NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

25cm _69

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
حاسس ان صحبي قرونه مش مرفوعه بقالها فتره ونا مينفعش اشوفك كدا واسكت ..

هاتلي اختك العياده اكشفلك علي لحمها بزوبري وقيسلك حرارة كسها الهيجان لغايه مشبع كل خرم فيها بلبني قدام عينك

مش كدا وبس دنا بعد مخلص ولبسها هدومها ال بقت مبقعه من لبني ال سايح علي كسها وفخادها

هحطلها فلوس ف الاندر بتاعها تمن النيكه عشان تحس انها شرموطه رخيصه وهحطلك بردو فلوس ف بوكسرك عشان تبقا عرص قرني قواد وطول منت ماشي وتحس ب الفلوس تفتكر ان دا تمن اختك اللبوه وتنقط علي نفسك زي اللبوه

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Koko33jak, الشبكشى, قحبة اخويا و 4 آخرين

هاتلي اختك العياده اكشفلك علي لحمها بزوبري وقيسلك حرارة كسها الهيجان لغايه مشبع كل خرم فيها بلبني قدام عينك

مش كدا وبس دنا بعد مخلص ولبسها هدومها ال بقت مبقعه من لبني ال سايح علي كسها وفخادها

هحطلها فلوس ف الاندر بتاعها تمن النيكه عشان تحس انها شرموطه رخيصه وهحطلك بردو فلوس ف بوكسرك عشان تبقا عرص قرني قواد وطول منت ماشي وتحس ب الفلوس تفتكر ان دا تمن اختك اللبوه وتنقط علي نفسك زي اللبوه
اختي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و قحبة اخويا
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
سيبك م الفلوس اهم حاجه انضفها
اهم حاجه تنضف خرم طيازها وبين صوابع رجلها وتحت بزازها كل شبر فيها هتلاقي لبني عليه ف نضف بضمير كدا

اهم حاجه تنضف خرم طيازها وبين صوابع رجلها وتحت بزازها كل شبر فيها هتلاقي لبني عليه ف نضف بضمير كدا
اححح
ححاضر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

اووووووووووووووووووووف نفسي انا وخطيبتي ليله الدخله اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ

اووووووووووووووووووووف نفسي انا وخطيبتي ليله الدخله اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ
خطيبتك كل يوم عندي من قبل الدخبه

الدكتور المفضل لمراتي

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: 25cm _69 و مدفع لبن

اختي المتناكة

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 25cm _69 و قحبة اخويا
الفلوس ختها من كلوت مراتي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%