NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يجدعان الحقوني ضروري طيزي كبرت اوي و الناس ابتدت تلاحظ عليا و بجد بقت اكبر من طياز النسوان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الزبير الأول و ملبن
وده وحش يا عبيط استغل ده وطول شعرك وابقي بنوتي مزة قد الدنيا واتناك في طيظك تاني يا عرص

• عجبني
التفاعلات: ملبن
وده وحش يا عبيط استغل ده وطول شعرك وابقي بنوتي مزة قد الدنيا واتناك في طيظك تاني يا عرص
انا نفسي في كده بس بخاف من أنظار الناس

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن مختلف
انا نفسي في كده بس بخاف من أنظار الناس
كسمهم اهم حاجه ترضي عن نفسك وكسم اي حد وبعدين مين هيعرف اصلا انك كنت ولد همو هيشوفو بنت جميلة شرموطة قدامهم مش هيكشفو علي زبرك مثلا

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كسمهم اهم حاجه ترضي عن نفسك وكسم اي حد وبعدين مين هيعرف اصلا انك كنت ولد همو هيشوفو بنت جميلة شرموطة قدامهم مش هيكشفو علي زبرك مثلا
انا نفس احس الاحساس ده لأن جسمي حلو فعلا و يهيج اي حد نفسي احس اني شرموطة

• حبيته
التفاعلات: ناضج اوى
انا نفس احس الاحساس ده لأن جسمي حلو فعلا و يهيج اي حد نفسي احس اني شرموطة
هتحس لو حطيت في دماغك انك شرموطة وتكسم الناس وتفكيرهم ابتدي طول شعرك وجيب لبس حريمي وكبر طيظك وبزازك واتناك فيهم والبس برا واندر واعمل الي الشراميط بيعملوه

• عجبني
هتحس لو حطيت في دماغك انك شرموطة وتكسم الناس وتفكيرهم ابتدي طول شعرك وجيب لبس حريمي وكبر طيظك وبزازك واتناك فيهم والبس برا واندر واعمل الي الشراميط بيعملوه
حلمي اتناك بجد من راجل بجد و اتدلع عليه و البسله برا و كلوت فتله و كل حاجة

• عجبني
حلمي اتناك بجد من راجل بجد و اتدلع عليه و البسله برا و كلوت فتله و كل حاجة
لو جسمك حلو ومهتم بيه حاول توقع واحد وتحبه زي جوزك وخليه يتجوزك وهتبقي مراته اللبوة

• بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: ناضج اوى، حمامه نونو وبزاز كبيره و ماما الشرموطة
البسي كلوت سبعة و برا و امشي بيهم في الشارع

بطل لغ و العب وياطة

ممكن اشوفها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%