NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه عدرا سيدتي هل ترقصين معي لو سمحتي

مدام مروة

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
في اغلب الحفلات الغنائية وخاصة الحفلات الراقصة وسهرات ليلة راس السنة في النوادي الفنية في المجتمعات الغربية
داخل اي نادي للرقص والغناء يكثر الاختلاط وطلب المراقصة من زوجات مع رجال اخرين وفي اغلب هده الرقصات تكون الرغبات والشهوات في قمتها وخاصة للرجل الدي كان يلاحق سيدة متزوجة من زمان
داخل هده النوادي دائما هناك رواق شبه مهجور او غرفة في الطابق الاعلي فارغة معروف ان اغلب الحاضرين في السهرات وحتي عمال النادي يتجنبون المرور بجوارهم او التطفل فيهم لسبب يعرفه كل الحاضرين
الرجل عندما يشاهد سيدة قلبه يحاول التملص من مرافقته بهدوء اثناء الرقص ويفاجء السيدة بطلب مراقصتها قد تضطرب وتتملص لكن لن تقدر علي الرفض وبعد بداية الرقصة تشتعل الرغبة والشهوة وعند تغير طابع الموسيقي من الهادء الي الصاخب يقوم الرجل بجدب عشيقته ويصعد بها الي الرواق السري وياخدها بين دراعيه ويلتهم مقاومتها بشفتيه للحضات يبرد شوقه وتبرد هي غضبها عليه وبعدها ينفصلان ويرجعان الي الاسفل
القبلات المتبادلة هدهي اغلب السيدات في الغرب مررن عليها واصبحت تقليدا متعارف عليه اي انجداب او ملاحقة هده تكون نتيجتها
لنتخيل اننا مجتمع غربي كيف سيكون ردك يا ايها الشاب لو وجدت امك تتسلل مع رجل نحو الرواق المهجور
والسؤال نفسه للزوج
هل تجدون هده الاحداث افضل من التحرش المنتشر عندنا ام العكس
لو كنت انا ارقص مع زوجي ولاحضت وجود الرجل الدي يلاحقني من زمان ساجد سبب واتقرب منه لطلب رقصة لاعرف هل هو رجل كامل ام مراهق في جسد رجل ههه
ملاحضة هدي فقط مقدمة ترفهية للفضفضة باحترام قلتها لانني اقمت سنوات طويلة في الغرب وعرفت طرق ثقافاتهم
كلامي لا يدعو للتحلل او الخيانة بس مجرد قوس صغير للفضفضة والترفيه واعتدر من اي احد قد فهم كلامي خطئ

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: متعة النيك, رسام المشاعر, أمير النياك و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فهمت كلامك بس عيشته هنا ف موقفين
الفكره ف المغامره الصغيره المجنونه دي
هي الجنون 😍اننا نسرق لحظات من حياتنا

فهمت كلامك بس عيشته هنا ف موقفين
الفكره ف المغامره الصغيره المجنونه دي
هي الجنون 😍اننا نسرق لحظات من حياتنا
هههه ممتاز مشكور

اغلب الاشخاص بيكونوا هاريين النسوان
ولما الموضوع يوصل لنسوانهم يرفضون يقولن انا بس اللي اعمل كدة ههههه
شيء عجيب

جوابى لو انا فى مجتمع غربى لو انا مش عارف و قارئ الحضارات وامجتمعات و غيره فممكن يبقا عادى لجهلى ماشى انما انا فى مجتمع شرقى عربى احتمالية اصلا امى او زوجتى يرقصوا مع رجل غريب او قريب لا تتعدى 0.00000001% احتراما لمكانتها و لى و ل تربيتها السليمة و سنها

لكن لو حدث وغير متوقع اكيد بكل حزم و هدوء احتراما لها سأجذب يدها نحوى و نترك المكان و لن تكون وقعت فى حرج او شئ
وحتى ان هناك حرج سيزول فى لمح البصر لمعرفتها بان هذا صحيح وغيرة عليها

اغلب الاشخاص بيكونوا هاريين النسوان
ولما الموضوع يوصل لنسوانهم يرفضون يقولن انا بس اللي اعمل كدة ههههه
شيء عجيب
هههه قمة التناقض

جوابى لو انا فى مجتمع غربى لو انا مش عارف و قارئ الحضارات وامجتمعات و غيره فممكن يبقا عادى لجهلى ماشى انما انا فى مجتمع شرقى عربى احتمالية اصلا امى او زوجتى يرقصوا مع رجل غريب او قريب لا تتعدى 0.00000001% احتراما لمكانتها و لى و ل تربيتها السليمة و سنها

لكن لو حدث وغير متوقع اكيد بكل حزم و هدوء احتراما لها سأجذب يدها نحوى و نترك المكان و لن تكون وقعت فى حرج او شئ
وحتى ان هناك حرج سيزول فى لمح البصر لمعرفتها بان هذا صحيح وغيرة عليها
نعم بكل تاكيد هنا عين الحكمة و الدكاء

في اغلب الحفلات الغنائية وخاصة الحفلات الراقصة وسهرات ليلة راس السنة في النوادي الفنية في المجتمعات الغربية
داخل اي نادي للرقص والغناء يكثر الاختلاط وطلب المراقصة من زوجات مع رجال اخرين وفي اغلب هده الرقصات تكون الرغبات والشهوات في قمتها وخاصة للرجل الدي كان يلاحق سيدة متزوجة من زمان
داخل هده النوادي دائما هناك رواق شبه مهجور او غرفة في الطابق الاعلي فارغة معروف ان اغلب الحاضرين في السهرات وحتي عمال النادي يتجنبون المرور بجوارهم او التطفل فيهم لسبب يعرفه كل الحاضرين
الرجل عندما يشاهد سيدة قلبه يحاول التملص من مرافقته بهدوء اثناء الرقص ويفاجء السيدة بطلب مراقصتها قد تضطرب وتتملص لكن لن تقدر علي الرفض وبعد بداية الرقصة تشتعل الرغبة والشهوة وعند تغير طابع الموسيقي من الهادء الي الصاخب يقوم الرجل بجدب عشيقته ويصعد بها الي الرواق السري وياخدها بين دراعيه ويلتهم مقاومتها بشفتيه للحضات يبرد شوقه وتبرد هي غضبها عليه وبعدها ينفصلان ويرجعان الي الاسفل
القبلات المتبادلة هدهي اغلب السيدات في الغرب مررن عليها واصبحت تقليدا متعارف عليه اي انجداب او ملاحقة هده تكون نتيجتها
لنتخيل اننا مجتمع غربي كيف سيكون ردك يا ايها الشاب لو وجدت امك تتسلل مع رجل نحو الرواق المهجور
والسؤال نفسه للزوج
لو كنت انا ارقص مع زوجي ولاحضت وجود الرجل الدي يلاحقني من زمان ساجد سبب واتقرب منه لطلب رقصة لاعرف هل هو رجل كامل ام مراهق في جسد رجل ههه
ملاحضة هدي فقط مقدمة ترفهية للفضفضة باحترام قلتها لانني اقمت سنوات طويلة في الغرب وعرفت طرق ثقافاتهم
كلامي لا يدعو للتحلل او الخيانة بس مجرد قوس صغير للفضفضة والترفيه واعتدر من اي احد قد فهم كلامي خطئ
كلامك منطقى و بيلمس نقطة مهمة فى المشاعر .. و هى أن مهما كان الراجل أو الست متحفظين أو ملتزمين لكن بيحتاجوا للحظات خروج عن المألوف و العادة و العرف ... بيحتاجوا لحظة يعيشوا الرغبة دون أى قيد أو تفكير .. هو علاج سحرى ضد الجنون و الضجر .. و الطبيعة البشرية كلها تناقضات

كلامك منطقى و بيلمس نقطة مهمة فى المشاعر .. و هى أن مهما كان الراجل أو الست متحفظين أو ملتزمين لكن بيحتاجوا للحظات خروج عن المألوف و العادة و العرف ... بيحتاجوا لحظة يعيشوا الرغبة دون أى قيد أو تفكير .. هو علاج سحرى ضد الجنون و الضجر .. و الطبيعة البشرية كلها تناقضات
في شخصيات مش قادرة تفهم الفكرة دي
فاجر نفسه فحل الكوكب ولما حد من اهله يحب ياخد حريته يرفض

لو اننا مجتمع غربي سيكون شيء عادي ان ارى امي او اختي تواعد شخص اخر

كلام جميل و راقي بس احنا ثقافة و الغرب ثقافة
مين ثقافته اجمل و ارقي دا ملوش اجابة ثابتة
الي هنا بيقول برا احسن و برا يقول هنا احسن
الي هنا بيقول كل حاجة هنا خنيقة و ياريتها تفك شوية برا بيقول كل حاجة سهلة ملهاش طعم
من وجهة نظري ان التمسك بالثقافة بتاعتنا شيئ جميل
المشكلة اننا عندنا ثقافة ناقصة
يعني عندنا ثقافة الجواز بس معندناش ثقافة الطلاق
عندنا ثقافة العلاقات معندناش ثقافة الحدود كل واحد بيتعدي حدوده و فاكر انه لما دخل علاقة اكنه دافع فلوس و مشتري بضاعة
اتمني ان الثقافات تكمل بعضها مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: Hunter Bitchs
اتعلمنى سيدتى انه يحدث فى مجتمعنا الشرقى ولكن مع الاثرياء فى حفلات كثيره ولكن فى مجتمعنا فى الوسطى لا يقبلها الطرفين فعل لو انتى فى هذا الموقف تتجوبى ولا انا فى هذا الموقف اتجاوب لكى الرد ولكن لى حدث فى وقت فات ولكن

• حبيته
التفاعلات: مدام مروة
كلام جميل و راقي بس احنا ثقافة و الغرب ثقافة
مين ثقافته اجمل و ارقي دا ملوش اجابة ثابتة
الي هنا بيقول برا احسن و برا يقول هنا احسن
الي هنا بيقول كل حاجة هنا خنيقة و ياريتها تفك شوية برا بيقول كل حاجة سهلة ملهاش طعم
من وجهة نظري ان التمسك بالثقافة بتاعتنا شيئ جميل
المشكلة اننا عندنا ثقافة ناقصة
يعني عندنا ثقافة الجواز بس معندناش ثقافة الطلاق
عندنا ثقافة العلاقات معندناش ثقافة الحدود كل واحد بيتعدي حدوده و فاكر انه لما دخل علاقة اكنه دافع فلوس و مشتري بضاعة
اتمني ان الثقافات تكمل بعضها مش اكتر
عاشت كلماتك حازم
كلام جميل اختلافى فى الجزء الاخير فقط
حكاية الطلاق بيكون سببه ان احنا بنقول يعنى هنرمى بنت الناس ديه ف الشارع و اصولنا و اخلاقنا وشهامتنا راحوا فين

ثانيا انا لا اصدق و احبذ شىء اسمه علاقة بحدود لان الحدود توضع انما الخطوبة والزواج المبكر احسن بكتير اعلم صعوبته لكن ماذا اقول

وممكن تكونوا اصدقاء

كلامك كويس جدا انا لا اشجعك لانك تقول ما افكر فيه فقط بل لان كلامك بكل حيادية عقلانى

انا شايف ثقافتنا حلوة لكن يلوثها الناس مع مرور الوقت

• حبيته
والسؤال نفسه للزوج
الغرب غير الشرق هنا الست بتكون خايفه من الفضيحه

• حبيته
عاشت كلماتك حازم
كلام جميل اختلافى فى الجزء الاخير فقط
حكاية الطلاق بيكون سببه ان احنا بنقول يعنى هنرمى بنت الناس ديه ف الشارع و اصولنا و اخلاقنا وشهامتنا راحوا فين

ثانيا انا لا اصدق و احبذ شىء اسمه علاقة بحدود لان الحدود توضع انما الخطوبة والزواج المبكر احسن بكتير اعلم صعوبته لكن ماذا اقول

وممكن تكونوا اصدقاء

كلامك كويس جدا انا لا اشجعك لانك تقول ما افكر فيه فقط بل لان كلامك بكل حيادية عقلانى

انا شايف ثقافتنا حلوة لكن يلوثها الناس مع مرور الوقت
مشكور جدا

Dance 8008175671745 n

هنا تحضرنى المقولة الشهيرة للمعلم الهرم

17807

قبل ما يتقفش فى حمام بيت جارة و طلع يجري و الحشيش بيفرفط من سيالته

حينما قال : إسترق من يومك ساعة فإن لم تجد فعليك بالهلس

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل