NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Dot com
دلوقتي انا رايح انيك واحده من طيزها ودي تاني مره ليها خلفي ف لسه مش متعوده اعمل ايه عشان متشخش علي زبي وانا بنيك لأنها عملت كدا اول ومعرفتش تمسك نفسها وزبي وقتها اتناك خرا ومكنتش لابس كاندام وانا من هيجاني كملت وقتها نيك بس مش عايز ده يحصل تاني اعمل ايه ؟؟
البس كاندوم امان ليك نسبيا
تاني حاجه خليها تعمل حقنة شرجية ومتكونش واكله قبلها تبقا فاضية ولو عندها اي زيوت عطرية تقدر تعملها من جوا بردو علشان الدنيا تبقا نضيفة وتبقا ريحتها حلوه كمان
ومكنش لازم تقول انها عملت كدا كنت ممكن تقول حصل ظرف وده غصب عنها فاهمني بتحصل يسطا بس طبعا الواحد لازم يعذر الشخص اللي قدامه لو هي مش عارفه عرفها انت فاهمني
بس انت كنت لازم تغسل بتاعك في ساعتها

• بيضحكني
التفاعلات: lil22
البس كاندوم امان ليك نسبيا
تاني حاجه خليها تعمل حقنة شرجية ومتكونش واكله قبلها تبقا فاضية ولو عندها اي زيوت عطرية تقدر تعملها من جوا بردو علشان الدنيا تبقا نضيفة وتبقا ريحتها حلوه كمان
ومكنش لازم تقول انها عملت كدا كنت ممكن تقول حصل ظرف وده غصب عنها فاهمني بتحصل يسطا بس طبعا الواحد لازم يعذر الشخص اللي قدامه لو هي مش عارفه عرفها انت فاهمني
بس انت كنت لازم تغسل بتاعك في ساعتها
انا محسستهاش باي احراج ساعتها لجد وعذرتها
وبعدها غسلت بتاعي اكيد واستحمينا اصلا

• عجبني
التفاعلات: Madara 13
انا محسستهاش باي احراج ساعتها لجد وعذرتها
وبعدها غسلت بتاعي اكيد واستحمينا اصلا
طب كويس المهم تقولها علي النصايح دي + تتهني بيها + يابختك anal مره واحده هو حد طايل 😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: lil22
طب كويس المهم تقولها علي النصايح دي + تتهني بيها + يابختك anal مره واحده هو حد طايل 😂😂😂
حبيبي 😂❤️❤️
اه اكيد بجد تسلم علي النصائح
والأنل فعلا فاجر

• حبيته
موضوع مقرف والتخيل اقرف🤢

• بيضحكني
دلوقتي انا رايح انيك واحده من طيزها ودي تاني مره ليها خلفي ف لسه مش متعوده اعمل ايه عشان متشخش علي زبي وانا بنيك لأنها عملت كدا اول ومعرفتش تمسك نفسها وزبي وقتها اتناك خرا ومكنتش لابس كاندام وانا من هيجاني كملت وقتها نيك بس مش عايز ده يحصل تاني اعمل ايه ؟؟
سهله خليها تدخل الحمام قبلها 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما قبل الاصابة بالإيدز والامراض الجلدية
ما الحل ما تنيكهاش تانى عشان كدا سنها صغير وما عندهاش اى خبرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%