهجم .. وكانت رأس زبره كوحش كاسر مرعب يبحث عن ضحيه … امسكت اسماء وندى بالزبر جامد ووضعه على كس هدى الكبير الجامد
وبدء احمد في تدليك بطن الحصان وكريم وضع له برسيم حتى لا يستطيع الدفع وتشتيته … وبداْت هدى ‏ترتجف … والعرق ينهمر من كل بوصه من جسدها

‏هدى : ارحموني انا اسفه

وضعت اسماء زبر الحصان على كس هدى لاحظت ان رأس زبره هائله ومن الصعب جداُ ادخالها في كس هدى بسهوله

‏هدى : كفايه ارجوكم

‏بداْت اسماء عملية الدخول الصعب .. المؤلم
الذي ساعدها ان زبر الحصان كان صلباُ كالصخر … بداْت تضرب رأس زبره على زنبور هدى وتمريره على شفايف كسها .. وهدى تتاْوه

هدى : امممم اي كفايه بقا

ووضعت رأس زبره امام كسها تماماُ .. وبعد ان اخذت نفساُ عميقاُ … بداُت تضغط وتضغط وتضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااااه

وخرجت الدموع من عين هدى من فرط اللذه والالم الشديد !
عند الضغطه الثالثه دخلت راْس زبر الحصان بشكل كامل في كس هدى .. فصرخت

هدى : ااااااااااه ااااااااااه

ارتجفت يد اسماء … والجميع في صمت
رأس زبر الحصان الحساسه … اصبحت داخل كس هدى تقطعت انفاسها نهائياُ … تابعت اسماء الدخول وهدى تصرخ وتبكي .. ادخلت .. ادخلت … ادخلت

هدى : ااااااااااه لأ لأ لأ لأ كفايه

وضغط الحصان ضغطه على كس هدى فادخل ربع زبره . صرخن هدى من الالم .. وبكت .. وولولت . وكانت عواصف اللذه تجتاح جسد اسماء … وكان الحصان يشد الى الامام .. واسماء وندى ممسكه بزبره جيدآُ …فكان اكثر من نصف زب الحصان الهائل قد اصبح في داخل كس هدى … يتحرك .. يتضخم … مثل سيخ النار … يشويها من الداخل .. يضغط على معدتها .. امعائها … رحمها امتلاء بعضل زبر الحصان …. استمرت اسماء على هذه الوضعيه وهي ممسكه بزبر الحصان وهي تضغطه الى داخل كس هدى وتخرجه .. تضغطه وتخرجه ولكن ليس بالكامل

هدى : اااااااااااه ااااااااااه اااااااااه

فقد لاحظت اسماء ان رأس زبر الحصان المتضخمه في داخل كس هدى مستحيل ان تخرج بسهوله . نظرت ندى الى فتحه كس هدى فقد اصبحت بحجم ثقب واسع يملاْه زبر الحصان تخين غليظ جبار .. يدخل ويخرج فيه … وفي كل مره تشاهد كيف ان كل لحم كس هدى الداخلي وعضلاته تظهر الى الخارج مع كل دفعه تدفعها . حاولت ندى قدر المستطاع ان توسع من فتح رجل وفخاد هدى
بين نوبات اللذه والالم الجنونيين قد غابت هدى عن الوعي لمرات ومرات … الدموع النافره من عيون هدى اثارت اسماء .. حاولت ان تسحب زبر الحصان من كس هدى لترتاح وتتنفس قليلاُ … فتاْوهت هدى بشده من الالم … ولم تستطع اسماء فعل ذلك .. رأس زبر الحصان متضخمه بشكل رهيب في داخل كس هدى ومن المستحيل سحبها … وفهمت اسماء انها لن تستطيع فعل ذلك الا بعد ان يقوم الحصان بتنزيل لبنه وارتخاء عضوه

هدى : اااااه حرام كفايه ارحموني
اسماء : لا اجمدي كده ياكلبه عشان الزبر ده مش هيطلع الا لما يرويكي

اصبحت هدى تهلوس … نائمه تحته … واسماء ممسكه بما تبقى من زبر الحصان خارج كس هدى , محاوله تخفيف الضغط على كسها … لاحظت اسماء ان هدى عملت بول على نفسها اكثر من مره … وكل عضلات جسمها ترتجف … وعضلات فلقات طيزها متشنجه ومرفوعه لفوق عالاخر … فاحضرت ندى زبر صناعي وادخلته في خرم طيزها وبدات تنيك خرم طيزها بسرعه واسماء تتلاعب بزبر الحصان وتدخله وتخرجه بقدر ما تستطيع … وهدى تبكي .. وتبكي … وتبلع بريقها ان استطاعت

هدى : ااااااه اااااااااه ااااااه

ضغط الحصان ضغطه خفيفه , فاْصاب هدى ما يشبه الدوار العنيف , وصرخت

هدى : ااااااااااه اااااااااااه ااااااااه

اما الالم والمتعة الحقيقيين .. فقد حلا عندما بداْ الحصان يتهياْ لنزول لبنه … واين ؟ …. في داخل هدى .. في كسها .

اسماء : انا حاولت اطلعه معرفتش ياكلبه فستحملي الفيضان جواكي
هدى : ااااااااه ياويلي اااااااااه ياويلي

عرفت هدى ان اخراج زبره امر من سابع المستحيلات … فتهياْت للموجه العارمه من اللبن بداخلها … بداْ زبر الحصان بالتضخم اكثر فاْكثر … وهي تنوح وتنفخ وتصرخ

هدى : ااااه اااف اااااي اااااااه ااااف ااااف ااااااااه

وتفتح ندى فخاد وشفايف كس هدى قدر استطاعتها لتريح هدى قليلاُ عشان صعبت عليها .. ولكن لا فائدة , فتضخم زبر الحصان قد بلغ حدودا غير طبيعيه
حتى احست هدى وكاْن عظام حوضها ستتفتت من الضغط

هدى : ااااااااه ااااااااااه

وبداْت هدى تحس بدفقات ونبضات تاْتي من راْس زبر الحصان .. فتصل الى دماغها فورا من فرط الالم والوجع والنشوة …. صهل الحصان صهيلاُ طويلآ … وضغط ساقيه قليلاُ … وانفجر اللبن من زبره في داخل كس هدى المشبوك بزبره بشكل محكم .. ضربت موجه اللبن الحار كالجمر كل خليه في رحمها ومبيضها وعضلات معدتها … نار واشتعلت فيها من الداخل … نظرت هدى الى كسها المخزوق بزبر الحصان الذي لا فكاك منه … ولم تستطع ان تقول سوى

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااي اااااااااااااااااااااااااه

وغابت هدى عن الوعي نهائياُ
مسك احمد يداها يجس نبضها فمازالت بها نبض وبعد خمس دقائق فاقت هدى وعندما استفاقت … كان زبر الحصان ما يزال في داخلها وكان ارتخى بشكل كبير … حركت اسماء زبر الحصان ببطئ الى الخارج .. وكان زبر الحصان قد بداْ يخرج من كس هدى بشكل طبيعي .. امسكته بهدوء … وسحبته قليلاْ قليلاُ وهدى تتاْوه بشدة … فكسها ممتلئ بلبن الحصان … سحبت وسحبت .. حتى لم يتبق الا رأس زبر الحصان الضخمه والتي بداْت تصغر … اخذت اسماء نفسآ عميقآ وسحبتها سحبه واحده وصرخت هدى من الالم

هدى : اااااااااااااااه

وكانت جدران وعضلات كس هدى الداخليه قد خرجت مع زبر الحصان الى الخارج … ما ان سحبت زبر الحصان حتى انفجرت نافوره من اللبن الحار خارجه من كس هدى بعلو اكثر من نص متر … كانت هدى تنظر مذهوله وهي تتلوي من فرط الالم والمتعة … كانت عضلات هدى وفخذيها يرتجفان وكذلك عضلات وفلقات طيزها وكذلك رجليها يتلويان ذات اليمين والشمال . اخذت اسماء زبر الحصان وامرت هدى باللحس ومصت هدى ولحست وبلعت اللبن حتى نظفته …. وادخل احمد الحصان الى الزريبه وسبوها ممده هكذا لاْكثر من عشرين دقيقة .. واللبن يتدفق وينقط ويسيل من فتحه كسها الذي بداْ يعود الى حجمه الطبيعي بعد ان كان قد اصبح مثل باب مغاره هائله مهجوره … فكوها وسبوها تقف فحاولت الوقوف … فاْرتجفت بشده .. واحست بالدوار والضعف … فجلست الى ان استردت انفاسها وتاْكدت باْنها قادره على المشي … وقفت .. نظرت اليهم … اقترب منها احمد وكريم وسندوها

احمد : ايه رايك ياكلبه
هدى : انا تحت امركم بس كفايه تعزييب وذل لحد كده
اسماء : هنفكر بس مفتكرش اللي موصيين عليكي هيوفقه
هدى : اعيش كلبه تحت رجليهم بس كفايه كده
ندى : هنتشاور معاهم ونرجعلك

وطلعه الاوضه وحموها واكلوها ونيموها وربطوها في السرير وطلعه الانتريه لقه المجموعه كلها قاعده

سهام : بعد اللي شفته حصل لهدى مفتكرش هجرب الحصان
شيماء : كلنا مش هنجرب ده بيموت
شاديه : انا شايفه ان مش كفايه ولازم نعذب اكتر
سهام : مين قال كفايه ده اللي جاي هيكون جامد جدا
منى : بس لازم تريح شويه عشان كسها يلم شويه
منه : اكيد ده بقا شارع
نعمه : اللي جاي ايه
سهام : ده بكره الصبح بقا هعرفهولكم

نكمل الجزء القادم

الجزء الخامس

وقفنا الجزء اللي فات لما احمد وكريم واسماء وندى خده هدى ونزلو بيها الزريبه وربطوها ودخل الحصان فشخها ونزل لبنه جوه كسها
وهنشوف المجموعه هيعمله ايه فيها النهارده

اليوم الرابع

الست ابطال ( سهام . شيماء . نعمه . شاديه . منى . منه ) يلبسون طقم الملكات عباره عن اندر وبرا جلد اسود ضيق وبوت طويل مع قناع جلد للوجه وفي يد كل واحده منهم كرباج
دخله الابطال الغرفه وتقدمت اسماء وفكت هدى وشديتها على الارض

اسماء : قومي عندك زياره بس تقيله شويه
هدى : حرام عليكم ارحموني

خرجت اسماء من الغرفه وقفلت الباب
اتعدلت هدي لترى ست بطلات

هدى : انته مين
سهام : في كلبه تسال برضه السؤال ده
هدى : كلبه
شيماء : متستغربيش هتتروضي وهتبقي احسن كلبه

ضربت منه الكرباج في الهوا وشدت هدى من شعرها

منه : ياله ياكلبه ياشرموطه عشان انتي بتاعتنا خلاص وهتتقطعي النهارده

ضربتها شاديه كرباج على طيزها وبدات صرخات هدى

هدى : اااااااااااااااااه
شاديه : احنا لسه عملنا حاجه داحنا لسه بنسخن

ضربتها منى كرباج على ظهرها

هدى : ااااااااااااااه
منى : لا اجمدي كده امال فين هدى الجامده

مسكتها شيماء من شعرها وبصت في وشها

شيماء : دانا هخلي كسك ينتهي ومينفعش تاني

وراحت تفه في وشها وضرباها بالقلم
وكانت هدى وخده وضع الدوجي فقعدت نعمه على ظهرها ومسكت شعرها

نعمه : ياله يا كلبه اتحركي وصلينا للحمام عشان ريحتك وحشه هنحميكي

متحركيتش هدى راحت سهام ضرباها بالكرباج على طيزها

هدى : اااااااااااه

اتحركت ع الحمام ودخلو حموها بمياه سقعه وخرجه وفضله الابطال يضربوها بالكرباج كل بطله على حته لحد ما وصله نص الغرفه
طلعت سهام احبال وربطيت كل ايد في حبل وربطه الاحبال في جنشين في السقف
وبدءه التعذيب بالكرباج على كل حته في جسمها من بزازها وبطنها وطيزها وظهرها وفخادها وضرب بالكف على خدودها وجسمها

هدى : ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ارحموني

طلعت شيماء زبر صناعي بحزام ولبسته ورفعت رجل هدى الشمال ودخلت كسها وناكت جامد
ولبست منه زبر صناعي بحزام ودخلت طيز هدى

هدى : ااااااااه انا تحت امركم نكوني زي متحبه بس بلاش تعزييب
سهام : لا ده النيك ده بنريحك بس لكن التعذيب مستمر

فكتها منى وقعديتها على كرسي مكنه النيك وكانت شاديه ركبت اكبر زبرين وربطوها في المكنه ودخلو الزبرين في طيز وكس هدى وشغله المكنه

هدى : اااااااه ااااااه
سهام : استمتعي ياكلبه

وطلعت سهام علبه سجاير وفرقت عليهم وكله كان بيشرب ويرمي طفي السجاره على هدى
ومنه كانت بتضرب هدى بالكرباج على بزازها وشاديه بتضربها بالكرباج على طيزها

سهام : ايه رايك ياكلبه
هدى : اااااه اااااه اااااه ااااااه ارحميني وانا هكون تحت امرك
شيماء : هتبقي كلبه مطيعه
هدى : وتحت رجلكم كمان
شاديه : وتنسي انك البرنسيسه
هدى : اااااااه هبقا كلبه
منى : وتسمعي الكلام وتنفذيه
هدى : هعمل اللي تأمره بيه
منه : طب بوسي رجلي
هدى : ااااااااه امووووووواه ااااااااه
نعمه : شطوره وتبوسي وتلحسي رجلي انا كمان
هدى : ااااااااه اموووووواه اااااااه

فكوها ورموها في الارض وخرجه
دخلت اسماء وندى قوموها رموها على السرير وربطوها بجنزير من رقبتها في جنش في الحيطه

ندى : الجنزير ده هديه منى يا كلبتي مبروك عليكي
اسماء : ايه رايك وانتي كلبه مش هتبقي عسل

هدى في صمت وبتعيط

اسماء بشخط : ردي
هدى : زي متحبي هكون انا تحت امركم
ندى : ايه العسل ده كلبيتي عسوله قوي

وقفله عليها ونزلو
المجموعه كلها دخلت الانتريه وقعده يتكلمه ويحكه ايه اللي جاي

شاديه : تفتكره كده سلمت ولا ايه
سهام : هو تقريبا بس برضه لسه عايزه اكسرها اكتر
منه : انا نكتها النهارده زي منكتني
شيماء : وانا كمان فشختها النهارده زي مفشختني
نعمه : شفتوني وانا ركباها حمار
منى : انا ضربتها حبه اقلام على وشها لوز
اسماء : انا هطلع البس الزبر الصناعي واركبها دلوقتي هقطع طيزها وكسها واتساله عليها للصبح
ندى : وانا هسيبك يعني انا هاجي افشخها معاكي
احمد : انا عايز انيك
كريم : وانا كمان

الكل صمت

احمد : مسمعتنيش ولا ايه انا عايز انيك
كريم : وانا كمان
شاديه : انا بتاعتك النهارده ياحمد
منى : وانا بتاعتك ياكريم
سهام : وكل يوم واحده لكل واحد بس بكره لا عشان عندنا حفله مفاجأه

قام احمد وكريم وشاديه ومنى ودخله اوضه الضيافه البلدي
وقامت اسماء وندى وطلعه غرفه المعدات وطلعه ملط ولبسين اكبر زبرين ودخله عند هدى في غرفه النوم
وطلعه باقي المجموعه يتفرجه من الكاميرات

دخلت اسماء الاوضه

اسماء : ازيك ياكلبه انا جايه انيكك
ندى : وانا جايه افشخك

مسكت اسماء هدى خليتها تقعد على الزبر بكسها وخديتها في حضنها ودخلت ندى الزبر في طيزها
وبدأه ينكوها بكل قوه

هدى : ااااااااااه
اسماء : معرفش تعبت عليكي فجأه قولت اطلع افشخلك كسك وطيزك
ندى : وانا اتعودي ياكلبيتي اني هنيكك كل يوم

في اوضه الضيافه البلدي

احمد ماسك شاديه من شعرها وبينكها في وضع الدوجي بكل قوه

شاديه : اااااه اااااه اااااه

وكريم ماسك منى نفس الوضع وبينيك جامد

منى : اااااه اااااه اااااه

احمد بيبص لكريم وبيضحك وبيبدل معاه وبينيك منى وكريم بينيك شاديه

في غرفه النوم

ندى بتنيك هدى جامد في كسها واسماء بتنيك هدى جامد في بقها

هدى : امممممممم

قامت اسماء ودخلت الزبر في كس ندى من ورا وبدات رزع في كس ندى والزبر بتاع ندى في كس هدى

ندى : ااااه اااااه ااااااه
هدى : ااااااه ااااااه ااااااه
اسماء : ايوه كده صرخه جامد بنيك شرموطي وكلبيتي مع بعض

في غرفه القاعده البلدي

احمد نايم وشاديه قاعده على زبره بطيزها وفاشخه رجليها وكريم بينيك كسها وبينيك جامد

شاديه : ااااااه اااااااه

شويه ونام كريم على ظهره وقعدت منى على زبره بكسها وخدها في حضنه ونكها احمد في طيزها

منى : اااااه ااااااه

في غرفه النوم

هدى واقفه على رجل واحده وسانده على السرير واسماء رافعه رجل ودخله كسها وندى ورا هدى بتنيك طيزها

هدى : ااااااااه
اسماء : انتي ايه مكنه لبن ايه اللي نازل ده كله
هدى : من كتر النيك كسي بينزل
ندى : وطيزك كمان بتجيب لبن
هدى : انا كده بجيب لبن من كل حته
اسماء : طب نسيبك ترتاحي بقا عشان عندك علقه الصبح
ندى : ياله باي ياكلبيتي

وخدوها حموها واكلوها وربطوها بالسلسله ونزله

في غرفه الضيافه البلدي

احمد منيم شاديه على ظهرها وفاشخ رجلها وفاشخ كسها وكريم نفس الوضع

شاديه : اااااه ااااااه
منى : اااااااه اااااااه
كريم بينزل جوه كس منى : اه اه اه اه
احمد بينزل جوه كس شاديه : اااااااه ااااااه
شاديه : ياا انا اتفشخت تعرف ان دي اول مره اتناك بمزاجي يعني شكلي هبقا شرموطه
احمد : وليا الشرف اني اكون اول واحد واعجبك
شاديه : اول مره كنت سكرانه تاني مره الزنوج خدونا غصب تالت مره الشهوه اللي شدتني للكلاب ودي الرابعه
كريم : وانتي يامنى شرموطه ولا ايه
منى : انا اول مره كنت مش حسه بنفسي وحبيت اسلم واجرب والتانيه روحت بمزاجي اجرب برضه طلعت علقه ****** زنوج كانت مدبراها هدى ومره تالته كانت هدى وفشختني وجابت محمود جوزها فشخني والرابعه برضه هدى وجابت محمود ومحمد جوز منى وفرتكوني وفشخوني بمكنه النيك والخامسه الزنوح وخدونا غصب والسادسه الكللابب وكنت بجرب ودي سابع مره والاولى في الاستمتاع
احمد : ومش الاخيره وهفشخك دايمآ
منى : انا ابني سمير ناك سهام وشيماء في حفله نيك جماعي كانت للتلاميذ عليهم في الفصل وأتكيفه وكيفوهم
كريم : الفصل كله ناك سهام وشيماء
منى : اه وبفكر اجيب سمير ينيك المجموعه كلها
شاديه : وانا هكون اول واحده ياحبيبتي
احمد : احنا هنعمل مجموعه هنبقا رقم واحد

ونامه كلهم في حضن بعض للصبح

نكمل الجزء القادم

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
الجزاء السادس ايمتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
كمل بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تسلم ايدك يا باشا على مجهودك الاكثر من رائع ومنتظرين الجزء السادس...
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تم أضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
قصة جميلة الجديد امتى؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
عايز سالب من منطقه حلوان او المعادى ناعم وابيض وطيزه نظيفه وعنده لبس حريمى ولو فيه سالب ديوث يكون افضل انا من حلوان موجب هارد 52 سنه
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تم أضافة الجزء الثامن
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تحفة يا فنان بس طولت قوى قوى مع هدى وبعدين الواحد زهق من كتر الجنس أهتم بالأحداث شوية عن الجنس ومتتظرين الجزء التاسع وتسلم ايدك على المجهود..
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تحفة يا فنان بس طولت قوى قوى مع هدى وبعدين الواحد زهق من كتر الجنس أهتم بالأحداث شوية عن الجنس ومتتظرين الجزء التاسع وتسلم ايدك على المجهود..
مع خالص تحياتى...
هو الجزء ده لهدى والسابع هنغير
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
تم أضافة الجزء التاسع
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%