NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عزم صحابه علي لحمي البنوتي

محمدشرين

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا (م) او شرين ، 30س جسمي متوسط، عندي شوية شعر صغيرين بس بنضفهم ، بنوتي طريه اوووي.

الجزء الاول :
ف يوم كنت علي تويتر واتعرفت علي (ب) عنده 21س اسمر وتوب عنيف ، المهم اتعرفنا وشوفت جسمه وزوبره ، وبصراحة هيجني اوووي وبعد اسبوع من التعارف كنا بقينا صحاب ، بس مكنتش متخيل ف يوم اني اسلم جسمي لشخص اصغر مني .
المهم اتفقنا نتقابل عنده ف البيت وبعتلي اللوكيشن وبصراحة كانت اول مره اروح لحد بالوكيشن المهم وصلت للعمارة واتصلت بيه .
انا : ازيك حبيبي ، انا وصلت وواقفه تحت البيت
ب: طب اطلعي ياقلبي
كان ساكن ف السابع ومفيش اسانسيرورغم كدة طيازي كانت هيا المتحكمه وطلعتله ، دخلت وكنت مكسوفه اووي
ب: فكي ياقلبي بلاش كسوف ، خشي الحمام غيري هدومك والبسي الطقم اللي جوة
انا: حاضر حبيبي
دخلت الحمام خدت شاور ولقيت طقم بنوتي سكسي شفاف واندر وبانتي فلبستهم وجيت اخرج لقيت ميكب بصراحة حبيت الموضوع اووي وعملت ميكب واتزينت وطلعت لقيت المفاجأة ، لقيت (ب) معاه اتنين صحابه من عمره .
انا : مين دول
ب: دول صحابي وبصراحة عازمهم عليك
انا: بس احنا متفقناش ع كدة
واحد منهم اسود : جرا ايه يامره انتي مفكره اننا هناخد رأيك انتي تتفشخي ونقطع لحم …مك ونرميكي زي الكللابب
بدأت اعيط لقيت قلم نزل ع وشي ووقتها بجد سلمت .
انا: خلاص موافقه بس بالدور
بس هما مكنوش سامعني لقيت عمود بيتحشر ف بقي والتاني اتحشر كله جوايا بقيت بعيط ومش عارفة اصوت وهما ولا سألين فيا وشغلين نيك فيا ، غرقوا كل لحمي لبن ومكنتش قادره اقعد ع طيازي
ب: شوفتي يالبوه شوية عيال اصغر منك خدوا شرفك وكسروا عينك وخلوكي قحبتهم ، من هنا ورايح انا خدام شهواتنا فاهم.
انا : فاهم حبيبي
ب: يلا يامره البسي وانزلي
انا: طب اخد دش
ب: لا انزلي بنجاستك كدة
المهم نزلت وانا عيني مكسورة وباصه ف الارض ، وكلامه بيرن ف وداني ، وجسمي متقطع خالص كنت مروحة مش قادرة امشي ، ومشيتي اتغيرت خالص لحد ماوصلت البيت دخلت نمت زي مانا ولبنهم مغرق جسمي. ولما صحيت كان جسمي متكسر خالص وطيازي لقيتها اترفعت وخرمي كان مفشوخ خالص

اتمني تعجبكم القصة 👅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ترتقي إلي قصة... تنقل للمهملات

• عجبني
التفاعلات: تعبان ينجم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%