NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشقي لأمي

A

Anonymous (18b4)

ضيف
انا وحيد امي و بعشقها جدا و هي كمان بتحبني جدا والدي منفصل عننا و عايشين لوحدنا و انا هموت بجد و انيكها مش شايف ست غيرها و زوبري مش بيوقف غير عليها بشوفها كتير و هي بتدعك كسها من الهيجان و هي لوحدها و بيبقي هاين عليا اخلع هدومي و اخش ازحلقه في كسها بس بتردد و بخاف اخسرها بعد كده عاوز طريقة اخليها تعرف اني بعشقها و هموت عليها و تهيج عليا هي كمان زي ما انا هايج عليها اللي عنده حل يكتب هنا و محدش يقولي تعالي خاص انا كاتب بوست مجهول عشان مش حابب اكلم حد برايفت

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, N ahmed elgamed, Sir Jimmy و 4 آخرين
تعال أعطيني حسابها اهيجها و افتح عينها عليك بلكي نكتها

انا وحيد امي و بعشقها جدا و هي كمان بتحبني جدا والدي منفصل عننا و عايشين لوحدنا و انا هموت بجد و انيكها مش شايف ست غيرها و زوبري مش بيوقف غير عليها بشوفها كتير و هي بتدعك كسها من الهيجان و هي لوحدها و بيبقي هاين عليا اخلع هدومي و اخش ازحلقه في كسها بس بتردد و بخاف اخسرها بعد كده عاوز طريقة اخليها تعرف اني بعشقها و هموت عليها و تهيج عليا هي كمان زي ما انا هايج عليها اللي عنده حل يكتب هنا و محدش يقولي تعالي خاص انا كاتب بوست مجهول عشان مش حابب اكلم حد برايفت
كلمني هقولك تعمل اي من غير مقابل انتا مش اول حد اساعده

دي آخره التربية وسط النسوان الهايجة

يسطا هي ميول زيها زي اي ميول اشمعني قبلتو الشواذ ومش حابين تقبلو المحارم
مين قالك اني قابل الشواذ تاني حاجه دي مش ميول دا مرض اللي يبصه لأمه واخته ده مريض تاني حاجه أمه أو كلامه صحيح فهي غلطانة اكيد عايشة بطريقة غلط ولبس غلط موصله للتعب اللي هو فيه ده وهتلاقيه بيتفرج علي سكس محارم كتير

مين قالك اني قابل الشواذ تاني حاجه دي مش ميول دا مرض اللي يبصه لأمه واخته ده مريض تاني حاجه أمه أو كلامه صحيح فهي غلطانة اكيد عايشة بطريقة غلط ولبس غلط موصله للتعب اللي هو فيه ده وهتلاقيه بيتفرج علي سكس محارم كتير
انا مش بتكلم عليه انتا بشكل شخصي انا بتكلم ف المجمل

لو ابنك ترضي يعمل كده في مراتك

• بيضحكني
التفاعلات: Inbox
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عقبال الباقي خلينا نروق 😂
اصل شوف عيشنا قد اي خلي الجنس ده ينتهي ونخلص بس نسيف اكود الموقع علي حاجة عشان الي هيجي بعدنا يلاقيه 😂

بص انت ممكن تجبهم في كلوت ليها نضيف و تكون بتلبسه كتير و لما تشوف هتبتدي تراقبك و مع الوقت هتهيج عليك

بص انت ممكن تجبهم في كلوت ليها نضيف و تكون بتلبسه كتير و لما تشوف هتبتدي تراقبك و مع الوقت هتهيج عليك
فكك من افكار الافلام السكس دي الموضوع مش بيجي كدا

ابعتلي خاص هساعدك

انا معرفش انت عندك كام سنه اكيد بم انك عايش معاه لوحدك مع سن الشباب و كده فأكيد هيحصل انجذاب ليها

و هي طبعا سنها ممكن مش كبير جدا و ليها شهوه و هي منفصله فطبيعي جدا و ده بعيدا عن كونها انسانه محترمه عادي و طبيعية

الحل العادي انك تشوف تحاول تتجوز و تبعد تفكيرك عنها بست تانيه و يبقي بي الاطار العادي انك تتجوز و هي بقي بخصوص شهوتها علي حسب الوضع يسمح أنها تتجوز و يكون فيه شخص مناسب ليها تمام مفيش اعتقد انها عارفه علي الاقل تمشي أيامها بشكل ميعملهاش مشاكل في الدنيا و كده

فبعيدا أن شهوتكم منطقيا و ليها أسبابها بس حلها الطبيعي و المستقر ليكم من نظري زي ما قولتلك لكن الحلول التانيه كلها حوارات و مشاكل في رأيي و عموما اتمنالك كل خير

حاول ع خقيف شوف ردت فعلها زدو من نظىاتك لبزازها هيا حتفهم لان محتاجة اكثر منك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%